Календарне планування .Літературне читання ( частина 2)

Про матеріал
Календарне планування .Літературне читання ( частина 2). Позакласне читання " Хрестоматія сучасної дитячої української літератури"
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

літературного читання за підручником «Українська мова ти читання»

Автор О. Савченко (2020)  для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

Позакласне читання « Хрестоматія сучасної української дитячої літератури

для читання в 3,4  класах серії « Шкільна бібліотека»

ІІ семестр

Як не любить свій край

65

 

Рідний край — земний рай. В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ»

( с. 80-81).

66

 

Вірші вихованців Павлиської школи. Д. Телкова «Геро­ям». М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» ( с. 82-83).

  67

 

Україна в мініатюрі. О. Кротюк «Наші скарби». Перека­зування уривка тексту( с. 83-84).

68

 

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання ( с. 85-86).

   69

 

Земля — це книга, у якій історія твого народу. Н. Поклад «Гарно жити у селі...». М. Вінграновський «Са­ма собою річка ця тече...» ( с. 87-88).

  70

 

Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка

( с. 88-90).

   71

 

Позакласне читання  Леся Воронина « Пригоди голубого папуги» ( с.60 -73)

  72

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Як не любить свій край» (с. 91).

 

  73

 

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...».

 А. Дімаров «Для чого людині серце» ( с. 92-95).

  74

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (продовження) (с. 95-96).

   75

 

Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення)

 ( с. 96-98).

  76

 

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу голов­ного героя.

 С. Дерманський «Білянок» ( с. 98-99).

   77

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (продовження)

 ( с. 99-101).

  78

 

Позакласне читанняЛеся Воронина « Пригоди голубого папуги» ( с.60 -73)

79

 

Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білячок» (закінчення)

 ( с. 101-103).

80

 

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» ( с. 104- 105).

81

 

Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела»

 ( с. 105-107).

  82

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія перша (с. 108-109).

  83

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія друга

 ( с. 109-110).

  84

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія третя

( с. 111—114).

  85

 

Позакласне читання Мар’яна Савка « Казка про Старого Лева» (с.74 – 79)

  86

 

П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скороче­но). Дія четверта

(с. 114-115).

 87

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу ви­стави? ( с. 116).

 88

 

Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів (с. 117).

 89

 

Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» ( с. 118-119).

 90

 

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб».

Інсценізування байки ( с. 120).

 91

 

Краще першим завжди привітатись!

А. Костецький «Добра порада» (с. 121).

 92

 

Позакласне читання Оксана Лущевська « Півонія , Аль і я» ( с.80 – 87)

 

 93

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Літе­ратурні казки. П’єса-казка. Байки» ( с. 122).

Поезії про дивосвіт природи

 94

 

Кар­тини природи в поезії. Л. Забашта «Дивосвіт, дивос­віт...».

Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Ви­разне читання ( с. 123-125).

 95

 

Картини природи в поезії. Леся Українка «Плине білий човник...». Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» ( с. 125-126).

 96

 

Замилування красою поля. М. Сингаївський «Волошкове поле» ( с. 127).

 97

 

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (па­пам ’ять) ( с. 128-129).

 98

 

Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання ( с. 129).

 99

 

Позакласне читання Дмитро Кузьменко « Чим корова не собака»( с. 88 -91)

 

100

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки кни­жки «Мій улюблений вірш» ( с. 130).

101

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Пое­зії про дивосвіт природи» (с. 131).

Все добре переймай, а недобре — виправляй

102

 

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». «Пере­казування оповідання ( с. 132-133).

103

 

Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Теле­фонна розмова». Інсценізування вірша ( с. 134).

104

 

На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дру­жок і Образа». Визначення головної думки твору ( с. 135-136).

105

 

Цінність дружби. «Я друзів не продаю» ( с. 136- 137).

106

 

Позакласне читання Михайло Григорів ( с. 92 – 95)

107

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» ( с. 137-138).

108

 

Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні куль­тури» ( с. 138-140).

109-

110

 

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало» ( с. 141-142).

111-

112

 

Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсце­нізування вірша

(с. 143-144).

113

 

 

Собака-рятівник. «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) ( с. 144-146).

114

 

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» ( с. 146).

115

 

Позакласне читання Сашко Дерманський « Мрія Маляки» ( с. 96 – 99)

 

116

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Все добре переймай, а недобре — виправляй» (с. 147).

Іскринки творчості

117-

118

 

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша ( с. 148-149).

119

 

Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» ( с. 150).

120 –

121

 

Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер ти­хий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною ( с. 151-152).

122-

123

 

Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» ( с. 152-154).

124

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь ( с. 154).

125

 

Позакласне читання Галина Вдовиченко « Найдовші вуса» ( с. 100 – 105)

 

126-

127

 

Розпізнавай і розвивай свої здібності.

В. Сухомлинський  «Співуча пір’їнка» ( с. 155).

128

 

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості»

( с. 156).  

129

 

*Резервний урок

130

 

*Резервний урок

131

 

*Резервний урок

132

 

*Резервний урок

133-

134

 

Позакласне читання Зірка Мензатюк « Небилиці про рукавиці» (с. 106 -111)

 

135

 

*Резервний урок

136

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Додано
4 січня 2021
Переглядів
3654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку