календарне планування індивідуального навчання, 1 клас для дітей з порушенням опорно - рухового апарату

Про матеріал

календарне планування індивідуального навчання , перший клас для дітей з порушенням опорно - рухового апарату. (українська мова, літературне читання, математика, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, я досліджую світ, предметно - практичне навчання, фізична культура)

Перегляд файлу

Предметно – практичне навчання

(1 год)

з\п

Тема уроку

Дата

Вступ. Ліплення ( 5 год)

1.

Ознайомлення з особливостями уроку ППН. Техніка безпеки та дотримання санітарногігієнічних вимог на уроці ППН.

05.09

2.

Ліплення з пластиліну. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування для роботи з пластиліном.

12.09

3.

Підбір пластиліну відповідного кольору. Надання  пластиліну потрібної форми.

19.09

4

Виготовлення  виробів  різної форми за зразком, за наслідуванням, з натури за уявою

26.09

5

З’єднання  компонентів  виробів, згладжування місця з’єднання.

3.10

Аплікація ( 4 год)

6

Обведення шаблонів, вирізання їх по контуру.

10.10

7

Підбір потрібного кольору для виробів.

31.10

8

Вирізання виробів різної форми.

7.11

9

Розташування деталей виробів на папері.

14.11

Малювання (6 год)

10

Відтворювання контуру предмета за шаблоном, трафаретом. Малювання картини  з натури.

21.11

11

Відтворювання контуру предмета за шаблоном, трафаретом. Малювання картини за уявленням.

28.11

12

Штрихування  й зафарбовування в одному напрямку лініями однакової товщини.

5.12

13

Виконання сюжетних  малюнків  на дану вчителем тему. Малювання синіх волошок у жовтій вазі.

12.12

14

Малювання зимового пейзажу.

19.12

15

Малювання новорічної ялинки.

26.12

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

(1 год)

з\п

Тема уроку

Дата

Вступ. Рухливі ігри, естафети (8 год)

 

1

Ознайомлення з правилами поведінки на місцях проведення  занять, гігієнічними вимогами до одягу

04.09

2

Найпростіші  ігри-естафети зі спеціальним завданням для розвитку правильної постави. Рухлива гра «День і ніч»

11.09

3

Найпростіші  ігри-естафети зі спеціальним завданням для розвитку правильної постави. Рухлива гра «Совонька».

18.09

4

Найпростіші  ігри-естафети  з лазінням в упорі, стоячи на колінах. Вправи з м’ячем.

25.09

5.

Найпростіші  ігри-естафети  з лазінням в упорі, стоячи на колінах. Вправи з м’ячем.

2.10

6.

Найпростіші  ігри-естафети  зі вставанням, стоячи на колінах. Гра «Повітряні кульки».

9.10

7.

Найпростіші  ігри-естафети  з перекочуванням і перекиданням м’яча.

30.10

8.

Рухливі ігри. Вправи з м’ячем.

6.11

Гімнастика ( 7 год.)

9

Організовуючі вправи. Ходьба із зупинками по сигналу.

13.11

10

Організовуючі вправи. Вправи без предметів: основна стійка; стійка ноги нарізно.

20.11

11

Організовуючі вправи. Вправи без предметів: основні положення рук: руки вниз, на поясі, за спину, вперед, в сторони.

27.11

12

Організовуючі вправи. Вправи без предметів:

рухи руками в основних напрямках

4.12

13

Організовуючі вправи. Вправи без предметів:

основні положення ніг в положенні стоячи, сидячи, лежачи: вперед, в сторони, назад

11.12

14

Організовуючі вправи. Вправи без предметів:

піднімання на носки й опускання на всю ступню.

18.12

15

Організовуючі вправи. Вправи без предметів:

нахили вперед, назад.

25.12

 

 

 

Образотворче мистецтво

(0.5 год)

з\п

Тема уроку

Дата

Підготовчі вправи. Пропедевтичний період. (   8 год)

1

Знайомство з приладдям та та правилами поведінки на уроках образотворчого мистецтва. Малювання на тему:  «Що я вмію малювати?”.

06.09

2

Художні й образотворчі засоби. Прості графічні дії (правильно (горизонтально чи вертикально) розташовувати аркуш паперу на площині парти та притримувати його лівою рукою в процесі роботи; користуватися гумкою).

20.09

3

Малювання прямих ліній за показом вчителя. Малювання дощику та травички.

4.10

4

Ігрові графічні вправи: прямі вертикальні лінії: “високі стовпи”, “паркан”, “ниточки до повітряних кульок”.

1.11

5

Ігрові графічні вправи: прямі горизонтальні лінії: “доріжки”, “кольорові мотузочки».

15.11

6

Малювання похилих ліній за показом вчителя: “йде (косий та прямий) дощ”, “зубці пилки”, “високі гори”.

29.11

7.

Ігрові графічні вправи: замкнені кругові лінії: “ми клубочки намотаємо”, “повітряні кульки”, “різнобарвне колесо”, “кольорові м’ячі”.

13.12

8.

Малювання маленьких та великих клубків ниток та пружинок.

27.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

(0.5 год.)

з\п

Тема уроку

Дата

Музика в школі (7год )

1

Вступ. Джерела музичних звуків (музичні інструменти та технічні засоби).

13.09

2

Правила слухання музики.

 

27.09

3

Звуки живої природи.

 

11.10

4

Звук голосу.

 

8.11

5

Дитячі шумові (металофон, брязкальця, бубон, барабан, дзвіночки тощо)

та музичні інструменти (фортепіано, баян, сопілка тощо).

 

22.11

6

Пісня. Танець. Марш.

 

6.12

7

Правила співу.

 

20.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

(1 год)

з\п

Тема уроку

Дата

Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період ( 3 год  )

1

Ознаки і властивості предметів.

Спільні та відмінні ознаки

3.09

2

Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою.

Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.

10.09

3

Відношення між предметами, пов’язані з їхньою довжиною, висотою, товщиною.

17.09

Числа. Дії з числами ( 5 год )

4

Сукупність предметів (множина).

 

24.09

5

Кількість елементів сукупності (множини).

 

1.10

6

Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10.

8.10

7

Порівняння предметних множин за кількістю елементів.

Практичні дії із предметними множинами – об’єднання, вилучення.

29.10

8

Порядкова лічба. Порядкові відношення.

 

5.11

Натуральні числа 1–10 (  7 год.  )

 

9

Числа 1–10. Числова послідовність від 1 до 10.

12.11

10

Попереднє і наступне число.

Позначення числа цифрою. Письмо цифр у зошитах у клітинку.

19.11

11

Числовий промінь.

Утворення числа способом прилічування і відлічування одиниці

26.11

12

Відповідність числа кількості об’єктів сукупності та кількості об’єктів сукупності – числу.

3.12

13

Порівняння чисел. Знаки порівняння.

10.12

14

Склад чисел 2–10.

 

17.12

15

Склад чисел 2–10.

 

24.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

(2 год.)

з\п

Тема уроку

 

Добукварний період ( 4 год)

1

Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів, ознак, дій, граматичними питаннями до них.

Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це?

4.09

2

Умовне позначення слів.

Практичне ознайомлення з реченням.

Спосіб умовного позначення речень. Складання речень за заданою графічною схемою.

7.09

3

Поділ слів на склади.

Поняття про наголос, наголошений склад.

11.09

4

Уявлення про голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні, умовне позначення їх на письмі.

Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Побудова звукової схеми слів.

14.09

Букварний період (26 год)

5

Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками.

18.09

6

Закріплення вивченої літери. Складвання речень за малюнками.

21.09

7

Звук [у], позначення його буквою у. Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз найпростіших слів (жук, сова, одуд).

25.09

8

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

28.09

9

Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз простих слів (оса, калина, горобина). Складання речень за ілюстративним матеріалом. Складання короткої розповіді за малюнком 

2.10

10

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

5.10

11

Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз простих слів (кіт, кит, риба, гриб). Складання речень за сюжетними малюнками.

9.10

12

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

12.10

13

Звук [м], позначення його літерою Мм. Читання складів, слів, речень із вивченими літерами. Складання речень за ілюстраціями. Звуковий аналіз найпростіших слів (мама, мак та ін.) Велика літера на початку речення.

30.10

14

Звук [і], позначення його літероюІі. Читання складів і слів із вивченими буквами. Літера і в ролі окремого слова.

2.11

15

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

6.11

16

Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів.

9.11

17

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

13.11

18

Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших трискладових слів. Читання складів, слів і речень.

16.11

19

Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів.

19.11

20

 Звук [в], позначення його літерою Вв. Особові займенники, їх вживання в реченнях(без уживання термінів). Читання складів, слів, речень.

23.11

21

Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Складання речень за ілюстраціями

26.11

22

 Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів

30.11

23

Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами

4.12

24

Опрацювання звукових значень букви Сс. Опрацювання текстів

7.12

25

 Звук [к], позначення його літерою Кк. Читання складів, слів. Робота з анаграмами.

11.12

26

Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. 

14.12

27

Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи.

18.12

28

Закріплення звукових значень літери Рр. Опрацювання тексту «Ранок коло ріки». Словниково-логічні вправи.Робота з дитячою книжкою.

21.12

29

Закріплення вивчених літер.

28.12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

(1 год)

з\п

Тема уроку

 

Добукварний період (3 год)

1

Ознайомлення зі шкільним приладдям для письма.  Положення ручки (олівця) в руці під час письма.

Розташування зошита на парті під час письма.

3.09

2

Зображення ліній і фігур, штрихування, розфарбовування.

 

10.09

3

Зображення ліній, схожих на елементи букв.

Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці

 

17.09

Букварний період (12 год   )

4

Відомості про рукописні букви та пунктуаційні знаки.

 

24.09

5

Письмо малої і великої літери Аа. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів

1.10

6

Письмо малої і великої  букви Уу. Написання буквосполучень уа, ау. Зафарбовування, наведення штрихованого контуру малюнків.

8.10

7

Письмо малої і великої літери Оо. її поєднання з вивченими малими літерами. Підготовчі графічні вправи.

29.10

8

Написання літери и.

5.11

9

Написання малої і великої  літери Мм.

12.11

10

Письмо малої і великої літери Іі. Написання буквосполучень мі, ім. 

19.11

11

Написання малої і великої літери Нн.

26.11

12

Написання малої і великої літери Л л, поєднання її з вивченими раніше буквами. Написання слів і речень.

3.12

13

Письмо малої і великої літери Вв. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із вивченими літерами

10.12

14

Письмо малої і великої літери Сс.

17.12

15

Письмо малої і великої літери Кк

24.12

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Петрик Мирослава
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дімітрова Олена Сергіївна
    Доброго дня. А можно ктп на 2 семестр. Буду дуже вдячна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Несмачна Олена Віталіївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
13 вересня 2018
Переглядів
11759
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку