Календарне планування "Ккраїнська мова. 5 клас НУШ"

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови у 5 класі НУШ на І семестр із зазначенням програми та підручника.
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків української мови у 5 класі,

складене на основі Модельної навчальної програми «Українська мова. 5–6 клас», автори Голуб Н. Б., Горошкіна О. М.,  рекомендованої Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року №795)

(за підручником : Українська мова. Голуб Н., Горошкіна О. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.  − Київ, Видавничий дім «Освіта», 2022 Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (наказ Міністерства освіти і науки України від 08 лютого 2022 р. № 140)

(4 год. на тиждень)

ЗА ПРОГРАМОЮ

ЗАПЛАНОВАНО

Всього: 140 годин

І семестр – 64 год.

ІІ семестр – 74 год.

Всього:

І семестр – 61 год.

ІІ семестр

КР: 9=4+5

 

І СЕМЕСТР

 Вступ (2 год)

1.

 

 

Українська мова в

житті українців.

2.

 

 

Ціннісне ставлення до мови.

Лексикологія ( 20 год.)

3.

 

 

Лексичне значення слова

4.

 

 

Однозначні й багатозначні слова. Слова в переносному значенні.

5.

 

 

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

6.

 

 

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

7.

 

 

Групи слів за значенням: омоніми.

8.

 

 

Групи слів за значенням: пароніми

9.

 

 

Групи слів за походженням: власне українські й

запозичені (іншомовного походження) слова.

10.

 

 

Написання слів іншомовного походження. Апостроф .

11.

 

 

Подвоєння та подовження приголосних.

12.

 

 

Букві и-і в іншомовних словах.

13.

 

 

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми)

14.

 

 

Неологізми, письменницькі новотвори.

15.

 

 

Групи слів за вживанням: загальновживані й обмеженого вживання.

16.

 

 

Стилістично забарвлені слова. Діалектні, професійні слова й

терміни, сленг, просторічні слова.

17.

 

 

Лексична помилка.

18.

 

 

Суржик.

19.

 

 

Текст. Повторення вивченого в 1-4 класах.

20.

 

 

Повторення вивченого з лексикології.

21.

 

 

Діагностично-контрольна робота.

22.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Тема. Фразеологія (8 год.)

23.

 

 

Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення

24.

 

 

Різновиди фразеологічних одиниць (прислів’я, приказки,крилаті вирази, афоризми).

25.

 

 

Джерела українських фразеологізмів.

26.

 

 

Фразеологізми у мовленні людини.

27.

 

 

Вибіркове, стисле переказування змісту почутого.

28.

 

 

Фразеологізми в літературних творах.

29.

 

 

Діагностично-контрольна робота.

30.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Тема. Фонетика. Орфоепія. Орфографія (12 год.)

31.

 

 

Голосні й приголосні звуки.

32.

 

 

Наголос в українській мові. 

33.

 

 

Особливості вимови й написання ненаголошених голосних.  

34.

 

 

Особливості вимови й написання ненаголошених голосних.  

35.

 

 

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі.

36.

 

 

Вимова приголосних у корені слова (уподібнення).

37.

 

 

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі. Вимова приголосних у корені слова.

38.

 

 

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання м’якого знака.

39.

 

 

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Правила вживання м’якого знака.

40.

 

 

Повторення вивченого з фонетики.

41.

 

 

Діагностично-контрольна робота.

42.

 

 

Аналіз контрольної роботи.

Тема. Графіка. Орфоепія. Орфографія (19 год.)

43.

 

 

Повторення вивченого з графіки в 1-4 класах.

44.

 

 

Особливості української графіки (відповідність звуків і графічних знаків, звук [ґ] і буква ґе).

45.

 

 

Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ. Правила вживання апострофа.

46.

 

 

Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ. Правила вживання апострофа.

47.

 

 

Склад. Правила перенесення з рядка в рядок.

48.

 

 

Милозвучність української мови.

Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі).

49.

 

 

Милозвучність української мови.

Правила милозвучності (чергування у – в, і – й, з – із – зі).

50.

 

 

Словник наголосів. Орфоепічний словник.

51.

 

 

Повторення вивченого з орфоепії

52.

 

 

Спрощення в групах приголосних.

53.

 

 

Спрощення в групах приголосних.

54.

 

 

Види помилок: графічна, орфоепічна, орфографічна.

55.

 

 

Орфографічний словник.

56.

 

 

Повторення вивченого з орфографії.

57.

 

 

Навчальний диктант.

58.

 

 

Контрольний диктант.

59.

 

 

Діагностично-контрольна робота.

60.

 

 

Аналіз контрольної роботи .

61.

 

 

Продовження висловлення за поданим початком.

 

docx
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
1214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку