У презентації подані ключові структурні елементи уроку з розвитку критичного мислення молодших школярів. Даний макет можна використати для підготовки будь-якого уроку в 1 класі НУШ.
1. Актуалізація = виклик. Робота вчителя Стратегії Рівень володіння інформацією. Рівень розуміння істинне чи хибне. Викликає інтерес до теми, її дослідження. Структуризація і спрямування подальшої роботи. Мозкова атака. Асоціативний кущ. Передбачення. Таблиця ЗХДПопереднє керівництво
Номер слайду 3
2. Усвідомлення змісту. Робота вчителя Стратегії Робота учнів. Середовище ознайомлення з інформацією. Обговорення навчального матеріалу та запитів. Стимулювання допитливостіта пізнавальної допитливостіОзнайомлення з новою інформацією. Співвідносить нове і відоме. Конструює нові знання на основіздобутої інформаціїКубування. Читання з позначками. Щоденник подвійних нотаток. Кероване читання. Джигсоу
Номер слайду 4
3. Рефлексія Робота вчителя СтратегіїРобота учнів Повертає до початку уроку. Співвіднесення старого і нового. Колективні обговорення. Самооцінка і самовизначення. Ситуація аналізу вивченого. Аналізують виконання поставлених завдань. Встановлюють причино-наслідкові зв'язкиміж новим і відомим. Сенкан. ДискусіїДіаграма Венна