Українська мова (1,5 год)
№ |
Тема уроку |
Д/з |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
|
Числівник |
|
|
|
|
33 |
Загальне уявлення про числівник як частину мови. |
с.109, №215 |
1 |
|
|
34 |
Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні. |
с.114, №223 |
1 |
|
|
35 |
Практичне засвоєння вимовляння і письма та відмінкових форм окремих числівників. |
с.115, №226 |
1 |
|
|
36 |
Контрольна робота: диктант. |
|
1 |
|
|
|
Займенник |
|
|
|
|
37 |
Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю різних займенників у тексті. |
с.121, №234 |
1 |
|
|
38 |
Особові займенники. Вживання особових займенників у текстах. |
с.123, №239 |
1 |
|
|
39 |
Займенники 1-ї, 2-ї і 3-ї особи однини і множини. Відмінювання особових займенників |
с.125, №243 |
1 |
|
|
40 |
Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
|
41 |
Вживання займенників з прийменниками. |
с.129, №255 |
1 |
|
|
42 |
Контрольна робота з мовної теми («Числівник», «Займенник») |
|
1 |
|
|
|
Дієслово |
|
|
|
|
43 |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях. |
с.137, №269 |
1 |
|
|
44 |
Змінювання дієслів за часами, числами |
с.145, №285 |
1 |
|
|
45 |
Дієслова теперішнього часу майбутнього часу |
с.149, №294 |
1 |
|
|
46 |
Правопис особових закінчень дієслів 1-ї особи. 2-ї особи. 3-ї особи. |
с.154-158, №301 |
1 |
|
|
47 |
Дієслова минулого часу.
|
с.160, №314 |
1 |
|
|
48 |
Контрольна робота з мовної теми («Дієслово») |
|
1 |
|
|
|
Прислівник |
|
|
|
|
49 |
Поняття про прислівник як частину мови. Роль прислівників – синонімів, антонімів у мовленні. |
с.166, №325 |
1 |
|
|
50 |
Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками, їх роль |
с.170, №335 |
1 |
|
|
51 |
Правопис найуживаніших прислівників. |
с.174, №345 |
1 |
|
|
52 |
Контрольна робота: диктант. |
|
1 |
|
|
|
Повторення вивченого в 1-4 класах
|
|
|
|
|
53 |
Що ми знаємо про текст, речення, слово. |
с.180, №358 |
1 |
|
|
54 |
Що ми знаємо про іменник і прикметник. |
с.181, №362 |
1 |
|
|
55 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
|
56 |
Що ми знаємо про займенник, числівник |
с.185, №373 |
1 |
|
|
57 |
Що ми знаємо про дієслово та прислівник. |
с.188, №381 |
1 |
|
|
58 |
Контрольна робота: списування. |
|
1 |
|
|
59 |
Аналіз контрольної роботи |
|
1 |
|
|
60 |
ДПА |
|
1 |
|
|
61 |
Повторення й узагальнення вивченого за рік.
|
|
1 |
|
|
Літературне читання (2 год)
№ |
Тема уроку |
Д/з |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
|||
|
Розділ четвертий. Як не любить той край... |
|
1 |
|
|
|||
25 |
Володимир Сосюра. Як не любить той край... Ліна Костенко. Усе моє, все зветься Україна... |
С. 61 |
1 |
|
|
|||
26 |
Василь Сухомлинський. Восени пахне яблуками. |
С. 62-63 |
1 |
|
|
|||
27 |
Олександр Олесь. Степ. |
С. 63-64 |
1 |
|
|
|||
28 |
Марко Вовчок. Літній ранок. Михайло Коцюбинський. Літній день. |
С. 65-66 |
1 |
|
|
|||
29 |
Василь Сухомлинський. Не забувай про джерело. |
С. 75-76 |
1 |
|
|
|||
30 |
Контрольні роботи.Навичка читання вголос (усно). |
|
1 |
|
|
|||
|
Розділ п'ятий. Видатні українські письменники |
|
|
|
|
|||
|
Тарас Шевченко |
|
|
|
|
|||
31 |
Тарас Шевченко. Про себе |
С. 80-84 |
1 |
|
|
|||
32 |
Тарас Шевченко. Реве та стогне Дніпр широкий... |
С. 85 |
1 |
|
|
|||
33 |
Тарас Шевченко. За сонцем хмаринка пливе. |
|
1 |
|
|
|||
|
Іван Франко |
|
|
|
|
|||
34 |
Роман Завадович. Поет-Каменяр (Скорочено) |
С. 88-90 |
1 |
|
|
|||
35 |
Іван Франко. Дивувалась зима... Дрімають села... . |
С. 91-92 |
1 |
|
|
|||
36 |
Іван Франко. Лисичка-кума |
С. 92-96 |
1 |
|
|
|||
|
Леся Українка |
|
|
|
|
|||
37 |
Леся Українка. Конвалія. |
С. 101 |
1 |
|
|
|||
38 |
Леся Українка. Давня весна. |
С. 102 |
1 |
|
|
|||
39 |
Леся Українка. Біда навчить. |
С. 103-109 |
1 |
|
|
|||
|
Павло Тичина |
|
|
|
|
|||
40 |
Павло Тичина. Де не глянь — колоски... |
С. 110 |
1 |
|
|
|||
41 |
Павло Тичина. Хор лісових дзвіночків. |
С. 111 |
1 |
|
|
|||
42 |
Павло Тичина. Сонце і дим |
С. 112 |
1 |
|
|
|||
|
Максим Рильський |
|
|
|
|
|||
43 |
Максим Рильський. Дитинство |
С. 113 |
1 |
|
|
|||
44 |
Максим Рильський. Блогословен той день і час… |
С. 118 |
1 |
|
|
|||
45 |
Контрольні роботи № 5. Аудіювання (письмово) |
|
1 |
|
|
|||
|
Розділ шостий. Розповіді про нас самих |
|
|
|
|
|||
46 |
Леонід Глібов. Зозуля і Півень. |
С. 119-120 |
1 |
|
|
|||
47 |
Олена Пчілка. Котова наука. |
С. 121-123 |
1 |
|
|
|||
48 |
Неля Шейко-Медведєва. Лисиця, що впала з неба.(дія І, ІІ) |
С. 124-128 |
1 |
|
|
|||
49 |
Мар’яна Савка. Казка про Старого Лева. |
С. 74-79 |
1 |
|
|
|||
50 |
Контрольні роботи № 6. Навичка читання мовчки (письмово). |
|
1 |
|
|
|||
|
Розділ сьомий. Літературні казки зарубіжних письменників |
|
|
|
|
|||
51 |
Олександр Пушкін. Казка про царя Салтана. |
С. 136-142 |
1 |
|
|
|||
52 |
Ганс Крістіан Андерсен. Гидке каченя. |
С. 143-150 |
1 |
|
|
|||
53 |
Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела. |
С. 151-153 |
1 |
|
|
|||
54 |
Контрольна робота № 7. Робота з літературним твором (письмово). |
|
1 |
|
|
|||
|
Розділ восьмий. Світ дитинства в літературі |
|
|
|
|
|||
|
Людина починається з добра |
|
|
|
|
|||
55 |
Василь Сухомлинський. Не загубив, а знайшов. |
С. 159 |
1 |
|
|
|||
56 |
Грицько Бойко. Консультант. Микола Сингаївський. Сміх для всіх. |
С. 172-173 |
1 |
|
|
|||
|
У кожного є співуча пір’їнка |
|
|
|
|
|||
57 |
Василь Сухомлинський. Співуча пір'їнка. |
С. 174 |
1 |
|
|
|||
58 |
Олександр Єфімов. Тут усе є... Емілія Саталкіна. Кожний знає своє діло |
С. 177-178 |
1 |
|
|
|||
59 |
Володимир Рутківський. Як складають вірші. |
С. 179-183 |
1 |
|
|
|||
60 |
ДПА |
|
1 |
|
|
|||
61 |
Контрольні роботи № 8 Навичка читання вголос (усно). Підсумковий урок за рік. |
|
1 |
|
|
|||
Математика (2 год)
№ |
Тема уроку |
Д/з |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
|
Усні арифметичні дії на основі нумерації багатоцифрових чисел |
|
|
|
|
33 |
Усне додавання і віднімання багатоцифрових чисел на основі нумерації багатоцифрових чисел. Вирази зі змінною. Прості і складені задачі на визначення швидкості, відстані, часу. Порівняння одиниць вимірювання довжини і маси
|
С.92, №565-566 |
1 |
|
|
34 |
Усне додавання і віднімання на основі нумерації багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь |
С.100, №605-606 |
1 |
|
|
35 |
Усне множення і ділення 10, 100, 1000, 10 000 |
С.101, №616-617 |
1 |
|
|
36 |
Множення круглих чисел на одноцифрове число: 50 000 ∙ 5 |
С.102, №625-626 |
1 |
|
|
37 |
Множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь.
|
С.108, №671-672 |
1 |
|
|
38 |
Контрольна робота № 5 |
|
1 |
|
|
|
Арифметичні дії з багатоцифровими числами |
|
|
|
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел
|
|
|
|
|
39 |
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. |
С.110, №679-680 |
1 |
|
|
40 |
Перевірка правильності виконанні дії додавання, віднімання |
С.113, №707-708 |
1 |
|
|
41 |
Письмове додавання і віднімання іменованих чисел. |
С.115, №726-727 |
1 |
|
|
42 |
Порівняння багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Самостійна робота. |
С.116, №734-735 |
1 |
|
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрового числа на одноцифрове
|
|
|
|
|
43 |
Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове. |
С.117, №743-744 |
1 |
|
|
44 |
Площа. Порівняння об’єктів за площею. Формула площі прямокутника. |
С.121, №763-764 |
1 |
|
|
45 |
Одиниці площі — квадратний міліметр, квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, квадратний кілометр, ар (сотка), гектар. |
С.126, №783-784 |
1 |
|
|
46 |
Знаходження однієї із сторін прямокутника за відомими площею та іншою стороною. |
С.127, №794-795 |
1 |
|
|
47 |
Письмове множення круглих чисел. |
С.132, №826-827 |
1 |
|
|
48 |
Письмове ділення з остачею. Розв’язування задач. |
С.145, №920-921 |
1 |
|
|
49 |
Контрольна робота № 6 |
|
1 |
|
|
|
Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові числа |
|
|
|
|
50 |
Алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число. |
С.152, №984-985 |
1 |
|
|
51 |
Письмові прийоми множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число. |
С.153, №992-993 |
1 |
|
|
52 |
Перевірка ділення множенням. |
С.155, №1008-1009 |
1 |
|
|
53 |
Письмове множення на трицифрове число. |
С.156, №1017-1018 |
1 |
|
|
54 |
Письмове множення на трицифрове число у випадку, коли другий множник містить нуль у середині запису (483 ∙ 306) |
С.157, №1026-1027 |
1 |
|
|
55 |
Сумісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння. |
С.158, №1034-1035 |
1 |
|
|
56 |
Ознайомлення з письмовим діленням на трицифрове число. |
С.159, №1042-1043 |
1 |
|
|
57 |
Ділення на трицифрове число. |
С.160, №1050-1051 |
1 |
|
|
58 |
Дії з іменованими числами. |
С.162, №1058-1059 |
1 |
|
|
59 |
Перетворення одиниць вимірювання часу. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання часу. |
С.164, №1076-1077 |
1 |
|
|
60 |
Перетворення одиниць вимірювання вартості. Додавання і віднімання іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання вартості. |
С.166, №1085-1086 |
1 |
|
|
61 |
Перетворення одиниць вимірювання величин. Ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірювання. |
С.167, №1094-1095 |
1 |
|
|
62 |
Контрольна робота № 7 |
|
1 |
|
|
|
Дроби
|
|
|
|
|
63 |
Поняття «дріб». Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. |
С.169, №1105-1106 |
1 |
|
|
64 |
Знаходження числа за значенням його дробу. |
С.176, №1146-1147 |
1 |
|
|
65 |
Геометричні тіла: конус, циліндр, піраміда, куля, прямокутний паралелепіпед (куб). Розпізнавання геометричних фігур у просторі. |
С.178, №1154-1155 |
1 |
|
|
66 |
Прямокутний паралелепіпед (куб) |
С.180, №1164-1165 |
1 |
|
|
67 |
Повторення вивченого про дроби. Самостійна робота. |
С.181, №1173-1174 |
1 |
|
|
68 |
Контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень. |
|
1 |
|
|
69 |
ДПА
|
|
1 |
|
|
70 |
Підсумковий урок за рік
|
|
1 |
|
|
Природознавство (1 год)
№ |
Тема уроку |
Дз |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
17 |
Рослинний і тваринний світ Євразії. Африки. Північної Америки.
|
с. 57-62 |
1 |
|
|
18 |
Особливості природи материків Землі. Південна Америка. Антарктида. Австралія.
|
с. 78-80 |
1 |
|
|
19 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки. Антарктиди. Австралії.
|
с. 80-85 |
1 |
|
|
20 |
Практична робота. Позначення на контурній карті назв материків і океанів. |
|
1 |
|
|
21 |
Узагальнюючий урок за темою:Природа материків і океанів. Контрольна робота. |
|
1 |
|
|
|
Природа України
|
|
|
|
|
22 |
Україна на карті світу. Карта України.
|
с. 101-103 |
1 |
|
|
23 |
Практичні роботи. Робота з географічною картою України; Позначення на контурну карту столиці та міст України. |
|
1 |
|
|
24 |
Форми земної поверхні. Рівнини і гори в Україні і в своєму краї. |
с. 103-106 |
1 |
|
|
25 |
Корисні копалини України. |
с. 107-112 |
1 |
|
|
26 |
Водойми України та їх використання і значення. Будова річки. Рівнинні і гірські річки. Озера і болота. |
|
1 |
|
|
27 |
Чорне море. Азовське море. |
с. 119-124 |
1 |
|
|
28 |
Практичні роботи. Позначення на контурній карті основних форм земної поверхні та водойм України. |
|
1 |
|
|
29 |
Використання і охорона природних багатств водойм. Контрольна робота. |
|
1 |
|
|
30 |
Ґрунти України. Охорона ґрунтів. |
с. 128-131 |
1 |
|
|
31 |
Природні зони України. |
с. 132-134 |
1 |
|
|
32 |
Мішані ліси (Полісся). Лісостеп. Степ. |
с. 134-138 |
1 |
|
|
33 |
Гори Карпати. Кримські гори. |
с. 147-151 |
1 |
|
|
34 |
Повторення та закріплення вивченого.
|
|
1 |
|
|
35 |
Контрольна робота. |
|
1 |
|
|
Основи здоров’я (0,25 год)
№ |
Тема уроку |
Д/з |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
5 |
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення. Практична роботиа. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. |
С. 86-89 |
|
|
|
6 |
Види перехресть. Рух майданами. |
С. 123-125 |
|
|
|
7 |
Звички і здоров'я . Формування звичок. |
С. 151-153 |
|
|
|
8
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
Трудове навчання (0,25 год)
№ |
Примітка |
дата |
К-сть год |
Тема |
|||
5 |
|
|
1 |
Способи плетіння зі стрічок. Виготовлення закладки для книги технікою плетіння. Фенічка |
|||
6 |
|
|
1 |
Виготовлення м’якої іграшки. Гольниця. «Сонечко» |
|||
7 |
|
|
1 |
Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. |
|||
8
|
|
|
1 |
Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше. Виготовлення декоративної тарілочки. |
|||
9 |
|
|
1 |
Оздоблення одягу і взуття. Техніки, матеріали, інструменти та пристосування для оздоблення виробів. Практична робота. Моделювання одягу для ляльки. |
|||
Музичне мистецтво (0,25 год)
№ |
Примітка |
Дата |
К-сть год |
Тема уроку |
5 |
|
|
1 |
На гостини до сусідів Музичні Польща і Чехія Угорщини |
6 |
|
|
1 |
Українські наспіви линуть світом |
7 |
|
|
1 |
Співуча Німеччина Австрія Франція |
8 |
|
|
1 |
У гості до Литви, Латвії, Естонії |
9 |
|
|
1 |
Урок-концерт |
Образотворче мистецтво (0,25 год)
№ |
Дата |
К-сть год |
Тема уроку |
Прим. |
5
|
|
1 |
Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Поняття про художній образ в мистецтві. Способи створення художнього образу в різних видах образотворчого мистецтва. Орієнтовне практичне завдання: «Спогади про літо» |
|
6
|
|
1 |
Створення художнього образу за допомогою графічних засобів виразності: ліній, штрихів, крапок, плям. Орієнтовне практичне завдання: «Могутні сосни» |
|
7
|
|
1 |
Значення вибору графічної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання: «Природні стихії» |
|
8
|
|
1 |
Поглиблення знань про колір як засіб виразності живопису. Створення засобами кольору певного за характером образу. Орієнтовне практичне завдання: «Кольорові пори року. Мелодія осені» |
|
9
|
|
1 |
Значення вибору живописної техніки для створення виразного художнього образу. Орієнтовне практичне завдання: «Синій туман» |
|
|
Інформатика(до підручника Г.В. Ломаковської) (0.5 год) |
||||
№ з/п |
Дата |
К-сть год |
Тема уроку |
Примітки |
|
9 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Навчаємось онлайн. Малюємо онлайн. Безпека спілкування в спільнотах. |
|
|
10 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень). |
|
|
11 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми і виконавці. Алгоритми слідування. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. |
|
|
12 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням для виконавців у середовищі Scratch. Алгоритми з повторенням. |
|
|
13 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Створення та виконання програм, алгоритмів у середовищі Scratch. Створення гри. |
|
|
14 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Середовище редактора презентацій. |
|
|
15 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Створення презентацій на основі шаблону. Робота з об’єктами на слайдах презентації. |
|
|
16 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Анімаційні ефекти у комп’ютерній презентації. |
|
|
17 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Розробка плану створення презентації на задану тему. |
|
|
18 |
|
1 |
Інструктаж з БЖД. Пошук матеріалів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. Підсумковий урок за рік. |
|
|