Орієнтовне календарне тематичне планування уроків на 2018-2019 н.р. з зарубіжної літератури 6 клас розроблене за діючою програмою та стане у нагоді малодосвідченому вчителю.
№
|
Тема уроку
|
К-л год |
Дата провед |
Дата факт |
Примітки |
Тема: 1.ВСТУП. МІФИ НАРОДІВ СВІТУ. МУДРІСТЬ БАЙКИ ( 11 год+ 1 рзм+ 1кр) |
|||||
1.
|
Література як вид мистецтва. Художній образ |
1 |
|
|
|
2.
|
РМ №1 (усно). Улюблені твори літератури й мистецтва Особливості зображення одного й того самого образу в різних вида» мистецтва |
1 |
|
|
|
3. |
Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів |
1 |
|
|
|
4.
|
Грецькі міфи. Міф про Прометея |
1 |
|
|
|
5. |
Міфи про Геракла |
1 |
|
|
|
6. |
Міфи «Дедал і Ікар», «Нарцис» |
1 |
|
|
|
7. |
Міфи «Орфей і Еврідіка», «Деметра і Персефона» |
1 |
|
|
|
8 |
Індійські міфи. «Творення», «Про створення ночі». «Про потоп», «Про золоті часи» (2-3 за вибором учителя) |
1 |
|
|
|
9 |
Єгипетські міфи. «Ра та Апоп», «Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет» (1-2 за вибором учителя) |
1 |
|
|
|
10 |
Байка як літературний жанр. її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст |
1 |
|
|
|
11 |
Езоп «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя). Поєднання конкретного й загального в байках Езопа. Втілення людських якостей в алегоричних образах. Мораль байок Езопа |
1 |
|
|
|
12 |
Іван Андрійович Крилов. «Квартет» / «Бабка й Муравель» / «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя). Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів |
1 |
|
|
|
13 |
Контрольна робота №1 за розділами «Вступ. Міфи народів. Мудрість байки» (різнорівневі завдання)
|
1 |
|
|
|
Тематична Т.2. ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА ( 16год +1 рзм+1 пч+2 кр) |
|||||
14 |
Ж. Верн «П'ятнадцятирічний капітан» / Р. Л. Стівенсон «Острів скарбів» (1 твір за вибором учнів) |
1 |
|
|
|
15 |
Тема духовного випробування людини в романі Ж. Берна
|
1 |
|
|
|
16 |
Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність Дік Сенд і Негоро. Проблема рабства в романі
|
1 |
|
|
|
17
|
Описи природи в романі «П'ятнадцятирічний капітан» |
1 |
|
|
|
18 |
РМ №2 (письмово). Навчальний твір «Найяскравіша пригода Діка Сенда та його друзів» |
1 |
|
|
|
19 |
ПЧ №1 Р. Бредбері «Все літо в один день» |
1 |
|
|
|
20 |
Контрольна робота № 2 за темою «Природа і фантастика. Жуль Верн «П'ятнадцятирічний капітан» (тести) |
1 |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
Т.2.1 Чарльз Діккенс «Різдвяна пісня у прозі» Микола Васильович Гоголь. «Ніч перед Різдвом»( 10 год+ 1 пч+ 1 кр) |
|||||
21 |
Чарльз Діккенс Подорож у часі й просторі Скруджа |
1 |
|
|
|
22 |
Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження |
1 |
|
|
|
23 |
Сюжет і композиція ПОВІСТІ |
1 |
|
|
|
24 |
Значення образу Різдва у творі. Елементи фольклору (казки, пісні) |
1 |
|
|
|
25 |
Микола Гоголь. Зв'язок Гоголя з Україною. |
1 |
|
|
|
26 |
Народні традиції і звичаї у творі |
1 |
|
|
|
27 |
Тема кохання в повісті «Ніч перед Різдвом» |
1 |
|
|
|
28 |
Образи Оксани і Вакули |
1 |
|
|
|
29 |
Роль фантастики в повісті. Елементи фольклору (традиційні образи — відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки) |
1 |
|
|
|
30 |
ПЧ №2. Корчак Я. «Король Матіуш Перший |
1 |
|
|
|
31 |
Контрольна робота №3 (твір) (за повістями Ч. Діккенса «Різдвяна пісня у прозі» та М. В. Гоголя «Ніч перед Різдвом»)» Тематична |
1 |
|
|
|
32 |
Узагальнення і систематизація знань |
1 |
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|