Календарне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори Бібік Н.М., Бондарчук Г.П. (2020)» для 3 класу за програмою НУШ
№ |
Дата уроку |
Тема уроку |
Прим |
І семестр |
|||
|
|
Україна — це я, Україна — це ми (Частина 1, с. 3-5). |
|
|
|
Твоя школа. Коли і де з’явилися перші школи (Ч. 1, с. 6). |
|
|
|
Твоя школа. Шкільне приладдя: від минулого до сучасного (Ч. 1, с. 7). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Історія моєї школи» (Ч. 1. с. 8). |
|
|
|
Дорога до успіху, до професії (Ч. 1, с. 9-10). |
|
|
|
Приватний і громадський простір (Ч. 1, с. 11-12). |
|
|
|
Приватний і громадський простір. Правила поведінки в громадських місцях (Ч. 1, с. 13). |
|
|
|
Дбаю про свою безпеку (Ч. 1, с. 14-15). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
Природа — частина навколишнього середовища (Ч. 1, с. 16-17). |
|
|
|
Дивовижні явища природи (Ч. 1, с. 18-19). |
|
|
|
Що і як я досліджую (Ч. 1, с. 20-21). |
|
|
|
Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона (Ч. 1, с. 22). |
|
|
|
Вчимося спостерігати. Шишка-синоптик. Прогнозуємо погоду за хмарами (Ч. 1, с. 23-24). |
|
|
|
Тіла навколо нас (Ч. 1, с. 25-26). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо речовини (Ч. 1, с. 27- 28). |
|
|
|
Вода (Ч. 1, с. 29-30). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості води (Ч. 1, с. 31). |
|
|
|
Колообіг води в природі (Ч. 1, с. 32-33). |
|
|
|
Як вода потрапляє в наш дім (Ч. 1, с. 34). |
|
|
|
Повітря (Ч. 1, с. 35). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості повітря (Ч. 1, с. 36-37). |
|
|
|
Гірські породи. Корисні копалини. (Ч. 1, с. 38-40). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості корисних копалин (Ч. 1, с. 41). |
|
|
|
Ґрунт. Склад і утворення. Догляд (Ч. 1, с. 42-43). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Досліджуємо властивості ґрунту (Ч. 1, с. 44). |
|
|
|
Проєкт-дослідження: «Як я впливаю на моє довкілля» (Ч. 1, с. 45-46). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань- учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
Ми всі різні: звичаї і традиції (с. 47-49). |
|
|
|
Рослини. Будова рослин (Ч. 1, с. 50-51). |
|
|
|
Рослини — живі організми. Дерева, кущі, трав’янисті рослини (Ч. 2, с. 51-53). |
|
|
|
Різноманітність рослин у природі (Ч. 1, с. 54-56). |
|
|
|
Розмноження квіткових рослин (Ч. 1, с. 57). |
|
|
|
Середовище існування рослини (Ч. 1, с. 58). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину. Умови проростання насіння (Ч. І, с. 59-60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Умови росту і розвитку рослин (Ч. 1, с. 60). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Як виростити нову рослину без насіння (Ч. 1, с. 61-62). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
Тварини (Ч. 1, с. 63-64). |
|
|
|
Як тварини пристосувалися добувати корм (Ч. 1, с. 64-65). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Комахи (Ч. 1, с. 66). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Риби (Ч. 1, с. 67). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Земноводні (Ч. 1, с. 68). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Плазуни (Ч. 1, с. 69). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Птахи (Ч. 1, с. 70). |
|
|
|
Різноманітність тварин у природі. Звірі (Ч. 1, с. 71-72). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Спостерігаю, доглядаю за тваринами. Кого поселимо в акваріум? (Ч. 1, с. 73-74). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
ІІ семестр |
|||
|
|
Гриби (Частина 1, с. 75-76). |
|
|
|
Природні угруповання. Природне угруповання — ліс (Ч. 1, с. 77-79). |
|
|
|
Природне угруповання — луки (Ч. 1, с. 80-81). |
|
|
|
Природне угруповання — прісна водойма (Ч. 1, с. 81-83). |
|
|
|
Природне угруповання — море (Ч. 1, с. 83-85). |
|
|
|
Подорож-спостереження «Природне угруповання нашої місцевості» (Ч. 1, с. 85). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
Людина. Організм людини (Ч. 1, с. 86-87). |
|
|
|
Догляд за тілом (Ч. 1, с. 88-89). |
|
|
|
Як ти ростеш і змінюєшся (Ч. 1, с. 90-91). |
|
|
|
Як бути здоровими (Ч. 1, с. 92-93). |
|
|
|
Людина — частина природи і суспільства (Ч. 1, с. 94-95). |
|
|
|
Символіка. Що це таке ? (Ч. 1, с. 96-97). |
|
|
|
Державні символи нашої країни (Ч. 1, с. 98-99). |
|
|
|
Українська мова— державна мова України (Ч. 1, с. 99- 100). |
|
|
|
Проєкт-дослідження «Ми— громадяни України» (Ч. 1, с. 101-102). |
|
|
|
Розповідаю про себе та інших (Ч. 1, с. 103—104). |
|
|
|
Зовнішність людини (Ч. 1, с. 105). |
|
|
|
Що таке характер? (Ч. 1, с. 106-107). |
|
|
|
Я маю право на права. Декларація прав дитини (Ч. 1, с. 108). |
|
|
|
Я маю право на права. Від чого варто відмовитися, якщо запропонують (Ч. 1, с. 109-110). |
|
|
|
У природі все взаємопов’язане (Ч. 1, с. 111-113). |
|
|
|
Охорона природи (Ч. 1, с. 114-115). |
|
|
|
Червона книга України (Ч. 1, с. 115-116). |
|
|
|
Краєзнавча розвідка «Рослини і тварини нашої місцевості, занесені до Червоної книги України» (Ч. 1, с. 116). |
|
|
|
Проєкт-дослідження «Пізнаємо рідний край» (Ч. 1, с. 117-118). |
|
|
|
Збережемо довкілля (Ч. 1, с. 119). |
|
|
|
Сторінка дослідників. Нове життя старих речей (Ч. 1, с. 120—121). |
|
|
|
Ти і світ людей (Ч. 1, с. 122-123). |
|
|
|
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123). |
|
|
|
Уявна подорож до країни, в яку мрієте поїхати (Ч. 1, с. 123). |
|
|
|
Ти і твоя родина. Оформлення родовідного дерева (Ч. 1, с. 124). |
|
|
|
Ти і твоя родина. Правила поведінки в сім’ї (Ч. 1, с. 125). |
|
|
|
Уроки чемності (Ч. 1, с. 126-127). |
|
|
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1 |
|
|
|
Моє ставлення до інших. Складання розповіді про друга/подругу. Написання листа-звернення до однолітків з іншої школи (Ч. 1, с. 128). |
|
|
|
Моє ставлення до інших (Ч. 1, с. 129). |
|
|
|
Народні ремесла (Ч. 1, с. 130). |
|
|
|
Станьте майстрами. Виготовлення ляльки-мотанки (Ч. 1, с. 131). |
|
|
|
Святковий календар (Ч. 1, с. 132—133). |
|
|
|
Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133). |
|
|
|
Створення календаря святкових днів (колективна робота) (Ч. 1, с. 133). |
|
|
|
Україна і світ (Ч. 1, с. 134-135). |
|
|
|
Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука). |
|
|
|
Проект «Славетні українці» (відомі українці з різних сфер життя (мистецтво, спорт, наука). |
|
|
|
Проводимо дослідження. Що в моєму домі вироблено в інших країнах? Складання мапи маршруту цих товарів (Ч. І, с. 135). |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
Діагностична робота. |
|
|
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
*Резервний урок |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
|
Підсумок за рік. |
|