Контрольна робота із зарубіжної літератури для 6 класу на тему: "Міф і література"

Про матеріал

Контрольна робота із зарубіжної літератури для 6 класу на тему: "Міф і література". Ці різнорівневі завдання допоможуть вчителеві об'єктивно оцінити рівень підготовленості учня, перевірити навички письмового зв'язного мовлення.

Перегляд файлу

Світова література (6 клас)

Контрольна робота № 1

Міф і література

Варіант № 1

І рівень (4 бали)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Слово "міф"у перекладі з давньогрецької мови:

 а) жарт, посмішка.  б) розповідь, оповідка.   в) казка, вигадка.

2. На відміну від казки, міф має передовсім:

а) пізнавальне значення.   б) повчальне значення.   в) розважальне значення.

3. У міфах багатьох народів виникнення світу пов'язане з образом:

а) Світового Яйця.     б) Світової Гори.     в) Світового Яблука.

4. Іскра божественного вогню була принесена Прометеєм на землю людям у:

а) порожньому глечику.     б) золотій чаші.      в) порожній очеретині.

5. Коли Прометей викрав вогонь для людей, ним керувало:

а) бажання спуститися з Олімпу.     б) особиста образа на Зевса.   в) любов до людей, співчуття до них.

6. Образ, який переходить з покоління до покоління, активно функціонує в літературі однієї нації:

а) "художній".      б) "традиційний".      в) "вічний".

7. Вислів "вогонь Прометея" означає: 

а) вогонь пожеж.      б) світло розуму, пізнання, культури.      в) вогонь, що освітлює наші оселі.

8. Від страшних тортур Прометея звільнив:

а) Геракл.     б) Гермес.     в) Аїд.    

 

 ІІ рівень (3 бали).

1

2

3

4

 

 

 

 

 9. Встановлюємо відповідність:

А. Покровителька вологи та плодоріддя.

 Б. Покровителька шлюбу, дружина Зевса, володарка Олімпу.

 В. Він навчив смертних лікуватись, видобувати мідну руду…

 Г. Бог ковальства. Зевс примусив його прикувати до скелі непокірного титана.

 1. Прометей.

 2. Афродіта.

 3. Тефнут.

 4. Гера.

 5. Гефест.

 

 

10. Поясніть значення фразеологізмів: нарцисизм, пігмаліон, «прометеїв вогонь».

 

ІІІ рівень (2 бали).

 

11. Яким грецьким богам та героям відповідають ці символи?

 

1.     2.    3.  4. 

 

 ІV рівень (3 бали).

 

 Опишіть міфологію тієї країни (Давня Греція, Індія, Єгипет тощо),  яка найдужче вразила. Чому? Свою думку аргументуйте (обсяг твору-мініатюри 6-8 речень).

Світова література (6 клас)

Контрольна робота № 1

Міф і література

Варіант № 2

І рівень (4 бали)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Уявлення первісних людей про походження і влаштування світу – це…:

а) міф.     б) казка.     в) колядка.

2. У міфах багатьох народів "початком" до виникнення світу вважається:

а) світло.     б) твердь.      в) хаос, пітьма.

3. Прометей був прикутий до скелі в горах:

а) Кавказу.     б) Карпат.      в) Криму.

4. Вислів "вогонь Прометея" означає:

а) вогонь пожеж.     б) світло розуму, пізнання, культури.      в) вогонь, що освітлює наші оселі.

5. Образ, який за глибиною художнього узагальнення виходить за межі одного твору і є підгрунтям для роздумів над життям вцілому:

а) "художній".      б) "традиційний".      в) "вічний".

6. На якого звіра перетворилася єгипетська богиня Тефнут, перебуваючи у пустелі?

а) рись;      б) левиця;      в) змія.

7. Скільки подвигів здійснив Геракл?

а) 13;         б) 9;        в) 12.

8. На відміну від казки, міф має передовсім:

а) пізнавальне значення.   б) повчальне значення.   в) розважальне значення.

 

ІІ рівень (3 бали).

1

2

3

4

 

 

 

 

 

9. Встановлюємо відповідність:

А. Бог нечесної війни

Б. Богиня мисливства, лісів та гір

В. Бог-вісник, покровитель торгівлі

Г. Бог Сонця та змій-руйнівник

1. Гермес

2. Афіна

3. Артеміда

4. Арес

5. Ра та Апоп

 

10. Поясніть значення таких понять та фразеологізмів: лернейська гідра, Золоте Яйце, пантеон.

 

ІІІ рівень (2 бали).

11. Яким грецьким богам та героям відповідають ці символи?

1.       2.     3.    4.

 

ІV рівень (3 бали).

 

Поясніть, чи корисно вивчати міфологію різних країн? Чому? Свою думку обґрунтуйте (обсяг твору-мініатюри 6-8 речень).

Дата: _______________

 

Світова література (6 клас)

Урок № ____

Т е м а. Різнорівнева контрольна робота № 1 за темою «Міф і література»

М е т а: перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу з теми «Міф і  література»; розвивати логічне мислення, уміння правильно та лаконічно відповідати на запитання; навички письмового мовлення учнів; виховувати відповідальне ставлення до роботи.

О б л а д н а н н я:  дидактичний матеріал.

Т и п   у р о к у:  урок контролю, оцінки й корекції знань.

Очікувані результати: учні показали рівень засвоєних ЗУН, показали навики самостійної роботи та письмового мовлення, глибину думки у творі-мініатюрі.

Х і д   у р о к у

І. Мотивація навчальної діяльності

    С л о в о   в ч и т е л я.

   Ви працювали над темою «Міф і література», знаєте, що таке міф, чим він відрізняється від літератури, які подвиги здійснили Прометей і Геракл, які риси характеру вони  проявили при цьому, як завдяки благородним вчинкам  покращувалося життя людей. Ви розмірковували над цим, хотіли бути схожими на улюблених героїв, а сьогодні  виконаєте першу в цьому навчальному році різнорівневу контрольну роботу за вивченою темою. Сподіваюся на ваше  відповідальне й творче ставлення до завдань, бажаю  успіхів.

ІІ. Презентація теми та мети уроку

    Ознайомлення  з вимогами щодо виконання контрольної роботи.

ІІІ. Основний зміст уроку

     1. Ознайомлення учнів зі змістом контрольної роботи.

     2. Повідомлення критеріїв оцінювання роботи.

     3. Виконання учнями завдань.                  

ІV. Підсумок уроку.

 

doc
Додано
21 липня 2018
Переглядів
5902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку