5 клас І семестр
№ з/п |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
ТЗН |
Примітка |
1 |
|
Вступ. Художня література –духовна скарбниця людства. |
|
|
2 |
|
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів(прслів’я, приказки, загадки, пісні).Гуманістичні цінності, втілення у фольклорних творах різних народів світу. Література і фольклор. |
|
|
3 |
|
РЗМ №1 (усно). Твір за прислівʹ ям. |
|
|
4 |
|
Казки народів світу. Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки. |
|
|
5 |
|
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський. Національний колорит твору. Мандрівний сюжет історії про фарбованого шакала зміст казки |
|
|
6 |
|
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик».Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки. |
|
|
7 |
|
Китайська народна казка «Пензлик Маляна». |
|
|
8 |
|
Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів. |
|
|
9 |
|
Арабська народна казка «Синдбад –Мореплавець»(3 подорож). Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами. |
|
|
10 |
|
Брати Якоб та Вільгельм Грімм. Казка «Пані Метелиця» |
|
|
11 |
|
Моральні цінності в казці. Характеристика образів . Антитеза. |
|
|
12 |
|
УПЧ № 1. Брати Грімм казка «Бременські музиканти»
|
|
|
13 |
|
О.С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила» |
|
|
14 |
|
О.С.Пушкін. Синтез фольклорних і літературних елементів.Система образів.
|
|
|
15 |
|
Г.К.Андерсен «Соловейко» Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»; соловей як утілення сили природи й мистецтва |
|
|
16 |
|
Г.К. Андерсен «Соловейко» |
|
|
17 |
|
УПЧ № 2 Г.К.Андерсен «Снігова королева» |
|
|
18 |
|
О. Уайльд казка «Хлопчик-зірка» Казкові персонажі, їхня характеристика. Основний конфлікт. |
|
|
19 |
|
Символічний зміст назви твору. |
|
|
20 |
|
Еволюція образу головного героя. |
|
|
21 |
|
Контрольна робота № 1 за творчістю О.Пушкіна, Г. Андерсена, О.Уайльда.(тести) |
|
|
22 |
|
Д. Кітс. «Про коника та цвіркуна». |
|
|
23 |
|
Поетизація образу природи у вірші, його ідея.(«Поетизація землі, що не вмирає ніколи…») |
|
|
24 |
|
Й.В.Гете «Нічна пісня подорожнього» |
|
|
25 |
|
Г.Гейне «Задзвени із глибини..» |
|
|
26 |
|
Утілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором |
|
|
27 |
|
Е.Сетон –Томсон. Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи |
|
|
28 |
|
Утвердження любові до всього живого . |
|
|
29 |
|
Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору. |
|
|
30 |
|
РЗМ № 2(письмово)Моє ставлення до світу природи. |
|
|
31 |
|
Контрольна робота №2 за творчістю ДЖ. Кітса, Гейне, Гете, Сетона - Томсона. |
|
|
32 |
|
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр. |
|
|