Календарно - тематичне планування уроків англійської мови для 9 класу за підручником Англійська мова (9-й рік навчання), Карпюк О. Д. (Видавництво: Астон новий)
№ п/п |
Дата |
Підтема і цілі уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Тема: Who are you? Vital statistics.= Хто ти? Важлива статистика. (7 уроків) |
І СЕМЕСТР |
||||||||||
1 |
05.09 |
Хто ти? Введення нової лексики та розвиток навичок читання. |
although, injustice, digital, the sense of humour - p.7.
|
Present Tenses |
Ex.2, p.7
|
Ex.2, p.6-7
|
Ex.1, p.6; Ex.3,5, p.8
|
Ex.4, p.8 |
Words – p.7, Ex.6, p.8 (text) |
||
2 |
07.09 |
Важлива статистика. Розвиток навичок читання та аудіювання. |
fab, cute, folks, guy, gorgeous, outgoing, gear, to work out |
|
Ex.11, p.11-12 |
Ex.6, p.8 Ex.7, p.9 |
Ex.6, p.9 |
Ex.8-10, p.10-11 |
Ex.10, p.11(wr) (up to the end), learn the new vocabulary |
||
3 |
12.09 |
Герундій. Урок граматики. Розвиток навичок письма та виконання вправ. |
I don’t mind / can’t stand ; to waste time |
Gerund – p.13 |
Ex.4, р.14 |
Ex.3, р.14 |
Ex.1, р.13 |
Ex.6,p.14 |
Learn the rule, Ex.6, p.14(wr) (up to the end) |
||
4 |
14.09 |
Автобіографія. Розвиток навичок усного мовлення та аудіювання. |
marital status, gender, female, male, widowed |
|
Ex.3, р.16 Ex.4, р.17
|
Ex.1, р.15-16 |
Ex.2, р.16 Ex.5, р.18
|
Ex.4, p.17 |
Ex.6, p.19(wr), learn the new vocabulary |
||
5 |
19.09 |
Мій найкращий друг. Активізація нового лексичного матеріалу та розвиток навичок усного мовлення.
|
underscore, hyphen, dot, freak, chatterbox, couch potato, gossip, admire, complain, rely |
Adjectives |
Ex.5, p.22 |
Ex.5, p.22 |
Ex.1, p.19 Ex.2, p.20 Ex.5, p.23 |
Ex.4, p.21
|
Learn the words and do the project about your friend - Ex.7, p.23 |
||
6 |
21.09 |
Написання автобіографії. Розвиток писемного мовлення. |
|
|
|
Ex.1, p.24 |
Ex.1, p.25 |
Ex.2, p.26
|
Ex.2, p.26 (up to the end) (wr), revise the rule about Gerund and the words. |
||
7 |
26.09 |
Повторення та узагальнення. Вправи на закріплення граматичного матеріалу. Тест №1. Тематична. |
|
Герундій |
|
|
|
Тест №1. (картки) |
Повторити слова та правило с.13. |
||
Тема: Who are you? Teen generation.= Хто ти? Молоде покоління. (8 уроків) |
|||||||||||
8 |
28.09 |
Молодіжні течії. Розвиток рецептивних навичок читання. |
computer geek, prep, high flyer, emo, punk rocker, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate ,casual, fascinated, picky |
|
Ex.1, p.28
|
Ex.2, p.28-29
|
Ex.3, p.29
|
Ex.4, p.30
|
Learn the words and Ex.5, p.30-31(wr)
|
||
9 |
03.10 |
Герундій. Виконання вправ на закріплення матеріалу. |
|
Gerund – p.31-33 |
|
Ex.1, p.32 Ex.2, p.33 |
Ex.5,6, p.34 |
Ex.1, p.32 Ex.2, p.33 Ex.7, p.35 (wr) |
Learn the rule, Ex.4, p.34 (wr)
|
||
10 |
05.10 |
Модні тренди. Розвиток навичок аудіювання. |
Ex.1, p.35 hostel, leather, smart, message, sportswear, well-groomed, spiky, provide, revolve |
|
Ex.2, p.36-37 |
Ex.3,4, p.38 |
Ex.5(a), p.38 |
Ex.5(b), p.38 |
Learn the words and Ex.5, p.38 (wr) (up to the end).
|
||
11 |
10.10 |
Мода та одяг. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення. |
baggy, label, pick, fuss, give in, glittery |
|
Ex.2, p.39-40
|
Ex.2, p.39-40
|
Ex.1, p.39 Ex.3,4.5, p.41
|
Ex.2(b,c), p.40
|
Learn the new vocabulary, Ex.1, p.42(wr)
|
||
12 |
12.10 |
Підліткові групування. Активізація вивченої лексики. |
|
|
|
Ex.2, p.44-45
|
Ex.2, p.45
|
Ex.1, p.43
|
Retell the text p.44 and revise the rule about gerund. |
||
13 |
17.10 |
Молодіжні субкультури. Повторення та систематизація матеріалу. Тест №2. |
Повторення та активізація лексичного і граматичного матеріалу. |
|
Ex.3, p.45-46
|
p.44 – retelling; p.45-46 - discussion
|
Тест №2.= Ex.4,5, p.46
|
Ex.6, p.47 (оr.)
|
|||
14 |
19.10 |
Спілкування та молодіжний сленг. Зразкове читання та розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
Ex.7, p.48-49 |
Ex.6, p.47 Ex.9, p.51 |
Ex.8,9, p.49-50 |
|
Ex.11, p.52 (оr.)
|
||
15 |
31.10 |
Молодіжні субкультури. Робота з текстом. Тематична. |
a belief, a conclusion, an image, a movement, an opportunity, unemployment, wealth, to consume, to enable, violent |
|
|
Ex.1, p.54-57 |
Ex.3, p.57 |
Ex.2, p.57 |
Ex.4, p.57 (project) (Choose one of the youth cultures and make a presentation of it.) |
||
Тема: What’s your choice? Magic box. = Який твій вибір? Телебачення та інтернет. (6 уроків) |
|||||||||||
16 |
02.11 |
Інтернет, як невід’ємна частина нашого життя. Введення нової лексики. |
excitement, network, tool, connect, download, surf, related, native, human |
|
Ex. 1, 2 p.62-63 |
Ex.1, p.62 |
Ex.4, p.65 |
Ex.3, p.64 |
Ex.5, p.66 (wr) (up to the end), вивчити нові слова. |
||
17 |
07.11 |
Телевізійні стереотипи та суперечки з цього приводу. Читання. |
criteria, dignity, reliability, avoid, judge, substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
|
Ex.6, 7, p.67-68 |
Ex.8, p.69 |
Ex. 7(b), pp.69 |
Вивчити слова, Ex. 9, p.69(or) |
||
18 |
09.11 |
Реклама на телебаченні. Розвиток навичок аудіювання. |
addict, expert, finding, view, contrary, conduct a survey |
|
Ex.1,2, pp.69-71 Ex.4, p.72 |
|
Ex.3,4, pp.71-72 |
Ex. 4-6, pp.65-67 |
Вивчити слова, Ex. 5, p.72 (wr) |
||
19 |
14.11 |
Обмежувальні та описові означальні речення. Урок граматики. Виконання різноманітних вправ. |
|
Defining relative clauses & Non-defining relative clauses p.73-74;
|
|
Ex.5, p.76 |
Ex.4, p.76 |
Ex.2,3, p.74-75 |
Вивчити правило – p.73-74; Ex.6, p.76-77(wr) |
||
20 |
16.11 |
Ти завжди в мережі? Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення. |
commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
|
Ex.2, p.78 |
|
Ex.1, p.77; Ex.2 (b), p.78; Ex.3,4,5, pp.79-81 |
|
Ex.6,7, pp.81-82(or); p.73-74 – повторити правило; learn the words. |
||
21 |
21.11 |
Роль засобів масової інформації у нашому житті. Усне та писемне мовлення. Тест №3. Тематична. |
|
|
|
|
Ex.2, p.82 |
Ex.1, p.82 + Тест №3.- Defining relative clauses & Non-defining relative clauses |
Повторити вивчені слова та правила. |
||
Тема: What’s your choice? Career choices. = Який твій вибір? Вибір професії. (7 уроків) |
|||||||||||
22 |
23.11 |
Вибір професії. Введення нової лексики та її активізація. |
attitude, career, employment,affect, require, available, certain, (un)employed, in smb’s footsteps |
|
Ex.5, p.86 |
Ex.1, p.83-85 |
Ex.3, p.86 |
Ex.2, p.85-86 Ex.4, p.86 |
Ex.6, p.87(wr), learn the new vocabulary. |
||
23 |
28.11 |
Чоловічі та жіночі професії. Розвиток навичок аудіювання. |
names of jobs, occupation, profession |
|
Ex.2,3, 4, p.88 |
Ex.6, p.89 |
Ex.1, p.87 |
Ex.5, p.89 |
Ex.5, p.89(wr) (up to the end) |
||
24 |
30.11 |
Урок граматики. Відносні займенники. Розвиток навичок письма. |
|
Relative Pronouns p.90 |
|
Ex.4, p.91 |
Ex.3, p.91 |
Ex.2, p.91 Ex.5,6, p.92 |
Ex.7, p.92; learn the rule. |
||
25 |
05.12 |
Різноманіття професій. Розвиток навичок усного мовлення. |
Ex.1,p.93 babysitting, compaign, volunteer, take up, be excited about, work hard |
|
|
Ex.5, p.95 |
Ex.2, 3, 4, p.94 |
Ex.1(b), p.94 |
Learn the new words; Ex.1, p.97 (wr). |
||
26 |
07.12 |
Улюблена телевізійна передача. Активізація вивченого матеріалу. |
|
|
Ex.5, pp.99-100 |
Ex.6, p.100-101 |
Ex.1, p.98 Ex.3,4, p.99 |
Ex.2, p.98 |
Ex.7, p.101 (wr) |
||
27 |
12.12 |
Робота у Великобританії. Розвиток рецептивних навичок читання та а удіювання. |
|
|
Ex.10,p.103 |
Ex.12 (a), pp.104-105 |
Ex.8,9, pp.102-103 |
Ex.11, p.104 |
Ex.12 (b), p.105 |
||
28 |
14.12 |
Плани на літо. Тест №4. Читання. Тематична. |
|
|
|
ex.13, p.105-107 |
ex.14, p.107 |
Тест №4. (тест по перевірці розуміння прочитаного тексту) |
ex.1,2, p.98 (wr) |
||
Семестрова контрольна робота №1 |
|||||||||||
29 |
19.12 |
Контроль читання. Робота з текстом. |
announcer, confidence, majority, representative, technician, vision, worldwide, go on air, make decisions
|
|
|
Reading Test “TV Mozaic” p.108-112 |
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
||
30 |
21.12 |
Контроль аудіювання Тести. |
|
|
Listening Comprehension Test |
|
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
||
31 |
26.12 |
Контроль з письма. Написання творчої роботи. |
|
|
|
|
|
Writing a letter (the First Term) “My Future Profession” |
Підготуватись до контрольної роботи |
||
32 |
28.12 |
Контроль говоріння. Усне мовлення. |
|
|
|
|
Speaking: Розповідь «The role of mass media in our life” |
|
Повтори вивчений матеріал. |
||
№ п/п |
Дата |
Підтема і цілі уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
Тема: What’s your knowledge? Inventions and discoveries. = Наука, винаходи та винахідники. (8 уроків) |
IІ СЕМЕСТР |
|||||||||
33 |
16.01 |
Інженерія та науковці. Введення нової лексики та робота з текстом. |
an inventor, a reason, to exist, to launch, impossible |
|
Ex. 2,3, p.119 Ex.4, p.120 Ex. 7, p.121 |
Ex.5, p.120; Ex. 7, p.121 |
Ex. 1, p.118 |
Ex. 2, p.118 |
Вивчити нові слова ex. 6, p.121(wr) |
|
34 |
18.01 |
Найдивовижніші винаходи в історії. Розвиток рецептивних навичок читання. |
flat, topping, a hot-air balloon, to flip, a coin, to weigh |
|
|
Ex. 7, p.122-123 |
Ex. 8, 9, p.123 |
Ex.6, p.121 |
Вивчити нову лексику та Ex. 1, p.124(wr) |
|
35 |
23.01 |
Наука, експерименти та відкриття. Словотвір. Урок граматики. Виконання письмових вправ. |
an invention, a theory, to construct, to discover, to invent, an explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed in |
Word Building –Ex.4,5, p.126 |
|
Ex. 1, p.124 |
Ex. 2, p.124 Ex. 7, p.127 |
Ex.3, p.125 Ex.6, p.127 |
Вивчити слова та правило.
|
|
36 |
25.01 |
Видатні науковці. Сергій Королёв. Розвиток навичок читання. Пояснення минулого пасивного стану. |
|
Past Passive pp.130-131 |
Ex.3, pp.130-131 |
Ex. 1, p.128-129 |
Ex. 1(b), p.129 |
Ex.2, p.130 |
Вивчити правило, Ex.4, p.131(wr) |
|
37 |
30.01 |
В науковому музеї. Робота з текстом та усне мовлення. |
an achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Ex.8, p.136 |
Ex.5, рp. 132-133 Ex.7, pp.134-135 |
Ex.7(b), p.134 |
Ex.6, p.134 |
Ех.9, p136(wr) |
|
38 |
01.02 |
Найкращі сучасні винаходи. Розвиток навичок аудіювання. |
purpose, riddle,to depend (on), recent |
|
Ex.3, p.138 |
Ex.4,5, p.138-140 |
Ex.5(в), p.141 |
Ex.1, pp.136-137 |
Вивчити слова та повторити правило.
|
39 |
06.02 |
Всесвітньо відомі науковці. Діалогічне мовлення. |
disease,to apply, curious,overseas, mainly |
|
Ex.6, p.142 |
|
Ex.7,8,9,p.143 |
|
Вивчити нові слова та повторити правило; Ex.10,p.145(or) |
40 |
08.02 |
Тепер ти можеш. Розвиток навичок письма та перевірка знань учнів. Тест №5 Тематична. |
|
Past Passive pp.130-131 |
|
|
Ex.10,p.145 |
Тест №5 (Вправи на вживання минулого пасивного стану.)
|
Ex.1, p.145 (проект про видатного вченого.)
|
Тема: What’s your knowledge? Nature and the environment. = Навколишнє середовище та охорона довкілля. (8 уроків) |
|||||||||
41 |
13.02 |
Навколишнє середовище. Введення та активізація лексичного матеріалу. |
danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
|
Ex.3,4, p.147-149 |
Ex.5, p.149 |
Ex.1,2, p.146 |
Вивчити нові слова, Ex.7, p.150-151(text) |
42 |
15.02 |
Врятуй свою планету! Розвиток навичок читання та усного мовлення.. |
a container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
|
Ex.7, p.150-151 |
Ex.6, p.150 Ex.8, p.151 |
Ex.9, p.151 |
Вивчити нову лексику. |
43 |
20.02 |
Поради по захисту довкілля. Діалогічне мовлення та розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Ex.2,3, p.153 Ex.6, p.156 |
Ex.5, p.155 |
Ex.1, p.152-153 Ex.4, p.154 |
Ex.7, p.156 |
Ex.7, p.156 (wr) (up to the end) |
44 |
22.02 |
Умовні речення. Урок граматики. Виконання різноманітних вправ на закріплення теми. |
|
Conditional Mood |
|
|
Ex.2, p.158 |
Ex.1, p.157 Ex.3, p.158 |
Ex.4, p.158 (wr) and learn the rule. |
45 |
27.02 |
Життя тварин на планеті. Розвиток навичок читання та усного мовлення. |
extinct, natural habitat, endangered species |
|
p.161 |
Ex.1,2,p.159 |
Ex.3, pp.160-161 |
Ex.2,(b), 160 |
Ex.4,p.162(or) and learn new words. |
46 |
01.03 |
Екологічні групи. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення. |
habitat, oxygen, to preserve, to spill, to survive, endangered, extinct, to get rid of, to run out of |
|
|
Ex.5, p.162-163 |
Ex.4,p.162 Ex.6,7,p.164 |
Ex.8,p.165 |
Learn the new words and do Ex.9(b), p.166(wr) |
47 |
06.03 |
Україна. Розвиток навичок письма.Тест № 6. |
|
|
Ex.4, p.169-171 |
Ex.1, pp.166 – 167 Ex.3, p.169 |
Ex.5, p.171 |
Тест № 6. Ex.1,2, p.168 |
Ex.1 or 2, p.167 (wr) |
48 |
09.03 |
Лагідний геній. Робота з текстом та активізація вивченого матеріалу. Тематична. |
a genius, a quotient, publicity, relativity |
|
|
Ex.1, pp.175 - 176
|
Ex.2,3, p.177 |
Ex.4, 5, p.177 |
Ex.7,8,9, pp.172-173 (wr) |
Тема: Why not take a closer look? The UK today. = Україна та Сполучене королівство Великобританії. (9 уроків) |
|||||||||
49 |
13.03 |
Географічне положення Великобританії. Введення та активізація нової лексики. |
independent, linked, located, governed, diverse society, varied |
|
Ex.4, p.185 |
Ex.3, p.184-185 |
Ex.5, p.185 |
Ex.2, p.182 |
Ex.6, p.186(wr) and learn the text about the UK. |
50 |
15.03 |
Населення Великобританії. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Ex.2,3, p.188-189 Ex.4, p.190 |
Ex.7, p.186-187 |
Ex.1, p.188 |
Ex.3(d), p.190 Ex.4(b), p.191 |
Ex.5, p.191(wr) |
51 |
20.03 |
Минулі часи. Урок граматики. Виконання письмових вправ на закріплення вивченого матеріалу. |
|
PAST TENSES |
Ex.1, p.192
|
|
|
Ex.2, p.192 Ex.3, p.193 |
Ex.3, p.193(wr) (up to the end) & revise the rule. |
52 |
22.03 |
Майбутні часи. Урок граматики. Розвиток навичок письма. |
|
FUTURE TENSES |
|
Ex.3, p.193 Ex.4, p.193 |
Ex.5,6, p.194 |
Ex.7 p.194 |
Ex.7, p.194(wr) & revise the rule. |
53 |
03.04 |
Англія, Уельс, Шотландія та Північна Ірландія. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
Ex.3, p.196
|
Ex.1 p.194-195
|
Ex.2, p.195
|
|
Ex.6, p.199-200 (wr) |
54 |
05.04 |
Англія, Уельс, Шотландія та Північна Ірландія. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
Ex.5, p.198 |
p.197 |
Ex.4, p.198 |
|
Ex.6, p.199-200 (wr) |
55 |
10.04 |
Великобританія. Виконання проектної роботи. Робота в групах. |
|
|
|
Ex.6, p.199-200 |
|
Ex.1 p.200 презентаціяблогу про Великобританію. |
Підготувати порівняльну характеристику двох країн: України та Великобританії |
56 |
12.04 |
Україна та Великобританія. Усне мовлення. |
|
|
|
|
Розповідь про свою країну. |
|
Повторити правила вживання минулих та майбутніх часів. |
57 |
17.04 |
Тепер я можу. Узагальнення. Тест №7. Тематична. |
|
|
|
|
|
Тест №7 (Вправи на закріплення вживання минулих та майбутніх часів.) |
Повторити слова та правила з теми. |
Тема: Why not take a closer look? Cities of the UK. = Міста Великобританії. (9 уроків) |
|||||||||
58 |
19.04 |
Лондон. Розвиток рецептивних навичок читання. |
|
|
Ex.6, p.205 |
Ex.1, p.201-202 Ex.2, p.203 |
Ex.1(b), p.202 Ex.3,4, p.204-205 |
|
Ex.6(c), p.206 (or) and learn the text about London. |
59 |
24.04 |
Birmingham (Бермингем). Введення та активізація ЛО. Розвиток навичок аудіювання. |
upland — височина navigable — судноплавний county — графство borough— містечко iron ore — залізна руда brassware — латунні вироби |
|
Ex.1,2, p.207-208 |
|
Ex.3,4, p.209-210 |
|
Ex.5, p.210 (or) and learn the new vocabulary. |
60 |
26.04 |
Урок граматики. Пасивний стан. Виконання вправ. |
|
Passive Voice |
|
Ex.3, p.211-212 |
|
Ex.1,2, p.210-211 |
Ex.4, p.212(wr) |
61 |
30.04 |
В іншому місті. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
Ex.2, p.214 Ex.4(а), p.215 |
Ex.1, p.213 |
|
Ex.4(b), p.215 (or) |
62 |
03.05 |
Визначні місця Великобританії. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
|
Ex.6(а), p.216 |
Ex.6(b), p.216 |
|
Ex.1 p.217(wr) (project) |
63 |
08.05 |
Кардіфф та Манчестер. Робота з текстом. |
|
|
Ex.1, p.218 |
Ex.2(а), p.218-220 Ex.3, p.220-221 |
|
Ex.2(b), p.220 |
Ex.5, p.222(or), p.222 – answer the questions about Manchester. |
64 |
10.05 |
Міста Великобританії. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Ex.6, p.223-224
|
|
Ex.7, p.224
|
Ex.10, p.225 (project)
|
65 |
15.05 |
Львів-Флоренція Східної Європи. Розвиток навичок читання. |
|
|
Ex.1, p.226 |
Ex.2, p.226-230 |
|
|
pp.231-232 (text) & revise Passive Voice. |
66 |
17.05 |
Повторення та активізація вивченого матеріалу.Тест№8 Узагальнення. |
|
|
Ex.3, pp.232-233 |
pp.231-232 |
|
Тест№8 (Тести на закріплення вживання пасивного стану.) |
Повторити одну з тем про Британію або Україну. |
Семестрова контрольна робота №2 |
|||||||||
67 |
22.05 |
Контроль читання. Робота з текстом. |
|
|
Reading (the Second Term) Text on a copy and tests to it. |
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
|
68 |
24.05 |
Контроль аудіювання. Тести. |
|
Listening Comprehension (the Second Term) Text and questions to it. |
|
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
|
69 |
29.05 |
Контроль з письма.Виконан-ня граматичних вправ. |
|
|
|
|
|
Writing a letter (the Second Term) |
Підготуватись до контрольної роботи |
70 |
31.05 |
Контроль говоріння. Усне мовлення. Урок повторення, систематизації та узагальнення. |
|
|
|
|
Speaking: Розповідь на одну з тем. |
|
Повторити вивчений матеріал. |
Виконання граматичних вправ (ксерокопії учителя) |
1