Календарно-тематичне планування
навчального матеріалу
з алгебри
в 8 класі на І і II семестри 2020 /2021 н. р.
Програма: Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017.
Підручник: Алгебра: підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. О. С. Істер.– Київ «Ґенеза» 2016р
(2 години на тиждень, всього 70 годин)
№ уроку |
Дата проведення |
Тема уроку |
Примітка |
|||
І семестр |
||||||
1 |
01.09 |
Повторення навчального матеріалу за 7 клас |
|
|||
2 |
03.09 |
Повторення навчального матеріалу за 7 клас |
|
|||
3 |
8.09 |
Діагностична контрольна робота |
|
|||
Раціональні вирази Учень/учениця: наводить приклади: раціонального виразу; раціонального дробу; степеня із цілим показником; розпізнає: цілі раціональні вирази; дробові раціональні вирази; пояснює:· як виконати скорочення дробу; як звести дріб до нового знаменника; як звести дроби до спільного знаменника; · що таке стандартний вигляд числа; формулює:· основну властивість дробу; властивості степеня з цілим показником; · правила: додавання, віднімання, множення, ділення дробів, піднесення дробу до степеня; · умову рівності дробу нулю; · означення: степеня з нульовим показником; степеня з цілим від’ємним показником; описує властивості функції за її графіком;розв’язує вправи, що передбачають: скорочення дробів; зведення дробів до спільного знаменника; знаходження суми, різниці, добутку, частки дробів; тотожні перетворення раціональних виразів; розв’язування рівнянь зі змінною в знаменнику дробу; перетворення степенів з цілим показником; запис числа в стандартному вигляді; побудову графіка функції Уміння вчитися упродовж життя: Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети. Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині |
||||||
4 |
10.09 |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
|
|||
5 |
15.09 |
Розв’язування задач |
|
|||
6 |
17.09 |
Основна властивість раціонального дробу |
|
|||
7 |
22.09 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками |
|
|||
8 |
24.09 |
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками. |
|
|||
9 |
29.09 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками |
|
|||
10 |
01.10 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
зошит |
|||
11 |
06.10 |
Урок узагальнення і систематизація знань |
|
|||
12 |
08.10 |
Тематична контрольна робота №1 |
|
|||
13 |
13.10 |
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня
|
|
|||
14 |
15.10 |
Множення раціональних дробів. Піднесення дробу до степеня |
|
|||
15 |
20.10 |
Ділення раціональних дробів |
|
|||
16 |
22.10 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота |
|
|||
17 |
03.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||
18 |
05.11 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|||
19 |
10.11 |
Розв’язування задач і вправ. |
|
|||
20 |
12.11 |
Раціональні рівняння |
|
|||
21 |
17.11 |
Раціональні рівняння. |
|
|||
22 |
19.11 |
Розв’язування типових вправ |
зошит |
|||
23 |
24.11 |
Тематична контрольна робота №2 |
|
|||
24 |
26.11 |
Аналіз контрольної роботи. Степінь із цілим показником |
|
|||
24 |
01.12 |
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||
26 |
03.12 |
Властивості степеня із цілим показником |
|
|||
27 |
08.12 |
Властивості степеня із цілим показником. |
|
|||
28 |
10.12 |
Стандартний вигляд числа |
|
|||
29 |
15.12 |
Розв’язування вправ |
|
|||
30 |
17.12 |
Функція , її графік і властивості |
|
|||
31 |
22.12 |
Розв’язування вправ |
зошит |
|||
32 |
24.12 |
Тематична контрольна робота №3 |
|
|||
33 |
29.12 |
Розв’язування вправ |
|
|||
ІІ семестр |
||||||
Квадратні корені. Дійсні числа Учень/учениця: наводить приклади: раціональних чисел; ірраціональних чисел; пояснює, що таке: раціональне число; ірраціональне число; дійсне число;формулює: означення арифметичного квадратного кореня з числа; властивості арифметичного квадратного кореня; характеризує: властивості функцій , за їх графіками;розв’язує вправи, що передбачають: застосування поняття арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів, спрощення виразів, розв’язування рівнянь, порівняння значень виразів; перетворення виразів із застосуванням винесення множника з-під знака кореня, внесення Уміння вчитися упродовж життя: Уміння визначати, відбирати і застосовувати потрібні знання для досягнення мети. Спілкування державною мовою: Уміння коректно вживати математичну термінологію Математична компетентність: Уміння оперувати числовою інформацією, геометричними об’єктами на площині |
||||||
|
|
Функція y = x2, її графік і властивості.Графічний спосіб розв*язування рівнянь |
|
|||
|
|
Функція y = x2, її графік і властивості. Арифметичний квадратний корінь |
|
|||
|
|
Арифметичний квадратний корінь |
|
|||
|
|
Множина. Підмножина. Числові множини. Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
|
|||
|
|
Тотожність . Рівняння |
|
|||
|
|
Тотожність . Рівняння . |
|
|||
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||
|
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|||
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені |
|
|||
|
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Функція , її графік і властивості |
|
|||
|
|
Функція , її графік і властивості. |
зошит |
|||
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|||
|
|
Урок узагальнення і систематизація знань |
|
|||
|
|
Тематична контрольна робота №4 |
|
|||
Квадратні рівняння |
||||||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|||
|
|
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння |
|
|||
|
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|||
|
|
Формула коренів квадратного рівняння. |
|
|||
|
|
Теорема Вієта |
|
|||
|
|
Теорема Вієта |
|
|||
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|||
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|||
|
|
Урок узагальнення і систематизація знань |
|
|||
|
|
Тематична контрольна робота №5 |
|
|||
|
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||
|
|
Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники |
|
|||
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||
|
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь |
|
|||
|
|
Розв’язування задач за допомогою дробових раціональних рівнянь. |
|
|||
|
|
Урок узагальнення і систематизація знань |
|
|||
|
|
Тематична контрольна робота №6 |
|
|||
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||||
|
|
Раціональні вирази |
|
|||
|
|
Квадратні рівняння і раціональні рівняння. |
|
|||
|
|
|
|
|||