Календарне планування "Мистецтво 11 кл"(2 год) за підручником О.А. Комаровської, Н.Є. Миропольської,

Про матеріал
Календарне планування з мистецтва для 11 кл за підручником О.А. Комаровська, Н.Є. Миропольська, 2год/тиждень
Перегляд файлу

 

Тематично-календарне планування

з мистецтва11кл.(2год)

До підручника : Комаровська О.А., Миропольська Н.Є., Ничкало С.А., Руденко І.В. Мистецтво. Підручник для 10 (11) класу закладів загальної середньої освіти. – Харків : Видавництво «Ранок», 2018. – 192 с.

*

 

дата

Розділ, тема, навчальний зміст

матеріал для сприймання, інтерпретації і практично- творчого опрацювання

Домашнє

завдання

Мистецька подорож країнами Європи.

Вступ до подорожі: Гімн Європи.

Греція – колиска європейської культури

1

 

Від античності до сьогодення.

Архітектурні пам’ятки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ода до радості». Музична і поетична основа. Текст у перекладі Миколи Лукаша.

Палац у Кноссі (архітектурні особливості; фрески).

Актуалізація досвіду учнів: Афінський акрополь. Храм Зевса в Олімпії.

 

 

Ст.58-61.

Коротке есе::загадки Кіноського палацу.

2

 

 

На підмостках сцени: народження світового театру.

 

 

 

Антична Греція – країна народження світового професійного театру: драматурги і драматургія видовищ, акторська гра, музика і танець; облаштування; сценографія.

 

 

 

Дослідити особливості майстерності античного актора

3

 

 

У полоні Терпсихори: мистецтво танцю.

Античний танець: жанри, особливості виконання.  Сучасний танець сіртаки.

Описати особливості античного танцю

 

 

 

 

 

 

Мистецтво Італії: творчий злет людства.

4

 

 

 

 

 

Художні надбання Венеції (архітектура, живопис) : традиції і сучасні мистецькі реалії.

 

 

Собор Святого Марка, Палац дожів  (Венеція). Венеційська школа живопису Тіціан. Каналетто. Жанр ведути. Венеційське бієнале.

 

Описати художній шедевр італійських митців на вибір.

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Італія – «колиска музики».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А.Вівальді. «Пори року» Опери Дж. Верді – основа репертуару сучасних театрів (фільм-опера «Ріголетто». 1982). Дж.Пуччіні і поняття «веризм» («Мадам батерфляй»). Н.Паганіні 24 каприси (на вибір).

Феномен неаполітанської пісні.

 

 

 

 

Описати життєвий шлях С.Крушельницької ,пов’язаний з Італією.

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

У просторі кіноекрана

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: фільми італійського кінематографу (за вибором).  «Ромео і Джульєтта» Ф.Дзефіреллі. Музика для кіно Ніно Рота.

 

 

 

Підготувати біографію одного з знаменитих італійських акторів на вибір.

 

 

 

7

 

Презентація робіт по темах:

Греція – колиска європейської культури, Мистецтво Італії: творчий злет людства.

 

 

 

 

Учні презентують свої дослідження по темах

 

Ознайомитись з поняттям: культура Іспанії

Мистецькі скарби Іспанії.

8

 

Архітектурні і живописні пам’ятки.

 

 

 

 

 

 

 Шедеври А.Гауді. Зразки мавританської архітектури. Архітектурно-палацовий ансамбль Альгамбра. Музей Прадо. Д. Веласкес. Ель Греко. Ф.Гойя. П.Пікассо.

 

 

Дослідження творчості А.Гауді.

9

 

 

Музика, танець і музичний театр.

Феномен фламенко. Болеро, хота, фанданго.

М.де Фалья («Танець вогню». Балет «Трикутний капелюх»).

Перегляд і аналіз фрагменту балету Трикутний капелюх

 

 

 

 

 

Елегантна Франція.

10

 

Розкіш і свобода Парижа (архітектурні шедеври і образотворче мистецтво).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: класицизм, імпресіонізм. Версаль: палац і парк.

Музей сучасного мистецтва (Культурний центр Жоржа Помпіду). Стиль хай-тек.

Твори художників «Паризької школи». Українські митці «Паризької школи» («український авангард»).

 

 

Описати творчість одного з українських митців «Паризької школи»

11

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

Версаль і музика Ж-Б.Люллі (Гавот, твір за вибором). А.Онеггер - представник «французької шістки» (Пасіфік 231). Шансон ХХ ст.

 

 

Описати історію походження шансону.

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Магія Терпсихори.

 

 

 

 

П. Бошан і початок класичної хореографії.

Балети «Сильфіда», «Жізель». Гранд Опера і Серж Лифар (балет «Ікар»). Хореографія М.Бежара, Р.Петі (постановки  «Болеро» на муз М.Равеля). «Не-танець» Магі Марен.

 

Біографія танцівника Серж Лифара

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

Прогулянки Парижем: у цирку та кінотеатрі.

 

 

Цирк д’івер Бугліон. Брати Люм’єри і український винахідник Й.Тимченко. Зірки французького кіно (за вибором).

 

 

Есе про творчість Й.Тимченка.

14

 

Презентація робіт по темах:

Мистецькі скарби Іспанії.

Елегантна Франція.

 

Учні презентують свої дослідження по темах

Ознайомитись з поняттям: культура Німеччини.

Мистецькі генії Німеччини

15

 

 

Німеччина – музейна країна.

 

 

 

 

 

Віртуальна екскурсія «Музейний острів у Берліні». К.Д.Фрідріх. А.фон Менцель (твори за вибором). Замкова архітектура: Нойшванштайн.

Мейсенська порцеляна: стилі, сюжети, зразки витворів.

 

Створити ескіз порцелянової вази в стилі мейсинського рококо.

16

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: Й.С.Бах (твори за вибором). Р.Вагнер Увертюри до опер (за вибором). К.Орф. Карміна Бурана (сценічні постановки кантати). Музичний авангард: К.Штокгаузен. Рок-музика.

 

 

Прослуховування:

 Й.С.Бах (твір за вибором).

17

 

 

Мистецтво танцю: у пошуках експресії.

Рухова пластика Р. Лабана. Піна Бауш  і «Танцтеатр» (балет-опера – інтерпретація «Орфея і Еврідики» К.В.Глюка).

Опис поняття танцтеатр.

 

На каву до Відня: мистецтво Австрії.

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віденські художні варіації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лукас Кранах Старший. Колекція друкованої графіки у Віденській галереї Альбертіна.

Стильове різноманіття Відня: Собор Святого Стефана, Віденська ратуша, Віденська опера. Виставковий павільйон Сецесіон і стиль австрійського модерну.  Палац-музей Бельведер  (колекція шедеврів Г.Клімпта, О.Кокошки).

 

Опис творчості Г.Клімпта.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віденські музичні зустрічі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: плеяда віденських класиків (твори за вибором). А.Розумовський.

Й.Штраус-син: віденський вальс і віденська оперета (Увертюра до оперети «Летюча миша»). А.Шенберг – представник нововіденської школи. «Місячний П’єро». Додекафонія.

 

Прослуховуванн увертюри до оперети «Летюча миша».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

Презентація робіт по темах:

На каву до Відня: мистецтво Австрії.

Мистецькі генії Німеччини

 

 

Учні презентують свої дослідження по темах

 

Ознайомитись з поняттям: культура

Скандинавії та Великобританії

 

 

 

 

 

 

Мистецькі відкриття на краю Європи.

 

21

22

 

Художні мандри Бельгією та Нідерландами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Королівський музей витончених мистецтв в Антверпені (колекція шедеврів П.Рубенса, Пітера Брейгеля Старшого, А.ван Дейка). Міська ратуша у

Брюсселі.Будинок Тасселя. Гентський вівтар.

 

 

Система амстердамських каналів. Віртуальні екскурсії Амстердамським державним музеєм і Музеєм Ван Гога.

 

 

 

 

 

На Британських островах

23

 

 

 

 «Англійськість» у живописі і художньому перетворенні природи.

 

 

 

 

 Віртуальна екскурсія архітектурним Лондоном. Жанровий живопис В.Хогарта, портрети Дж.Рейнольдса, пейзажі Дж. Констебля. Англійський стиль садово-паркового мистецтва.

 

 

24

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б.Бріттен Воєнний реквієм». Велика Британія – батьківщина рок-музики. Хіти «The Вeatles» та інших рок-груп. Композиції Стінга. Е. Л. Вебер і його мюзикли (на вибір).

 

 

 

25

 

 

Презентація робіт по темах:

 

На Британських островах

 

Мистецькі відкриття на краю Європи.

 

 

Учні презентують свої дослідження по темах

На Британських островах

 

Мистецькі відкриття на краю Європи.

 

 

Ознайомитись з поняттям: культура та мистецтво

Норвегії

 

 

 

 

Норвезькі експресії

 

26

 

 

 

Роздуми про життя, любов і смерть у фарбах і камені.

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: експресіонізм в образотворчому мистецтві. Живопис Е.Мунка: образи, жанри, стильові особливості творів.  Ґустав Віґеланд і його парк скульптур в Осло.

 

Ессе:експресіонізм в образотворчому мистецтві Е.Мунка.

27

 

 

 

Музика північних фіордів

 

Е.Гріг. Твори за вибором. Танцювальна основа музики (гангар, халлінг, спрінгданс). Старовинна норвежська скрипка.

Переглянути мультфільм з музикою Е.Гріга.

28

 

Заняття-узагальнення «Подорожуймо самостійно».

Фестиваль мистецьких проектів.

 

Орієнтовні теми : Архітектурні принади Португалії. Кишеньковий годинник  — витвір швейцарських ювелірів Я. Сібеліус  — музичний символ Фінляндії. Про що замислилася Русалочка із Копенгагена?

Ознайомитись з поняттям: культура та мистецтво Східної Європи.

 

На берегах Вісли.

 29

 

Художні враження у Кракові (архітектурні пам’ятки і живопис).

 

 

 

 

Маріацький костьол у Кракові.  Віт Ствош.

Архітектурний комплекс Вавеля. Живопис Яна Матейка. Твори Я.Матейка на теми української історії. Колекція музею князів Чарторийських (Л.да Вінчі «Пані з горностаєм»).

 

 

Опис творчості Яна Матейка

30

 

 

 

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

Ф.Шопен – «співець фортепіано». К.Пендерецький («Плач за жертвами Хіросіми»).

Прослуховування мелодій вальсів Ф.Шопена.

Романтична Чехія.

31

 

 

Краса і велич над водами Влтави (архітектура і образотворче мистецтво).

 

 

 

 

 

Празький град – архітектурно-мистецький заповідник.. Собор Святого Віта. Мозаїки. Вітражі А.Мухи.

 

 

Описати стиль архітектури в м.Прага.

32

 

 

 

Музично-танцювальна мозаїка.

 

 

 

 

 

 

 

Б.Сметана Симфонічна поема «Влтава», А.Дворжак Симфонія «З Нового світу».

Іржі Кіліан – «танцювальний Пікассо» (балет «Воскові крила» або інші за вибором).

 

 

Опрацювати ст.122-123.

На угорських берегах Дунаю.

33

 

Прогулянка Будапештом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Архітектурне обличчя» Будапешта: Королівський палац на території Будайського замку, Базиліка Святого Стефана, будівля Парламенту, Велика синагога. Дьюла Пауер Меморіал «Туфлі на набережній Дунаю».

 

 

Твір-роздум «загадка «Туфлів на набережній Дунаю»»

34

 

 

 

Музична мозаїка: в угорських ритмах.

Ф.Ліст – композитор і піаніст. Твори для фортепіано (Кампанела та ін. за вибором).

Майстри оперети Ф.Легар та І.Кальман. (за вибором). «Мікрокосм» Б.Бартока.

Ф.Ліст і Україна- любов назавжди.-ессе

Мудрість і гордість Кавказьких гір.

35

 

 

Сила почуттів у співах, танцях і творчості композиторів Грузії та Вірменії.

Грузинське чоловіче багатоголосся. Хореографічна лексика грузинських танців. Національний балет Грузії «Сухішвілі».

Комітас (Літургія для чоловічого хору). А.Хачатурян (Концерт для скрипки з оркестром). Вірменські мелодії, виконувані на інструменті дудук.

Цікаві факти про грузинський балет «Сухішвілі»

36.

 

Заняття-узагальнення. Подорожуймо самостійно. Театралізовані презентації мистецьких проектів. Дискусійні платформи.

 

Орієнтовні теми:

Вишивка «болгарським хрестом». Георг Отс  — видатний естонський баритон. «Жок»  — молдавський танець та  ансамбль. Килимарство Румунії.  Українські маршрути Ф.Ліста. М. Чюрльоніс: живописна музика і  музичний живопис. Гія Канчелі – легенда грузинської музики. Геніальний самоук Ніко Піросмані: життя, любов, картини.

Повідомлення «Мої враження від українських….»

 

Європейський культурний регіон. Україна: повертаємось додому

 

37

 

Вступ.

Символ нації – Гімн. М.Вербицький і П.Чубинський.

Перше виконання гімну (запис).

Актуалізація досвіду учнів: поняття гімну.

М.Вербицький – композитор (Літургія. Симфонії-увертюри. Твори для гітари).

Мистецтво західної частиниУкраїни –описати власні асоціації

 

 

Мистецький край –  Західна Україна (мистецька подорож Галичиною, Поділлям, Гуцульщиною, Буковиною, Закарпаттям,  Волинню.)

38

 

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Архітектурні враження і колорит народного мистецтва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Архітектурні пам’ятки Львова (площа Ринок, кам’яниця Корнякта, церква Андрія Первозванного, Лвівська опера), замки (Кам’янець-Подільський та ін.).

Храми Святого Юра в Дрогобичі і Святого духа в Потеличі.

Колекція Національного музею народного мистецтва Гуцульщини і Покуття імені Йосафата Кобринського.

 

Архітектурний стиль Львова –підготувати опис.

 

 

 

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Твори С.Людкевича («Кавказ»), Є Станковича («Коли цвіте папороть»), В.Барвінського (твори для ф-но за вибором), М.Вериківського (фільм-опера «Наймичка»), П.Ніщинського («Вечорниці». Фільм «Назар Стодоля»), М.Леонтовича («Козака несуть»). Пісні В.Івасюка, С.Сабадаша, В.Михайлюка. Трембіта. Аркан.

 

Ессе: Творчий шлях В.Івасюка.

 

41

 

 

На театральних підмостках.

 

Лесь Курбас. Шкільний театр і вертеп: акторська гра, музичне оформлення, сценографія.

Ст.149-148

42

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темах

 

Мистецтво південної частиниУкраїни –описати власні асоціації

 

Мистецька подорож на український Південь (мистецькі скарби Одещини, Миколаївщини, Херсонщини, Запорізького краю).

43

 

Архітектурні враження.

 

 

 

 

 

Планування Одеси. Оперний театр в Одесі. Потьомкінські сходи. Білгород-Дністровська фортеця. Кам’яна могила.

 

Планування Одеси-описати дослідження.

44

45

 

 

 

 

Музично-театральна мозаїка.

Балет «Лілея» К.Данькевича. Творчість П.Вірського. «Пісня про Одесу» І.Дунаєвського. Митці Одеської оперети.

М.Аркас «Катерина»- початок оперної шевченкіани. Д. Крижанівський «Реве та стогне Дніпр широкий». Гопак. Музичні інструменти козацтва.

М.Куліш: непересічний талант.

Повідомлення «Танець «Козак»»

46

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

Мистецтво кримськоїУкраїни –описати власні асоціації

Легенди Криму.

47

 

Загадки кримської архітектури.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стильове різноманіття кримської палацової архітектури (Бахчисарай, Воронцовський і Лівадійський палаци, Ластівчине гніздо, Палац Дюльбер та інші). Херсонес.

 

Підготувати опис Ханського палацу в Бахчисараї.

48

 

 

 

Кримська земля у музичній мозаїці.

 

 

Оксана Петрусенко – оперна співачка, виконавиця романсів та народних пісень.

Кримськотатарські пісні і танці. Музичний інструментарій і особливості виконання інструментальних мелодій.

А. Караманов (музика до фільму «Звичайний фашизм», реж. М.Ромм, твори за вибором).

Повідомлення на тему «кримсько-татарський муз.інстр.»

49

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

Мистецтво східної України –описати власні асоціації

 

 

 

Линуть думки зі Сходу України

50

 

 Архітектурна подорож Харківщиною, Луганщиною, Донеччиною. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конструктивізм в архітектурі Харкова (Будинок Держпрому), пам’ятник Тарасу Шевченку.

Стильові особливості Свято-Успенської свято гірської лаври.

Вишиванки з колекції Історико-художнього музею Дружківки.

 

Будинок Держпрому – стримана класика.

51

 

 

 

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

М.Петренко-В.Заремба «Дивлюсь я на небо». В.Губаренко «Вій». І.Карабиць «Сад божественних пісень».

Гнат Хоткевич – бандурист, театральний діяч.

 

Гнат Хоткевич – бандурист, театральний діяч-опис творчості.

 

52

 

 

 

На театральних підмостках.

 

Г.Квітка-Основ’яненко – драматург і театральний діяч. Водевіль. Мистецьке об’єднання «Березіль». Колекція музею Харківського театру ляльок  імені Віктора Афанасьєва.

Харківській

театру ляльок – опис власних вражень

53

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

Мистецтво північної України –описати власні асоціації

Мистецькі перлини української Півночі

(мандри Чернігівщиною, Житомирщиною, Сумщиною).

54

55

 

Художні скарби Сіверського краю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуалізація досвіду учнів: особливості хрестовокупольної архітектури православного храму. Пам’ятки архітектури Чернігова  домонгольського періоду (Борисоглібський собор, Спасо-Преображенський собор, П’ятницька церква )

Палацово-парковий ансамбль Качанівки. Колекція раритетів роду Тарновських.

 

Палацово-парковий ансамбль Качанівки-підготувати цікаві факти.

56

 

 

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М.Березовський. Хоровий концерт «Не отверзи». Д.Бортнянський Херувимська.

Остап Вересай. Дума про правду і кривду. Музичні особливості жанру думи.  Л.Ревуцький Симфонія № 2. Б.Лятошинський Симфонія № 3.

 

Ст.168-170

57

 

 

На театральних підмостках.

У просторі кіноекрана: геній із Сосниці.

М.Заньковецька – перша народна артистка (ролі).

 

О.Довженко «Земля».

Фільм «Земля»-підготувати дослідженя.

58

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

Мистецтво центральної України –описати власні асоціації

У серці України

(мистецька подорож Вінниччиною,Черкащиною, Дніпропетровщиною, Полтавщиною. Зустрічі у Кропивницькому).

59

60

 

У серці України (мистецька подорож Вінниччиною,Черкащиною, Дніпропетровщиною, Полтавщиною. Зустрічі у Кропивницькому).

Художні скарби (архітектура і образотворче мистецтво).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спадок зодчих на Вінниччині.Національний заповідник «Батьківщина Тараса Шевченка». Скульптурний цикл «Шлях Тараса» (скульптор А.Кущ). Парк «Софіївка» в Умані.

Троїцький собор у Новомосковську (Дніпропетровщина). Іконостас Спасо-Преображенської церкви у Великих Сорочинцях.

Опішненська кераміка. Картини К.Білокур.

 

 

Підготувати повідомлення про архітектурний стиль Собору на вул.Соборній , м.Вінниця.

 

Описати творчість К.Білокур.

61

 

 

 

 

Музична мозаїка.

 

 

 

 

 

 

С.Гулак-Артемовський «Запорожець за Дунаєм» (дует Одарки і Карася, фрагменти за вибором; (фільм-опера). М.Лисенко «Молитва за Україну», Ю.Мейтус (біля витоків українського джазу). Пісні О.Білаша, П.Майбороди.

 

Опрацювати ст.176-178.

Переглянути

«Запорожець за Дунаєм» (дует Одарки і Карася, фрагменти за вибором; (фільм-опера).

62

 

 

 

 

На театральних підмостках.

І.Котляревський – драматург і актор. Акторська гра М.Щепкіна. «Наталка-Полтавка» (екранізації опери М.Лисенка).

Ст.178-180.

63

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

Мистецька столиця- описати власні асоціації.

«Як тебе не любити, Києве мій».

64

65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Монументальний літопис міста: архітектура і пам’ятники Києва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Національні заповідники «Софія Київська», «Києво-Печерська лавра». Володимирський собор. Київський університет імені Тараса Шевченка. Національна опера. Золоті ворота і станція метро «Золоті ворота». Архітектор В.Городецький. (пам’ятки в Києві). Пам’ятник Кию, Щеку, Хориву і сестрі їхній Либіді. Пам’ятник князю Володимиру. А.Петрицький «Не сад – місто Київ». Колекція Національного художнього музею України. Марія Приймаченко. Київські мурали.

 

Підготувати дослідження про київські мурали.

66

 

 

 

Музична мозаїка Києва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П.Майборода Київський вальс, І.Шамо «Як тебе не любити, Києве мій».

А.Ведель «Світе тихий» (твори за вибором).

М.Скорульський «Лісова пісня» (фрагменти вистави Національної опери України)

Р.Гліер Концерт для голосу з оркестром (запис виконанняЄ.Мірошниченко).

 

Вивчити пісню

І.Шамо «Як тебе не любити, Києве мій».

 

67

 

 

 

 

На театральних підмостках.

 

В.Сильвестров «Присвячення Майдану».

Перший стаціонарний український театр Миколи Садовського. Національний театр української драми ім.І.Франка. Гнат Юра – актор і режисер. Творчі портрети акторів і режисерів (за вибором: М.Яковченко, Н.Ужвій, А.Бучма, Б.Ступка, С.Данченко та ін.). Театри сучасного Києва.

 

 

Описати творчість Б.Ступки.

68

 

 

 

 

У просторі екрана.

 

 

 

Колективна проектна робота: Національна студія художніх фільмів імені Олександра Довженка; Українські майстри мультиплікації. Студія «Київнаукфільм».

Провести дослідження про особливості характеру укр.мультиплікації.

69

 

Презентація робіт по темі

 

Учні презентують свої дослідження по темі

 

 

                     Подорожуймо самостійно: «Нашого цвіту – по всьому світу»

70

 

Світове значення творчості митців української діаспори-представників різних куточків України (Презентація і захист мистецьких проектів: театралізовані  розповіді.

Виставка здобутків учнів. Дискусійні майданчики, арт-конкурси тощо).

Перевір себе: аудіо і відео вікторина.

Тести.

Орієнтовні теми:

Святослав Гординський – народжений у  Коломиї.  Наша сучасниця  — киянка Христина Катракіс. «З піснею через світ»: Олександр Кошиць». Василь Авраменко – «батько українського танцю». «Йде січове військо» (Михайло-Орест Гайворонський). Світові обрії «українського Ікара»: киянин Серж Лифар. «Король Королів піаністів»  — Володимир Горовиць. Божественний голос Квітки Цісик. Скульптурні новації Олександра Архипенка.

 

Відвідувати та подорожувати по Україні та світу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2022
Переглядів
629
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку