ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
За підручником О. Вашуленко
І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Вступ до розділу «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». Вересень красне літо проводжає, золоту осінь зустрічає. І. Кульська «Вересень» (с. 3-4). |
|
2. |
Вересень — горіховий місяць. А. Волкова «Перший подих осені». Навчальне аудіювання: М. Хоросницька «Осінь» ( с. 4-5). |
|
3. |
Осінь на рябому коні їздить. М. Пономаренко «Осінь пензлика взяла». Скоромовки. С. Жупанин «Осіння пожежа» (напам ’ять) (Ч. 2, с. 6-8). |
|
4. |
Павутиння літає — осінь літо проводжає. «Бабине літо» (із журналу «Світ дитинства») (Ч. 2, с. 9-10). |
|
5. |
Навчальне аудіювання: В. Сухомлинський «Що найтяжче журавлям». М. Сингаївський «Прощальний танок» (Ч. 2, с. 10-12) |
|
6. |
Позакласне читання. |
|
7. |
А. Качан «Дощова осінь». Слухання п’єси В. Косенка «Дощик». Л. Андрієць «Про парасольку». (Ч. 2, с. 12-14). |
|
8. |
Навчальне аудіювання: /. Прокопенко «Як Жолудь дубом став». В. Титаренко «Сойчині жолуді» (скор.) (с. 15- 16). |
|
9. |
Осінній іній — на суху погоду. В. Скомаровський «Клени» (Ч. 2, с. 17). |
|
10. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край». Наші проекти (Ч. 2, с. 17). |
|
11. |
«Книжка — найкращий винахід людства». «Як з’явилася друкована книжка» (за В. Дацкевичем). Перегляд відео «Як твориться книга» (Ч. 2, с. 18-21). |
|
12. |
Книга — мудрий учитель. Т. Хионг «Найцінніший подарунок» (Ч. 2, с. 22-24). |
|
13. |
Позакласне читання. |
|
14. |
Книжка любить, коли її читають. Навчальне аудіювання : В. Сухомлинський «Спляча книга». К. Гнатенко «Ображена книга» (Ч. 2, с. 24-26). |
|
15. |
Книжка любить, коли її читають. К. Гнатенко «Ображена книга» (продовження). Перегляд відео (Ч. 2, с. 26-27) |
|
16. |
Вода камінь точить. «Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») (Ч. 2, с. 28-29). |
|
17. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Книжка — найкращий винахід людства». Наші проекти (с. 29). |
|
18. |
Вступ до розділу «Золоті зернята усної народної творчості». Народна пісня — душа народу. «Ой хвалилася та берізонька» (українська народна пісня). . 2, с. 30-31). |
|
19. |
Загадка — гімнастика для розуму. Загадки. Складання загадок (Ч. 2, с. 31-32). |
|
20. |
Позакласне читання. |
|
21. |
Лічилка- водилочка у грі помічниця.Скоромовки(за вибором напам’ять). Лічилки. Складання лічилки с.32-34) |
|
22. |
Прислів’я вчить, як на світі жить. Прислів’я і приказки (Ч. 2, с. 34-35). |
|
23. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Золоті зернята усної народної творчості». Наші проекти |
|
24. |
Вступ до розділу «Чарівний світ казки». «Кирило Кожум’яка». Стислий переказ казки. Робота з ілюстраціями до казки (Ч. 2, с. 36-39). |
|
25. |
Де відвага, там і щастя. Навчальне аудіювання: уривок з української народної казки «Котигорошко». Перегляд мультфільму «Чарівний горох» (Ч. 2, с. 40). |
|
26. |
Позакласне читання. |
|
27. |
Де хоробрість, там нагорода за добрість. «Круглячок» (українська народна казка) (Ч. 2, с. 41-43). |
|
28. |
«Круглячок» (українська народна казка) (продовження). Складання плану казки. Переказування за планом. Створення ілюстрації до казки. Перегляд мультфільму |
|
29. |
Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (Ч. 2, с. 44-46). |
|
30. |
Краденим добром багатий не будеш. О. Зима «Про сірого ворона та чарівні окуляри» (продовження). Складання плану оповідання. Переказування за планом (Ч. 2, с. 46-48). |
|
31. |
Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (Ч. 2, с. 49-51). |
|
32. |
Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хатка для Нехайка» (скорочено) (продовження). Інсценізування казки (Ч. 2, с. 51-51). |
|
33. |
Позакласне читання. |
|
34. |
Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (Ч. 2, с. 52-54). |
|
35. |
Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) (продовження). Доповнення казки (Ч. 2, с. 54-56). |
|
36. |
Повість. Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (Ч. 2, с. 56-58). |
|
37. |
Добро добром згадують. О. Пройслер «Паперові квіти» (продовження). Переказ уривку твору (Ч. 2, с. 59-60). |
|
38. |
Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 1-4) (Ч. 2, с. 60-64). |
|
39. |
Доброму всюди буде добре. Л. Мовчун «Горіхові принцеси» (сцени 5-7) (Ч. 2, с. 64-67). |
|
40. |
Позакласне читання. |
|
41. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Чарівний світ казки». Наші проекти (с. 67). |
|
42. |
Вступ до розділу «У міста і села прийшла зима весела». Грудень — кінець року, початок зими. В. Зорик «Зимовий ранок». Марійка Підгірянка «Сипле сніг» (Ч. 2, с. 68-70). |
|
43. |
У кожної сніжинки своє обличчя. «Чи бувають однакові сніжинки?» (із журналу «Розумашки») (Ч. 2, с. 71). |
|
44. |
Зима все самоцвітами вкриває. «Як утворюються сніжинки?», «Чому сніжинки блищать?» (із журналу «Розумашки») (Ч. 2, с. 72-73). |
|
45. |
Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг» (Ч. 2, с. 73-74). |
|
46. |
Не можна легковажити своїм життям. О. Радушинська «Перший сніг» (продовження). Складання плану. Стислий переказ оповідання за планом (Ч. 2, с. 75-76). |
|
47. |
Позакласне читання. |
|
48. |
Зимою сонце світить, та не гріє. В. Скомаровський «Морозенко». Навчальне аудіювання: В. Приходько «Жадібна синичка» (Ч. 2, с. 76-77). |
|
49. |
Підгодуй птахів зимою, послужать тобі весною. А. Бондарчук «Забіяка» (Ч. 2, с. 78-79). |
|
50. |
Ліс — безцінний дар природи. Ю. Домашець «Лісова вечірка в стилі «еко»» (Ч. 2, с. 79-80). |
|
51. |
Новорічної ночі мрії збуваються. Навчальне аудіювання: А. Григорук «Чого в Діда Мороза борода з вовни». О. Комова «Новий рік у шафі» (Ч. 2, с. 81-82). |
|
52. |
Новорічної ночі мрії збуваються. О. Комова «Новий рік у шафі» (продовження) (Ч. 2, с. 83-84). |
|
53. |
Вір у диво — і життя стане казкою. В. Мельник «Крижаний кіт» (Ч. 2, с. 84-86). |
|
54. |
Людяність дорожча за багатство. 1. Жиленко «Снігова баба» (Ч. 2, с. 87-89). |
|
55. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «У міста і села прийшла зима весела». Наші проекти (с. 89). |
|