Календарне планування " Літературне читання" 3 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування уроків «Літературного читання» для 3 класу відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко за підручником О. Савченко 3,5 год на тиждень (із змістовими лініями, ключовими компетентностями, очікуваними результатами).
Перегляд файлу

Календарне планування

уроків «Літературного читання» для 3 класу

відповідно до Типової освітньої програми,

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

за підручником О. Савченко

3,5 год на тиждень

 

№ п/п

Зміст уроків літературного читання

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані результати

Дата уроку

І - семестр

                                 Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас

1.

Знайомство з підручником. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас. 

(с. 3-4)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2 .2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.7]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності

Знає та володіє продуктивними способами

читання мовчки,  

- читає вголос, правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане;

- розуміє та переказує про що прочитали;

- відповідає на запитання щодо  прочитаного.

- висловлює свої думки;

 

2.

Осінній настрій. Максим Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається».

(с. 5) (вірш напам’ять)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук

- знає та розрізняє ознаки ранньої та пізньої осені.

- самостійно розуміє фактичний зміст тексту;

- розуміє яку інформацію можна  одержати  з твору;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

- визначає тему сприйнятого на слух твору;

- називає порівняння та описують осінь;

- висловлює оцінні судження морального й

естетичного характеру про події та описи у художньому творі;

 

3.

Вчимося слухати і розуміти текст. Ольга Морозова «Перший день у школі» (с. 6-7)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж  життя

- підтверджує свої думки фактами з вірша.

- читає вголос правильно та свідомо;

- володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- висловлює свої думки;

- обговорює успіхи та невдачі на уроці;

 

4.

Робота з дитячою книжкою. Із чистого джерела народної творчості.

Прислів’я та приказки. Скоромовки

(с. 4, 9 – 10)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

 - знає та відрізняє скоромовки, приказки та прислів’я;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- розрізняє фольклорні твори.

- складає скоромовки;

- висловлює свої думки;

 

5.

Шкільні традиції в інших країнах.

«Як у Німеччині святкують початок навчального року», з інтернет джерел

 (с. 7-9)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.7]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та відтворює основний зміст усного повідомлення;

- читає вголос, правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміє прочитане.

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює впевнено свої думки;

 

6.

Звідки походить назва шкільного обладнання.

Алла Коваль «Знайомі незнайомці» (скорочено)

 ( с. 9-11)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- знає та дотримується правил спілкування;

- самостійно розуміє фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- бере участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні;

- виявляє уміння читати мовчки;

- добирає з тексту вислови, які підтверджують власну думку;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

7.

Навчання ровесників в інших країнах.

Головний персонаж. Меган МакДональд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді»)

 (с.11-14)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та дотримується правил спілкування;

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти

прочитане;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

-  висловлює свої думки;

 

8.

Чи варто хитрувати?

Головний персонаж. Марія Манеру «Шарлота отримує …тринадцять балів!»  (с. 14-15)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність

 

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдання;

- розуміє фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- розглядає картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінює результати своєї роботи;

 

9.

Медіавіконце: колаж «Наш клас»

(с. 16-17)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає, що таке колаж;

- створює колаж із фотографіями класу та учнів;

- розглядає малюнок та висловлює свої думки;

- обговорює створення презентації;

- висловлює свої думки;

 

10.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здрастуй, рідна школо і мій третій клас».

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська компетентність

- знає та дотримується правил спілкування;

- усно відповідає на запитання;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює свої досягнення з теми;

 

11.

Робота з дитячою книжкою. Плекайте мову.

В. Симоненко «Моя мова»

М. Сингаївський

«Веселий дзвінок»

(с. 35-36)

[3 МОВ2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентності

- знає правила спілкування та поведінки в школі;

- читає виразно вірші;

- відповідає на питання до твору;

- малює веселий дзвінок;

- аналізує прочитані вірші;

 

12.

Діагностувальна робота.

Аудіювання (письмово)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури оформлення письмових робіт;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- ділиться своїми враженнями;

 

Розділ 2. Без слова немає мови, а без мови – книги…

13.14

Аналіз

діагностувальної роботи.

Безцінний скарб. Алла Коваль «Наша мова». (Скорочено)  

(с. 20-23)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- знає, що таке мова та називає традиції українського народу;

- володіє та самостійно застосовує прийоми виразного читання та декламування напам’ять;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінюють результати роботи в парі;

 

15.

Знайомі незнайомці. Нузет Умеров «Диктант». Анатолій Качан «Звертайся до словника».  

(с. 24)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

 

- знає як працювати із словниками;

- читає вголос, правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

 - висловлює свої думки;

 

16.

Анатолій Качан «Звертайся до словника»

   (с. 28)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

 

- знає як працювати із словниками;

- читає вголос, правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

 - висловлює свої думки;

 

17.

Головні персонажі. Любов Відута «Незрозумілі слова»

(с. 25-27)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2]  [3 МОВ 1.1 ]

[3 МОВ 2.5]

  [3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- знає та збагачує своє мовлення новими словами;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- оцінює результати своєї роботи;

 

18.19.

Досліджуємо текст. Віктор Дацкевич

«Як з’явилася друкована книга» (Скорочено)

 ( с. 29-31)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність

- знає коли з’явилась книга та історія друкарства;

- застосовує різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя), а також перечитування як засіб поглибленого розуміння змісту;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

- оцінює результати своєї роботи;

 

20.

Робота з дитячою книжкою. Любіть книгу.

Вчимося розпізнавати інформацію.

 

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 3. 3] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- знає що таке інформація та вміють її розпізнавати;

- складає короткий відгук на прочитану книжку (усно, з допомогою вчителя);

- перетворює  текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці);

- користуються планом і малюнками для переказу;

- висловлює емоційно-оцінні враження про прочитану книжку;

 

21.   

Медіавіконце: музей книги і друкарства 

(с. 32)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.7] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- знає та називає, що таке музей, друкарство;

- розглядає малюнок та висловлює свої думки;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- висловлює свої думки;

 

22.

Книга – найбільший скарб людства.

Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим не бачених». (Скорочено) (с. 33-34)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає поняття друкарня, друкар, верстка, палітурка;

- розповідає  епізоди  з життя  відомих письменників,  про  їхні  твори;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

- аналізує отриману інформацію;

 

23.

Подружіться з книгою.

Василь Сухомлинський «Спляча книга»

 (с. 34-35)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- культурна компетентність

- знає та називає ознаки казковості в кожному творі;

- розповідає  епізоди  з  життя  відомих письменників, про їхні твори;

- виразно читає та звертає увагу на наголоси;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

24.

Книга вчить, як на світі жить. Прислів’я. Дмитро Павличко «Соняшник» 

с. 36-37

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- компетентність в галузі природничих наук;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

- знає, що таке прислів’я;

- володіє продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- визначає жанрові особливості твору;

- висловлює оцінні судження морального й естетичного характеру про події та описи в тексті;

 

25.

Хто більше читає, той більше знає. Читання ланцюжком. Лідія Повх

«У бібліотеці» 

. 38-39)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність

- знає призначення бібліотек;

- читає вголос, правильно, цілими словами і групами слів у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- читає способом ланцюжок та дощик;

- розглядає малюнок та висловлює свої думки;

- створює листівку про користь читання;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- співпрацює в групах для досягнення спільних цілей;

 

26.

Робота з дитячою книжкою.

Ганна Чубач «Моя країна – Україна»

(с. 44-48)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

[3 МОВ 3.4]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя;

- громадянська і соціальна компетентності

- знає що таке інформація та вміють її розпізнавати;

- розглядає та прогнозує орієнтовний зміст  незнайомої  книжки  з

опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний апарат;

- перераховує ознаки, які вказують на приналежність тексту до художнього;

- розповідає про свою країну Україну;

- дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної вимови;

 

27.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Без слова немає мови, а без мови – книги…»

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 1. 3] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

- підтримує діалог з учителем, однокласниками на основі прослуханого;

- оцінює та аналізує виконану роботу;

 

28.

Діагностувальна робота . Усний переказ прочитаного твору (усно).

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.6]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- усно переказує твір;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

Розділ 3. Із джерел народної мудрості.

29.

 30.

Аналіз діагностувальної роботи

Чарівні казки. Народний герой. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка» (с. 42-45)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- громадянська та соціальна компетентність

- знає що таке казка, називає дійових осіб казки;

- співвідносить вивчені твори з відповідними жанрами;

- застосовує різні види читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя);

- ставить до тексту запитання (робота в парі);

- оцінює героїв  казки порівнюючи із людьми;

 

31.

Медіавіконце: мультфільми. 

Українські мультфільми різних років, що присвячені героям

 (с. 46)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність

- знає та обдумує план реалізації задуму в матеріал;

- дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - бере участь у колективному обговоренні;

- аналізує медіатексти за критеріями – фактами і

судження про них;

 

32.

Пригоди трьох братів. Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок»

 . 47-49)

  [3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.3]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та висловлює оцінні судження щодо вчинку, події;

- визначає головних персонажів;

- знаходить у структурі епічного твору початок,

Основну частину, кінцівку; 

- виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших;

-відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює емоційно-оцінні враження про

прочитану казку;

 

33.34.

Головний герой. Українська народна казка «Вечірник, Полуночник, Світанок»

(Продовження )

(с. 49-51)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

[3 МОВ 2.3]

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та висловлює оцінні судження щодо вчинку, події;

- співвідносить  вивчені твори  з  відповідними жанрами  (казка,  вірш,  художні  і  науково-художні оповідання; байка);

- застосовує різні види читання під час

опрацювання  змісту  казки;  - ставить запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- пояснюють, які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними;

- висловлює емоційно-оцінні  враження  про

прочитану казку;

 

35.

Народні пісні.      «Три товариші», українська народна пісня

. 52-53)

  [3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та розрізняє фольклорні і авторські твори;

- читає вголос, правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює свої думки;

 

36.

37.

Звідки походять назви міст?

Легенда «Походження назви Переяслав» (с. 53-55)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- знає та називає фольклорні і авторські твори;

- відрізняє легенду від казки;

- передбачає орієнтовний зміст твору;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- знаходить слова, вислови,

речення, які є ключовими для розуміння подій;

- робить висновки по отриманій інформації;

 

38.

Прислів'я вчить, як на світі жить. Прислів’я. Народні загадки. Скоромовки (с.56-58)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- культурна компетентність

- знає напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок;

- знає прислів’я, загадки та скоромовку напам’ять;

- виразно читає загадки один одному (робота в парі);

- з’ясовує, які слова допомогли знайти відгадку;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінює результати роботи в парі;

 

39.

Перевіряю свої досягнення з розділу «Із джерел народної мудрості».

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- уміння вчитися впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи.

 

40.

Робота з дитячою книжкою.

Літературні казки

( с.46-57)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

- знає та розрізняє що таке рима, байка, безкінечник;

- знаходить у вірші запитання;

- виразно читає вірш з римою та без;

- знаходить в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

- аналізує вірші, висловлює свої думки;

 

40.

Діагностувальна робота.

Навички читання мовчки (письмово).

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

[3 МОВ 3.4]

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- дотримується культури та правил спілкування;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

 

Розділ 4. Здійсниться все!

41.

Аналіз діагностувальної роботи.

Дивовижні картини зими. Василь Сухомлинський «Сонячний день узимку», Ліна Костенко «Синички на снігу» (с. 61-62)

  [3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та збагачує своє мовлення новими словами;

- розповідає  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- володіє та самостійно  застосовує

прийоми виразного читання;

- читає вголос правильно, свідомо.

- ставить до тексту запитання (робота в парі);

 - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

42.

Новорічні пригоди. Життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (с. 62-63)

 [3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.6]

[3 МОВ 2.3]

[3 МОВ 1.3]

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та називає дійових осіб казки;

- розповідає  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомився  під  час

навчання;

-читає вголос, правильно цілими словами у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого тексту;

 - ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці;

 

43.

Новорічні пригоди.

Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою» (Продовження) 

 (с. 63-64)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2]

[3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- екологічна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та називає дійових осіб казки;

- застосовує різні види читання під час

опрацювання змісту  текстів  різних  видів (самостійно та за завданням учителя), а також перечитування  як  засіб  поглибленого розуміння змісту;

- пояснює які вчинки персонажів є позитивними, а які негативними;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- читають в особах;

- висловлює оцінні судження морального й

естетичного характеру про події та вчинки персонажів;

 

44.

Останній місяць у році. Галина Малик «Грудень». Створення портретів героїв вірша 

. 70)

 ( вірш напам’ять)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 1.3]

[3 МОВ 2.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;

- навчання впродовж життя

- знає назви зимових місяців, розповідають про них;

- володіють продуктивними способами читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- виразно читає вірш один одному (робота в парі);

- створює портрет героя з вірша, який сподобався;

-  ділиться своїми враженнями;

 

45.

46.

Досліджуємо текст. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (с. 65-67)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук;

- культурна компетентність

- знає та називає колядки, відрізняє їх від щедрівок та посівалок;

- самостійно орієнтується  у фактичному змісті твору;

- визначають тему прочитаного тексту;

- виразно читає колядку;

-  інсценізує господарів і колядників;

- висловлює свої думки;

 

47.

Медіавіконце: селфі.  

Створення селфі зі своєю улюбленою книжкою.

(с. 68-69

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- знає та складає план реалізації задуму в матеріал;

- створює селфі;

- дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять;

 - бере участь у колективному обговоренні;

- висловлює свої думки та оцінює роботу;

 

48.

Робота з дитячою книжкою.

Вчинки дітей через призму віршів

(с.64-73)

 

  [3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.6]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій

 

- знає, як писати лист;

- читає оповідання різними способами;

- пише лист до Святого Миколая;

- знайомиться із адресами Святого Миколая в різних куточках світу.;

- ділиться своїми враженнями;

 

49.

-

50.

Різдвяне чудо.

 Марія Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел»

(с. 71-74)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентність

- знає значення свята Різдва, виконує колядки;

- читає вголос, правильно, цілими словами 

у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- розуміє  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- висловлює емоційно-оцінні  враження  про

прочитаний  твір;

 

51.

Найкращий у світі – це запах Різдва. Картина від прочитаного. Мар’яна Савка «Запах Різдва» (с. 76)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 3.4]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- культурна компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук

- знає та відтворює зміст тексту за ключовими реченнями;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- ставить до тексту запитання;

- обговорює картин «Запах Різдва»;

- аналізує прочитане, почуте та картину;

 

52.

Засівальні пісні.

Побажання веселих свят. Засівальні

 (з народного)

 . 77)

(вірш напам’ять)

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.4]

 

 

- вільне володіння державною мовою

- знає напам'ять кілька засівальних пісень;

- виразно читає пісні;

- визначає з допомогою вчителя  настрій,  загальну тональність твору;

- висловлює емоційно-оцінні  враження  про

прочитані засівальні пісні;

 

53.

Все збудеться – умій лиш вірить і трудиться! Ірина Жиленко «Здійсниться все…»  (с. 78)

  [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 1.3] [3 МОВ 2.3]

[3 МОВ 2.2]

[3 МОВ 1.6]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знають напам'ять вірш та розповідають біографію письменниці І. Жиленко

-  знаходить у тексті самостійно і з допомогою

вчителя слова, які мають переносне значення,

порівняння, епітети, метафори;

- застосовують прийоми виразного читання;

- розповідають про свої мрії;

- зацікавлено й уважно слухає співрозмовників, робить висновки та толерантно ставиться до

їхніх думок;

 

54.

Робота з дитячою книжкою.

А вже зима не загорами

(73-85).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [3 МОВ 2.7]

[3 МОВ 3.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.4]

[3 МОВ 3.4]

 

вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

- знає що таке інформація та вміє її розпізнавати;

- розглядає  та  прогнозує орієнтовний  зміст  незнайомої  книжки  з

опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний  апарат;

- перераховує ознаки,  які  вказують  на приналежність  тексту  до  художнього;

- розповідає про свою країну Україну;

- дотримується правил спілкування і найважливіших правил літературної  вимови;

 

55.

Діагностувальна робота. Навички читання вголос (усно).

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи;

 

56.

Аналіз діагностувальної роботи

Перевіряю свої досягнення з розділу «Здійсниться все…»

 

[3 МОВ 2.1]

[3 МОВ 2.5] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- навчання впродовж життя

- знає та дотримується правил спілкування;

- відповідає на запитання за змістом

прослуханого;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи.

 

57.

Робота з дитячою книжкою.

 Ліна Костенко «Мене ізмалку люблять всі дерева» - (с. 31)

Андрій Малишко «Бабуня – трава»      (с. 33)

 

[3 МОВ 2.7]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

 

- знає що таке інформація та вміє її розпізнавати;

- розглядає та  прогнозує орієнтовний  зміст  незнайомої  книжки  з

опорою на ключові слова, ілюстративний та

довідково-інформаційний апарат;

- перераховує ознаки, які  вказують  на приналежність  тексту  до  художнього;

- розповідає про свою країну Україну;

- дотримується  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови;

 

 

 

58.

Повторення вивченого.

Підсумок за І семестр.

[3 МОВ 2.7]

[3 МОВ 2.2] [3 МОВ 1.1]

[3 МОВ 2.5]

[3 МОВ 2.4]

 

- вільне володіння державною мовою;

- громадянська та соціальна компетентності;

- навчання впродовж життя

 

- знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї роботи.

 

 

 

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
2268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку