23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Календарне планування із зарубіжної літератури в 5 класі

Про матеріал
Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури в 5 класі на І семестр за навчальною програмою для ЗЗСО України
Перегляд файлу

5 клас І семестр

з/п

Дата

Зміст програмового матеріалу

ТЗН

Примітка

1

 

Вступ. Художня література –духовна  скарбниця  людства.

 

 

2

 

Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів(прслів’я, приказки, загадки, пісні).Гуманістичні цінності, втілення у фольклорних творах різних народів світу. Література і фольклор.

 

 

3

 

РЗМ №1 (усно). Твір за прислівʹ ям.

 

 

4

 

Казки народів світу.

 Жанрова специфіка фольклорної та літературної казки. Різновиди народних казок, їх характерні ознаки.

 

 

5

 

Індійська народна казка

«Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Філософський. Національний колорит твору. Мандрівний сюжет історії про фарбованого шакала зміст казки

 

 

6

 

Японська народна казка

«Іссумбосі, або Хлопчик – Мізинчик».Відображення любові до праці, кмітливості, сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки.

 

 

7

 

Китайська народна казка

«Пензлик Маляна».

 

 

8

 

Поетизація мистецтва й уславлення образу митця в казці. Значення фантастичних елементів.

 

 

9

 

Арабська народна казка

«Синдбад –Мореплавець»(3 подорож).

 Утвердження жаги відкриття світу, мужності й людяності в казці. Утілення в образі Синдбада-Мореплавця віри в перемогу людини над обставинами.

 

 

10

 

Брати Якоб та Вільгельм Грімм.

Казка «Пані Метелиця»

 

 

11

 

Моральні цінності в казці. Характеристика

образів . Антитеза.

 

 

12

 

УПЧ № 1.

Брати Грімм казка «Бременські музиканти»

 

 

 

 

 

 

13

 

О.С. Пушкін.

Вступ до поеми «Руслан і Людмила»

 

 

14

 

О.С.Пушкін. Синтез фольклорних  і літературних елементів.Система образів.

 

 

 

15

 

Г.К.Андерсен «Соловейко»

Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»; соловей як утілення сили природи й мистецтва

 

 

16

 

Г.К. Андерсен «Соловейко»

 

 

17

 

УПЧ № 2 Г.К.Андерсен «Снігова королева»

 

 

18

 

О. Уайльд казка «Хлопчик-зірка» Казкові персонажі, їхня характеристика. Основний конфлікт.

 

 

19

 

Символічний зміст назви твору.

 

 

20

 

Еволюція образу головного героя.

 

 

21

 

Контрольна робота № 1 за творчістю О.Пушкіна, Г. Андерсена, О.Уайльда.(тести)

 

 

22

 

Д. Кітс. «Про коника та цвіркуна».

 

 

23

 

 Поетизація образу природи у вірші, його ідея.(«Поетизація землі, що не вмирає ніколи…»)

 

 

24

 

Й.В.Гете

«Нічна пісня подорожнього»

 

 

25

 

 Г.Гейне

«Задзвени із глибини..»

 

 

26

 

 Утілення краси весняної природи у вірші. Зв'язок із фольклором

 

 

27

 

Е.Сетон –Томсон.

Оповідання «Лобо». Авторські спостереження за світом природи

 

 

28

 

Утвердження любові до всього живого .

 

 

29

 

Зображення художніх образів, їхнє розкриття в подіях твору.

 

 

30

 

РЗМ № 2(письмово)Моє ставлення до світу природи.

 

 

31

 

Контрольна робота №2 за творчістю ДЖ. Кітса, Гейне, Гете, Сетона - Томсона.

 

 

32

 

Повторення та узагальнення вивченого за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
5297
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку