Календарне планування "Корекція розвитку"

Про матеріал
Календарне планування "Корекція розвитку" розроблене для учнів 1 класу із ЗПР, розраховане на 2 години, за програмою Сак Т.В., Прохоренко Л.І.
Перегляд файлу

Перевірено:                                                                                                    Затверджено:

Заступник директора з НВР            /                  /                               Директор школи             /                  /

 

     Корекційно-розвиткові заняття з «Корекція (когнітивного) розвитку» для дітей із затримкою психічного розвитку,  1 клас

 (70 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень, II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)

 

№ уроку

Дата

Теми уроку

 

Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати

Орієнтування у просторі

1

 

Уміння визначати положення одного предмета відносно іншого.

Уміє: визначати положення одного предмета відносно

іншого, відносно самого учня в навколишньому оточенні;

розмістити предмет за завданням учителя; визначати предмет за категорією «попереду»,

«позаду», «справа»,

«зліва», «зверху»,

«знизу», «під», «між»,

«над» тощо; розповісти про зміну положення предмета, відтворити по пам’яті взаємне розміщення предметів; скласти              схему               і розповісти                            про розміщення предметів.

2

 

Уміння визначати положення одного предмета відносно іншого.

3

 

Уміння визначати положення одного предмета відносно самого учня в навколишньому оточенні.

4

 

Уміння визначати положення одного предмета відносно самого учня в навколишньому оточенні.

5

 

Уміння визначати положення предмета на малюнках, таблицях схемах.

6

 

Уміння визначати положення предмета на малюнках, таблицях схемах.

7

 

Уміння знайти предмет за словесним описом його положення в реальній дійсності і на малюнках, схемах, таблицях.

8

 

Уміння розмістити предмет за завданням учителя.

9

 

Уміння розмістити предмет за завданням учителя.

10

 

Уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення

11

 

Уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення

12

 

Уміння розповісти про просторове розташування предмета, вживаючи слова, що виражають просторові відношення

13

 

Уміння розповісти про зміну положення предмета, відтворити по пам’яті взаємне розміщення предметів.

14

 

Уміння розповісти про зміну положення предмета, відтворити по пам’яті взаємне розміщення предметів.

15

 

Уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі,  на шкільному подвір’ї.

16

 

Уміння скласти схему і розповісти про розміщення предметів у класі, в кімнаті, у дворі,  на шкільному подвір’ї.

Знання та уміння розповідати про різні властивості навколишніх предметів

17

 

Знайомство з матеріалами та їх властивостями.

Уміє: порівнювати матеріали за їх властивостями та предмети виготовлені з одного і того ж матеріалу;

добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом; групувати різні

предмети виготовлені з одного й того ж матеріалу; виділяти в предметах частини, виготовлені з однакових і різних матеріалів. визначати матеріал, з якого зроблений предмет; порівнювати матеріали за їх властивостями.

18

 

Матеріали (папір, дерево, скло, глина, гума, пластмаса, метал), їх назви.

19

 

Властивості матеріалів: прозорість, твердість, крихкість, м’якість та ін..

20

 

Порівняння матеріалів за їх властивостями.

21

 

Порівняння предметів, виготовлених з одного і того ж матеріалу.

22

 

Уміння добирати предмети, схожі із зразком за матеріалом.

23

 

Уміння групувати різні предмети, виготовлені з одного й того ж матеріалу.

24

 

Уміння виділяти в предметах частини, виготовлені з однакових і різних матеріалів.

25

 

Уміння визначати матеріал, з якого зроблений предмет.

Розвиток логічного мислення

26

 

Уміння знаходити однакові властивості або ознаки предметів.

Уміє: порівнювати предмети між собою, знаходити схоже і відмінне; класифікувати предмети (знаходити спільну ознаку предметів і поєднувати їх в однорідну групу); встановлювати відношення між предметами і поняттями (рід-вид; ) розрізняти протилежні за значеннями поняття; називати: дні тижня та місяці у році, дотримуючись їх послідовності.

За допомогою дорослого робити спостереження та розповідати про явища природи в різні пори року та за зміни, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей; встановлювати зв’язок між змінами погоди і змінами в житті рослин, тварин і діяльності людей в різні пори року. Розуміє та розповідає послідовність зображених подій (3- 4 малюнки).

За допомогою дорослого розповідає про прихований зміст сюжетних малюнків.

27

 

Уміння знаходити відмінне у властивостях предметів.

28

 

Уміння порівнювати предмет, сюжетні малюки між собою, знаходити схоже і відмінне.

29

 

Уміння порівняння з використанням наочності.

30

 

Уміння порівнювати на рівні уявлень.

31

 

Уміння порівнювати на рівні уявлень.

32

 

Уміння класифікувати предмети

33

 

Уміння класифікувати предмети

34

 

Уміння встановлювати відношення між

предметами і поняттями

35

 

Уміння встановлювати відношення між

предметами і поняттями

36

 

Уміння розрізняти протилежні за значенням поняття

37

 

Розвиток уявлення: «Що відбувається в природі в різні пори року».

38

 

Часові поняття: назва днів тижня та місяців у році, їх послідовність.

39

 

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них.

40

 

Спостереження за явищами природи в різні пори року та розповідь про них.

41

 

Систематичні спостереження за змінами, що відбуваються в житті рослин, тварин та діяльності людей

42

 

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин,  тварин і діяльності людей.

43

 

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин,  тварин і діяльності людей.

44

 

Встановлення зв’язку між змінами погоди кожної пори року і змінами в житті рослин,  тварин і діяльності людей.

45

 

Розуміння послідовності зображених подій (4-5 малюнки).

46

 

Розуміння послідовності зображених подій (4-5 малюнки).

47

 

Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнківв.

48

 

Розуміння прихованого змісту сюжетних малюнківв.

Увага. Розвиток довільної уваги.

49

 

Розширювати об’єм уваги

Прагне зосереджувати увагу на основних ознаках притаманних певним предметам, об’єктам, явищам;

уміє контролювати свою увагу при складанні геометричних фігур і візерунків, при

здійсненні аналізу форми, установленні симетричності, тотожності частин конструйованих фігур, розташуванні конструкції на площині, об’єднанні частин конструкції в єдине ціле.

50

 

Розширювати об’єм уваги

51

 

Розширювати здатність не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати               об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

52

 

Розширювати здатність не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати               об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

53

 

Розширювати здатність не відволікатись від мети, цілеспрямовано і активно аналізувати               об’єкти, тримати зосередженість на об’єкті уваги.

54

 

Розвивати здатність управляти власною увагою, переключати увагу на інший вид діяльності.

55

 

Розвивати здатність управляти власною увагою, переключати увагу на інший вид діяльності.

56

 

Розвивати здатність управляти власною увагою, переключати увагу на інший вид діяльності.

57

 

Контролювати часті переходи стану дітей від активності уваги до повної пасивності.

58

 

Контролювати часті переходи стану дітей від активності уваги до повної пасивності.

59

 

Вчити зосереджуватися на завданнях навчального матеріалу та не реагувати на зовнішні подразники.

60

 

Вчити зосереджуватися на завданнях навчального матеріалу та не реагувати на зовнішні подразники.

Розвиток  дрібної моторики рук

61

 

Малювання узорів.

Уміє: перемальовувати узори, малюнки.

62

 

Малювання узорів.

63

 

Малювання узорів.

64

 

Малювання узорів.

65

 

Малювання узорів.

66

 

Перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної

67

 

Перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної

68

 

Перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної

69

 

Перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної

70

 

Перемальовування малюнків за прикладом проби Н.Гуткіної

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
8 жовтня
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку