Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія-8» на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія» для учнів 8 класу на І семестр складено до підручника Соболя В.І.

Перегляд файлу

Картинки по запросу анатомія людини картинкиКалендарне планування навчального матеріалу «Біологія», 8 клас 

70 годин – 2 години на тиждень, із них 4 години – резервні

 

 Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Біологія: підручник для 8-х класів загальноосвітніх навчальних закладів /Валерій Соболь – Кам’янець-Подільський.: Абетка, 2016. – 288 с., іл.

 

з/п

Дата проведення

Тема уроку

 

Домашнє завдання

І семестр

Вступ (2 години)

  1.                

 

1. Біосоціальна природа людини

§1, с.9 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

2.Значення знань про людину для збереження її здоров’я.

§4, с.21 (зіставлення письмово, відповідати на питання усно);опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

Тема 1. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА (7 годин)

  1.                

 

1. Організм людини як біологічна система.

§2, с.10; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; повторити §1

  1.                

 

2.Різноманітність клітин організму людини.

§2, с.10-12; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; повторити §1

  1.                

 

3.Тканини. Лабораторне дослідження:

ознайомлення з препаратами тканин людини.

§2, с.13 (оформити лабораторне дослідження письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

4.Органи. Фізіологічні системи.

Опанувати конспект, повторити §§1-2.

  1.                

 

5.Поняття про механізми регуляції. Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.

§3, с.15-16 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

6.Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.

Імунна регуляція.

§3, с.17 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

7.Узагальнення знань з теми «Організм людини як біологічна система».

ТЕМАТИЧНА

Опанувати конспект, с.22, виконати тест с.23; повторити §§1-4.

Тема 2. ОПОРА ТА РУХ (6 годин)

  1.           

 

1.Значення опорно-рухової системи, її будова та функції.

§28, с.128 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

2.Кістки, хрящі.

З’єднання кісток.

§29, с.132 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

3.Огляд будови скелета.

§30, с.136 (самостійна робота письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

4.Функції та будова скелетних м’язів. Основні групи скелетних м’язів. Лабораторне дослідження

мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м’язової тканин.

§31, с.128, 139 (оформити лабораторне дослідження, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію; міні-проект «Застосування знань про кістки людини», «Остеосинтез»

  1.           

 

5.Робота м’язів. Втома м’язів.

Лабораторне дослідження

розвитку втоми при статичному та динамічному навантаженні; впливу ритму й навантаження на розвиток втоми.

§32, с.144 (оформити лабораторне дослідження, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

6.Узагальнення вивченого з теми «Опора і рух».

ТЕМАТИЧНА

§33, с.148-149 (відповідати на питання усно), 150 (виконати тест); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

Тема 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ  (3 години)

  1.           

 

1.Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини — основна властивість живого. Харчування й обмін речовин.

§5, с.28-29 (оформити звіт дослідницької роботи, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію, міні-проект «Харчові добавки»

  1.           

 

2.Їжа та її компоненти.

Склад харчових продуктів. Дослідницький практикум. Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла.

§6, с.31 (завдання письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

3.Харчові та енергетичні

потреби людини.

§7, с.34-35 (оформити звіт дослідницької роботи письмово, відповідати на питання усно); с.36, 37 (виконати тест); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

Тема 4. ТРАВЛЕННЯ (6 годин)

  1.           

 

1.Значення травлення. Система органів травлення.

§8, с.41 (оформити звіт дослідницької роботи письмово, відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

2. Травлення в ротовій порожнині

Лабораторне дослідження зовнішньої будови зубів

Дослідницький практикум Дія ферментів слини на крохмаль

§9, с.45, (відповідати на питання усно); опанувати конспект

  1.           

 

3. Травлення в шлунку

§10, с. 48 - 49, (відповідати на питання усно); опанувати конспект

  1.           

 

4. Травлення в кишечнику

§11, с. 52-53, розв’язати кросворд, таблиця письмово, відповідати на питання усно; опанувати конспект

  1.           

 

5. Регуляція травлення. Харчові розлади.

 

§12, с. 56-57, вправа на зіставлення письмово, відповідати на питання усно; опанувати конспект

  1.           

 

6. Узагальнення вивченого.

ТЕМАТИЧНА

с. 58-59, виконати тест письмово; повторити

§§ 8-12

Тема 5. ДИХАННЯ (4 години)

  1.           

 

1. Дихання та його значення

§13, с. 63 (відповідати на питання усно), опанувати конспект

  1.           

 

2. Дихальна система людини

§14, с. 66-67, заповнити таблицю письмово; відповідати на питання усно; опанувати конспект

  1.           

 

3. Процеси дихання. Регуляція дихання

§15, с. 70-71, вправи 1-3 письмово; відповідати на питання усно; опанувати конспект

  1.           

 

4. Профілактика захворювань дихальної системи. Узагальнення вивченого з теми

§16, с. 74-75, 76, відповідати на питання усно; виконати тест с. 77 (письмово)

опанувати конспект, повторити §§13-15

Тема 6. ТРАНСПОРТ РЕЧОВИН (8 годин)

  1.           

 

1. Внутрішнє середовище організму

§17, с. 80 - 81, відповідати на питання усно; опанувати конспект

  1.           

 

2. Кров і лімфа.

§§18-19, с. 85, кросворд письмово, 89, розв’язати задачі №1-3 письмово,відповідати на питання усно, опанувати конспект; робота над  міні-проектом «Внесок українських вчених у вивчення серцево-судинної системи»

  1.           

 

3.Кров і лімфа. Склад крові та її функції.

Лабораторна робота

Мікроскопічна будова крові людини.

§§18-19, с. 85, кросворд письмово, 89, розв’язати задачі №1-3 письмово, відповідати на питання усно, опанувати конспект; міні-проект «Внесок українських вчених у вивчення серцево-судинної системи»

  1.           

 

4. Еритроцити. Групи крові та переливання кров

§20 (І частина), с. 90- 92, 93, самостійна робота, відповідати на питання усно, опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку