2 клас
НУШ
Календарно-тематичне планування уроків з предмету «Мистецтво: Музичне мистецтво»
Засоби навчання
І семестр
РОЗДІЛ І. ПОРИ РОКУ В МИСТЕЦТВІ (16 годин)
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
1 |
02.09 |
|
|
Прощавай веселе літечко |
К.Меладзе « Квітка душа» у виконанні Н. Матвієнко |
О.Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко» розучування |
Ноти. Правила під час співу |
2 |
09.09 |
|
|
Звуки та кольори природи |
В. Косенко "Пасторальна" Укр.нар.пісня "Пішли діти в поле" |
Поспівка«Ми дружній і веселий клас», виконання пісні О.Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко» |
Пастораль |
3 |
16.09 |
|
|
Осінні перетворення |
А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року». П. Чайковський « Осіння пісня» ( «Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року». |
«Кап-кап» муз. і слова Н. Май - розучвання; французька народна пісня «Танок каченят» - руханка, виконання пісні з рухами; імпровізація на ДМІ. |
Програмна музика Музичний цикл |
4 |
23.09 |
|
|
Хмарки- чарівниці, невтомні мандрівниці |
М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». |
«Кап-кап» муз. і слова Н. Май - виконання |
Тривалості нот
|
№ уроку
|
Дата |
Корекція |
Тема уроку |
Основні наскрізні компоненти |
|||
№ уроку
|
Дата |
Сприймання, аналіз-інтерпретація та естетична оцінка творів мистецтва |
Практична художньо-творча діяльність учнів, самореалізація в царині мистецтва |
Естетико-мистецтвознавча пропедевтика (засвоєння понять і термінів) |
|||
5 |
30.09 |
|
|
Ритми осіннього дощу |
Л. Перегляд : мультфільм «Капітошка» (фрагменти), В. Косенко «Дощик»
|
"Дощик", А. Мігай, Н. Кулік - розучування Підручник с. 106 |
Штрихи, пауза. |
6 |
07.10 |
|
|
Про що розповів натюморт |
Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент).
|
"Ходить гарбуз по городу" (укр.народна пісня) (с.24-25) розучування. |
Балет як вид митстецтва.
|
7 |
14.10 |
|
|
Про що розповів натюморт |
М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок».
|
"Ходить гарбуз по городу" (укр.народна пісня) (с.24-25) виконання. |
Гопак - український народний танець |
8 |
21.10 |
|
|
Троїсті музики |
Л. Колодуб. Троїсті музики |
А.Філіпенко, В.Панченко "Ой заграйте, дударики" - розучування |
Ансамбль. Назви нот. |
9 |
04.11 |
|
|
Як сопілка флейтою стала |
В.Кирейко. Награвання Лукаша з опери "Лісова пісня"(сопілка). Й.С. Бах Жарт (флейта) |
А.Філіпенко, В.Панченко "Ой заграйте, дударики" - виконання |
Тембр. Ноти на клавіатурі. |
10 |
11.11 |
|
|
Для кожного звіра і птаха казки свої голоси |
С. Прокоф'єв. Симфонічна казка "Петрик та вовк" ( теми Вовка, мисливців) |
«Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної - розучування |
Дерев'яні духові інструменти. Флейта. Гобой. Фагот. Кларнет. |
11 |
18.11 |
|
|
Для кожного звіра і птаха казки свої голоси |
С. Прокоф'єв. Симфонічна казка "Петрик та вовк" ( теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки та дідуся)) |
««Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної -виконання |
Мідні духові інструменти. |
12 |
25.11 |
|
|
Для кожного звіра і птаха казки свої голоси |
С. Прокоф'єв. Симфонічна казка "Петрик та вовк" (Фінал). |
Ритмічні вправи, «Засмутилось кошеня» сл. П. Воронька муз. І. Кириліної |
Звукоряд. Нотний стан. |
13 |
02.12 |
|
|
Зимові свята |
А. Вівальді. Зима. Із циклу "Пори року". |
Н.Рубальська «Пісня сніговиків» Руханка «Танці-зігріванці» (фізкультхвилинка) |
Мелодія. Вступ |
14 |
09.12 |
|
|
Зимові свята |
М/Ф " Різдво" (фрагмент) К/Ф "Один вдома" (фрагмент "Щедрик" |
Дж. П'єрпонт "JINGLE BELLS" ("Дзвоники дзвенять") |
Ударні музичні інструменти. |
15 |
16.12 |
|
|
Радійте, свято йде! |
Колядка «Бог ся рождає!» |
Коляда «Радуйтеся, люди!» |
Колядки. Щедрівки |
16 |
23.12 |
|
|
Перевір себе |
Завдання Лясольки |
||
І семестр – Зар. |