Календарне планування (компетентності +коригуюче навчання)

Про матеріал
Клендарне планування Алгебра 8 клас,враховане коригуюче та компетентності і наскрізні лінії
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

навчального матеріалу

з алгебри

в 8 класі на І і II семестри 2020 /2021 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.

Підручник: Алгебра: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.–  Київ «Ґенеза» 2016р

 (2 години на тиждень, всього 70 годин)

уроку

Дата проведення

Тема уроку

Примітка

І семестр

1

01.09

Повторення навчального матеріалу за 7 клас

 

2

03.09

Повторення навчального матеріалу за 7 клас

 

3

8.09

Діагностична контрольна робота

 

                                                                       Раціональні вирази

Учень/учениця:

наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником;

розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази;

пояснює   як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника;

·   що таке стандартний вигляд числа;

формулює:·   основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником;

·   правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня;

·   умову рівності дробу нулю;

·   означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником;

описує властивості функції за її графіком;розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції 

Уміння  вчитися   упродовж   життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

Спілкування   державною  мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

Математична   компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

4

10.09

Раціональні вирази. Раціональні дроби.

 

5

15.09

Розв’язування задач

 

6

17.09

Основна властивість раціонального дробу

 

7

22.09

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками

 

8

24.09

Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

 

9

29.09

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками

 

10

01.10

Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

зошит

11

06.10

Урок узагальнення і систематизація знань

 

12

08.10

Тематична контрольна робота №1

 

13

13.10

Аналіз контрольної роботи. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня

 

 

14

15.10

Множення раціональних  дробів. Піднесення дробу до степеня

 

15

20.10

Ділення  раціональних дробів

 

16

22.10

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

 

17

03.11

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

18

05.11

Тотожні перетворення раціональних виразів

 

19

10.11

Розв’язування задач і вправ.

 

20

12.11

Раціональні рівняння

 

21

17.11

Раціональні рівняння.

 

22

19.11

Розв’язування типових вправ

зошит

23

24.11

Тематична контрольна робота №2

 

24

26.11

Аналіз контрольної роботи. Степінь із цілим показником

 

24

01.12

Властивості степеня із цілим показником

 

26

03.12

Властивості степеня із цілим показником

 

27

08.12

Властивості степеня із цілим показником.

 

28

10.12

Стандартний вигляд числа

 

29

15.12

Розв’язування   вправ

 

30

17.12

Функція , її графік і властивості

 

31

22.12

Розв’язування   вправ

зошит

32

24.12

Тематична контрольна робота №3

 

33

29.12

Розв’язування вправ

 

ІІ семестр

Квадратні корені. Дійсні числа

Учень/учениця:

наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел;

пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня;  характеризує: властивості функцій   ,  за їх графіками;розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення

Уміння  вчитися   упродовж   життя:

Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети.

Спілкування   державною  мовою:

Уміння коректно вживати математичну термінологію

Математична   компетентність:

Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині

 

 

Функція y = x2, її графік і властивості.Графічний спосіб розв*язування рівнянь

 

 

 

Функція y = x2, її графік і властивості. Арифметичний квадратний корінь

 

 

 

Арифметичний квадратний корінь

 

 

 

Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа

 

 

 

Тотожність . Рівняння 

 

 

 

Тотожність . Рівняння  .

 

 

 

Властивості арифметичного квадратного кореня

 

 

 

Властивості арифметичного квадратного кореня

 

 

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені

 

 

 

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості

 

 

 

Функція , її графік і властивості.

зошит

 

 

Розв’язування типових вправ

 

 

 

Урок узагальнення і систематизація знань

 

 

 

Тематична контрольна робота №4

 

Квадратні рівняння

 

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

 

 

Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння

 

 

 

Формула коренів квадратного рівняння

 

 

 

Формула коренів квадратного рівняння.

 

 

 

Теорема Вієта

 

 

 

Теорема Вієта

 

 

 

Розв’язування типових вправ

 

 

 

Розв’язування типових вправ

 

 

 

Урок узагальнення і систематизація знань

 

 

 

Тематична контрольна робота №5

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

 

 

Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

 

 

 

Розв’язування типових вправ

 

 

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

 

 

 

Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних

 

 

 

Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь

 

 

 

Розв’язування  задач за допомогою дробових раціональних рівнянь.

 

 

 

Урок узагальнення і систематизація знань

 

 

 

Тематична контрольна робота №6

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

Раціональні вирази

 

 

 

Квадратні рівняння і раціональні рівняння.

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Алгебра, Планування
Додано
6 жовтня 2020
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку