Ранкова зустріч до теми "Мої захоплення"

Про матеріал
Ранкова зустріч - унікальний метод згуртування класу, налаштування на роботу в колективі, створення емоційного фону. Ранкова зустріч "Мої захоплення" дасть змогу підвести учнів до вивчення теми "Країна захоплень".
Перегляд файлу

                                           Вчитель         СТОЛЯРОВА Т.В.

                                                         м.Павлоград

Тема тижня            

 

Тема дня

 

 

1. Привітанняіти стоять в колі) Доброго дня, діти!  Ви звернули увагу на те, який чудовий зимовий  ранок сьогодні – гарний, засніжений та веселий! Давайте і ми привітаємось один з одним, щоб наш настрій був веселий

Картинки по запросу картинки мои увлечения      Добрий ранок, рука права ( виставляють праву руку перед собою)

      Добрий ранок, рука ліва ( виставляють ліву руку перед собою)

    Добрий ранок,  друг, що справа ( бере за руку друга справа)

    Добрий ранок,  друг, що зліва ( бере за руку друга зліва)

   Добрий  ранок, друзів круг  (розхитують руками)

Картинки по запросу картинки мои увлечения                           (кивають головою один одному),

     Ти – мій друг  і я твій друг (те саме в іншу сторону)

Знаєм кожного ім’я (пальчиком показують один на одного)

 Добрий ранок! Ми – сім’я! (за руки, , руки вгору)

Картинки по запросу картинки  ладошкиУчитель. Який чудовий настрій у нас з вами, хоча на вулиці  і не дуже тепло. Давайте спробуємо передати тепло від себе другу, що поряд : потремо долоньки, розігріємо їх в скажемо «_і.м.я , ось тобі  моє тепло!.» (торкаються  долоньками один одного, і так по колу)

 

Учитель.  Ось у. нас уже весело і тепло. А чи любить тепло пора року, що зараз на дворі? Чому? (відповіді дітей)  Давайте звернемось до нашого календаря .

2.Щоденні новини . Дитина дня  проголошує  інформацію  про день, місяць, число,  погоду, звертає увагу дітей на картинку на інформаційному стенді    сніжинки) 

   3. Групове заняття.                                                                                                       Учитель. Чому саме  сніжинки   сьогодні в нашому  календарі? (відповіді дітей  бо зима, бо сніг, бо січень ). Зима – чудова пора року, ми вже багато про неї знаємо, давайте спробуємо скласти 

Картинки по запросу картинки ассоциации зима                                     Асоціативний кущ  «Зима»

(для кожної групи дітей дається слово «ЗИМА» і  різні картинки, з яких потрібно вибрати тільки «зимові картинки» і виставити навколо слова)                                                 Діти пояснюють свій вибір

   Учитель:     Але є ще одна причина появи сніжинок в нашому класі, давайте послухаємо.

  4.Обмін інформацією.

Гра  "Кріслі автора"  - «Цікаві факти про сніжинки»

Картинки по запросу картинки ассоциации зима Дитина із зображенням сніжинки (або кокошнік)

      Сніжинки народжуються високо  над землею. Водяна пара піднімається високо високо в небо, де панує  сильна холоднеча, і саме там із пари утворюються маленькі крижинки – кристалики. І це ще не сніжинки, що падають на землю….Але шестикутний малесенький кристалик постійно збільшується і  стає чудовою зірочкою. Аж тоді, стаючи важкими, вони опускаються на

 

землю у вигляді снігу. Кристалики можуть ламатись, тому  під час сильного морозу, ми чуємо тріск під ногами.

Гра «Сніжинковий  хоровод » (учням дають різні геометричні фігури, на яких зображено сніжинки) стоять по колу, промовляючи слова

               Вітерець кружляв сніжинки, ними застеляв усе,

                Від далекої хмаринки (руки вгору) , він на землю їх несе (присісти) Вчитель:     Хто летить до нас згори, білосніжний в них наряд,

           Всі сніжинки ( на квадраті, трикутники , на кружечку, прямокутні)

            Станьте в ряд.  (вибігають шикуються названі «сніжинки»

(гра продовжується)

Учитель:  Як гарно ви справились із завданням. Який , дійсно, різноманітний світ сніжинок. І які вони всі схожі між собою.

Дівчинка – сніжинка:  Це лише так здається, що схожі. Сніжинки дуже різні, 2 однакових ви ніколи не знайдете. Ось тому я  і захопилась ними . Мені подобається їх  малювати.

Учитель: Яке цікаве захоплення. . А як ви думаєте, а чим ще можна захоплюватись?  Сьогодні я вас запрошую в Країну Захоплень

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
1072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку