Календарне планування курс духовного спрямування 5 клас НУШ

Про матеріал
Календарне планування курс духовного спрямування 5 клас НУШ. Розроблено згідно чинної модельної навчальної програми з курсу “Духовність і мораль в житті людини і суспільства” для 5–6 класів авторів Жуковський В. М., Сіданіч І. Л. та ін.
Перегляд файлу

ДУХОВНІСТЬ І МОРАЛЬ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА

5 клас

№ з/п

5

Тема

Види навчальної діяльності

Очікувані результати навчання

Приміт.

 

1

2

23.01

30.01

 

Що таке слухняність і непослух?

Робота в групах над визначенням понять «слухняність» і «непослух». Наведення прикладів слухняності та непослуху з духовної та художньої

Визначає зміст понять «слухняність» і «непослух», уміє їх пояснити. Повідомлює іншим про важливість слухняності та згубні наслідки непослуху в повсякденному житті. Пропонує ідеї щодо вияву слухняності.

 

3

4

06.02

13.02

Яка різниця між правдивістю і обманом?

Пошук і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву правдивості й обману на основі духовної та художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. Метод «Мозковий штурм» для розв'язання запропонованої проблемної ситуації.

Розрізняє і вміє пояснити іншим зміст понять «правдивість», «обман». Вирізняє правдивість і обман у навчальних і життєвих ситуаціях. Виявляє ініціативу бути правдивим. Спонукає до правдивості інших. Повідомляє іншим переваги правдивості над обманом.

 

5

6

20.02

27.02

 

Які наслідки працелюбності та ліні?

Пошук і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву працелюбності й лінивства в духовній і художній літературі, суспільному досвіді, повсякденному житті, найближчому оточенні, власному досвіді. Презентація плодів людської праці

Визначає зміст понять «працелюбність», «лінь». Повідомляє іншим висновки, що працелюбність – джерело достатку й розвитку. Розрізняє лінивство і неробство. Наводить приклади працелюбності. Бере активну участь у спільних проєктах. Спонукає інших бути працелюбними.

 

7

8

05.03

12.03

Що вибираємо у своєму житті: сміливість чи боягузтво

Наведення і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву сміливості й боягузтва з духовної та художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. Різнобічний розгляд теми з використанням методу «Кубування».

Розрізняє зміст понять «сміливість», «боягузтво». Доречно пояснює різницю між цими поняттями. Характеризує поведінку людей у різних ситуаціях як вияви сміливості чи боягузтва. Спонукає інших до сміливих учинків

 

9

  19.03

Контрольна робота

 

Узагальнення знань. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

10

11

26.03

09.04

Що притаманно для щедрості, а що для захланності

Доречно формулює визначення понять «щедрість», «захланність», уміє їх пояснити та розрізнити. Вдало пояснює вчинки людей і свої власні як щедрі чи захланні. Виявляє ініціативу бути щедрим. Спонукає інших бути щедрими

Пошук і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву щедрості та захланності з духовної та художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. Проведення самооцінювання або взаємооцінювання щедрості за підготовленими критеріями

 

 

12

13

16.04

23.04

Чим відрізняються люди, яким притаманна гординя, від скромних людей?

Робота в групах для пошуку й аналізу відповідних ситуацій щодо вияву гордині, смиренності та скромності з духовної і художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. На основі певних критеріїв дати характеристику гордої і скромної людини.

Визначає та описує зміст понять «гординя» і «скромність». Пояснює іншим значення цих понять та визначає відмінності між ними. Пропонує ідеї щодо того, як позбутися гордині. Висловлюється змістовно, точно, лаконічно про скромність і адекватність своїх досягнень і талантів.

 

14

15

 

30.04

07.05

Якими є наслідки гніву та прощення?

Пошук і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву прощення та гніву з духовної і художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. Моделювання проблемної ситуації, у якій виявляється гнів, і належне її розв'язання.

Визначає та описує зміст понять «прощення» і «гнів». Пояснює значення цих понять іншим та визначає різницю між ними. Прагне позбавлятися від гніву. Переконує інших уникати гніву. Пропонує ідеї, як навчитися прощати інших людей

 

16

17

    14.05

    21.05

Що таке егоїзм і жертовність?

Пошук і аналіз відповідних ситуацій щодо вияву егоїзму і жертовності з духовної і художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду.

Визначає зміст понять «егоїзм» і «жертовність». Пояснює значення цих понять іншим та визначає різницю між ними. Аналізує і правильно визначає ситуації власної поведінки та поведінки інших людей. Пропонує ідеї щодо розв’язання ситуацій вияву егоїзму. Переконує інших позбавлятися егоїзму. Прагне бути жертовним

 

18

28.05

 

Який вплив має любов і ненависть на життя людини

Проведення дослідження для пошуку відповідних ситуацій щодо вияву любові та ненависті з духовної та художньої літератури, суспільного досвіду, повсякденного життя, найближчого оточення, власного досвіду. Створення узагальнених образів люблячої людини і людини, сповненої ненависті.

Розуміє і може пояснити іншим зміст понять «любов» і «ненависть». Вміє аналізувати власні вчинки та вчинки інших людей, у яких виявляється любов і ненависть. Виявляє ініціативу й переконує інших позбавлятися від ненависті. Намагається плекати в собі любов до інших людей

 

19

04.06

Контрольна робота

 

Узагальнення знань. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Планування
Додано
27 лютого
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку