Попід гору в’ється річка. Підготувалавчитель початкових класів. Ольховик Л. В.
Номер слайду 2
І. Вступна частина.1. Вправа «Очікування».2. Мотивація навчальної діяльності.
Номер слайду 3
І. Основна частина уроку.1. Робота над віршем Петра Осадчука«Попід гору річка в’ється».• «Щоденні 5». Слухаю і розумію. Учитель виразно читає вірш, цікавиться, який настрій учнів після слухання.• «Щоденні 5». Читаю для себе.
Номер слайду 4
Учні самостійно упівголоса перечитують вірш.— Скільки строф у вірші? З якою інтонацією потрібно читати кожну строфу?• Виконання завдань, поданих після вірша на с. 30.• Удосконалення навичок виразного читання.
Номер слайду 5
2. Робота з ілюстрацією.— Розгляньте ілюстрацію до вірша.— Назвіть, що зображено. — Уявіть, що ви «увійшли» в малюнок. Де ви облюбували собі місце?— Розкажіть, що ви бачите, чуєте, відчуваєте.
Номер слайду 6
ІІI. Заключна частина.1. Рефлексія. Вправа «Вихвалянки».— Похваліться своїми успіхами на уроці.2. Домашнє завдання. Дібрати кілька прислів'їв про Україну з вільних інтернет-джерел.