Календарно-тематичне планування "Біологія-9" на І семестр

Про матеріал

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія» для учнів 9 класу складене за Навчальною програмою з біології для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, підручник Р.В.Шаламова, Г.А.Носова, О.А.Литовченко, М.С.Каліберди

Перегляд файлу

Календарне планування навчального матеріалу «Біологія», 9 клас 

70 годин – 2 години на тиждень, із них 2 години – резервні

 

Програма: Навчальна програма з біології для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Підручник: Біологія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів /Р.В.Шаламов, Г.А.Носов, О.А.Литовченко, М.С.Каліберда. – Харків: Соняшник, 2017. -352 с.

з/п

Дата проведення

Тема уроку

 

Домашнє завдання

І семестр

Вступ (2 години)

  1.                

 

1.Біологія як наука. Предмет біології. Основні галузі біології

§1 (І частина, с.4-5); знайти додаткову інформацію

  1.                

 

2.Рівні організації біологічних систем. Основні методи біологічних досліджень

§1, с.7 (відповідати на питання усно);опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

Тема 1. Хімічний склад клітини ( 8 годин)

  1.                

 

1.Вміст хімічних елементів в клітині. Вода та її властивості.

Інші неорганічні молекули

§2, с.13-14 (відповідати на питання усно);опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

2.Органічні молекули. Ліпіди, їх роль.

§5, с.29-30 (відповідати на питання усно); додатково. с. 30-31; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

3.Вуглеводи, їх роль. Поняття про біополімери.

§4, с.23-24 (відповідати на питання усно); додатково. с. 24-25; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

4.Білки, їх будова та основні функції.

§3, с.18-19 (відповідати на питання усно); додатково. с. 20; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

5.Ферменти, їх роль у клітині. Лабораторне дослідження. Властивості ферментів

§6, с.34-35 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

6.Відкриття нуклеїнових кислот. Будова та функції ДНК

§7 (І частина, с.36-37), с.39-40, 46-47 (відповідати на питання усно); с. 40-41 додатково;  опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.                

 

7.Будова та функції РНК. АТФ.

§§7 -8; 46; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

8. Практична робота №1. Розв`язування елементарних вправ зі структури білків та нуклеїнових кислот ТЕМАТИЧНА

с. 42, повторити §§7 -8

Тема 2. Структура клітини (8 годин)

  1.           

 

1.Історія вивчення клітини. Методи дослідження клітини. Типи мікроскопії

§9 (І частина, с. 50-51); §14, с. 83 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

2.Типи клітин та їх порівняльна характеристика Лабораторна робота № 1. Вивчення структурно -

функціональної різноманітності клітин

§12, с.69-70 (відповідати на питання усно); с.70-71 додатково; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

3.Поверхневий апарат еукаріотичної клітини

§9, с. 54-55; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

4. Цитоплазма та органели

§10, с. 59-60; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

4.Одномембранні та немембранні органели клітини

§13; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

5.Двомембранні органели клітини, їх автономність

§13,  с. 77-78 (відповідати на питання усно), с. 79 додатково; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

6.Ядро, його будова та функції

§11, с. 64-65; опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

8.Підсумковий урок з теми

ТЕМАТИЧНА

Повторити §§9-13

Тема 3. Принципи функціонування клітини (6 годин)

  1.           

 

1.Обмін речовин та енергії в клітині

§15, с. 88-89 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

2.Основні шляхи розщеплення органічних речовин в живих організмах

§16, с. 93-94 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

3.Клітинне дихання.

§17, с. 98-99 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

4.Фотосинтез: світлова та темнова фази

§18, с. 103-104 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

5.Хемосинтез. Планетарна роль фотосинтетичних та хемосинтетичних організмів

§19, с. 107-108 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

6.Принципи синтетичних процесів

§20, с. 111 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

Тема 4. Збереження та реалізація спадкової інформації ( 10 годин)

  1.           

 

1.Основні типи РНК. Транскрипція

§§21-23, с. 117-118, 127-128, (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

2. Біосинтез білка. Поняття про генетичний код

§§24-25, с. 132-133, 138-139 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

3.Практична робота №2. Розв`язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції, трансляції

ТЕМАТИЧНА

Повторити §§24-25, с. 140

  1.           

 

4.Будова і функції хромосом.

§26, с. 150-151 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

5.Гени та геноми. Будова генів

§§26-27, с. 144-145, 150-151 (відповідати на питання усно); опанувати конспект; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

6.Поділ клітини - мітоз. Його біологічне значення Лабораторне дослідження. Фази мітозу (на прикладі клітин кореня цибулі)

§28, с. 156-157(відповідати на питання усно); опанувати конспект; с.158 додатково; знайти додаткову інформацію

  1.           

 

7.Мейоз. Його біологічне значення.

§29, с. 162-163(відповідати на питання усно); опанувати конспект; с.158 додатково; знайти додаткову інформацію

 

                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, Планування
Додано
31 серпня
Переглядів
123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку