Вчитель СТОЛЯРОВА Т.В.
м.Павлоград
Тема тижня
Тема дня
1. Привітання (діти стоять в колі) Доброго дня, діти! Ви звернули увагу на те, який чудовий зимовий ранок сьогодні – гарний, засніжений та веселий! Давайте і ми привітаємось один з одним, щоб наш настрій був веселий
Добрий ранок, рука права ( виставляють праву руку перед собою)
Добрий ранок, рука ліва ( виставляють ліву руку перед собою)
Добрий ранок, друг, що справа ( бере за руку друга справа)
Добрий ранок, друг, що зліва ( бере за руку друга зліва)
Добрий ранок, друзів круг (розхитують руками)
(кивають головою один одному),
Ти – мій друг і я твій друг (те саме в іншу сторону)
Знаєм кожного ім’я (пальчиком показують один на одного)
Добрий ранок! Ми – сім’я! (за руки, , руки вгору)
Учитель. Який чудовий настрій у нас з вами, хоча на вулиці і не дуже тепло. Давайте спробуємо передати тепло від себе другу, що поряд : потремо долоньки, розігріємо їх в скажемо «_і.м.я , ось тобі моє тепло!.» (торкаються долоньками один одного, і так по колу)
Учитель. Ось у. нас уже весело і тепло. А чи любить тепло пора року, що зараз на дворі? Чому? (відповіді дітей) Давайте звернемось до нашого календаря .
2.Щоденні новини . Дитина дня проголошує інформацію про день, місяць, число, погоду, звертає увагу дітей на картинку на інформаційному стенді – сніжинки)
3. Групове заняття. Учитель. Чому саме сніжинки сьогодні в нашому календарі? (відповіді дітей бо зима, бо сніг, бо січень ). Зима – чудова пора року, ми вже багато про неї знаємо, давайте спробуємо скласти
Асоціативний кущ «Зима»
(для кожної групи дітей дається слово «ЗИМА» і різні картинки, з яких потрібно вибрати тільки «зимові картинки» і виставити навколо слова) Діти пояснюють свій вибір
Учитель: Але є ще одна причина появи сніжинок в нашому класі, давайте послухаємо.
4.Обмін інформацією.
Гра "Кріслі автора" - «Цікаві факти про сніжинки»
Дитина із зображенням сніжинки (або кокошнік)
Сніжинки народжуються високо над землею. Водяна пара піднімається високо високо в небо, де панує сильна холоднеча, і саме там із пари утворюються маленькі крижинки – кристалики. І це ще не сніжинки, що падають на землю….Але шестикутний малесенький кристалик постійно збільшується і стає чудовою зірочкою. Аж тоді, стаючи важкими, вони опускаються на
землю у вигляді снігу. Кристалики можуть ламатись, тому під час сильного морозу, ми чуємо тріск під ногами.
Гра «Сніжинковий хоровод » (учням дають різні геометричні фігури, на яких зображено сніжинки) стоять по колу, промовляючи слова
Вітерець кружляв сніжинки, ними застеляв усе,
Від далекої хмаринки (руки вгору) , він на землю їх несе (присісти) Вчитель: Хто летить до нас згори, білосніжний в них наряд,
Всі сніжинки ( на квадраті, трикутники , на кружечку, прямокутні)
Станьте в ряд. (вибігають шикуються названі «сніжинки»
(гра продовжується)
Учитель: Як гарно ви справились із завданням. Який , дійсно, різноманітний світ сніжинок. І які вони всі схожі між собою.
Дівчинка – сніжинка: Це лише так здається, що схожі. Сніжинки дуже різні, 2 однакових ви ніколи не знайдете. Ось тому я і захопилась ними . Мені подобається їх малювати.
Учитель: Яке цікаве захоплення. . А як ви думаєте, а чим ще можна захоплюватись? Сьогодні я вас запрошую в Країну Захоплень