Календарне планування інклюзія

Про матеріал
Календарне планування для учнів 3 класу інклюзивного класу.Математика 1 семестр
Перегляд файлу

 

 Математика  для 3 класу (у 2-х частинах).

(автори Ольга Гісь, Ірина Філяк)

175 годин на рік, 5 годин на тиждень, 5 годин резервні

з/п

Тема уроку

Дата

 

         Навчальні цілі

 2 семестр

  Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Нумерація чисел у межах 20. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні.

 

Повторити числа в межах20,назва,запис ,порівняння чисел

 

Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Порівняння чисел.

 

Порівняння чисел в межах

20,кількість десятків в круглих числах

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Розв’язування задач на  збільшення та зменшення на кілька одиниц

 

Додавання і віднімання чисел в межах20,розв’язування простих задач  на знаходження суми ,різниці

 

Прийоми усного додавання і віднімання. Вирази на 2 дії. Розв’.язування задач.

 

Додавання, віднімання в межах 20,використання малюнка для розв’язування задач на збільшення, зменшення  на кілька одиниць

 

Компоненти та результати дій додавання і віднімання.Таблиця множення. Повторення нумерації в межах 50.

 

Дати початкове уявлення про компоненти додавання, додавати в межах 20,повторити таблицю множення, нумерацію чисел в межах 20

 

Компоненти та результати дій додавання і віднімання. Таблиця множення і ділення. Креслення відрізка.

 

Додавання і віднімання в межах 20 з опорою , таблиця множення і ділення в межах 5,креслення відрізка

 

Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання. Розв’язування задач на збільшення, зменьшення у кілька разів.

 

Додавання і віднімання в межах20, розв’язування задач на множення і ділення

 

Задачі на різницеве порівняння. Дослідження задачі

 

Розв’язування задачі з використанням предметів,малюнка

 

Назви компонентів дії  множення. Таблиця множення на 6-9. Розв’язування задач на множення.

 

Повторити дію множення, таблиці множення 6-9 використовуючи опору

 

Пропедевтика до вивчення таблиць множення чисел 6–9

 

повторити  таблицю множення чисел 6-9

 

Таблиці множення чисел 6–9. Задачі на множення.Креслення прямокутника, периметр.

 

Використання таблиці множення для визначення добутку,розвязувати задачі на множення ,креслити прямокутник ,знаходити периметр

 

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5.  Розв’язування задач на ділення.

 

Дати початкове уявлення про дію ділення, розв’язування задач на ділення з допомогою малюнка

 

Арифметична дія ділення. Таблиці ділення на 2–5. Розв’язування задач на ділення

 

Розв’язування, задач, прикладів з опорою на малюнок, ділення на 2-5

 

Компоненти дій множення і ділення. Таблиці ділення на 6 і на 7. Взаємозв’язок між діями множення та ділення.

 

Дати уявлення про ділення на 6,7 з використанням табл множення

 

Таблиці ділення на 8 і на 9.Креслити квадрат,периметр

 

Вчитись ділити на 8,9 з використанням таблиць множення, вчитись креслити квадрат, знаходити периметр

 

Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів

 

Знаходження відповідей дій множення, ділення з опорою на таблицю,задачі на зменшення на кілька одиниць.

 

Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі. Дати уявлення про круглі числа. Сотні.

 

Вчитись користуватись моделлю для розв’язування простих задач ,мати уявлення про сотні

 

Задачі на кратне порівняння.

 

Дати початкове уявлення про задачі на кратне порівняння

 

Задачі на кратне порівняння.

 

Розв’язувати задачі за допомогою малюнка

 

Закріплення знань таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач

 

Розв’язування прикладів з опорою на таблицю, малюнок,розвязувати приклади на множення і ділення

 

Закріплення вивченого.

 

Розв’язування прикладів,задач з опорою на малюнок

 

Повторення.

 

Вдосконалення знань,вмінь

 

Тематична діагностувальна робота № 1

 

 

Математичні вирази. Рівності. Нерівності

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах.

Дати елементарне уявлення про розв’язування виразів на 2 дії,вдосконалювати вміння розвязувати приклади на множення.

 

Складання виразу до задачі

 

Вчитись складати вираз до простої задачі

 

Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі

 

Дати початкове уявлення про вираз зі змінною

 

Буквені вирази. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними.Сотні. Додавання сотнями.

 

Початкове уявлення про вираз зі змінною,розв’язування прост задач,додавання сотень

 

Переставний закон множення. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Віднімання сотень.

 

Розв’язування прикладів на множення, віднімання сотнями,задачі на збільшення і зменшення на кілька одиниць.

 

Задачі на збільшення та зменшення числа у кілька разів

 

Дати елементарне уявлення про задачі на збільшення, зменшення у кілька разів

 

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. Додавання і віднімання сотень.

 

Спробувати дати початкове уявлення про рівняння, додавання і віднімання сотень

 

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння.

 

 

Розв’язувати  прості рівняння під керівництвом учителя

 

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. Периметр квадрата.

 

Ров’язувати прості рівняння з допомогою вчителя,закріпити вміння знаходити периметр квадрата

 

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. Додавання і віднумання сотень

 

Закріпити вміння додавати і віднімати сотні,розв’язувати прості рівняння

 

Розв’язування рівнянь .Додавання і віднімання сотень. Сам.робота

 

Перевірити вміння розв’язувати прості задачі, додавати і віднімати сотні.

 

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною.Приклади на множення і ділення.

 

Розвязування прикладів на множення та ділення

Величини

 

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

 

Дати елементарні уявлення про одиниці довжини см, мм. Креслити відрізок заданої довжини.

 

Довжина як властивість навколишнього світу. Одиниці вимірювання довжини: метр, дециметр, сантиметр, міліметр

 

Дати елементарні уявлення про дм, м. Креслити відрізок заданої довжини.

 

Розв’язування задач з одиницями довжини

 

Розв’язувати прості задачі з одиницями довжини.Креслити відрізки.

 

Тематична діагностувальна робота № 2

 

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

 

Дати початкове уявлення про промінь,пряму,відрізок,ламану.

Креслити ламану.

 

Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені тa незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної.

 

Вчитись креслити пряму, ламану, знаходити довжину ламаної

 

Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутник та його елементи.

 

Дати елементарне уявлення про кути, многокутник.

 

Характерні ознаки прямокутника і квадрата. Побудова прямокутника і квадрата із заданими довжинами сторін.

 

Дати елементарне уявлення про прямокутник, квадрат. Креслити квадрат.

 

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата.

 

Ознайомити про знаходження периметра прямокутника. Креслити прямокутник.

 

Задачі на знаходження периметра квадрата.

 

Вчитись знаходити периметр квадрата під керівництвом вчителя

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Периметр прямокутника «квадрата»

 

Закріпити вміння креслити прямокутник, квадрат і знаходити периметр.

 

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону

 

Дати елементарне уявлення про коло, круг, вчитись будувати коло з допомогою шаблону

 

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга.

 

Дати початкове вміння розрізняти коло і круг.

 

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга(ст.139-142) Сам.робота

 

Розвиток вміння розрізняти коло,круг

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями

 

Лічба до 20,десятками,сотнями

Вчитись додавати сотні.

 

Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею

 

Лічба до 50.дати елементарне уявлення про десятки ,одиниці

 

 Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями.

 

Лічба до50.Лічба сотнями. Елементарне уявлення про 1000.

 

 Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями

 

Лічба ,десятками, сотнями. Спробувати дати уявлення про трицифрове число.

 

Закріплення знань, умінь і навичок

 

Лічба сотнями, додавання сотень.

 

Розклад чисел на розрядні доданки

 

Віднімання сотень. Лічба сотнями.

 

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа

 

Віднімання сотень. Дати елементарне уявлення про трицифрове число.

 

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач .

 

Розв’язування простих задач. Додавання, віднімання сотень.

 

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі.

 

Дати уявлення про сотні, десятки, одиниці

 

 Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів.  

 

Дати початкове уявлення про збільшення, зменшення у 10,100 разів

 

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел.

 

Дати початкове уявлення про порівняння чисел

 

Закріплення вмінь порівнювати числа(ст.179-182)

 

Закріплювати вміння порівнювати числа

 

Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач.

 

Удосконалювати вміння порівнювати числа, розв’язувати прості задачі

 

 

 

Тематична діагностувальна робота № 3

 

 

Величини

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Довжина. Кілометр(ст.185-188)

 

Дати елементарне уявлення про довжину, розуміння про кілометр

 

Довжина. Кілометр(ст.185-188)

 

Знаходити довжину відрізка

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1

 

Вчитись збільшувати 200,300,400 на 1

 

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач.

 

Вчитись додавати круглі числа, розв’язувати прості задачі

 

Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою

 

Розв’язувати прості задачі ,складати задачі під керівництвом вчителя

 

Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач.

 

Дати елементарне уявлення множення на одноцифрове число круглих чисел. Розвязувати задачі.

 

Ділення круглого числа на кругле двома способами. 

 

Множення круглих чисел на одноцифрове

 

Ділення круглого числа на кругле двома способами. 

 

Дати уявлення про ділення круглих чисел на одноцифрове

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Ділення круглих чисел. Розв’язування задач.

 

Ділення круглих чисел на одноцифрове ,розв’язування простих задач

 

Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної.

 

Розв’язування простих задач, складання задач з допомогою вчителя

 

Множення одноцифрового числа на кругле

 

Множення круглих чисел на одноцифрове

 

Тематична діагностувальна робота № 4

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Творча робота над задачею. Закріплення знань, умінь і навичок.

 

Закріплення вміння розв’язувати прості задачі

 

Робота з прикладами в межах 1000.Множення і ділення чисел.

 

Удосконалвати вміння додавати,віднімати в межах 1000,закріпити приклади на множення і ділення

 

Закріплення вивченого.

 

Закріпити вивчене

 

Розвязування задач. Знаходження периметра фігури.

 

Удосконалювати вміння аналізувати в задачі ,знаходити периметр фігур.

 

Закріплення вивченого.

 

Вдосконалювати вміння і навички.

 

Повторення.

 

Повторити вивчене

 

Повторення.

 

Повторити вивчене

 

 

 

 

 

Дата

                                            Тема уроку

Прим.

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

 

 

Додавання виду 300 + 200, 50 + 70. Віднімання виду 300 - 200, 110 – 20

Вчити додавати і віднімати круглі сотні,десятки

 

 

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів.

Закріпити навички додавання і віднімання

 

 

Додавання виду 500 + 200. Віднімання виду 300 – 200

Додавання і віднімання сотень

 

 

Додавання виду 200 + 40. Віднімання виду 350 - 50. Задача на різницеве порівняння.

Додавання і віднімання трицифрових чисел,закріпити задачі на різницеве порівняння.

 

 

Додавання виду 70 + 60, 600 + 200.

Додавання і віднімання круглих сотень

 

 

Віднімання виду 120 - 50 ,440-40.Задачі на різницеве порівняння.

Віднімання трицифрових чисел,закріпити задачі на різницеве порівняння

 

 

Додавання виду 300 + 100. Віднімання виду 500 – 300.

Закріпити вивчене

 

 

Додавання виду 90 +20. Віднімання виду  140-70.

Удосконалювати навички додавання і віднімання

 

 

Додавання виду 50 + 70.Периметр квадрата.

Закріпити вміння додавати круглі десятки,знаходження периметра

 

 

Віднімання виду 320-20. Задачі на кратне порівняння.

Вчити віднімання трицифрового числа,задачі на кратне порівняння

 

 

Закріплення вмінь  додавати і віднімати круглі трицифрові числа.

Закріплення вивченого

 

 

Задачі на кратне порівняння. Периметр прямокутника.

Закріпити задачі на кратне порівняння,периметр прямокутника

 

 

Додавання і віднімання круглих чисел .Периметр прямокутника.

Закріпити вміння додавати,віднімати кругі числа,знаходити периметр

 

 

Тематична  діагностувальна  робота

 

 

 

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

Вчити письмовому додаванню і відніманню трицифрових чисел.

 

 

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

Вчити письмовому додаванню,відніманню трицифрових чисел.

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел .Задачі на знаходження суми.

Закріпити письмове додавання,, задачі на знаходження суми

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел .Задачі на знаходження суми.

Закріпити додавання трицифрових чисел,задачі на знаходження суми

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел .Креслення відрізків.

Закріпити письмове додавання трицифрових чисел,креслити відрізки

 

 

Письмове додавання трицифрових чисел .Довжина ламаної.

Закріпити письмове додавання,вміння знаходити довжину ламаної

 

 

Письмове віднімання трицифрових чисел. Задачі на збільшення у кілька разів.

 

Повторити письмове додавання,задачі на збільшення у кілька разів

 

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел. Розв’язування задач.

Закріпити письмове віднімання трицифрових чисел,задачі

 

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел. Розв’язування задач.

Закріпити навички письмового віднімання,задачі на кратне порівняння

 

 

Письмове віднімання чисел в межах 1000. Периметр квадрата.

Удосконалювати вміння письмового віднімання,знаходження периметра

 

 

Письмове віднімання чисел в межах 1000. Перевірка правильності обчислень. Сам.робота

Удосконалювати вміння письмового віднімання

Величини.

 

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел.

Ознайомитись з одиницями часу.

 

 

Одиниці часу: рік,місяць,тиждень.Повторення.

Повторити одиниці часу

 

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар.

Повторення вивченого

 

 

Одиниці часу Повторення.

Повторення вивченого




 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
29 лютого
Переглядів
89
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку