Для реалізації Нового Державного стандарту пропоную використовувати новітні педагогічні технології, нестандартні уроки, набутий досвід,власний творчий потенціал.
ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ “МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ” У Державному стандарті метою освітньої галузі “Мови і літератури” визначено: формування мовленнєвої і читацької культури комунікативної та літературної компетентності гуманістичного світогляду, національної свідомості РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ високої моралі, активної громадської позиції, естетичних смаків
ЗАВДАННЯ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ В 5 – 6 КЛАСАХ: сформувати в учнів стійкий інтерес до літератури, прилучити їх до читання; дати уявлення про зміст і форму художнього твору, їх складники; сформувати вміння характеризувати літературних персонажів, виявляти засоби виразності; дати основні уявлення про оригінал і художній переклад, сформувати елементарні вміння та навички порівняння художніх творів в оригіналах і перекладах; розвивати вміння і навички зв’язного мовлення (усного і писемного).
відповідність новому Державному стандарту базової і повної загальної середньої освіти; значне розвантаження курсу зарубіжної літератури (на 15-20%) ; подолання абсолютизації хронологічного принципу; осучаснення курсу зарубіжної літератури ПРИНЦИПОВІ ВІДМІННОСТІ ВІД ПОПЕРЕДНІХ ПРОГРАМ ( за О. Ніколенко)
НОВІ ТВОРИ У ПРОГРАМІ 6-ГО КЛАСУ Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»; В. Г. Короленко «Сліпий музикант»; Джанні Родарі «Листівки з видами міст»; Роберт Шеклі «Запах думки»; А.Ліндґрен «Брати Лев’яче серце», «Міо, мій Міо»; Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»; К. Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки».
У новому Державному стандарті особлива увага приділяється діяльнісному підходу. Сучасні діти приходять в школу з бажанням діяти, причому успішно. Їм подобається на уроці не просто слухати, а ставити запитання, обговорювати проблеми, брати інтерв’ю, приймати рішення, вигадувати, фантазувати. РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО- ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ