Я у світі
1 год на тиждень
Програма. Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.
Підручник. Я у світі. 3 клас : підр. для загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Бібік. – Х. : Вид. група «Основа», 2013. – 160 с. : іл.
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Тема № 1. Я - Людина (6 год) |
|||
1 |
Я – частина природи і суспільства (с. 5-8) |
07.09 |
|
2 |
Моє зовнішнє «Я» |
14.09 |
|
3 |
Складові мого внутрішнього «Я»: світосприймання, характер, ідентичність (приналежність) |
21.09 |
|
4 |
Обговорення можливостей досягнення успіху |
28.09 |
|
5 |
Обов’язкові умови успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця Практична робота. Складання правил успішного навчання |
05.10 |
|
6 |
Самостійність та відповідальність Практична робота. Планування свого робочого дня |
12.10 |
|
Тема № 2. Я та інші (9 год) |
|||
7 |
Сім’я. Склад сім’ї (с. 35-37) |
19.10 |
|
8 |
Мої основні права та обов’язки в сім’ї. Родинні стосунки (с. 35-47) Практична робота. Моделювання способів поведінки поштивого ставлення до старших та інших членів сім’ї |
26.10 |
|
9 |
Школа. Традиції рідної школи (с. 48-52) |
09.11 |
|
10 |
Школа. Традиції рідної школи (с. 53-55) Навчальний проект. «Історія та традиції моєї школи» |
16.11 |
|
11 |
Права і обов’язки учня/учениці. Стосунки з однокласниками Рольові ігри. Складання і застосування узагальнених правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти в класі, у школі, під час екскурсії, походу і т. і. |
23.11 |
|
12 |
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу Соціальна акція. «Діти – дітям» (до міжнародного дня інвалідів) |
30.11 |
|
13 |
07.12 |
|
|
14 |
Ми – споживачі Рольова гра. «Супермаркет» або «Рекламна агенція» |
14.12 |
|
15 |
Ми – споживачі Практична робота. Складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо |
21.12 |
|
16 |
Людські чесноти (с.77-91) Навчальний проект. «Людина має творити добро» Підсумок за семестр |
28.12 |
|
ІІ семестр
15 уроків (1 година на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
||
Тема 3. Людина в суспільстві (9 годин) |
|||||
16 |
Я в суспільстві. Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність (с. 92). |
18.01 |
|
||
17 |
Україна — незалежна держава (с.93-96). |
25.01 |
|
||
18 |
Символи України як держави (с. 104-107). |
01.02 |
|
||
19 |
Громадяни України. Права й обов’язки громадян (с. 124-127). |
08.02 |
|
||
20 |
Свята моєї Батьківщини (с. 151-157). |
15.02 |
|
||
21 |
Правопорушення. Практична робота: Правопорушення, поширені серед дітей, відповідальність за них (с. 132-135). |
22.02 |
|
||
22 |
«Що буде, якщо...». Думаю про наслідки. Практична робота: розв’язання прогностичних ситуацій (с. 135-141). |
01.03 |
|
||
23 |
Проект «Славетні українці» (с. 117-124). |
15.03 |
|
||
24 |
Контрольна робота з теми «Людина в суспільстві». (с. 158). |
22.03 |
|
||
Тема 4. Людина і світ (8 годин) |
|||||
25 |
Аналіз контрольної роботи. Країни світу. Україна на карті світу (с. 142-145). |
05.04 |
|
||
26 |
Україна — європейська держава (с. 142-145). |
12.04 |
|
||
27 |
Такі різні й такі схожі країни та народи (с. 146-150). |
19.04 |
|
||
28 |
Я вивчаю різні країни й народи (с. 147-149). |
26.04 |
|
||
29 |
Винаходи людства (с. 117-124). |
03.05 |
|
||
30 |
Проект . Винаходи людства. (с. 130-131). |
10.05 |
|
||
31 |
Контрольна робота з теми «Людина і світ». (с. 158). |
17.05 |
|
||
32 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення й систематизація знань учнів. Підсумок за рік |
24.05 |
|
|
|