Календарне планування з історії 6 клас, розроблено згідно оновленої програми «Історія України. Всесвітня історія» для 6- 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, наказ Міністерства освіти і науки України № 698 від 03 серпня 2022 року.
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
Всесвітня. Історія України: підруч. для 6 кл.
загальноосвіт. навч. закладів /О.В. Гісем, О.О. Гісем. — Х. : Ранок, 2019.
Кількість годин – 87 год. 2,5 год на тиждень(з яких 0,5 год. на розширення)
№ |
Тема |
Дата |
Примітка |
Вступ. Коли і як розпочалася історія людства |
|||
|
Вступ: історія як наука та шкільний предмет. |
|
Ст.3-4 |
|
Практичне заняття. Лічба часу в історії стародавнього світу. |
|
Ст. 4-6 |
Розділ І. Первісні спільноти. Археологічні культури |
|||
|
Стародавня історія України. Джерела вивчення історії. Практичне заняття |
|
Метод. Посіб. ст. 7 |
|
Еволюція людини та її розселення. Робота з термінами. |
|
Пар.1. ст.8 |
|
Розселення людини. (Робота з картою. Термінологія). |
|
Пар.2.ст. 11. |
|
Перевірка знань. |
|
|
|
Палеоліт. Хронологічні межі (метод. Посібник ст. 8-9) |
|
Пар.3 |
|
Полювання та збиральництво в палеоліті. |
|
Пар. 3 |
|
Первісне суспільство. Палеолітичне мистецтво . |
|
Пар. 4 - 5. |
|
Мезоліт хронологічні межі (метод посібник ст. 8- 9). Тести та терміни. |
|
Пар. 6. |
|
Неоліт хронологічні межі. |
|
Пар. 7 |
|
Енеоліт. (метод посібник ст. 10-11). |
|
Пар. 8 |
|
Трипільська культура на землях України. Черкащина. |
|
Ст.26 |
|
Бронзовий вік. |
|
Пар.9 |
|
Племена раннього залізного віку на території України (метод. Посібник ст. 12-13). Робота з хронологією. |
|
|
|
Практичне заняття. Повсякденне життя в кам’яний вік. |
|
Ст. 32. |
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. |
|
|
Розділ II . Стародавні цивілізації Азії та Африки |
|||
|
Месопотамія |
|
Пар.10 |
|
Міста і влада |
|
Пар. 11 |
|
Держави бронзового віку. Шумер і Вавилон |
|
Пар.12 |
|
Держави залізного віку: Ассирія і Халдейське царство |
|
Пар.13 |
|
Персія. |
|
Пар.14 |
|
Кочівники на території давньої України. (Робота з термінами. Історична карта). |
|
Пар.15 метод. Пос. Ст. 12-13. |
|
Кімерійці на території України (додатково). |
|
|
|
Скіфи на території України (додатково). |
|
|
|
Писемність і наука у Дворіччі. Культура Месопотамії. |
|
Пар. 16- 17. |
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. |
|
|
Тема 2. Стародавній Єгипет |
|||
|
Природа та господарство Єгипту |
|
Пар.18 |
|
Давньоєгипетське суспільство |
|
Пар.19 |
|
Повсякденне життя в давньому Єгипті |
|
Пар.20 |
|
Періодизація історії Давнього Єгипту. |
|
Пар. 21 |
|
Боги і храми. |
|
Пар. 22 |
|
Піраміди |
|
Пар.23 |
|
Практичне заняття. Мумії в Давньому Єгипті. |
|
Ст. 73 |
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. |
|
|
Тема 3. Давні Індія та Китай. Передня Азія. |
|||
|
Фінікія та Карфаген |
|
Пар.24 |
|
Ізраїльсько – Іудейське царство. |
|
Пар.25 |
|
Хараппська цивілізація |
|
Пар.26 |
|
Ведична цивілізація Індії |
|
Пар.27 |
|
Суспільне, релігійне, життя Індії |
|
|
|
Культурне життя Давньої Індії. |
|
|
|
Формування Китайської цивілізації. |
|
Пар.28 |
|
Імперія Цінь і Хань. |
|
Пар.29 |
|
Культура Китаю. |
|
Пар.30 |
|
Винаходи Китаю (проєктна робота) |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. Тестування. |
|
|
Розділ ІІІ. Антична цивілізація та її сусіди Тема 1. Становлення Античної грецької цивілізації |
|||
|
Мінойська цивілізація |
|
Пар.31 |
|
Греція за поемами Гомера |
|
Пар.32 |
|
Грецьке суспільство та повсякденне життя. |
|
Пар.33 |
|
Сім’я, освіта та виховання. |
|
Пар. 34 |
|
Практичне заняття. Релігія та міфологія |
|
Ст.109 |
|
Велика грецька колонізація. |
|
|
|
Античні міста колонії Північного Причорномор’я |
|
Ст. 113 |
|
Греко-перські війни. |
|
Пар.37 |
|
Перевірка знань |
|
|
|
Спарта |
|
|
|
Практичне заняття. Побут і виховання спартанців. |
|
|
|
Демократія в Афінах. |
|
Пар.39 |
|
Мистецтво та «золотий вік» Афін. |
|
Пар.40 |
|
Особистість в історії Александр Македонський(дослідження біографії). |
|
|
|
Імперія Александра Македонського. |
|
Ст. 128 |
|
Еллінізм. |
|
Пар. 42 |
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. |
|
|
Тема 2. Давній Рим за царської та республіканської доби |
|||
|
Природні умови Аппенінського півострова та виникнення міста Рим. |
|
Ст. 137 |
|
Римська республіка. |
|
Пар. 44 |
|
Повсякденне життя в римських містах. |
|
Пар.45 |
|
Релігія та звичаї. |
|
Пар.46 |
|
Військові завоювання Риму. |
|
Пар.47 |
|
Пунічні війни. (додатково) |
|
Пар.47 |
|
Практичне заняття. Історичний портрет Цезаря |
|
|
|
Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
Перевірка знань. |
|
|
Тема 3. Римська імперія |
|||
|
Римська імперія. |
|
Пар.48 |
|
Культура Риму. |
|
Пар.49 |
|
Практичне заняття. Повсякденне життя римлян за часів Імперії. |
|
Ст.157 |
|
Народи – сусіди Риму. |
|
Пар.50 |
|
Кризові явища Римської імперії. |
|
Пар.51 |
|
Падіння Західної римської імперії. |
|
Пар.52 |
|
Слов’яни та їх сусіди. |
|
Пар.53 |
|
Узагальнення знань з теми. |
|
Ст.175. |
|
Перевірка знань з теми. |
|
Ст.182 |
87 |
Річна контрольна робота. |
|
|