Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ІІ семестр
За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, О. Гнатюк, Н. Павич
(З години на тиждень)
Світ, який нас оточує
|
||
44. |
Взаємозв'язок неживої і живої природи (с. 103-104). |
|
45. |
Сонце — джерело світла й тепла. Значення Сонця. Правила захисту від сонячного проміння (с. 105-107). |
|
46. |
Виготовлення аплікації «Сонце нашого класу» (за зразком чи власним задумом) (с. 108). |
|
47. |
Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя (с. 109-110). |
|
48. |
Різноманітність росдин. Їх будова (с. 3-5) |
|
49. |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Дослідження насінні соняшника. Дослід: як отримати олію з насіння соняшника (с.6-7) |
|
50. |
Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини. (с13-16) |
|
51. |
Комахи (с.17) |
|
52. |
Птахи.(с.18-19) |
|
53. |
Звірі (с. 20-21) |
|
54. |
Риби (с.22) |
|
55. |
Охорона природи (с.24- 26) |
|
56. |
Узагальнювальний урок за розділом « Світ, який мене оточує» |
|
Я і моє здоров’я
|
||
57. |
Тіло людини (с. 27-29) |
|
58. |
Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с.30) |
|
59. |
Життєрадісність і здоров’я (с.32 – 33) |
|
60. |
Фізичні вправи і здоров’я. Загартовування (с.34-36) |
|
61. |
Виготовлення шаблонів для тренування очей за зразком чи власним задумом (с.37) |
|
62. |
Який буває відпочинок (с. 38 – 39) |
|
63. |
Харчування і здоров’я (с.41-43) |
|
64. |
Сервірування столу. Правила поведінки за столом (с.43 -44) |
|
65. |
Створення лепбука «Правила поведінки за столом»(с.44) |
|
66. |
Корисна їжа. Яка вона? (с.46-47) |
|
67. |
Загальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я» |
|
Моє близьке оточення. Я і моя сім’я |
||
68. |
Сім’я – найближче моє оточення (с. 49-53) |
|
69. |
Обов’язки в сім’ї. (с.54 – 55) |
|
70. |
Домашні улюбленці (с. 56 – 57) |
|
71. |
Які матеріали людина використовує у повсякденному житті (с. 59-61) |
|
72. |
Дослідженнф властивостей штучних матеріалів (с. 61.-63) |
|
73. |
Винаходи людства (с. 64 – 67) |
|
Мій рід |
||
74. |
Родинне дерево (с.68 – 69) |
|
75. |
Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом (с. 69) |
|
76. |
Родинні традиції і свята (с. 70 – 71) |
|
77. |
Створення лепбука «День родини» (с. 71) |
|
78. |
Узагальнювальний урок за розділом «Моє близьке оточення» |
|
Я живу в Україні. Я і моя громада |
||
80. |
Мій рідний край (.72 – 75) |
|
81. |
Природа рідного краю. Водойми. (с. 76 – 77) |
|
82. |
Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с.78) |
|
83. |
Рослини рідного краю. (с. 79 – 82) |
|
84. |
Тварини рідного краю (с. 83 – 84) |
|
85. |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї (с. 86 – 88) |
|
86. |
Чому потрібно оберігати рослини і тварин (с. 89 – 92) |
|
87. |
Створення замальовок з Червоної книги рідного краю (колективна робота) (с.92) |
|
88. |
Поведінка у громадських місцях (с.93-94) |
|
89. |
Як поводитися із підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями (с. 95-96) |
|
90. |
До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій (с.97 – 98) |
|
Україна – моя Батьківщина |
||
91. |
Символи моєї країни.(с.99 – 101) |
|
92. |
Київ – столиця України (с.103-104) |
|
93. |
Культура та звичаї українців (с.105-107) |
|
94. |
Кожен народ має свої народні символи (с.108-109) |
|
95. |
Україна – європейська держава (с.110) |
|
96. |
Узагальнення знань учнів. |
|