Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 6-го класу за підручником А.М.Несвіт "We learn English"

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу з Англійської мови для учнів 6-го класу за підручником А.М.Несвіт "We learn English"

за оновленою програмою

Перегляд файлу

Дата

Тематика спілкування

 

 

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Домашнє завдання

Інтегровані змістові лінії

Лексика

Граматика

Зорове сприймання (читання)

 

 

Сприймання на слух (аудіювання)

 

 

Усна взаємодія (діалог)

Усне продукування (монолог)

Писемне продукування (письмо)

Екологічна безпека та 

сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоровя і безпека

Підприємливість та

фінансова грамотність

І семестр

Тема : «Я, моя родина, мої друзі» 9 годин

1

 

Знову до школи. Спогади про літо.

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

Hi! Where did you spend your summer? What did you do?

ЛО уроку

Неозначений та означений артиклі. Минулий простий час

Впр.2, 3, 4  ст.5-6

Впр.2, 3  

ст.5-6

Впр.1, 2, 7  ст.5-7

Впр.4, 6  ст. 6

Впр.8 ст. 7

 

+

+

 

2

 

Різні сім'ї, різні традиції

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

How many people are there in your family? Who are they? What traditions do you have?

ЛО уроку

Загальні та спеціальні запитання

Впр.2 ст.10-11

Впр.2 ст. 10-11

Впр.1 ст.10

Впр.3, 4 ст.11

 

Впр.5 ст. 11

Впр.6 ст.11

 

+

+

 

3

 

Історія моєї родини. Сімейне дерево

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

I’ve got large/ small family. I’ve got a … They are…

ЛО уроку

Впр.4 ст.14

Ступені порівняння прикметників. Прикметник old

Впр.2 ст. 12

Впр.3 ст.13

Впр.5 ст.15

Впр.6 ст.15

Впр.2 ст. 12

Впр.1 ст.12

Впр. 4ст.13

 

Впр.7 ст.16

 

+

+

 

4

 

Мої батьки

Запитувати та надавати інформацію

I’ve got…

He/She is…

He/She is not…

He/She likes/ dislikes

He/She always can…

ЛО уроку

Теперішній неозначений час

Впр.2 ст. 16-17

Впр.2 ст.16-17

Впр.1 ст. 16

 

Впр.3 ст.17

 

+

+

 

5

 

Мої брати та сестри

Описувати, розповідати, характеризува-ти

I’ve got…

He/She is…

He/She is not…

He/She always can…

ЛО уроку

Ступені порівняння прикметників

Впр.5 ст. 18

 

Впр.4, 6 ст. 17-18

Впр.7 ст. 19

Впр.8 ст.19

 

 

+

 

6

 

Мої тітка та дядько

Описувати, розповідати, характеризува-ти

I’ve got…

He/She is…

He/She is not…

He/She likes/ dislikes

ЛО уроку

Теперішні часи

Впр.2 ст. 20

 

Впр.1 ст. 19

Впр.3, 4 ст.20

Впр.5 ст. 21

Впр.6 ст.21

 

 

+

 

7

 

Мої родичі

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

He/She is…

He/ She looks like…

ЛО уроку

Теперішні часи

Впр.2 ст. 22

 

Впр.1a  ст. 21

Впр.3, 4 ст.23

Впр.1b  ст. 21

 

Впр.4 ст.23

 

+

+

 

8

 

Характер людини

Описувати, розповідати, характеризува-ти

He/She is…

He/ She looks like…

ЛО уроку

Теперішні часи

 

 

Впр.5 ст.23

Впр.6 ст.24

Впр.7 ст.24

 

+

+

 

9

 

Наші друзі та родичі. Узагальнення матеріалу

Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Тривалі та неозначені часи.

Впр.4 ст. 25-26

 

Впр.1a,b  

ст. 24-25

Впр.2,3  

ст. 25

Впр. 

ст. 26

 

 

 

 

Тема : «Покупки» 9 годин

10

 

Торговий день

Описувати, розповідати, характеризува-ти

My favourite place is…

I’m in/at the…

ЛО уроку

Теперішній неозначений час

Впр.2 ст. 31

Впр.1,2 ст.30-31

Впр.1,3,4  ст.30-31

Впр.6 ст.32

Впр.7 ст.32

 

 

 

 

11

 

У супермаркеті

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

I do the shopping in the… I usually buy…

ЛО уроку

Впр.1 ст.33

Минулий неозначений час. Конструкції

How much/

How many?

Слова

much, many, any, some

Впр.4 ст. 33

Впр.1 ст. 31

Впр.1,2,3

ст.33-34

Впр.5 ст.35

Впр.6 ст. 35

Впр.7 ст.35

 

 

 

 

12

 

Покупки у магазині

Запитувати та надавати інформацію

I’m in/at the…

I want to buy…

I’ve bought…

ЛО уроку

Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час

Впр.2 ст. 36

Впр.1 ст.36

Впр.3,4 ст. 37

 

Впр.5 ст.38

 

 

 

+

13

 

Магазини

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

There is a …

There are…

I can buy…

I may/might do/buy/go/ask/

help/give

ЛО уроку

Впр.1 ст.38

Стуктура місцезнаходження

There is a/ are

Модальні дієслова

May, might

Впр.3 ст.39

Впр.5 ст.40

Впр.1 ст.38

Впр.2 ст. 39

Впр.4 ст.40

Впр.7 ст.41

Впр.6 ст.41

Впр.8 ст.42

 

 

 

+

14

 

Наші покупки

Запитувати та надавати інформацію

Id like a

ЛО уроку

Теперішній неозначений час

Впр.1 ст.42-43

Впр.1 ст. 42-43

Впр.2, 3 ст. 43

Впр.4 ст. 44

Впр.5 ст.44

 

 

 

+

15

 

Гроші

Описувати, розповідати, характеризува-ти

In Ukraine/ GB/ USA people use…

ЛО уроку

Світова валюта

Минулий неозначений час

Впр.1 ст.45-46

 

Впр.2,3,4 ст. 46

Впр.5 ст.47

 

Впр.6 ст.47

 

 

 

+

16

 

Найкращі лондонські магазини

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

The best London’s shop is…

I can buy…

ЛО уроку

Минулий неозначений час

Впр.2 ст. 48-49

 

Впр.1 ст. 48

Впр.4 ст.49

Впр.3 ст.49

Впр.5 ст.49

 

 

 

 

17

 

Покупки в Лондоні

Запитувати та надавати інформацію

In London’s shops is…

I can buy…

ЛО уроку

Минулий неозначений час

 

 

Впр.5 ст. 49

Впр.6 ст.50

Впр.7 ст. 50

Впр.7 ст.50

 

 

 

+

18

 

Покупки. Узагальнення матеріалу

Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Часи дієслів

Wh-questions

 

 

Впр.1 ст. 51

Впр.4 ст.51

Впр.2, 3 ст. 51

Впр.5 ст.52

 

 

 

 

Тема : «Харчування» 10 годин

19

 

Повсякденні страви

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

I usually eat/have…

My favourite dish…

ЛО уроку

Впр.1 ст.56

Теперішній неозначений час

 

Впр.1 ст.56

Впр.3 ст. 56

Впр.4 ст.57

Впр.2 ст. 56

Впр.5 ст.57

 

 

 

 

20

 

Правильне харчу­вання

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

I like…

I need…

 

ЛО уроку

Дієслова зв’язки. Прикметники

Впр.6 ст. 57

 

Впр.7 ст.58

Впр.8 ст.58 

Впр.9 ст.59

Впр.10 ст.59

 

 

+

 

21

 

Час сніданку

Описувати, розповідати, характеризува-ти

I usually eat/have…

I like/ dislike…

My favourite dish…

ЛО уроку

Впр. 2 ст. 60

Теперішні часи

Впр.3 ст.61

 

Впр.1, 2 ст. 60

Впр. 4 ст.61

 

Впр.7 ст.62

 

 

+

 

22

 

Мій сніданок

Описувати, розповідати, характеризува-ти

I usually eat/have…

I like/ dislike…

My favourite dish…

ЛО уроку

Прикметники. Прислівники.

Впр.7 ст. 62

 

Впр.6 ст.62

 

Впр.8 ст.62

 

 

+

 

23

 

Час обіду

 

Запитувати та надавати інформацію

I like…

I quite like…

I don’t like…

I prefer…

ЛО уроку

Впр.1 ст. 63

Теперішні часи

Впр.5 ст.64

Впр.1 ст. 63 Впр.3 ст.63

Впр2. ст. 63

Впр.6 ст.65

Впр.4 ст. 64

Впр.7 ст.65

 

 

+

 

24

 

Приготування їжі

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

This cake tastes delicious. First of all…

ЛО уроку

Теперішні та минулі часи

Впр.3 ст.66-67

Впр.1 ст. 66

Впр.2 ст. 66

 

Впр.4 ст.68

 

 

+

 

25

 

Пікнік

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

One day…

Can I make…?

Would you prefer…?

Can you wait…?

Are you hungry?

ЛО уроку

Минулий неозначений час

 

 

Впр.4 ст. 68

Впр.7 ст.68

Впр.5 ст. 68

Впр.8 ст.68

Впр.6 ст.68

 

 

 

 

26

 

Українська кухня

Описувати, розповідати, характеризува-ти

The Ukrainians have…

The traditional Ukrainian dishes are…

ЛО уроку

Впр.1 ст. 69

Впр.3 ст. 70

Теперішній неозначений час.

Загальні та спеціальні запитання

Впр.3 ст. 70

Впр.1 ст. 69

Впр.4 ст. 70

Впр.2 ст. 69

Впр.5 ст.71

 

 

+

 

27

 

Покупки

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

ЛО уроку

Загальні та спеціальні запитання

Впр.5 ст. 71

Впр.8 ст.71

 

Впр.7 ст. 71

Впр.6 ст.71

Впр.8 ст.71

 

 

 

 

28

 

Десерти.

Узагальнення матеріалу

 

Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Часи дієслів. Артикль

Впр.2 ст. 72

Впр.3a,5 ст. 73

 

Впр.5 ст. 74

Впр.1 ст. 72

Впр.3b ст. 73

Впр.6 ст.73

 

 

 

 

29

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Test

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

30

 

Контроль читання

 

 

 

 

Test

 

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

31

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Test

Повторити матеріал

 

 

 

 

32

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Test

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

ІІ семестр

Тема : «Спорт» 8 годин

33

 

Спорт у нашому житті

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

 

I’m fond of…

I enjoy…

Do you play…?

ЛО уроку

Впр.1 ст. 78

Прислівник

Впр.3 ст. 79

Впр.1 ст. 78

Впр.2 ст. 78

Впр.3,4,5  ст.79

Впр.4 ст. 79

Впр.4 ст.79

Впр.6 ст.80

 

+

+

 

34

 

Спортивні клуби

Запитувати та надавати інформацію

There are a lot of…

I’m fond of…

ЛО уроку

Теперішні та минулі часи дієслів.

Правила написання листа ст..81

Впр. ст. 81

Впр.2 ст.81

Впр.1 ст. 80

Впр.3b ст.81

Впр.4 ст. 81

Впр.4 ст.81

 

 

 

 

35

 

Ми любимо спорт

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

I’m fond of…

Do you play…?

ЛО уроку

Модальні дієслова.

Впр.5 ст. 81

 

 

Впр.6 ст. 82

Впр.7 ст.83

 

+

 

 

36

 

Зимові та літні види спорту

Описувати, розповідати, характеризува-ти

 

I’m going in for…

I’m fond of…

ЛО уроку

Модальні дієслова. Теперішній доконаний час

Впр.3 ст. 85

 

Впр.1,2 ст. 84

Впр.4 ст. 85

Впр.5 ст.85

 

 

 

 

37

 

Спорт, яким я за­ймаюсь

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

I’m going in for…

I’m fond of…

I like it because…

ЛО уроку

Теперішній неозначений час

Впр.7 ст.86

 

Впр.6 ст.85

Впр.7 ст.86

Впр.7 ст.86

 

+

+

 

38

 

Види спорту

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

 

I’m going in for…

I’m fond of…

My favourite kind of sport is…

I like it because…

ЛО уроку

Теперішній доконаний час

Впр.3 ст. 87-88

Впр.1 ст. 87

Впр.2 ст.87

Впр.4 ст. 88

Впр.5 ст.88 

 

Впр.6 ст.88

 

+

 

 

39

 

Відомі спортсмени

Запитувати та надавати інформацію

My favourite sportsman is…

 

ЛО уроку

Cт. 90

Модальні дієслова ст.90

Впр.2 ст.89-90

Впр.3 ст.90

Впр.2 ст.89-90

Впр.1 ст. 89

Впр.4 ст. 90

Впр.5 ст.91

Впр.6 ст.91

 

 

+

 

40

 

Улюблений вид спорту.

Узагальнення матеріалу

Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО теми

Впр.5 ст.93

Конструкція

І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

Впр.2 ст. 91

 

Впр.1,2 ст. 91

Впр.4 ст.92

Впр.3 ст. 92

Впр.6 ст.93

 

+

+

 

Тема : «Подорож» 8 годин

41

 

Види подорожі

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

People can travel by…

Travelling by… is very…

I think…

ЛО уроку

Впр.2 ст.96

Теперішній неозначений час

Впр.3 ст.96-97

Впр.5 ст. 97

Впр.1,2 ст. 96

Впр.4 ст.97

 

Впр.6 ст.97

+

 

 

+

42

 

Подорожуємо

Запитувати та надавати інформацію

I go to… by…

It takes…

When I travel I can…

ЛО уроку

Впр.2 ст.98

Впр.3 ст.99

Теперішній неозначений час

Впр.4 ст. 99

 

Впр.1,2 ст.98

Впр.3 ст.  99

Впр.5, 6 ст.99

Впр.1 ст. 98

Впр.7 ст.99

+

+

+

 

43

 

Найкраща подорож

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

The best travelling is by… because…

ЛО уроку

Впр.1 ст.100

Минулий неозначений час

Впр.2 ст.100

Впр.4 ст. 101

Впр.2 ст. 100

Впр.1 ст. 100

Впр.3 ст.101

Впр.4 ст. 101

Впр.5

ст. 101

+

+

 

+

44

 

Речі в подорож

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

When the weather is… I should take my…

ЛО уроку

Впр.1 ст.102

Модальне дієслово

«should»

Впр.3 ст.103

Впр.5 ст. 104

 

Впр.1,2 ст.102

Впр.4 ст. 103

Впр.6 ст. 104

Впр.7

ст. 104

 

 

 

 

45

 

Документи в дорогу

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

When Im going to travel I should take

ЛО уроку

Впр.1 ст.105

Граматична стуктура місцезнаходження

There is a/ are

Впр.2 ст. 105

Впр. ст.106

Впр.1 ст. 105

Впр. ст.106

Впр.3b ст. 106

Впр.5,6  ст.108

Впр.7 ст. 108

Впр.7

 ст. 108

 

+

 

 

46

 

Подорож потягом

Запитувати та надавати інформацію

When I’m going to travel by train I should…

ЛО уроку

Теперішній доконаний час

Впр.2 ст. 109

Впр.2 ст. 109

Впр.1 ст.109

Впр.3,4  ст.110

Впр.5 ст. 111

Впр.6

 ст. 111

+

+

 

 

47

 

Подорожуємо Лондоном

Описувати, розповідати, характеризува-ти

It differs by

ЛО уроку

Впр.1 ст.112

Минулий неозначений час

Впр.2 ст.113

 Впр.5 ст.114

Впр.1 ст. 112

Впр.1 ст.112

Впр.2 ст.113

Впр.3,5 ст.  114

 

Впр.6

ст. 114

 

+

+

+

48

 

Подорож. Узагальнення матеріалу

Аргументувати свій вибір, точку зору

 

ЛО уроку

Ст.. 116

Минулий неозначений час

 

 

Впр.2 ст. 115

Впр.4 ст. 116

Впр.1 ст. 115

Впр.3 ст.116

Впр.5 ст.116

 

+

+

 

Тема : «Велика Британія» 8 годин

49

 

Лондон-столиця Великобританії

Запитувати та надавати інформацію

There is a/ are…

I can see…

ЛО уроку

Впр.1a  ст.120

Граматична стуктура місцезнаходження

There is a/ are

Впр.2 ст.121

Впр.1a ст.120

 

Впр.1b ст. 120

Впр.3 ст.120

Впр.4 ст.120

 

Впр.5 ст.121

 

+

 

 

50

 

Краса Лондону

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

I’m in London now.

I want to see…

I have been to the…

ЛО уроку

Теперішній неозначений час.

Структура There is a/ are

Впр.5 ст.121

 

Впр.6 ст. 122

Впр.7 ст. 122

Написати лист про одне з визначних місць Лондону

 

+

 

+

51

 

Карта Лондону

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

On the map of London I can see… It is…

There is a…

There are…

ЛО уроку

Впр.1 ст.123

Граматична структура

“to be going to”

 

Впр.1 ст.123

Впр.2 ст. 123

Впр.3 ст.124

 

Впр.4 ст.124-125

 

 

 

 

52

 

Подорож Лондоном

Запитувати та надавати інформацію

It is…

There is a…

There are

Where is…?

ЛО уроку

Загальні та спеціальні запитання

Впр.4 ст.124-125

 

Впр.5 ст. 125

Впр.6 ст.125

 

Впр.7 ст.125

 

+

 

+

53

 

Історичні місця Лондону

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

It is…

There is a…

There are

Where is…?

ЛО уроку

Загальні та спеціальні запитання

Впр.2 ст. 128

Впр.3 ст.127

 

Впр.1 ст. 127

 

Впр.4 ст.129

 

 

 

+

54

 

Визначними місцями Лондону

Описувати, розповідати, характеризува-ти

London is as beautiful as Ukraine.

ЛО уроку

Порівняння as…as, not as…as…

Впр.4 ст. 129

 

Впр.5 ст. 129

 

Впр.6 ст.129

 

+

 

 

55

 

Екскурсія Лондоном

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Excuse me. How can I get to the…?

ЛО уроку

Впр.1 ст. 130

Минулий неозначений час

Впр.1 ст. 130

Впр.4 ст.132

Впр.3 ст. 131

Впр.5 ст. 132

 

Впр.2 ст. 130

Впр.6 ст.132

 

+

 

+

56

 

Подорожуючи Лондоном. Узагальнення матеріалу

Аргументувати свій вибір, точку зору

London is a great place to have fun.

Why don’t we…

Shall we…

How about…

Let’s… 

ЛО теми

Модальні дієслова.

Впр.1 ст. 133

Впр.2 ст.134

 

Впр.3 ст. 134

Впр.4 ст.134

Впр.5 ст.135

 

Впр.6 ст.135

 

+

 

+

Тема : «Україна. Шкільне життя» 10 годин

57

 

Київ

Запитувати та надавати інформацію

My favourite place to go is…

There is a/ are…

I can see…

 

ЛО уроку

Впр.1 ст. 138

Теперішній неозначений час

Впр.2 ст. 138-139

 

Впр.1 ст. 138

Впр.3 ст.139

Впр.4 ст.139

Впр.5 ст.140

 

Впр.6

ст. 140

 

+

 

 

58

 

Подорож

навколо Києва.

Висловлювати власні враження, почуття та емоції

My favourite place to go is…

There is a/ are…

I can see…

ЛО уроку

Впр.1a ст.140

Минулий неозначений час

Впр.3 ст. 141-142

Впр.4 ст.142.

Впр.1a ст.140

Впр.1b ст. 140

Впр.2 ст.141

Впр.5 ст.142

 

Впр.6

ст. 142

+

 

 

 

59

 

Історичні місця Києва.

Описувати, розповідати, характеризува-ти

There is a/ are…

I can see…

ЛО уроку

Минулий доконаний час

Впр.1 ст. 143

Впр.3 ст.144

 

Впр.2 ст. 144

Впр.4 ст.144

 

Впр.5 ст.145

+

+

 

 

60

 

З’ясування напрямків

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

How can I get to…? Go on, go straight on, turn on the left/ right.

ЛО уроку

Впр.2 ст. 146

Теперішній доконаний час

Впр.3 ст. 147-148

Впр.4 ст. 148

Впр.1 ст. 145

Впр.2 ст. 146

 

Впр.5 ст.148

 

 

 

 

61

 

Правила дорожнього руху

Запитувати та надавати інформацію

The main road in our city is… I am going to cross the street at the traffic light. There is no traffic on the road.

 

ЛО уроку

Впр.1 ст. 149

Модальне дієслово should”.

Впр.1 ст. 149

Впр.2 ст. 149

Впр.3 ст.150

Впр. ст.

Впр.4 ст. 150

 

Впр.5

ст. 151

 

 

 

 

62

 

Подорож до Києва

Аргументувати свій вибір, точку зору

I like/ don’t like this place, because… there I can see…

ЛО уроку

Минулий та майбутній неозначений час

Впр.2 ст. 152

Впр.3 ст.153

Впр.2 ст.155

 

Впр.1 ст. 152

Впр.4 ст.153

Впр.5 ст.153

Впр.1 ст.154

Впр.3 ст.155

Впр.4 ст.156

Впр.5 ст.156

 

Впр.6 ст.154

Впр.6 ст.157 

+

+

 

 

63

 

Шкільні предмети

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Number 1 is… what is your favourite lesson?

ЛО уроку

Впр.1 ст. 160

Модальні дієслова.

Теперішній неозначений час

Впр.1 ст. 160

Впр.3 ст.161

Впр.4 ст.161

Впр.5 ст.162

 

 

Впр.1 ст. 161

 

Впр.6 ст.162

 

 

 

 

64

 

Розклад уроків

Запитувати та надавати інформацію

It’s Monday today. I have got… I like/ don’t like this lesson, because…

ЛО уроку

Дієслово

have got/ has got

Впр.3 ст. 165

Впр.4 ст.165-166

 

 

Впр.1a,b

 ст. 163

Впр.2 ст.164

 

Впр.5 ст.166

 

 

 

 

65

 

Урок географії

Описувати, розповідати, характеризува-ти

It’s Monday today. I have got Geography lesson today.I like/ don’t like this lesson, because…

Work with the map in Geography lessons.

ЛО уроку

Впр.1 ст. 167

Впр.2 ст.168

Граматична стуктура місцезнаходження.

Впр.1 ст. 167

Впр.2 ст.168

Впр.3 ст.169

Впр.1 ст.171

Впр.2 ст.171

Впр.3 ст.172

Впр.4 ст.172

 

Впр.4 ст. 169-170

Впр.5 ст.172-173

 

Впр.5 ст.170

Впр.6 ст.173

 

+

 

 

66

 

Мої улюблені шкільні уроки. Узагальнення матеріалу

Висловлювати власні враження, почуття та емоції.

Аргументувати свій вибір, точку зору

We usually run, jump, read, speak. Some pupils…

I like/ don’t like…

ЛО теми

Впр.1 ст. 174

Модальні дієслова.

Теперішній неозначений час

Впр.1 ст. 175

Впр.3 ст.175

Впр.4 ст.176

Впр.3 ст.179

Впр.4 ст.179

 

Впр.1 ст. 174

Впр.2 ст.179

Впр.5 ст. 177

Впр.1 ст.178

Впр.5 ст.179

 

Впр.6 ст.177

Впр.6 ст.180 

 

+

 

 

67

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

Test

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

68

 

Контроль читання

 

 

 

 

Test

 

 

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

69

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

Test

Повторити матеріал

 

 

 

 

70

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Test

 

Повторити матеріал

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Новік Галина Ігорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Куришева Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
27 липня 2018
Переглядів
2926
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку