Календарне планування "Індивідуальна форма навчання" 4 клас

Про матеріал
Календарне планування Індивідуальна форма навчання 4 клас містить планування з таких предметів:українська мова, літературне читання, математика, природознавство, музичне мистецтво,образотворче мистецтво, трудове навчання, основи здоров'я, інформатика
Перегляд файлу

Українська мова (1,5 год)

                   Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

 

                                  Числівник

 

 

 

 

33

Загальне уявлення про числівник як частину мови.

с.109,

№215

1

 

 

34

Вимова і правопис найуживаніших числів­ників, уживання їх у мовленні.

с.114,

№223

1

 

 

35

Практичне засвоєння вимовляння і письма та від­мінкових форм окремих числівників.

с.115,

№226

1

 

 

36

Контрольна    робота:  диктант.

 

1

 

 

 

Займенник  

 

 

 

 

37

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті.

с.121,

№234

1

 

 

38

Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах.

с.123,

№239

1

 

 

39

Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини. Відмінювання особових займенників

с.125,

№243

1

 

 

40

Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

 

41

Вживання займенників з прийменниками.

с.129,

№255

1

 

 

42

Контрольна  робота  з  мовної  теми  («Числівник», 

«Зай­менник»)

 

1

 

 

 

                                         Дієслово

 

 

 

 

43

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багато­значні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

с.137,

№269

1

 

 

44

Змінювання дієслів за часами, числами

с.145,

№285

1

 

 

45

Дієслова теперішнього часу майбутнього часу

с.149,

№294

1

 

 

46

Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи. 2-ї особи. 3-ї особи.

с.154-158,

№301

1

 

 

47

Дієслова минулого часу.

 

с.160,

№314

1

 

 

48

Контрольна  робота з мовної теми  («Дієслово»)

 

1

 

 

 

Прислівник

 

 

 

 

49

Поняття про прислів­ник як частину мови.     Роль прислівників – синонімів, антонімів у мовленні.

с.166,

№325

1

 

 

50

Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками, їх роль

с.170,

№335

1

 

 

51

Правопис найуживаніших прислівників.

с.174,

№345

1

 

 

52

Контрольна    робота:  диктант.

 

1

 

 

 

Повторення вивченого в 1-4 класах

 

 

 

 

 

53

Що ми знаємо про текст, речення, слово.

с.180,

№358

1

 

 

54

Що ми знаємо про іменник і  прикметник.

с.181,

№362

1

 

 

55

Урок розвитку зв'язного мовлення.

 

1

 

 

56

Що ми знаємо про займенник, числівник

с.185,

№373

1

 

 

57

Що ми знаємо про дієслово та прислівник.

с.188,

№381

1

 

 

58

Контрольна  робота: списування.

 

1

 

 

59

Аналіз контрольної роботи

 

1

 

 

60

ДПА

 

1

 

 

61

Повторення й узагальнення вивченого за рік.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання (2 год)

                   Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

 

Розділ четвертий.

Як не любить той край...

 

1

 

 

25

Володимир Сосюра. Як не любить той край...

Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна...

С. 61

1

 

 

26

Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками.

С. 62-63

1

 

 

27

Олександр Олесь. Степ.

С. 63-64

1

 

 

28

Марко Вовчок. Літній ранок.

Михайло Коцюбин­ський. Літній день.

С. 65-66

1

 

 

29

Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело.

С. 75-76

1

 

 

30

Контрольні роботи.Навичка читання вголос (усно).

 

1

 

 

 

Розділ п'ятий.

Видатні українські письменники

 

 

 

 

 

Тарас Шевченко                                             

 

 

 

 

31

Тарас Шевченко. Про себе

С. 80-84

1

 

 

32

 Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широ­кий...

С. 85

1

 

 

33

Тарас Шевченко. За сонцем хмаринка пливе.

 

1

 

 

 

Іван Франко

 

 

 

 

34

Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено)

С. 88-90

1

 

 

35

Іван Франко. Дивувалась зима... Дрімають села... .

С. 91-92

1

 

 

36

Іван Франко. Лисичка-кума

С. 92-96

1

 

 

 

Леся Українка

 

 

 

 

37

Леся Українка. Конвалія.

С. 101

1

 

 

38

Леся Українка. Давня весна.

С. 102

1

 

 

39

Леся Українка. Біда навчить.

С. 103-109

1

 

 

 

Павло Тичина

 

 

 

 

40

Павло Тичина. Де не глянь — колоски...

С. 110

1

 

 

41

Павло Тичина. Хор лісових дзвіночків.

С. 111

1

 

 

42

Павло Тичина. Сонце і дим

С. 112

1

 

 

 

Максим Рильський

 

 

 

 

43

Максим Рильський. Дитинство

С. 113

1

 

 

44

Максим Рильський. Блогословен той день і час…

С. 118

1

 

 

45

 Контрольні роботи  № 5. Аудіювання (письмово)

 

1

 

 

 

Розділ шостий.

Розповіді про нас самих

 

 

 

 

46

Леонід Глібов. Зозуля і Півень.

С. 119-120

1

 

 

47

Олена Пчілка. Котова наука.

С. 121-123

1

 

 

48

Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба.(дія І, ІІ)

С. 124-128

1

 

 

49

Маряна Савка. Казка про Старого Лева.

С. 74-79

1

 

 

50

Контрольні роботи № 6. Навичка читання мовчки (письмово).

 

1

 

 

 

Розділ сьомий.

           Літературні казки зарубіжних письменників

 

 

 

 

51

 Олександр Пушкін. Казка про царя  Салтана.

С. 136-142

1

 

 

52

Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя.

С. 143-150

1

 

 

53

Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.             

С. 151-153

1

 

 

54

Контрольна робота № 7.

Робота з літературним твором (письмово).

 

1

 

 

 

Розділ восьмий.

Світ дитинства в літературі

 

 

 

 

 

                        Людина починається з добра

 

 

 

 

55

Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов.

С. 159

1

 

 

56

Грицько Бойко. Консультант.

Микола Сингаївський. Сміх для всіх.

С. 172-173

1

 

 

 

У кожного є співуча пірїнка

 

 

 

 

57

Василь Сухомлинський. Співуча пір'їнка.

С. 174

1

 

 

58

Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія  Саталкіна.  Кожний знає своє діло

С. 177-178

1

 

 

59

Володимир  Рутківський.  Як складають вірші.

С. 179-183

1

 

 

60

ДПА

 

1

 

 

61

Контрольні роботи  № 8

Навичка читання вголос (усно). Підсумковий урок за рік.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика (2 год)

                   Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

 

 

Усні арифметичні дії на основі нумерації

багатоцифрових чисел

 

 

 

 

33

Усне додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації багатоцифрових чисел. Вирази зі змінною. Прості і складені задачі на визначення швидкості, відстані, часу. Порівняння одиниць вимірювання довжини і маси

 

С.92,

№565-566

1

 

 

34

Усне додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь

С.100,

№605-606

1

 

 

35

Усне множення і ділення 10, 100, 1000, 10 000

С.101,

№616-617

1

 

 

36

Множення круглих чисел на одноцифрове число: 50 000 ∙ 5

С.102,

№625-626

1

 

 

37

Множення і ділення круглих чисел. Розвязування рівнянь.

 

С.108,

№671-672

1

 

 

38

Контрольна робота № 5

 

1

 

 

 

 

 Арифметичні дії з багатоцифровими числами

 

 

 

 

 

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел

 

 

 

 

 

39

Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.

С.110,

№679-680

1

 

 

40

Перевірка правильності виконанні дії додавання, віднімання

С.113,

№707-708

1

 

 

41

Письмове додавання і віднімання іменованих чисел.

С.115,

№726-727

1

 

 

42

Порівняння багатоцифрових чисел.  Розвязування рівнянь.

Самостійна робота.

С.116,

№734-735

1

 

 

 

 

Письмове множення і ділення

багатоцифрового числа на одноцифрове

 

 

 

 

 

43

 Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

С.117,

№743-744

1

 

 

44

Площа. Порівняння об’єктів за площею. Формула площі прямокутника.

С.121,

№763-764

1

 

 

45

Одиниці площі — квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар.

С.126,

№783-784

1

 

 

46

Знаходження однієї із сторін прямокутника за відомими площею та іншою стороною.

С.127,

№794-795

1

 

 

47

Письмове множення круглих чисел.

С.132,

№826-827

1

 

 

48

Письмове ділення з остачею. Розвязування задач.

С.145,

№920-921

1

 

 

49

Контрольна робота № 6

 

1

 

 

 

 

Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел

 на двоцифрові та трицифрові числа

 

 

 

 

50

Алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

С.152,

№984-985

1

 

 

51

Письмові прийоми множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число.

С.153,

№992-993

1

 

 

52

Перевірка ділення множенням.

С.155,

№1008-1009

1

 

 

53

Письмове множення на трицифрове число.

С.156,

№1017-1018

1

 

 

54

Письмове множення на трицифрове число у випадку, коли другий множник містить нуль у середині запису (483 ∙ 306)

С.157,

№1026-1027

1

 

 

55

Сумісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння.

С.158,

№1034-1035

1

 

 

56

Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число.

С.159,

№1042-1043

1

 

 

57

Ділення на трицифрове число.

С.160,

№1050-1051

1

 

 

58

Дії з іменованими числами.

С.162,

№1058-1059

1

 

 

59

Перетворення одиниць вимірювання часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу.

С.164,

№1076-1077

1

 

 

60

Перетворення одиниць вимірювання вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості.

С.166,

№1085-1086

1

 

 

61

Перетворення одиниць вимірювання величин. Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання.

С.167,

№1094-1095

1

 

 

62

Контрольна робота № 7

 

1

 

 

 

Дроби

 

 

 

 

 

63

Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу.

С.169,

№1105-1106

1

 

 

64

Знаходження числа за значенням його дробу.

С.176,

№1146-1147

1

 

 

65

Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Розпізнавання геометричних фігур у просторі.

С.178,

№1154-1155

1

 

 

66

Прямокутний паралелепіпед (куб)

С.180,

№1164-1165

1

 

 

67

Повторення вивченого  про дроби.

Самостійна робота.

С.181,

№1173-1174

1

 

 

68

Контрольна робота з перевірки сформованості

навичок усних обчислень.

 

1

 

 

69

ДПА

 

 

1

 

 

70

Підсумковий урок за   рік

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Природознавство (1 год)

Тема уроку

        Дз

К-сть год

Дата

Примітка

17

Рослинний і тваринний світ Євразії. Африки. Північної  Америки.

 

с. 57-62

1

 

 

18

Особливості природи материків Землі. Південна Америка. Антарктида. Австралія.

 

с. 78-80

1

 

 

19

Рослинний  і тваринний світ Південної  Америки. Антарктиди. Австралії.

 

с. 80-85

1

 

 

20

Практична робота. Позначення на контурній карті назв материків і океанів.

 

1

 

 

21

Узагальнюючий урок за темою:Природа материків і океанів.

Контрольна робота.

 

1

 

 

 

Природа України

 

 

 

 

 

22

Україна на карті світу. Карта України.

 

                                  

с. 101-103

1

 

 

23

Практичні роботи.

Робота з географічною картою України;

Позначення на контурну карту столиці та міст України.

 

1

 

 

24

Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в своєму краї.

с. 103-106

1

 

 

25

Корисні копалини України.

с. 107-112

1

 

 

26

Водойми України та їх використання і значення.

Будова річки. Рівнинні і гірські річки. Озера і болота.

 

1

 

 

27

Чорне море. Азовське море.

с. 119-124

1

 

 

28

Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм України.

 

1

 

 

29

Використання і охорона природних багатств водойм.

Контрольна робота.

 

1

 

 

30

Ґрунти України. Охорона ґрунтів.

с. 128-131

1

 

 

31

Природні  зони  України.

с. 132-134

1

 

 

32

Мішані ліси (Полісся). Лісостеп. Степ.

с. 134-138

1

 

 

33

Гори Карпати. Кримські гори.

с. 147-151

1

 

 

34

Повторення та закріплення вивченого.

 

 

1

 

 

35

Контрольна робота.

 

1

 

 

 

 

 

 

Основи здоровя (0,25 год)

                   Тема уроку

Д/з

К-сть год

Дата

Примітка

5

Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.   

Практична  роботиа. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. 

С. 86-89

 

 

 

6

Види перехресть. Рух майданами.

С. 123-125

 

 

 

7

Звички і здоров'я .  Формування  звичок.    

С. 151-153

 

 

 

8

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Трудове навчання (0,25 год)

 

Примітка

дата

К-сть год

Тема

5

 

 

1

Способи плетіння зі стрічок. Виготовлення закладки для книги технікою плетіння. Фенічка

6

 

 

1

Виготовлення м’якої іграшки. Гольниця. «Сонечко»

7

 

 

1

Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи.

8

 

 

 

1

Ознайомлення з технікою пап’є-маше.  Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної тарілочки.

9

 

 

1

Оздоблення  одягу і взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів.

Практична робота. Моделювання одягу для ляльки.

 

 

 

Музичне мистецтво (0,25 год)

Примітка

Дата

К-сть год

Тема уроку

5

 

 

1

На гостини до сусідів Музичні Польща і Чехія Угорщини

6

 

 

1

Українські наспіви линуть світом

7

 

 

1

Співуча Німеччина Австрія Франція

8

 

 

1

У гості до Литви, Латвії, Естонії

9

 

 

1

Урок-концерт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво (0,25 год)

Дата

К-сть год

Тема уроку

Прим.

5

 

 

1

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Поняття про художній образ в мистецтві. Способи створення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва. Орієнтовне практичне завдання: «Спогади про літо»

 

6

 

 

1

Створення художнього образу за допомогою графічних засобів виразності: ліній, штрихів, крапок, плям. Орієнтовне практичне завдання: «Могутні сосни»

 

7

 

 

1

Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання:  «Природні стихії»

 

8

 

 

1

Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Орієнтовне практичне завдання:  «Кольорові пори року. Мелодія осені»

 

9

 

 

1

Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання:  «Синій туман»

 

 

 

 

 

Інформатика(до підручника Г.В. Ломаковської) (0.5 год)

№ з/п

Дата

К-сть год

Тема уроку

Примітки

    9

 

1

Інструктаж з БЖД. Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Безпека спілкування в спільнотах.

 

  10

 

1

Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку  інформаційних матеріалів (повідомлень).

 

11

 

1

Інструктаж з БЖД. Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.

 

 12

 

1

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. Алгоритми з повторенням.

 

  13

 

1

Інструктаж з БЖД. Створення та виконання програм, алгоритмів у середовищі Scratch. Створення гри.

 

  14

 

1

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій.

 

  15

 

1

Інструктаж з БЖД. Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації.

 

  16

 

1

Інструктаж з БЖД. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації.

 

  17

 

1

Інструктаж з БЖД. Розробка плану створення презентації на задану тему.

 

  18

 

1

Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, 4 клас, Планування
Інкл
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
2906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку