Семестрова (І) контрольна з математики
9 клас
Варіант 1 Початковий та середній рівень
1. (1б)Графік якої з наведених функцій отримаємо, якщо паралельно перенесемо графік функції y = x2 уздовж осі абсцис на 4 одиниці вправо: а)y = x2 + 4; б) y = x2 − 4; в) y = (x + 4)2; г) y = (x − 4)2.
2 (0,5б) Який вигляд має теорема косинусів? А) c2 a2 b22abcosC ; Б) c2 a2 b22abcosC ;
В) c2 a2 b22abcosC; Г) c2 a2 b22abcosC .
3. (0,5б) Вкажіть формулу рівняння кола:
А (xa)2 (yb)2 R Б (xa)2 (yb)2 R2
В (xa)2 (yb)2 R2 Г (xa)2 (yb)2 R2
4. (1б)Знайдіть область визначення функції
а) (−∞; −5); б) (5; +∞); в) (−∞; −5) ∪ (−5; +∞); г) (−∞; +∞).
5 (1б)Оціни площу прямокутника зі сторонами 3 < a < 8; 2 < b < 3,5
а) 5 < S < 29; б) 6 < S < 28; в) 7 ≤ S ≤ 27; г) 10 ≤ S ≤ 23.
6 .(1б)Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо А(- 6; 3), В(-2; -1).
А) (- 4 ; -2) Б) (0; 3) В) (- 6; 3) Г) (-4; 1)
7.(1 бал) Знайдіть невідому сторону трикутника МNK, якщо МN = 5 см, МК = 3√3 см, < М = 30°.
А) 7 см; Б) √7 см; В) √97 см; Г) 97 см.
Достатній рівень
8.(1,5б) Розв'яжіть систему нерівностей ,
9..(1,5б) Знайдіть значення х, при якому вектори а (х; 8) і b (- 25; 5):
а) колінеарні; б) перпендикулярні
Високий рівень
10.(3б) Побудуйте графік функції у = - х2 - х + 2.
Користуючись графіком, знайдіть:
1) область значень функції;
2) проміжки зростання і проміжки спадання функції;
Семестрова (І) контрольна з математики
9 клас
Варіант ІІ Початковий та середній рівень
1. (1б)Графік якої з наведених функцій отримаємо, якщо паралельно перенесемо графік функції y = x2 уздовж осі ординат на 5 одиниці угору: а)y = x2 + 5; б) y = x2 − 5; в) y = (x + 5)2; г) y = (x − 5)2.
2. (0,5б) Вкажіть формулу відстані між двома точками: А AB (x1 x2)2 (y1 y2)2 Б AB (x1 x2)2 (y1 y2)2
В AB (x1 x2)(y1 y2) Г AB (x1 x2)2 (y1 y2)2
3. (0,5б) Вкажіть радіус кола, заданого рівнянням
А.32 Б . 8 В.16 Г.64
4.(1б)Знайдіть область визначення функції
а) (−∞; −4); б) (4; +∞); в) (−∞; 4) ∪ (4; +∞); г) (−∞; +∞).
5.(1б) Оціни площу прямокутника зі сторонами 2 < a < 5; 1,5 < b < 3
а) 6 < S < 7,5; б) 7 ≤ S ≤ 16; в) 3 < S < 15; г) 4 ≤ S ≤ 16.
6.(1б) Знайдіть координати середини відрізка АВ, якщо А(- 6; 3), В(-2; -1).
А) (- 4 ; -2) Б) (0; 3) В) (- 6; 3) Г) (-4; 1)
7 .(1 бал) Знайдіть довжину сторони АС трикутника АВС, якщо АВ = 5 см,
ВС = 3см, < В= 600. А) 19 см; Б) 49 см; В) 7 см; Г) √19 см. Достатній рівень
8 (1,5б) Розв'яжіть систему нерівностей,
9 (1,5б) Знайдіть значення y, при якому вектори m (-8; - 24) і n (12 ; y):
а) колінеарні; б) перпендикулярні.
Високий рівень
10.(3б) Побудуйте графік функції у = х2 - х - 6.
Користуючись графіком, знайдіть:
1) область значень функції;
2) проміжки зростання і проміжки спадання функції;