календарне планування індивідуального навчання , перший клас для дітей з порушенням опорно - рухового апарату. (українська мова, літературне читання, математика, музичне мистецтво, образотворче мистецтво, я досліджую світ, предметно - практичне навчання, фізична культура)
Предметно – практичне навчання
(1 год)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
Вступ. Ліплення ( 5 год) |
||
1. |
Ознайомлення з особливостями уроку ППН. Техніка безпеки та дотримання санітарногігієнічних вимог на уроці ППН. |
05.09 |
2. |
Ліплення з пластиліну. Пластилін як матеріал для ліплення. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування для роботи з пластиліном. |
12.09 |
3. |
Підбір пластиліну відповідного кольору. Надання пластиліну потрібної форми. |
19.09 |
4 |
Виготовлення виробів різної форми за зразком, за наслідуванням, з натури за уявою |
26.09 |
5 |
З’єднання компонентів виробів, згладжування місця з’єднання. |
3.10 |
Аплікація ( 4 год) |
||
6 |
Обведення шаблонів, вирізання їх по контуру. |
10.10 |
7 |
Підбір потрібного кольору для виробів. |
31.10 |
8 |
Вирізання виробів різної форми. |
7.11 |
9 |
Розташування деталей виробів на папері. |
14.11 |
Малювання (6 год) |
||
10 |
Відтворювання контуру предмета за шаблоном, трафаретом. Малювання картини з натури. |
21.11 |
11 |
Відтворювання контуру предмета за шаблоном, трафаретом. Малювання картини за уявленням. |
28.11 |
12 |
Штрихування й зафарбовування в одному напрямку лініями однакової товщини. |
5.12 |
13 |
Виконання сюжетних малюнків на дану вчителем тему. Малювання синіх волошок у жовтій вазі. |
12.12 |
14 |
Малювання зимового пейзажу. |
19.12 |
15 |
Малювання новорічної ялинки. |
26.12 |
Фізична культура
(1 год)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
|
Вступ. Рухливі ігри, естафети (8 год)
|
|||
1 |
Ознайомлення з правилами поведінки на місцях проведення занять, гігієнічними вимогами до одягу |
04.09 |
|
2 |
Найпростіші ігри-естафети зі спеціальним завданням для розвитку правильної постави. Рухлива гра «День і ніч» |
11.09 |
|
3 |
Найпростіші ігри-естафети зі спеціальним завданням для розвитку правильної постави. Рухлива гра «Совонька». |
18.09 |
|
4 |
Найпростіші ігри-естафети з лазінням в упорі, стоячи на колінах. Вправи з м’ячем. |
25.09 |
|
5. |
Найпростіші ігри-естафети з лазінням в упорі, стоячи на колінах. Вправи з м’ячем. |
2.10 |
|
6. |
Найпростіші ігри-естафети зі вставанням, стоячи на колінах. Гра «Повітряні кульки». |
9.10 |
|
7. |
Найпростіші ігри-естафети з перекочуванням і перекиданням м’яча. |
30.10 |
|
8. |
Рухливі ігри. Вправи з м’ячем. |
6.11 |
|
Гімнастика ( 7 год.) |
|||
9 |
Організовуючі вправи. Ходьба із зупинками по сигналу. |
13.11 |
|
10 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: основна стійка; стійка ноги нарізно. |
20.11 |
|
11 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: основні положення рук: руки вниз, на поясі, за спину, вперед, в сторони. |
27.11 |
|
12 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: рухи руками в основних напрямках |
4.12 |
|
13 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: основні положення ніг в положенні стоячи, сидячи, лежачи: вперед, в сторони, назад |
11.12 |
|
14 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: піднімання на носки й опускання на всю ступню. |
18.12 |
|
15 |
Організовуючі вправи. Вправи без предметів: нахили вперед, назад. |
25.12 |
|
Образотворче мистецтво
(0.5 год)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
Підготовчі вправи. Пропедевтичний період. ( 8 год) |
||
1 |
Знайомство з приладдям та та правилами поведінки на уроках образотворчого мистецтва. Малювання на тему: «Що я вмію малювати?”. |
06.09 |
2 |
Художні й образотворчі засоби. Прості графічні дії (правильно (горизонтально чи вертикально) розташовувати аркуш паперу на площині парти та притримувати його лівою рукою в процесі роботи; користуватися гумкою). |
20.09 |
3 |
Малювання прямих ліній за показом вчителя. Малювання дощику та травички. |
4.10 |
4 |
Ігрові графічні вправи: прямі вертикальні лінії: “високі стовпи”, “паркан”, “ниточки до повітряних кульок”. |
1.11 |
5 |
Ігрові графічні вправи: прямі горизонтальні лінії: “доріжки”, “кольорові мотузочки». |
15.11 |
6 |
Малювання похилих ліній за показом вчителя: “йде (косий та прямий) дощ”, “зубці пилки”, “високі гори”. |
29.11 |
7. |
Ігрові графічні вправи: замкнені кругові лінії: “ми клубочки намотаємо”, “повітряні кульки”, “різнобарвне колесо”, “кольорові м’ячі”. |
13.12 |
8. |
Малювання маленьких та великих клубків ниток та пружинок. |
27.12 |
Музичне мистецтво
(0.5 год.)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
Музика в школі (7год ) |
||
1 |
Вступ. Джерела музичних звуків (музичні інструменти та технічні засоби). |
13.09 |
2 |
Правила слухання музики.
|
27.09 |
3 |
Звуки живої природи.
|
11.10 |
4 |
Звук голосу.
|
8.11 |
5 |
Дитячі шумові (металофон, брязкальця, бубон, барабан, дзвіночки тощо) та музичні інструменти (фортепіано, баян, сопілка тощо).
|
22.11 |
6 |
Пісня. Танець. Марш.
|
6.12 |
7 |
Правила співу.
|
20.12 |
Математика
(1 год)
№ з\п |
Тема уроку |
Дата |
Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період ( 3 год ) |
||
1 |
Ознаки і властивості предметів. Спільні та відмінні ознаки |
3.09 |
2 |
Об’єднання об’єктів у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів на підгрупи за спільною ознакою. |
10.09 |
3 |
Відношення між предметами, пов’язані з їхньою довжиною, висотою, товщиною. |
17.09 |
Числа. Дії з числами ( 5 год ) |
||
4 |
Сукупність предметів (множина).
|
24.09 |
5 |
Кількість елементів сукупності (множини).
|
1.10 |
6 |
Лічба. Правила лічби. Назви чисел у межах 10. |
8.10 |
7 |
Порівняння предметних множин за кількістю елементів. Практичні дії із предметними множинами – об’єднання, вилучення. |
29.10 |
8 |
Порядкова лічба. Порядкові відношення.
|
5.11 |
Натуральні числа 1–10 ( 7 год. )
|
||
9 |
Числа 1–10. Числова послідовність від 1 до 10. |
12.11 |
10 |
Попереднє і наступне число. Позначення числа цифрою. Письмо цифр у зошитах у клітинку. |
19.11 |
11 |
Числовий промінь. Утворення числа способом прилічування і відлічування одиниці |
26.11 |
12 |
Відповідність числа кількості об’єктів сукупності та кількості об’єктів сукупності – числу. |
3.12 |
13 |
Порівняння чисел. Знаки порівняння. |
10.12 |
14 |
Склад чисел 2–10.
|
17.12 |
15 |
Склад чисел 2–10.
|
24.12 |
Літературне читання
(2 год.)
№ з\п |
Тема уроку |
|
|
Добукварний період ( 4 год) |
|||
1 |
Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів, ознак, дій, граматичними питаннями до них. Розрізнення назв предметів за питаннями хто це? що це? |
4.09 |
|
2 |
Умовне позначення слів. Практичне ознайомлення з реченням. Спосіб умовного позначення речень. Складання речень за заданою графічною схемою. |
7.09 |
|
3 |
Поділ слів на склади. Поняття про наголос, наголошений склад. |
11.09 |
|
4 |
Уявлення про голосні і приголосні звуки, тверді і м’які приголосні, умовне позначення їх на письмі. Звуковий аналіз простих за звуковою будовою слів. Побудова звукової схеми слів. |
14.09 |
|
Букварний період (26 год) |
|||
5 |
Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками. |
18.09 |
|
6 |
Закріплення вивченої літери. Складвання речень за малюнками. |
21.09 |
|
7 |
Звук [у], позначення його буквою у. Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз найпростіших слів (жук, сова, одуд). |
25.09 |
|
8 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
28.09 |
|
9 |
Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз простих слів (оса, калина, горобина). Складання речень за ілюстративним матеріалом. Складання короткої розповіді за малюнком |
2.10 |
|
10 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
5.10 |
|
11 |
Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз простих слів (кіт, кит, риба, гриб). Складання речень за сюжетними малюнками. |
9.10 |
|
12 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
12.10 |
|
13 |
Звук [м], позначення його літерою Мм. Читання складів, слів, речень із вивченими літерами. Складання речень за ілюстраціями. Звуковий аналіз найпростіших слів (мама, мак та ін.) Велика літера на початку речення. |
30.10 |
|
14 |
Звук [і], позначення його літероюІі. Читання складів і слів із вивченими буквами. Літера і в ролі окремого слова. |
2.11 |
|
15 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
6.11 |
|
16 |
Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів. |
9.11 |
|
17 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
13.11 |
|
18 |
Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших трискладових слів. Читання складів, слів і речень. |
16.11 |
|
19 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів. |
19.11 |
|
20 |
Звук [в], позначення його літерою Вв. Особові займенники, їх вживання в реченнях(без уживання термінів). Читання складів, слів, речень. |
23.11 |
|
21 |
Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Складання речень за ілюстраціями |
26.11 |
|
22 |
Закріплення вивчених літер. Читання складів і слів |
30.11 |
|
23 |
Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами |
4.12 |
|
24 |
Опрацювання звукових значень букви Сс. Опрацювання текстів |
7.12 |
|
25 |
Звук [к], позначення його літерою Кк. Читання складів, слів. Робота з анаграмами. |
11.12 |
|
26 |
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. |
14.12 |
|
27 |
Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. |
18.12 |
|
28 |
Закріплення звукових значень літери Рр. Опрацювання тексту «Ранок коло ріки». Словниково-логічні вправи.Робота з дитячою книжкою. |
21.12 |
|
29 |
Закріплення вивчених літер. |
28.12. |
|
Українська мова
(1 год)
№ з\п |
Тема уроку |
|
|
Добукварний період (3 год) |
|||
1 |
Ознайомлення зі шкільним приладдям для письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
3.09 |
|
2 |
Зображення ліній і фігур, штрихування, розфарбовування.
|
10.09 |
|
3 |
Зображення ліній, схожих на елементи букв. Орієнтування на сторінці зошита та в графічній сітці
|
17.09 |
|
Букварний період (12 год ) |
|||
4 |
Відомості про рукописні букви та пунктуаційні знаки.
|
24.09 |
|
5 |
Письмо малої і великої літери Аа. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів |
1.10 |
|
6 |
Письмо малої і великої букви Уу. Написання буквосполучень уа, ау. Зафарбовування, наведення штрихованого контуру малюнків. |
8.10 |
|
7 |
Письмо малої і великої літери Оо. її поєднання з вивченими малими літерами. Підготовчі графічні вправи. |
29.10 |
|
8 |
Написання літери и. |
5.11 |
|
9 |
Написання малої і великої літери Мм. |
12.11 |
|
10 |
Письмо малої і великої літери Іі. Написання буквосполучень мі, ім. |
19.11 |
|
11 |
Написання малої і великої літери Нн. |
26.11 |
|
12 |
Написання малої і великої літери Л л, поєднання її з вивченими раніше буквами. Написання слів і речень. |
3.12 |
|
13 |
Письмо малої і великої літери Вв. Підготовчі графічні вправи. Написання складів і слів із вивченими літерами |
10.12 |
|
14 |
Письмо малої і великої літери Сс. |
17.12 |
|
15 |
Письмо малої і великої літери Кк |
24.12 |
|