Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія-6» на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія» для учнів 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів складено відповідно до навчальної програми, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 за підручником Ю.І.Костікова та ін.

Перегляд файлу

Описание: be-a-helper-clipart-1Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія»,  6 класи 

70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні

 

Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Костіков І.Ю. Біологія: підручник для 6-х класів загальноосвітніх навчальних закладів /Костіков І.Ю. та ін. – К.: Освіта, 2014. – 256 с., іл.

 

з/п

Дата проведення

Тема уроку

 

Домашнє завдання

І семестр

Вступ (4 годин)

  1.                

 

1.Біологія — наука про життя. Основні властивості живого.

 

§§1, 3, с.6, 10 (відповідати на питання усно); знайти інформацію про біологічні науки.

  1.                

 

2.Різноманітність життя (на прикладах представників основних груп живої природи).

§2, с.8 (відповідати на питання усно, завдання письмово)

  1.                

 

3. Поняття про віруси.

 

§2, с.8 (відповідати на питання усно); цікаве про віруси.

  1.                

 

4. Методи біологічних досліджень організмів.

 

§4, с.12 (відповідати на питання усно); опанувати конспект

Тема 1. Клітина (10 годин)

  1.                

 

1.Клітина — одиниця живого. Історія вивчення клітини.

§5, с.17-18 (відповідати на питання усно); опанувати конспект.

  1.                

 

 2. Збільшувальні прилади (лупа, мікроскопи).

§6, с.21-22, (відповідати на питання усно, завдання письмово); вивчити правила роботи з мікроскопом; опанувати конспект

  1.                

 

3. Практична робота 1.

1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.

Повторити §6, с.21-22, (відповідати на питання усно, завдання письмово); опанувати конспект.

  1.                

 

4. Будова рослинної клітини. Лабораторні дослідження:

Будова клітини (листка елодеї, плоду горобини, кавуна, помідора тощо).

§7, с.25, (відповідати на питання усно); опанувати конспект.

  1.                

 

5.Практична робота 2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа

§8, с. 28-29, 41-45 (відповідати на питання усно); опанувати конспект.

  1.           

 

6.Будова тваринної клітини.

Повторити §7, с.25, (відповідати на питання усно); опанувати конспект.

  1.           

 

7.Основні властивості клітини (ріст, поділ, обмін з навколишнім середовищем).

§10, с. 37-38,

повторити  §§5-7.

  1.           

 

8.Основні положення клітинної теорії.

Опанувати конспект, повторити §10

  1.           

 

9. Риси схожості та відмінності у будові рослинної та тваринної клітин

§§8-9, с. 29, 33-34 (відповідати на питання усно); опанувати конспект, повторити  §8.

  1.           

 

10. Узагальнення вивченого. Клітина - структурна та функціональна одиниця живого

ТЕМАТИЧНА

с. 45-46, опанувати конспект.

Робота над міні-проектами «Чому скисає молоко?», «Корисний йогурт», «Живі добрива».

Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності (8 годин)

  1.           

 

1. Бактерії — найменші одноклітинні організми.

 

§11, с.50-51, (відповідати на питання усно); робота над міні-проектами «Чому скисає молоко?», «Корисний йогурт», «Живі добрива».

  1.           

 

2. Різноманітність та значення бактерій

§§12-14, с.55, 58, 63 (відповідати на питання усно)

  1.           

 

3. Твариноподібні одноклітинні організми. Лабораторні дослідження

Спостереження інфузорій.

 

 

§§15-16, с.67, 72-73 (таблиця письмово, відповідати на питання усно)

  1.           

 

4. Одноклітинні рослиноподібні організми (на прикладі).

 

§17, с.67, 78-79 (таблиця письмово, відповідати на питання усно)

  1.           

 

5.Паразитичні одноклітинні організми.

 

§16, с.67, 71-72 (відповідати на питання усно); робота над міні-проектом «Живі фільтри»

  1.           

 

6. Губка – багатоклітинний організм

 

 

§18, с.82 (відповідати на питання усно)

  1.           

 

7.Багатоклітині водорості: ульва, хара

§19, с.84-85 (таблиця письмово, відповідати на питання усно)

  1.           

 

8. Узагальнення вивченого. ТЕМАТИЧНА

с. 85-88

Тема 3. Рослини (23 години)

  1.           

 

1.Рослина – живий організм. Основні процеси життєдіяльності квіткової рослини

§21, с. 95 – 96 (відповідати на питання усно); завдання письмово, опанувати конспект

  1.           

 

2. Дослідницький практикум. Дослідження процесу росту вегетативних органів

Повторити §21, скласти звіт

  1.           

 

3. Тканини рослини

§§22-23, с. 99,  103, (відповідати на питання усно); завдання письмово, опанувати конспект

  1.           

 

4. Органи рослин

§20, повторити  §21, с. 92 (відповідати на питання усно); опанувати конспект

  1.           

 

5. Будова і функції кореня. Лабораторне дослідження. Будова кореня

§24, с. 106-108, (відповідати на питання усно); с. 107 (завдання письмово), опанувати конспект

Міні-проект Видозміни кореня

  1.           

 

6. Кореневі системи. Видозміни кореня

§25, с. 112, (відповідати на питання усно); с. 112 (завдання письмово), опанувати конспект, знайти цікаву інформацію

  1.           

 

7. Будова та функції пагона. Лабораторні  дослідження. Будова пагона. Будова бруньки Дослідницький практикум. Спостереження за розвитком пагона з бруньки

§26, с. 116 - 117, (відповідати на питання усно); скласти звіт,  опанувати конспект

  1.           

 

8. Стебло – осьова частина пагона. Дослідницький практикум. Транспорт речовин по рослині.

§27, с. 122 - 123, (відповідати на питання усно); , скласти звіт, опанувати конспект, знайти цікаву інформацію

  1.           

 

9. Узагальнення вивченого. ТЕМАТИЧНА

Повторити §§21-27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
31 серпня
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку