Календарне планування
уроків «Літературного читання» для 3 класу
відповідно до Типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
за підручником О. Савченко
3,5 год на тиждень
№ п/п |
Зміст уроків літературного читання |
Змістові лінії |
Ключові компетентності |
Очікувані результати |
Дата уроку |
||
І - семестр |
|||||||
Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас |
|||||||
1. |
Знайомство з підручником. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас. (с. 3-4) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2 .2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.7] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності |
Знає та володіє продуктивними способами читання мовчки, - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміє та переказує про що прочитали; - відповідає на запитання щодо прочитаного. - висловлює свої думки; |
|
||
2. |
Осінній настрій. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається». (с. 5) (вірш напам’ять) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність в галузі природничих наук |
- знає та розрізняє ознаки ранньої та пізньої осені. - самостійно розуміє фактичний зміст тексту; - розуміє яку інформацію можна одержати з твору; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - визначає тему сприйнятого на слух твору; - називає порівняння та описують осінь; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи у художньому творі; |
|
||
3. |
Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- підтверджує свої думки фактами з вірша. - читає вголос правильно та свідомо; - володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - висловлює свої думки; - обговорює успіхи та невдачі на уроці; |
|
||
4. |
Робота з дитячою книжкою. Із чистого джерела народної творчості. Прислів’я та приказки. Скоромовки (с. 4, 9 – 10) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає та відрізняє скоромовки, приказки та прислів’я; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - розрізняє фольклорні твори. - складає скоромовки; - висловлює свої думки; |
|
||
5. |
Шкільні традиції в інших країнах. «Як у Німеччині святкують початок навчального року», з інтернет джерел (с. 7-9) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.7] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та відтворює основний зміст усного повідомлення; - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміє прочитане. - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює впевнено свої думки; |
|
||
6. |
Звідки походить назва шкільного обладнання. Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено) ( с. 9-11) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає та дотримується правил спілкування; - самостійно розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - бере участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні; - виявляє уміння читати мовчки; - добирає з тексту вислови, які підтверджують власну думку; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці; |
|
||
7. |
Навчання ровесників в інших країнах. Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді») (с.11-14) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та дотримується правил спілкування; - читають вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачає орієнтовний зміст твору; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює свої думки; |
|
||
8. |
Чи варто хитрувати? Головний персонаж. Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!» (с. 14-15) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність
|
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдання; - розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - розглядає картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - оцінює результати своєї роботи; |
|
||
9. |
Медіавіконце: колаж «Наш клас» (с. 16-17) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає, що таке колаж; - створює колаж із фотографіями класу та учнів; - розглядає малюнок та висловлює свої думки; - обговорює створення презентації; - висловлює свої думки; |
|
||
10. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас». |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська компетентність |
- знає та дотримується правил спілкування; - усно відповідає на запитання; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює свої досягнення з теми; |
|
||
11. |
Робота з дитячою книжкою. Плекайте мову. В. Симоненко «Моя мова» М. Сингаївський «Веселий дзвінок» (с. 35-36) |
[3 МОВ2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентності |
- знає правила спілкування та поведінки в школі; - читає виразно вірші; - відповідає на питання до твору; - малює веселий дзвінок; - аналізує прочитані вірші; |
|
||
12. |
Діагностувальна робота. Аудіювання (письмово) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - дотримується культури оформлення письмових робіт; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - ділиться своїми враженнями; |
|
||
Розділ 2. Без слова немає мови, а без мови – книги… |
|||||||
13.14 |
Аналіз діагностувальної роботи. Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова». (Скорочено) (с. 20-23) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- знає, що таке мова та називає традиції українського народу; - володіє та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - оцінюють результати роботи в парі; |
|
||
15. |
Знайомі незнайомці. Нузет Умеров «Диктант». Анатолій Качан «Звертайся до словника». (с. 24) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність
|
- знає як працювати із словниками; - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачає орієнтовний зміст твору; - висловлює свої думки; |
|
||
16. |
Анатолій Качан «Звертайся до словника» (с. 28) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність
|
- знає як працювати із словниками; - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачає орієнтовний зміст твору; - висловлює свої думки; |
|
||
17. |
Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова» (с. 25-27) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1 ] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- знає та збагачує своє мовлення новими словами; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - оцінює результати своєї роботи; |
|
||
18.19. |
Досліджуємо текст. Віктор Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (Скорочено) ( с. 29-31) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність |
- знає коли з’явилась книга та історія друкарства; - застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - оцінює результати своєї роботи; |
|
||
20. |
Робота з дитячою книжкою. Любіть книгу. Вчимося розпізнавати інформацію.
|
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 3. 3] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- знає що таке інформація та вміють її розпізнавати; - складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя); - перетворює текстову інформацію у графічну (схеми, таблиці); - користуються планом і малюнками для переказу; - висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку; |
|
||
21. |
Медіавіконце: музей книги і друкарства (с. 32) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.7] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- знає та називає, що таке музей, друкарство; - розглядає малюнок та висловлює свої думки; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - висловлює свої думки; |
|
||
22. |
Книга – найбільший скарб людства. Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено) (с. 33-34) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає поняття друкарня, друкар, верстка, палітурка; - розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - аналізує отриману інформацію; |
|
||
23. |
Подружіться з книгою. Василь Сухомлинський «Спляча книга» (с. 34-35) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - культурна компетентність |
- знає та називає ознаки казковості в кожному творі; - розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори; - виразно читає та звертає увагу на наголоси; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці; |
|
||
24. |
Книга вчить, як на світі жить. Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник» с. 36-37 |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - компетентність в галузі природничих наук; - інформаційно-комунікаційна компетентність |
- знає, що таке прислів’я; - володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - визначає жанрові особливості твору; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті; |
|
||
25. |
Хто більше читає, той більше знає. Читання ланцюжком. Лідія Повх «У бібліотеці» (с . 38-39) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] |
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність |
- знає призначення бібліотек; - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - читає способом ланцюжок та дощик; - розглядає малюнок та висловлює свої думки; - створює листівку про користь читання; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - співпрацює в групах для досягнення спільних цілей; |
|
||
26. |
Робота з дитячою книжкою. Ганна Чубач «Моя країна – Україна» (с. 44-48) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] [3 МОВ 3.4] |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська і соціальна компетентності |
- знає що таке інформація та вміють її розпізнавати; - розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; - розповідає про свою країну Україну; - дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови; |
|
||
27. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…» |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 1. 3] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого; - оцінює та аналізує виконану роботу; |
|
||
28. |
Діагностувальна робота . Усний переказ прочитаного твору (усно). |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.6] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - усно переказує твір; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці; |
|
||
Розділ 3. Із джерел народної мудрості. |
|||||||
29. 30. |
Аналіз діагностувальної роботи Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 42-45) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає що таке казка, називає дійових осіб казки; - співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами; - застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя); - ставить до тексту запитання (робота в парі); - оцінює героїв казки порівнюючи із людьми; |
|
||
31. |
Медіавіконце: мультфільми. Українські мультфільми різних років, що присвячені героям (с. 46) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - інформаційно-комунікаційна компетентність |
- знає та обдумує план реалізації задуму в матеріал; - дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - бере участь у колективному обговоренні; - аналізує медіатексти за критеріями – фактами і судження про них; |
|
||
32. |
Пригоди трьох братів. Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок» (с. 47-49) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.3] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та висловлює оцінні судження щодо вчинку, події; - визначає головних персонажів; - знаходить у структурі епічного твору початок, Основну частину, кінцівку; - виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших; -відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану казку; |
|
||
33.34. |
Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок» (Продовження ) (с. 49-51) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] [3 МОВ 2.3] |
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та висловлює оцінні судження щодо вчинку, події; - співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами (казка, вірш, художні і науково-художні оповідання; байка); - застосовує різні види читання під час опрацювання змісту казки; - ставить запитання за змістом прослуханого тексту; - пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; - висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану казку; |
|
||
35. |
Народні пісні. «Три товариші», українська народна пісня (с. 52-53) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та розрізняє фольклорні і авторські твори; - читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - передбачає орієнтовний зміст твору; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - висловлює свої думки; |
|
||
36. 37. |
Звідки походять назви міст? Легенда «Походження назви Переяслав» (с. 53-55) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає та називає фольклорні і авторські твори; - відрізняє легенду від казки; - передбачає орієнтовний зміст твору; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - знаходить слова, вислови, речення, які є ключовими для розуміння подій; - робить висновки по отриманій інформації; |
|
||
38. |
Прислів'я вчить, як на світі жить. Прислів’я. Народні загадки. Скоромовки (с.56-58) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - культурна компетентність |
- знає напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок; - знає прислів’я, загадки та скоромовку напам’ять; - виразно читає загадки один одному (робота в парі); - з’ясовує, які слова допомогли знайти відгадку; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - оцінює результати роботи в парі; |
|
||
39. |
Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості». |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - уміння вчитися впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
40. |
Робота з дитячою книжкою. Літературні казки ( с.46-57) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій |
- знає та розрізняє що таке рима, байка, безкінечник; - знаходить у вірші запитання; - виразно читає вірш з римою та без; - знаходить в тексті співзвучні слова із намальованою картиною; - аналізує вірші, висловлює свої думки; |
|
||
40. |
Діагностувальна робота. Навички читання мовчки (письмово). |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4] [3 МОВ 3.4] |
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - дотримується культури та правил спілкування; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;
|
|
||
Розділ 4. Здійсниться все! |
|||||||
41. |
Аналіз діагностувальної роботи. Дивовижні картини зими. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», Ліна Костенко «Синички на снігу» (с. 61-62) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та збагачує своє мовлення новими словами; - розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомлювалися під час навчання; - володіє та самостійно застосовує прийоми виразного читання; - читає вголос правильно, свідомо. - ставить до тексту запитання (робота в парі); - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці; |
|
||
42. |
Новорічні пригоди. Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (с. 62-63) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.6] [3 МОВ 2.3] [3 МОВ 1.3] |
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та називає дійових осіб казки; - розповідає епізоди з життя відомих письменників, про їхні твори, з якими неодноразово ознайомився під час навчання; -читає вголос, правильно цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту; - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці; |
|
||
43. |
Новорічні пригоди. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (Продовження) (с. 63-64) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - екологічна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та називає дійових осіб казки; - застосовує різні види читання під час опрацювання змісту текстів різних видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту; - пояснює які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - читають в особах; - висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та вчинки персонажів; |
|
||
44. |
Останній місяць у році. Галина Малик «Грудень». Створення портретів героїв вірша (с. 70) ( вірш напам’ять) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя |
- знає назви зимових місяців, розповідають про них; - володіють продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя); - виразно читає вірш один одному (робота в парі); - створює портрет героя з вірша, який сподобався; - ділиться своїми враженнями; |
|
||
45. 46. |
Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (с. 65-67) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук; - культурна компетентність |
- знає та називає колядки, відрізняє їх від щедрівок та посівалок; - самостійно орієнтується у фактичному змісті твору; - визначають тему прочитаного тексту; - виразно читає колядку; - інсценізує господарів і колядників; - висловлює свої думки; |
|
||
47. |
Медіавіконце: селфі. Створення селфі зі своєю улюбленою книжкою. (с. 68-69 |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- знає та складає план реалізації задуму в матеріал; - створює селфі; - дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять; - бере участь у колективному обговоренні; - висловлює свої думки та оцінює роботу; |
|
||
48. |
Робота з дитячою книжкою. Вчинки дітей через призму віршів (с.64-73)
|
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.6] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій
|
- знає, як писати лист; - читає оповідання різними способами; - пише лист до Святого Миколая; - знайомиться із адресами Святого Миколая в різних куточках світу.; - ділиться своїми враженнями; |
|
||
49. - 50. |
Різдвяне чудо. Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» (с. 71-74) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність |
- знає значення свята Різдва, виконує колядки; - читає вголос, правильно, цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане; - розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя); - висловлює емоційно-оцінні враження про прочитаний твір; |
|
||
51. |
Найкращий у світі – це запах Різдва. Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва» (с. 76) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 3.4] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - компетентності у галузі природничих наук |
- знає та відтворює зміст тексту за ключовими реченнями; - бере участь у колективному обговоренні прочитаного; - ставить до тексту запитання; - обговорює картин «Запах Різдва»; - аналізує прочитане, почуте та картину; |
|
||
52. |
Засівальні пісні. Побажання веселих свят. Засівальні (з народного) (с. 77) (вірш напам’ять) |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою |
- знає напам'ять кілька засівальних пісень; - виразно читає пісні; - визначає з допомогою вчителя настрій, загальну тональність твору; - висловлює емоційно-оцінні враження про прочитані засівальні пісні; |
|
||
53. |
Все збудеться – умій лиш вірить і трудиться! Ірина Жиленко «Здійсниться все…» (с. 78) |
[3 МОВ 1.1] [3 МОВ 1.3] [3 МОВ 2.3] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.6]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знають напам'ять вірш та розповідають біографію письменниці І. Жиленко - знаходить у тексті самостійно і з допомогою вчителя слова, які мають переносне значення, порівняння, епітети, метафори; - застосовують прийоми виразного читання; - розповідають про свої мрії; - зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, робить висновки та толерантно ставиться до їхніх думок; |
|
||
54. |
Робота з дитячою книжкою. А вже зима не загорами (73-85).
|
[3 МОВ 2.7] [3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.4] [3 МОВ 3.4]
|
вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя |
- знає що таке інформація та вміє її розпізнавати; - розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; - розповідає про свою країну Україну; - дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови; |
|
||
55. |
Діагностувальна робота. Навички читання вголос (усно). |
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи; |
|
||
56. |
Аналіз діагностувальної роботи Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…»
|
[3 МОВ 2.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
- знає та дотримується правил спілкування; - відповідає на запитання за змістом прослуханого; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||
57. |
Робота з дитячою книжкою. Ліна Костенко «Мене ізмалку люблять всі дерева» - (с. 31) Андрій Малишко «Бабуня – трава» (с. 33)
|
[3 МОВ 2.7] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя
|
- знає що таке інформація та вміє її розпізнавати; - розглядає та прогнозує орієнтовний зміст незнайомої книжки з опорою на ключові слова, ілюстративний та довідково-інформаційний апарат; - перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього; - розповідає про свою країну Україну; - дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови;
|
|
||
58. |
Повторення вивченого. Підсумок за І семестр. |
[3 МОВ 2.7] [3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1] [3 МОВ 2.5] [3 МОВ 2.4]
|
- вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя
|
- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; - дотримується культури спілкування; - застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності; - оцінює результати своєї роботи. |
|
||