Робота з текстом «Мій клас» на фронтальному занятті з розвитку слухового сприймання
(для учнів 4 класів з вадами слуху)
Дана робота передбачала зачитування вчителем тексту за екраном з наступним відтворенням учнями почутого. Після відповідей дітей здійснювалося повторне зачитування тексту вчителем без екрану, проводилася словникова робота й пояснення незрозумілих слів. Наступним кроком було слухо-зорове сприймання учнями тексту по реченню в довільному порядку (вчитель читав без екрану) з подальшим відтворенням почутого. Потім вчитель знову читав текст за екраном, використовуючи лише слухове сприймання глухих і слабочуючих дітей.
Розглянемо пропонований текст більш детально.
Текст «Мій клас»
Я навчаюся в 4 класі. Мій клас великий і світлий. У класі стоять парти. На стіні висить дошка. Біля вікна стоїть шафа. У шафі лежать книги й зошити. На підвіконні стоять квіти. У класі ми робимо домашнє завдання.
Після опрацювання тексту, дітям пропонувалося завдання підібрати малюнки за змістом тексту.
Дане завдання полягало в тому, що учням з вадами слуху було запропоновано підібрати зображення за змістом тексту й біля кожного зображення діти ставили порядковий номер.
Завдання: підбери малюнки до тексту «Мій клас». Розстав їх у правильному порядку. Пронумеруй зображення у правильному порядку.