КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ
з математики, алгебри і геометрії
для учнів 5-9 класів за оновленою програмою
(наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)
на 2019 – 2020 навчальний рік
вчитель математики
Каламбет Юлія Олегівна
Календарне планування вивчення математики в 5 класі
За підручником О.С. Істер. Математика. 5 клас.
(Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів.-К. «Генеза», 2013
МАТЕМАТИКА, 5 клас
Орієнтовне поурочне планування (140 годин. I семестр — 64 години, 4 години на тиждень, II семестр — 76 годин, 4 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення |
||||
І. СЕМЕСТР Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
||||||
1 |
Повторення вивченого в початковій школі |
|
||||
2 |
Повторення вивченого в початковій школі . Діагностична контрольна робота №1 |
|
||||
3 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
||||
4 |
Натуральні числа. Число нуль . Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
|
||||
5 |
Порівняння натуральних чисел |
|
||||
6 |
Натуральні числа та їх порівняння. Самостійна робота № 1 |
|
||||
7 |
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості додавання |
|
||||
8 |
Додавання натуральних чисел. Переставна та сполучна властивості додавання |
|
||||
9 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
||||
10 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
||||
11 |
Додавання та віднімання натуральних чисел. Самостійна робота № 2 |
|
||||
12 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
13 |
Контрольна робота № 2 «Додавання і віднімання натуральних чисел» |
|
||||
14 |
Аналіз контрольної роботи. Множення натуральних чисел |
|
||||
15 |
Множення натуральних чисел |
|
||||
16 |
Переставна та сполучна властивості множення |
|
||||
17 |
Розподільна властивість множення |
|
||||
18 |
Множення. Властивості множення. Самостійна робота № 3 |
|
||||
19 |
Ділення натуральних чисел |
|
||||
20 |
Ділення натуральних чисел |
|
||||
21 |
Ділення з остачею |
|
||||
22 |
Ділення з остачею |
|
||||
23 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
||||
24 |
Піднесення до степеня і ділення натуральних чисел. Самостійна робота № 4 |
|
||||
25 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної контрольної роботи |
|
||||
26 |
Контрольна робота № 3 «Множення і ділення натуральних чисел» |
|
||||
27 |
Аналіз контрольної роботи. Числові вирази. Буквені вирази та формули |
|
||||
28 |
Порядок виконання дій у виразах. |
|
||||
29 |
Порядок виконання дій у виразах. |
|
||||
30 |
Рівняння |
|
||||
31 |
Рівняння. Самостійна робота №5. |
|
||||
32 |
Типи задач та способи їх розв’язання |
|
||||
33 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||
34 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||
35 |
Розв’язування задач. Самостійна робота № 6 |
|
||||
36 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
37 |
Контрольна робота № 4 «Числові та буквені вирази. Рівняння» |
|
||||
38 |
Аналіз контрольної роботи. Відрізок та його довжина |
|
||||
39 |
Вимірювання довжин відрізків. Самостійна робота № 7. |
|
||||
40 |
Промінь, пряма, площина |
|
||||
41 |
Промінь, пряма, площина |
|
||||
42 |
Координатний промінь. Шкала |
|
||||
43 |
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота № 8 |
|
||||
44 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
45 |
Контрольна робота № 5 «Відрізок. Промінь. Пряма» |
|
||||
46 |
Аналіз контрольної роботи . Кут та його градусна міра. |
|
||||
47 |
Кут та його градусна міра |
|
||||
48 |
Види кутів. |
|
||||
49 |
Види кутів. |
|
||||
50 |
Трикутник та його периметр. |
|
||||
51 |
Види трикутників за кутами. |
|
||||
52 |
Прямокутник. Квадрат |
|
||||
53 |
Трикутник. Прямокутник, квадрат. Самостійна робота № 9 |
|
||||
54 |
Прямокутник. Квадрат. |
|
||||
55 |
Площа прямокутника і квадрата |
|
||||
56 |
Площа прямокутника і квадрата |
|
||||
57 |
Периметр прямокутника і квадрата. |
|
||||
58 |
Прямокутний паралелепіпед. Куб. |
|
||||
59 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда і куба |
|
||||
60 |
Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Самостійна робота № 10 |
|
||||
61 |
Піраміда. |
|
||||
62 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
63 |
Контрольна робота № 6 «Геометричні фігури і величини» |
|
||||
64 |
Аналіз контрольної роботи . Узагальнення та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру |
|
||||
ІІ СЕМЕСТР Тема 2. ДРОБОВІ ЧИСЛА |
||||||
65 |
Що таке звичайний дріб. Звичайні дроби. |
|
||||
66 |
Правильні та неправильні дроби. |
|
||||
67 |
Правильні та неправильні дроби. |
|
||||
68 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
||||
69 |
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками. |
|
||||
70 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
||||
71 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. |
|
||||
72 |
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Самостійна робота №11 |
|
||||
73 |
Мішані числа |
|
||||
74 |
Знаходження дробу від числа. |
|
||||
75 |
Знаходження дробу від числа. |
|
||||
76 |
Знаходження числа за його дробом. |
|
||||
77 |
Знаходження числа за його дробом. |
|
||||
78 |
Контрольна робота №7 «Звичайні дроби» |
|
||||
79 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
80 |
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
81 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
82 |
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками |
|
||||
83 |
Доповнення правильної дроби до одиниці |
|
||||
84 |
Віднімання дробу від натурального числа. |
|
||||
85 |
Віднімання дробу від натурального числа |
|
||||
86 |
Віднімання дробу від натурального числа. Самостійна робота №12 |
|
||||
87 |
Додавання мішаних чисел |
|
||||
88 |
Додавання мішаних чисел |
|
||||
89 |
Віднімання мішаних чисел |
|
||||
90 |
Віднімання мішаних чисел. Самостійна робота №13 |
|
||||
91 |
Розв’язування задач |
|
||||
92 |
Контрольна робота №8 «Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками» |
|
||||
93 |
Аналіз контрольної роботи Десятковий дріб. Запис десяткових дробів.. |
|
||||
94 |
Десятковий дріб. Запис десяткових дробів. |
|
||||
95 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
||||
96 |
Порівняння десяткових дробів. |
|
||||
97 |
Додавання десяткових дробів |
|
||||
98 |
Додавання десяткових дробів |
|
||||
99 |
Віднімання десяткових дробів. |
|
||||
100 |
Віднімання десяткових дробів .Самостійна робота №14 |
|
||||
101 |
Множення десяткових дробів |
|
||||
102 |
Множення десяткових дробів |
|
||||
103 |
Множення десяткових дробів |
|
||||
104 |
Ділення десяткових дробів |
|
||||
105 |
Ділення десяткових дробів |
|
||||
106 |
Ділення десяткових дробів |
|
||||
107 |
Ділення десяткових дробів Самостійна робота №15. |
|
||||
108 |
Округлення десяткових дробів |
|
||||
109 |
Округлення десяткових дробів |
|
||||
110 |
Контрольна робота №9 «Десяткові дроби та дії над ними» |
|
||||
111 |
Аналіз контрольної роботи. Поняття про відсотки |
|
||||
112 |
Знаходження відсотків від числа |
|
||||
113 |
Знаходження відсотків від числа |
|
||||
114 |
Знаходження відсотків від числа |
|
||||
115 |
Знаходження відсотків від числа |
|
||||
116 |
Знаходження числа за його відсотками |
|
||||
117 |
Знаходження числа за його відсотками |
|
||||
118 |
Знаходження числа за його відсотками |
|
||||
119 |
Знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками. Самостійна робота №16 |
|
||||
120 |
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
121 |
Розв’язування задач на відсотки |
|
||||
122 |
Середнє арифметичне |
|
||||
123 |
Середнє арифметичне |
|
||||
124 |
Середнє значення величини |
|
||||
125 |
Середнє значення величини |
|
||||
126 |
Середнє значення величини .Самостійна робота №17 |
|
||||
127 |
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання |
|
||||
128 |
Контрольна робота №10 «Відсотки. Середнє арифметичне» |
|
||||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ |
||||||
129 |
Аналіз контрольної роботи. Дії першого ступеня з натуральними числами |
|
||||
130 |
Дії другого ступеня з натуральними числами |
|
||||
131 |
Геометричні фігури і величини |
|
||||
132 |
Звичайні дроби |
|
||||
133 |
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками |
|
||||
134 |
Десяткові дроби та дії над ними |
|
||||
135 |
Десяткові дроби та дії над ними |
|
||||
136 |
Відсотки, середнє арифметичне |
|
||||
137 |
Підсумкова контрольна робота |
|
||||
138 |
Аналіз результатів підсумкової контрольної роботи |
|
||||
139 |
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем. |
|
||||
140 |
Підбиття підсумків за рік. |
|
||||
Календарне планування вивчення математики в 6 класі
За підручником О.С. Істер. Математика 6 клас.
( Підручник для 6 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2014.)
МАТЕМАТИКА, 6 клас.
Орієнтовне поурочне планування (140 годин. I семестр — 64 години, 4 години на тиждень, II семестр — 76 годин, 4 години на тиждень)
№ уроку |
Тема уроку |
Дата проведення |
||||
І. СЕМЕСТР Тема 1 . ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ (10 год) |
||||||
1 |
Дільники і кратні натурального числа. Прості числа. |
|
||||
2 |
Дільники та кратні натурального числа. Прості числа. |
|
||||
3 |
Ознаки подільності на 2, 5 та 10 |
|
||||
4 |
Ознаки подільності на 3 та 9 |
|
||||
5 |
Прості й складені числа. |
|
||||
6 |
Найбільший спільний дільник. Взаємно прості числа |
|
||||
7 |
Найбільший спільний дільник. Самостійна робота №1 |
|
||||
8 |
Найменьше спільне кратне |
|
||||
9 |
Найменьше спільне кратне |
|
||||
10 |
Контрольна робота №1 «Подільність натуральних чисел» |
|
||||
Тема 2.ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ (30год) Порівняння дробів. Додавання і віднімання дробів (14 год) |
||||||
11 |
Аналіз контрольної роботи. Основна властивість дробу |
|
||||
12 |
Скорочення звичайних дробів |
|
||||
13 |
Скорочення звичайних дробів |
|
||||
14 |
Найменший спільний знаменник (НСЗ) кількох дробів |
|
||||
15 |
Зведення звичайних дробів до спільного знаменника |
|
||||
16 |
Порівняння звичайних дробів |
|
||||
17 |
Порівняння звичайних дробів. Самостійна робота №2 |
|
||||
18 |
Додавання дробів з різними знаменниками |
|
||||
19 |
Додавання дробів з різними знаменниками |
|
||||
20 |
Віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
||||
21 |
Віднімання дробів з різними знаменниками |
|
||||
22 |
Задачі і рівняння на додавання і віднімання дробів. Порівняння дробів.. Самостійна робота №3 |
|
||||
23 |
Задачі і рівняння на додавання і віднімання дробів. Порівняння дробів. |
|
||||
24 |
Контрольна робота №2 «Звичайні дроби» |
|
||||
Множення і ділення звичайних дробів (16 год) |
||||||
25 |
Аналіз контрольної роботи. Множення звичайних дробів |
|
||||
26 |
Множення звичайних дробів |
|
||||
27 |
Множення звичайних дробів. |
|
||||
28 |
Знаходження дробу від числа |
|
||||
29 |
Знаходження дробу від числа . Задачі на множення дробів. |
|
||||
30 |
Задачі на множення дробів. Самостійна робота №5 |
|
||||
31 |
Взаємно обернені числа та їх властивості. |
|
||||
32 |
Ділення звичайних дробів |
|
||||
33 |
Ділення звичайних дробів . |
|
||||
34 |
Знаходження числа за його дробом |
|
||||
35 |
Знаходження числа за його дробом . Самостійна робота №6 |
|
||||
36 |
Перетворення звичайних дробів у десяткові |
|
||||
37 |
Нескінченні періодичні десяткові дроби |
|
||||
38 |
Десяткові наближення звичайного дробу |
|
||||
39 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
40 |
Контрольна робота №3 «Множення і ділення звичайних дробів» |
|
||||
Тема 3 . ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ. (24од) Відношення. Масштаб( 12 год) |
||||||
41 |
Аналіз контрольної роботи. Відношення та його властивості. |
|
||||
42 |
Пропорція та її властивості |
|
||||
43 |
Розв’язування рівнянь на основні властивості пропорції |
|
||||
44 |
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
||||
45 |
Пряма та обернена пропорційні залежності |
|
||||
46 |
Пряма та обернена пропорційні залежності. Самостійна робота № 7 |
|
||||
47 |
Поділ числа в поданому відношенні . |
|
||||
48 |
Масштаб |
|
||||
49 |
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
||||
50 |
Відсоткове відношення двох чисел. Відсоткові розрахунки |
|
||||
51 |
Розв’язування текстових задач на суміші, сплави, відсотковий вміст |
|
||||
52 |
Контрольна робота №4 «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки» |
|
||||
Коло. Крук. Діаграми ( 12 год) |
||||||
53 |
Аналіз контрольної роботи. Коло. Довжина кола. Число |
|
||||
54 |
Коло. Довжина кола. Число |
|
||||
55 |
Круг. Площа круга |
|
||||
56 |
Круг. Площа круга. |
|
||||
57 |
Круг. Площа круга. |
|
||||
58 |
Круговий сектор. |
|
||||
59 |
Круговий сектор. Самостійна робота №8 |
|
||||
60 |
Стовпчасті і кругові діаграми |
|
||||
61 |
Стовпчасті і кругові діаграми |
|
||||
62 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
63 |
Контрольна робота №5 « Коло. Круг. Діаграми» |
|
||||
64 |
Аналіз контрольної роботи . Узагальнення та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру |
|
||||
ІІ СЕМЕСТР Тема 4. РАЦІОНАЛЬНІ ЧИСЛА ТА ДІЇ НАД НИМИ (64 год) Раціональні числа. Додавання і віднімання раціональних чисел (23 год)
|
||||||
65 |
Додатні та від’ємні числа. Число 0. |
|
||||
66 |
Координатна пряма. |
|
||||
67 |
Координатна пряма |
|
||||
68 |
Протилежні числа |
|
||||
69 |
Модуль числа |
|
||||
70 |
Модуль числа. Самостійна робота №9. |
|
||||
71 |
Цілі числа. Раціональні числа |
|
||||
72 |
Порівняння раціональних чисел . |
|
||||
73 |
Порівняння раціональних чисел . |
|
||||
74 |
Контрольна робота №6 «Раціональні числа. Координатна пряма» |
|
||||
75 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання від’ємних чисел |
|
||||
76 |
Додавання від’ємних чисел |
|
||||
77 |
Додавання чисел з різними знаками |
|
||||
78 |
Додавання чисел з різними знаками |
|
||||
79 |
Додавання чисел з різними знаками. Самостійна робота №10 |
|
||||
80 |
Властивості додавання раціональних чисел |
|
||||
81 |
Властивості додавання раціональних чисел |
|
||||
82 |
Віднімання раціональних чисел |
|
||||
83 |
Віднімання раціональних чисел |
|
||||
84 |
Віднімання раціональних чисел |
|
||||
85 |
Віднімання раціональних чисел. Самостійна робота №11 |
|
||||
86 |
Віднімання раціональних чисел |
|
||||
87 |
Контрольна робота №7 « Додавання та віднімання раціональних чисел»
|
|
||||
Множення і ділення раціональних чисел (13год)
|
||||||
88 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних чисел |
|
||||
89 |
Множення раціональних чисел |
|
||||
90 |
Множення раціональних чисел |
|
||||
91 |
Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу. |
|
||||
92 |
Переставна і сполучна властивості множення раціональних чисел. |
|
||||
93 |
Розподільна властивість множення. |
|
||||
94 |
Розподільна властивість множення. Самостійна робота №13 |
|
||||
95 |
Ділення раціональних чисел |
|
||||
96 |
Ділення раціональних чисел |
|
||||
97 |
Ділення раціональних чисел |
|
||||
98 |
Ділення раціональних чисел. Самостійна робота № 14 |
|
||||
99 |
Систематизація знань та підготовка до тематичної роботи |
|
||||
100 |
Контрольна робота №8 «Множення і ділення раціональних чисел»
|
|
||||
Рівняння. Розв'язування рівнянь (17 год)
|
||||||
101 |
Аналіз контрольної роботи. Подібні доданки та їх зведення |
|
||||
102 |
Подібні доданки та їх зведення |
|
||||
103 |
Подібні доданки та їх зведення |
|
||||
104 |
Подібні доданки та їх зведення |
|
||||
105 |
Розкриття дужок |
|
||||
106 |
Розкриття дужок |
|
||||
107 |
Розкриття дужок |
|
||||
108 |
Розкриття дужок. Самостійна робота № 15 |
|
||||
109 |
Рівняння. Основні властивості рівняння |
|
||||
110 |
Рівняння. Основні властивості рівняння |
|
||||
111 |
Рівняння. Основні властивості рівняння |
|
||||
112 |
Рівняння. Основні властивості рівняння |
|
||||
113 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||
114 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь |
|
||||
115 |
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота № 16 |
|
||||
116 |
Розв’язування задач та рівнянь, підготовка до тематичної роботи |
|
||||
117 |
Контрольна робота №9 «Вирази і рівняння»
|
|
||||
Перпендикулярні і паралельні прямі (11год)
|
||||||
118 |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикулярні прямі. Властивості перпендикулярних прямих. |
|
||||
119 |
Перпендикулярні прямі, їх побудова |
|
||||
120 |
Паралельні прямі. Властивості паралельних прямих. |
|
||||
121 |
Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих. |
|
||||
122 |
Координатна площина |
|
||||
123 |
Координатна площина |
|
||||
124 |
Координатна площина. Самостійна робота № 17 |
|
||||
125 |
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
||||
126 |
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
||||
127 |
Приклади графіків залежності між величинами. |
|
||||
128 |
Контрольна робота №10 «Координатна площина. Графіки залежності між величинами.» |
|
||||
Тема 3. ПОВТОРЕННЯ ( 12 год)
|
||||||
129 |
Аналіз контрольної роботи. Подільність чисел |
|
||||
130 |
Звичайні дроби |
|
||||
131 |
Відношення і пропорції. Коло. Круг |
|
||||
132 |
Раціональні числа. Координатна пряма . Додатні і від’ємні числа |
|
||||
133 |
Арифметичні дії з раціональними числами |
|
||||
134 |
Подібні доданки та їх зведення |
|
||||
135 |
Розкриття дужок |
|
||||
136 |
Рівняння. Основні властивості рівнянь |
|
||||
137 |
Координатна площина. Графіки залежності величин |
|
||||
138 |
Підсумкова контрольна робота |
|
||||
139 |
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
||||
140 |
Підбиття підсумків за рік |
|
||||
Календарне планування вивчення алгебри в 7 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.В.Полонський, М.С.Якір . Алгебра 7 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2015)
АЛГЕБРА, 7 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата проведення уроку |
І СЕМЕСТР Тема І. ЦІЛІ ВИРАЗИ (32 год) |
||
|
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
|
|
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. |
|
|
Степінь з натуральним показником |
|
|
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
|
|
Піднесення одночлена до степеня. Множення одночленів. Самостійна робота №1 |
|
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. |
|
|
Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
Додавання і віднімання многочленів. |
|
|
Контрольна робота № 1 «Одночлени»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Множення одночлена на многочлен |
|
|
Множення многочлена на многочлен. |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Винесення спільного множника за дужки. Самостійна робота № 2 |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Метод групування. |
|
|
Розкладання многочлена на множники. Метод групування. |
|
|
Контрольна робота № 2 «Многочлени»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
Добуток різниці та суми двох виразів |
|
|
Різниця квадратів двох виразів |
|
|
Різниця квадратів двох виразів. |
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів |
|
|
Квадрат суми та квадрат різниці двох виразів. Самостійна робота № 3 |
|
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів. |
|
|
Перетворення многочлена у квадрат суми або різниці двох виразів |
|
|
Контрольна робота № 3 «Формули скороченого множення»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Сума й різниця кубів двох виразів |
|
|
Сума й різниця кубів двох виразів |
|
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники |
|
|
Використання різних способів розкладання многочлена на множники. Самостійна робота № 4 |
|
|
Контрольна робота № 4 «Розкладання многочленів на множники» |
|
|
Аналіз контрольної роботи . Узагальнення та систематизація знань. Підведення підсумків першого семестру |
|
ІІ СЕМЕСТР Тема ІІ. ФУНКЦІЇ (10 год) |
||
|
Функціанальна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
Функція. Область визначення та область значень функції. |
|
|
Функція. Область визначення та область значень функції. |
|
|
Способи задання функції |
|
|
Способи задання функції |
|
|
Графік функції |
|
|
Графік функції. Самостійна робота № 5 |
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
Контрольна робота № 5 « Функції»
|
|
Тема ІІІ. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ (18 год) |
||
43. |
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
44 |
Основні властивості рівнянь |
|
45 |
Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь |
|
46 |
Розв’язування рівнянь із застосуванням основних властивостей рівнянь |
|
47 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
48 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Самостійна робота № 6 |
|
49 |
Рівняння з двома змінними |
|
50 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
51 |
Системи рівнянь з двома змінними |
|
52 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. |
|
53 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом. Самостійна робота № 7 |
|
54 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. |
|
55 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
56 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
57 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота № 8 |
|
58 |
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. |
|
59 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
|
60 |
Контрольна робота № 6 « Лінійні рівняння та їх системи»
|
|
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (10 год) |
||
61 |
Одночлени |
|
62 |
Многочлени |
|
63 |
Формули скороченого множення |
|
64 |
Формули скороченого множення |
|
65 |
Функція |
|
66 |
Лінійні рівняння та їх системи |
|
67 |
Лінійні рівняння та їх системи |
|
68 |
Підсумкова контрольна робота |
|
69 |
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
70 |
Підбиття підсумків за рік |
|
Календарне планування вивчення геометрії в 7 класі
За підручником О.С.Істер . Геометрія 7 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Київ: Генеза,2015)
ГЕОМЕТРІЯ, 7 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень )
№ уроку |
Тема уроку
|
Дата проведення |
І СЕМЕСТР Тема 1. ЕЛЕМЕНТАРНІ ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ (8 год) |
||
1 |
Геометричні фігури. Точка і пряма. Властивості точок і прямих |
|
2 |
Промінь. |
|
3 |
Відрізок. Рівні відрізки. Середина відрізка |
|
4 |
Вимірювання та відкладання відрізків |
|
5 |
Відстань між двома точками. Самостійна робота №1 |
|
6 |
Кут. Рівні кути. Бісектриса кута |
|
7 |
Вимірювання та відкладання кутів |
|
8 |
Контрольна робота №1 «Елементарні геометричні фігури та їх властивості». |
|
Тема 2. ВЗАЄМНЕ РОЗМІЩЕННЯ ПРЯМИХ НА ПЛОЩИНІ (13 год) |
||
9 |
Аналіз контрольної роботи. Аксіоми, теореми, означення Суміжні кути, їх властивості. |
|
10 |
Суміжні кути, їх властивості. |
|
11 |
Вертикальні кути, їх властивості. |
|
12 |
Вертикальні кути. Кут між двома прямими, що перетинаються |
|
13 |
Перпендикулярні прямі. |
|
14 |
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої. Самостійна робота №2 |
|
15 |
Паралельні прямі |
|
16 |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
17 |
Кути, утворені при перетині двох паралельних прямих січною. Ознаки паралельності прямих |
|
18 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
|
19 |
Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною. Самостійна робота № 3 |
|
20 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
21 |
Тематична контрольна робота № 2 «Паралельні та перпендикулярні прямі» |
|
Тема 3. ТРИКУТНИКИ. ОЗНАКИ РІВНОСТІ ТРИКУТНИКІВ (27год) |
||
22 |
Аналіз контрольної роботи. Трикутник і його елементи |
|
23 |
Рівність геометричних фігур |
|
24 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників |
|
25 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
26 |
Перша та друга ознаки рівності трикутників. |
|
27 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 4 |
|
28 |
Види трикутників. Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
|
29 |
Рівнобедрений трикутник, його властивості та ознаки. |
|
30 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
31 |
Медіана, бісектриса і висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника |
|
32 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота №5 |
|
ІІ семестр |
||
33 |
Третя ознака рівності трикутників |
|
34 |
Третя ознака рівності трикутників. |
|
35 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
36 |
Тематична контрольна робота № 3 «Ознаки рівності трикутників» |
|
37 |
Аналіз контрольної роботи. Сума кутів трикутника |
|
38 |
Сума кутів трикутника |
|
39 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
40 |
Зовнішній кут трикутника та його властивості |
|
41 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 6 |
|
42 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
43 |
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників |
|
44 |
Розв’язування задач і вправ |
|
45 |
Нерівність трикутника |
|
46 |
Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота № 7 |
|
47 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
48 |
Тематична контрольна робота № 4 «Властивості кутів трикутника» |
|
Тема 4. КОЛО І КРУГ (12 год) |
||
49 |
Аналіз контрольної роботи. Коло. Круг |
|
50 |
Дотична до кола, її властивості |
|
51 |
Основні задачі на побудову: побудова трикутника за трьома сторонами |
|
52 |
Основні задачі на побудову: побудова кута, що дорівнює даному |
|
53 |
Основні задачі на побудову: побудова бісектриси даного кута |
|
54 |
Основні задачі на побудову: поділ даного відрізка навпіл |
|
55 |
Основні задачі на побудову: побудова прямої, перпендикулярної до даної. Самостійна робота №8 |
|
56 |
Коло, вписане в трикутник |
|
57 |
Коло, вписане в трикутник |
|
58 |
Коло, описане навколо трикутника. |
|
59 |
Коло, описане навколо трикутника. Самостійна робота №9 |
|
60 |
Тематична контрольна робота № 5 « Коло. Круг» |
|
Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (10 год) |
||
61 |
Аналіз контрольної роботи. Геометричні фігури та їх властивості. |
|
62 |
Паралельні та перпендикулярні прямі. Суміжні та вертикальні кути. |
|
63 |
Ознаки рівності трикутників. |
|
64 |
Рівнобедрений трикутник. Висота, бісектриса і медіана трикутника |
|
65 |
Сума кутів трикутника. Види трикутників |
|
66 |
Прямокутний трикутник. Нерівність трикутника. |
|
67 |
Коло. Круг. |
|
68 |
Підсумкова контрольна робота |
|
69 |
Аналіз піджсумкової контрольної роботи. |
|
70 |
Підбиття підсумків за рік |
|
Календарне планування вивчення алгебри в 8 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.В.Полонський, М.С.Якір . Алгебра 8 клас.
( Підручник для 7 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2016)
Алгебра, 8 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
||
І СЕМЕСТР Тема №1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (32 години)
|
||||
|
Означення степеня з цілим показником |
|
||
|
Властивості степеня з цілим показником |
|
||
|
Стандартний вигляд числа |
|
||
|
Стандартний вигляд числа. Самостійна робота №1 |
|
||
|
Раціональні вирази . Раціональні дроби |
|
||
|
Допустимі значення змінних |
|
||
|
Основні властивості раціонального дробу. |
|
||
|
Основні властивості раціонального дробу. |
|
||
|
Додавання і віднімання дробів з одинаковими знаменниками |
|
||
|
Додавання і віднімання дробів з одинаковими знаменниками. Самостійна робота №2 |
|
||
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
||
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
||
|
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
||
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
||
|
Контрольна робота №1 «Додавання і віднімання дробів» |
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. |
|
||
|
Множення раціональних дробів |
|
||
|
Піднесення дробу до степеня |
|
||
|
Ділення дробів |
|
||
|
Ділення дробів. Самостійна робота №3 |
|
||
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
||
|
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
||
|
Рівносильні рівняння .Раціональні рівняння |
|
||
|
Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
||
|
Розв’язування раціональних рівнянь. Самостійна робота №4 |
|
||
|
Розв’язування типових задач |
|
||
|
Контрольна робота № 2 « Множення та ділення дробів»
|
|
||
|
Функція її властивості і графік |
|
||
|
Функція її властивості і графік. Самостійна робота №5 |
|
||
|
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
||
|
Контрольна робота № 3 |
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу з теми «Раціональні вирази» |
|
||
ІІ СЕМЕСТР Тема №2 КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА. (13 годин)
|
||||
|
Функція , її графік і властивості |
|
||
|
Функція , її графік і властивості |
|
||
|
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
|
||
|
Числові множини . Раціональні числа. |
|
||
|
Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
|
||
|
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
||
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
||
|
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
||
|
Добуток і частка квадратних коренів. |
|
||
|
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Самостійна робота № 6 |
|
||
|
Функція y=, її графік і властивості. |
|
||
|
Функція y=, її графік і властивості. |
|
||
|
Контрольна робота №4. Квадратні корені. Дійсні числа |
|
||
Тема №3 КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (19 годин) |
||||
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. |
|
||
|
Розвязування неповних квадратних рівнянь |
|
||
|
Формула коренів квадратного рівняння |
|
||
|
Розв'язування квадратних рівнянь |
|
||
|
Розв'язування квадратних рівнянь Самостійна робота №7 |
|
||
|
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
||
|
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
||
|
Контрольна робота №5 « Формула коренів квадратного рівняння» |
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен та його корені. |
|
||
|
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
||
|
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
||
|
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
||
|
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних . |
|
||
|
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота №8 |
|
||
|
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
||
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
||
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
||
|
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних |
|
||
|
Контрольна робота №6 «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» |
|
||
Тема№4 ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (6 годин)
|
||||
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
||
|
Властивості та графіки функцій , , |
|
||
|
Степінь з цілим показником. Квадратні корені. Квадратні рівняння |
|
||
|
Підсумкова контрольна робота |
|
||
|
Аналіз контрольної роботи |
|
||
|
Підбиття підсумків за рік |
|
||
Календарне планування вивчення геометрії в 8 класі
За підручником Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова. Геометрія. 8 клас.
( Підручник для 8 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: ТОВ «Фоліо»,2016)
ГЕОМЕТРІЯ, 8 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
|
І СЕМЕСТР Тема №1 ЧОТИРИКУТНИКИ (22 години)
|
|
|
Чотирикутники, його елементи. Опуклі чотирикутники. |
|
|
Сума кутів чотирикутника. |
|
|
Паралелограм, його властивості |
|
|
Ознаки паралелограма |
|
|
Прямокутник та його властивості |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №1 |
|
|
Ромб, квадрат та їх властивості |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Трапеція та її властивості |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №2 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №1 «Чотирикутники та їх властивості»
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Вписані та описані чотирикутники |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №3 |
|
|
Теорема Фалеса. |
|
|
Середня лінія трикутника та її властивості |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Середня лінія трапеції та її властивості |
|
|
Розв’язування типових задач |
|
|
Контрольна робота №2. |
|
Тема№2 ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
Подібні трикутники. Перша ознака подібності трикутників. |
|
|
Друга ознака подібності трикутників. |
|
|
Третя ознака подібності трикутників. |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Застосування подібності трикутників. Властивість медіани та бісектриси трикутника |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №4 |
|
|
Подібність прямокутних трикутників |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №3 «Подібність трикутників» |
|
ІІ СЕМЕСТР Тема№3 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Теорема Піфагора |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
Значення тригонометричних функцій кутів 30°, 45°, 60° |
|
|
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №5 |
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
Розв’язування типових задач. Самостійна робота №6 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №4 «Розв’язування прямокутних трикутників» |
|
Тема №4 МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ. (14 годин)
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник та його елементи . Опуклі та неопуклі многокутники. |
|
|
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
Сума кутів опуклого многокутника |
|
|
Поняття площі. Основні властивості площ. |
|
|
Площа прямокутника |
|
|
Площа паралелограма |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №7 |
|
|
Площа трикутника |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Площа ромба , трапеції |
|
|
Площа ромба , трапеції. |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №8 |
|
|
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників |
|
|
Контрольна робота №5 «Многокутники . Площі многокутників» |
|
Тема № 5 ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 10 годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості |
|
|
Теорема Фалеса. |
|
|
Подібні трикутники |
|
|
Теорема Піфагора |
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
Многокутники та їх площі |
|
|
Многокутники та їх площі |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|
Підбиття підсумків за рік |
|
Календарне планування вивчення алгебри в 9 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір -. Алгебра. 9 клас.
( Підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2009)
АЛГЕБРА, 9 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
Тема №1. НЕРІВНОСТІ (16 годин) |
||
|
Числові нерівності. Доведення числових нерівностей |
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
Основні властивості числових нерівностей |
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу |
|
|
Додавання та множення числових нерівностей. Оцінювання значення виразу . Самостійна робота №1 |
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
Нерівності з однією змінною. Числові проміжки |
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
Лінійні нерівності з однією змінною Рівносильні нерівності |
|
|
Об’єднання та переріз множин. |
|
|
Системи лінійних нерівностей з однією змінною |
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
|
Розв’язування систем лінійних нерівностей з однією змінною. Самостійна робота №2 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №1. Системи лінійних нерівностей з однією змінною. |
|
Тема №2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ (20 годин)
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Функція. Властивості функції |
|
|
Область визначення та область значень функції. Графік функції |
|
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції |
|
|
Нулі функції. Проміжки знакосталості. Зростання і спадання функції, найбільше та найменше значення функції. |
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій. |
|
|
Найпростіші перетворення графіків функцій, |
|
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота №3 |
|
|
Квадратична функція (її графік та властивості |
|
|
Квадратична функція її графік та властивості. |
|
|
Контрольна робота №2 з теми «Функції. Властивості функції» |
|
|
Квадратна нерівність Розв’язування квадратних нерівностей |
|
|
Розв’язування квадратних нерівностей . |
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними |
|
|
Системи двох рівнянь із двома змінними . Самостійна робота №4 |
|
|
Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі |
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. |
|
|
Розв’язування текстових задач за допомогою систем рівнянь. Самостійна робота №5 |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №3. «Системи рівнянь з двома змінними» |
|
Тема №3 . ЧИСЛОВІ ПОСЛІДОВНОСТІ ( 12 год)
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Числові послідовності. Способи задання послідовностей |
|
|
Арифметична прогресія, її властивості. |
|
|
Формула n-го члена арифметичної прогресії. |
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. |
|
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії. Самостійна робота №6 |
|
|
Геометрична прогресія, її властивості |
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
Формула n-го члена геометричної прогресії |
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. |
|
|
Сума перших n членів геометричної прогресії. Самостійна робота №7 |
|
|
Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту. |
|
|
Контрольна робота №4 « Числові послідовності» |
|
Тема №4. ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТІ ТА СТАТИСТИКИ ( 9 год)
|
||
|
Аналіз контрольної роботи. Комбінаторика, її мета і задачі. |
|
|
Комбінаторні правила суми і добутку |
|
|
Поняття про теорію ймовірності. |
|
|
Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. |
|
|
Початкові відомості про статистику. |
|
|
Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка |
|
|
Способи подання даних та їх обробки |
|
|
Розв’язування задач і вправ. |
|
|
Контрольна робота №5 «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» |
|
ТЕМА №5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ( 12 ГОДИН) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Формули скороченого множення та їх застосування. |
|
|
Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
Розв’язування квадратних рівнянь та рівнянь, що зводяться до квадратних. |
|
|
Функції. Властивості та графіки функцій |
|
|
Нерівності. Розв’язування лінійних нерівностей та їх систем. Розв’язування квадратних нерівностей. |
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь та рівнянь другого степеня з двома змінними. |
|
|
Числові послідовності |
|
|
Числові послідовності |
|
|
Розв'язування задач на знаходження ймовірністі випадкової події, подання статистичних даних. |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|
Підбиття підсумків за рік |
|
Календарне планування вивчення геометрії в 9 класі
За підручником А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір -. Геоматрія. 9 клас.
( Підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія,2009)
ГЕОМЕТРІЯ, 9 клас.
Орієнтовне поурочне планування (70 годин. I семестр — 32 години, 2 го
дини на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
Номер уроку |
Тема уроку |
Дата |
Тема №1 КООРДИНАТИ НА ПЛОЩИНІ (12 годин) |
||
|
Синус, косинус, тангенс кутів від 00 до 1800 |
|
|
Тригонометричні тотожності sin (180° – α) = sin α; cos (180° – α) = – cos α. |
|
|
Прямокутна система координат на площині |
|
|
Координати середини відрізка |
|
|
Координати середини відрізка |
|
|
Відстань між двома точками із заданими координатами |
|
|
Відстань між двома точками із заданими координатами. Самостійна робота № 1 |
|
|
Рівняння фігури . Рівняння кола |
|
|
Рівняння кола |
|
|
Рівняння прямої |
|
|
Рівняння прямої. |
|
|
Контрольна робота № 1 «Координати на площині» |
|
Тема №2 ВЕКТОРИ НА ПЛОЩИНІ ( 13 год) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
|
Вектор. Модуль і напрям вектора. Рівність векторів. |
|
|
Координати вектора |
|
|
Додавання і віднімання векторів |
|
|
Додавання і віднімання векторів |
|
|
Побудова вектора, що дорівнює сумі (різниці) векторів |
|
|
Множення вектора на число |
|
|
Множення вектора на число. Самостійна робота № 2 |
|
|
Колінеарні вектори |
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
Скалярний добуток векторів |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №2 «Вектори на площині» |
|
ТЕМА №3 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ (12годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи . Теорема косинусів |
|
|
Наслідки з теореми косинусів |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Теорема синусів |
|
|
Зв’язок між пропорційними відношеннями теореми синусів і діаметром описаного кола |
|
|
Застосування розв’язування трикутників у задачах |
|
|
Розв’язування задач. Самостійна робота №3 |
|
|
Формули для знаходження площі трикутника |
|
|
Формула Герона. Формули радіусів вписаного й описаного кіл трикутника |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Узагальнення та систематизація знань, підготовка до контрольної роботи |
|
|
Контрольна робота №3 « Розв’язування трикутників» |
|
Тема №4 Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга (11годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
Правильний многокутник, його види та властивості. |
|
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
|
Формули радіусів вписаних і описаних кіл правильних многокутників. |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Довжина кола. Довжина дуги кола. |
|
|
Довжина кола. Довжина дуги кола |
|
|
Площа круга та його частин |
|
|
Площа круга та його частин |
|
|
Контрольна робота №4 «Правильні многокутники» |
|
Тема №5 ГЕОМЕТРИЧНІ ПЕРЕМІЩЕННЯ (7 годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Переміщення (рух) та його властивості. |
|
|
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої. |
|
|
Розв’язування задач |
|
|
Поворот. Паралельне перенесення. |
|
|
Розв’язування задач. |
|
|
Рівність фігур. |
|
|
Контрольна робота №5 «Геометричні перетворення» |
|
Тема №6 ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (16 годин) |
||
|
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники. Властивості і площі чотирикутників |
|
|
Трикутники. Види трикутників. Площа трикутника |
|
|
Подібність трикутників та її застосування |
|
|
Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора. |
|
|
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
Теореми косинусів і синусів. |
|
|
Розв’язування трикутників |
|
|
Правильні многокутники |
|
|
Розв'язування задач на знаходження невідомих елементів реальних об’єктів |
|
|
Розв'язування задач на знаходження площ реальних об’єктів, покриття площини правильними многокутниками. |
|
|
Декартові координати на площині |
|
|
Вектори на площині |
|
|
Геометричні переміщення |
|
|
Підсумкова контрольна робота |
|
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи |
|
|
Підбиття підсумків за рік |
|