за оновленою програмою
№ |
Дата |
Тематика спілкування
|
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Домашнє завдання |
Інтегровані змістові лінії |
|||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання (читання)
|
Сприймання на слух (аудіювання)
|
Усна взаємодія (діалог) Усне продукування (монолог) |
Писемне продукування (письмо) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||
І семестр |
|||||||||||||||
Тема : «Я, моя родина, мої друзі» 9 годин |
|||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи. Спогади про літо. |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
Hi! Where did you spend your summer? What did you do? |
ЛО уроку |
Неозначений та означений артиклі. Минулий простий час |
Впр.2, 3, 4 ст.5-6 |
Впр.2, 3 ст.5-6 |
Впр.1, 2, 7 ст.5-7 |
Впр.4, 6 ст. 6 |
Впр.8 ст. 7 |
|
+ |
+ |
|
2 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
How many people are there in your family? Who are they? What traditions do you have? |
ЛО уроку |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр.2 ст.10-11 |
Впр.2 ст. 10-11 |
Впр.1 ст.10 Впр.3, 4 ст.11
|
Впр.5 ст. 11 |
Впр.6 ст.11 |
|
+ |
+ |
|
3 |
|
Історія моєї родини. Сімейне дерево |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
I’ve got large/ small family. I’ve got a … They are… |
ЛО уроку Впр.4 ст.14 |
Ступені порівняння прикметників. Прикметник old |
Впр.2 ст. 12 Впр.3 ст.13 Впр.5 ст.15 Впр.6 ст.15 |
Впр.2 ст. 12 |
Впр.1 ст.12 Впр. 4ст.13 |
|
Впр.7 ст.16 |
|
+ |
+ |
|
4 |
|
Мої батьки |
Запитувати та надавати інформацію |
I’ve got… He/She is… He/She is not… He/She likes/ dislikes He/She always can… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час |
Впр.2 ст. 16-17 |
Впр.2 ст.16-17 |
Впр.1 ст. 16 |
|
Впр.3 ст.17 |
|
+ |
+ |
|
5 |
|
Мої брати та сестри |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
I’ve got… He/She is… He/She is not… He/She always can… |
ЛО уроку |
Ступені порівняння прикметників |
Впр.5 ст. 18 |
|
Впр.4, 6 ст. 17-18 |
Впр.7 ст. 19 |
Впр.8 ст.19 |
|
|
+ |
|
6 |
|
Мої тітка та дядько |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
I’ve got… He/She is… He/She is not… He/She likes/ dislikes |
ЛО уроку |
Теперішні часи |
Впр.2 ст. 20 |
|
Впр.1 ст. 19 Впр.3, 4 ст.20 |
Впр.5 ст. 21 |
Впр.6 ст.21 |
|
|
+ |
|
7 |
|
Мої родичі |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
He/She is… He/ She looks like… |
ЛО уроку |
Теперішні часи |
Впр.2 ст. 22 |
|
Впр.1a ст. 21 Впр.3, 4 ст.23 |
Впр.1b ст. 21
|
Впр.4 ст.23 |
|
+ |
+ |
|
8 |
|
Характер людини |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
He/She is… He/ She looks like… |
ЛО уроку |
Теперішні часи |
|
|
Впр.5 ст.23 |
Впр.6 ст.24 |
Впр.7 ст.24 |
|
+ |
+ |
|
9 |
|
Наші друзі та родичі. Узагальнення матеріалу |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Тривалі та неозначені часи. |
Впр.4 ст. 25-26 |
|
Впр.1a,b ст. 24-25 |
Впр.2,3 ст. 25 |
Впр. ст. 26 |
|
|
|
|
Тема : «Покупки» 9 годин |
|||||||||||||||
10 |
|
Торговий день |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
My favourite place is… I’m in/at the… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час |
Впр.2 ст. 31 |
Впр.1,2 ст.30-31 |
Впр.1,3,4 ст.30-31 |
Впр.6 ст.32 |
Впр.7 ст.32 |
|
|
|
|
11 |
|
У супермаркеті |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
I do the shopping in the… I usually buy… |
ЛО уроку Впр.1 ст.33 |
Минулий неозначений час. Конструкції How much/ How many? Слова much, many, any, some |
Впр.4 ст. 33 |
Впр.1 ст. 31 |
Впр.1,2,3 ст.33-34 Впр.5 ст.35 |
Впр.6 ст. 35 |
Впр.7 ст.35 |
|
|
|
|
12 |
|
Покупки у магазині |
Запитувати та надавати інформацію |
I’m in/at the… I want to buy… I’ve bought… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Впр.2 ст. 36 |
Впр.1 ст.36 |
Впр.3,4 ст. 37 |
|
Впр.5 ст.38 |
|
|
|
+ |
13 |
|
Магазини |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
There is a … There are… I can buy… I may/might do/buy/go/ask/ help/give |
ЛО уроку Впр.1 ст.38 |
Стуктура місцезнаходження There is a/ are Модальні дієслова May, might |
Впр.3 ст.39 Впр.5 ст.40 |
Впр.1 ст.38 |
Впр.2 ст. 39 Впр.4 ст.40 Впр.7 ст.41 |
Впр.6 ст.41 |
Впр.8 ст.42 |
|
|
|
+ |
14 |
|
Наші покупки |
Запитувати та надавати інформацію |
I’d like a… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час |
Впр.1 ст.42-43 |
Впр.1 ст. 42-43 |
Впр.2, 3 ст. 43 |
Впр.4 ст. 44 |
Впр.5 ст.44 |
|
|
|
+ |
15 |
|
Гроші |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
In Ukraine/ GB/ USA people use… |
ЛО уроку Світова валюта |
Минулий неозначений час |
Впр.1 ст.45-46 |
|
Впр.2,3,4 ст. 46 Впр.5 ст.47 |
|
Впр.6 ст.47 |
|
|
|
+ |
16 |
|
Найкращі лондонські магазини |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
The best London’s shop is… I can buy… |
ЛО уроку |
Минулий неозначений час |
Впр.2 ст. 48-49 |
|
Впр.1 ст. 48 Впр.4 ст.49 |
Впр.3 ст.49 |
Впр.5 ст.49 |
|
|
|
|
17 |
|
Покупки в Лондоні |
Запитувати та надавати інформацію |
In London’s shops is… I can buy… |
ЛО уроку |
Минулий неозначений час |
|
|
Впр.5 ст. 49 Впр.6 ст.50 |
Впр.7 ст. 50 |
Впр.7 ст.50 |
|
|
|
+ |
18 |
|
Покупки. Узагальнення матеріалу |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Часи дієслів Wh-questions |
|
|
Впр.1 ст. 51 Впр.4 ст.51 |
Впр.2, 3 ст. 51 |
Впр.5 ст.52 |
|
|
|
|
Тема : «Харчування» 10 годин |
|||||||||||||||
19 |
|
Повсякденні страви |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
I usually eat/have… My favourite dish… |
ЛО уроку Впр.1 ст.56 |
Теперішній неозначений час |
|
Впр.1 ст.56 |
Впр.3 ст. 56 Впр.4 ст.57 |
Впр.2 ст. 56 |
Впр.5 ст.57 |
|
|
|
|
20 |
|
Правильне харчування |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
I like… I need…
|
ЛО уроку |
Дієслова зв’язки. Прикметники |
Впр.6 ст. 57 |
|
Впр.7 ст.58 Впр.8 ст.58 |
Впр.9 ст.59 |
Впр.10 ст.59 |
|
|
+ |
|
21 |
|
Час сніданку |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
I usually eat/have… I like/ dislike… My favourite dish… |
ЛО уроку Впр. 2 ст. 60 |
Теперішні часи |
Впр.3 ст.61 |
|
Впр.1, 2 ст. 60 Впр. 4 ст.61 |
|
Впр.7 ст.62 |
|
|
+ |
|
22 |
|
Мій сніданок |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
I usually eat/have… I like/ dislike… My favourite dish… |
ЛО уроку |
Прикметники. Прислівники. |
Впр.7 ст. 62 |
|
Впр.6 ст.62 |
|
Впр.8 ст.62 |
|
|
+ |
|
23 |
|
Час обіду
|
Запитувати та надавати інформацію |
I like… I quite like… I don’t like… I prefer… |
ЛО уроку Впр.1 ст. 63 |
Теперішні часи |
Впр.5 ст.64 |
Впр.1 ст. 63 Впр.3 ст.63 |
Впр2. ст. 63 Впр.6 ст.65 |
Впр.4 ст. 64 |
Впр.7 ст.65 |
|
|
+ |
|
24 |
|
Приготування їжі |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
This cake tastes delicious. First of all… |
ЛО уроку |
Теперішні та минулі часи |
Впр.3 ст.66-67 |
Впр.1 ст. 66 |
Впр.2 ст. 66 |
|
Впр.4 ст.68 |
|
|
+ |
|
25 |
|
Пікнік |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
One day… Can I make…? Would you prefer…? Can you wait…? Are you hungry? |
ЛО уроку |
Минулий неозначений час |
|
|
Впр.4 ст. 68 Впр.7 ст.68 |
Впр.5 ст. 68 Впр.8 ст.68 |
Впр.6 ст.68 |
|
|
|
|
26 |
|
Українська кухня |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
The Ukrainians have… The traditional Ukrainian dishes are… |
ЛО уроку Впр.1 ст. 69 Впр.3 ст. 70 |
Теперішній неозначений час. Загальні та спеціальні запитання |
Впр.3 ст. 70 |
Впр.1 ст. 69 |
Впр.4 ст. 70 |
Впр.2 ст. 69 |
Впр.5 ст.71 |
|
|
+ |
|
27 |
|
Покупки |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
ЛО уроку |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр.5 ст. 71 Впр.8 ст.71 |
|
Впр.7 ст. 71 |
Впр.6 ст.71 |
Впр.8 ст.71 |
|
|
|
|
28 |
|
Десерти. Узагальнення матеріалу
|
Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми |
Часи дієслів. Артикль |
Впр.2 ст. 72 Впр.3a,5 ст. 73 |
|
Впр.5 ст. 74 |
Впр.1 ст. 72 Впр.3b ст. 73 |
Впр.6 ст.73 |
|
|
|
|
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
31 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
32 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
ІІ семестр |
|||||||||||||||
Тема : «Спорт» 8 годин |
|||||||||||||||
33 |
|
Спорт у нашому житті |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції
|
I’m fond of… I enjoy… Do you play…? |
ЛО уроку Впр.1 ст. 78 |
Прислівник |
Впр.3 ст. 79 |
Впр.1 ст. 78 |
Впр.2 ст. 78 Впр.3,4,5 ст.79 |
Впр.4 ст. 79 |
Впр.4 ст.79 Впр.6 ст.80 |
|
+ |
+ |
|
34 |
|
Спортивні клуби |
Запитувати та надавати інформацію |
There are a lot of… I’m fond of… |
ЛО уроку |
Теперішні та минулі часи дієслів. Правила написання листа ст..81 |
Впр.3а ст. 81 |
Впр.2 ст.81 |
Впр.1 ст. 80 Впр.3b ст.81 |
Впр.4 ст. 81 |
Впр.4 ст.81 |
|
|
|
|
35 |
|
Ми любимо спорт |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
I’m fond of… Do you play…? |
ЛО уроку |
Модальні дієслова. |
Впр.5 ст. 81 |
|
|
Впр.6 ст. 82 |
Впр.7 ст.83 |
|
+ |
|
|
36 |
|
Зимові та літні види спорту |
Описувати, розповідати, характеризува-ти
|
I’m going in for… I’m fond of… |
ЛО уроку |
Модальні дієслова. Теперішній доконаний час |
Впр.3 ст. 85 |
|
Впр.1,2 ст. 84 |
Впр.4 ст. 85 |
Впр.5 ст.85 |
|
|
|
|
37 |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
I’m going in for… I’m fond of… I like it because… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час |
Впр.7 ст.86 |
|
Впр.6 ст.85 |
Впр.7 ст.86 |
Впр.7 ст.86 |
|
+ |
+ |
|
38 |
|
Види спорту |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації
|
I’m going in for… I’m fond of… My favourite kind of sport is… I like it because… |
ЛО уроку |
Теперішній доконаний час |
Впр.3 ст. 87-88 |
Впр.1 ст. 87 |
Впр.2 ст.87 Впр.4 ст. 88 Впр.5 ст.88 |
|
Впр.6 ст.88 |
|
+ |
|
|
39 |
|
Відомі спортсмени |
Запитувати та надавати інформацію |
My favourite sportsman is…
|
ЛО уроку Cт. 90 |
Модальні дієслова ст.90 |
Впр.2 ст.89-90 Впр.3 ст.90 |
Впр.2 ст.89-90 |
Впр.1 ст. 89 |
Впр.4 ст. 90 Впр.5 ст.91 |
Впр.6 ст.91 |
|
|
+ |
|
40 |
|
Улюблений вид спорту. Узагальнення матеріалу |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО теми Впр.5 ст.93 |
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
Впр.2 ст. 91 |
|
Впр.1,2 ст. 91 Впр.4 ст.92 |
Впр.3 ст. 92 |
Впр.6 ст.93 |
|
+ |
+ |
|
Тема : «Подорож» 8 годин |
|||||||||||||||
41 |
|
Види подорожі |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
People can travel by… Travelling by… is very… I think… |
ЛО уроку Впр.2 ст.96 |
Теперішній неозначений час |
Впр.3 ст.96-97 |
Впр.5 ст. 97 |
Впр.1,2 ст. 96 Впр.4 ст.97 |
|
Впр.6 ст.97 |
+ |
|
|
+ |
42 |
|
Подорожуємо |
Запитувати та надавати інформацію |
I go to… by… It takes… When I travel I can… |
ЛО уроку Впр.2 ст.98 Впр.3 ст.99 |
Теперішній неозначений час |
Впр.4 ст. 99 |
|
Впр.1,2 ст.98 Впр.3 ст. 99 Впр.5, 6 ст.99 |
Впр.1 ст. 98 |
Впр.7 ст.99 |
+ |
+ |
+ |
|
43 |
|
Найкраща подорож |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
The best travelling is by… because… |
ЛО уроку Впр.1 ст.100 |
Минулий неозначений час |
Впр.2 ст.100 Впр.4 ст. 101 |
Впр.2 ст. 100 |
Впр.1 ст. 100 Впр.3 ст.101 |
Впр.4 ст. 101 |
Впр.5 ст. 101 |
+ |
+ |
|
+ |
44 |
|
Речі в подорож |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію |
When the weather is… I should take my… |
ЛО уроку Впр.1 ст.102 |
Модальне дієслово «should» |
Впр.3 ст.103 Впр.5 ст. 104 |
|
Впр.1,2 ст.102 Впр.4 ст. 103 |
Впр.6 ст. 104 |
Впр.7 ст. 104 |
|
|
|
|
45 |
|
Документи в дорогу |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
When I’m going to travel I should take… |
ЛО уроку Впр.1 ст.105 |
Граматична стуктура місцезнаходження There is a/ are |
Впр.2 ст. 105 Впр.3а ст.106 |
Впр.1 ст. 105 Впр.3а ст.106 |
Впр.3b ст. 106 Впр.5,6 ст.108 |
Впр.7 ст. 108 |
Впр.7 ст. 108 |
|
+ |
|
|
46 |
|
Подорож потягом |
Запитувати та надавати інформацію |
When I’m going to travel by train I should… |
ЛО уроку |
Теперішній доконаний час |
Впр.2 ст. 109 |
Впр.2 ст. 109 |
Впр.1 ст.109 Впр.3,4 ст.110 |
Впр.5 ст. 111 |
Впр.6 ст. 111 |
+ |
+ |
|
|
47 |
|
Подорожуємо Лондоном |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
It differs by… |
ЛО уроку Впр.1 ст.112 |
Минулий неозначений час |
Впр.2 ст.113 Впр.5 ст.114 |
Впр.1 ст. 112 |
Впр.1 ст.112 Впр.2 ст.113 Впр.3,5 ст. 114 |
|
Впр.6 ст. 114 |
|
+ |
+ |
+ |
48 |
|
Подорож. Узагальнення матеріалу |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
|
ЛО уроку Ст.. 116 |
Минулий неозначений час |
|
|
Впр.2 ст. 115 Впр.4 ст. 116 |
Впр.1 ст. 115 Впр.3 ст.116 |
Впр.5 ст.116 |
|
+ |
+ |
|
Тема : «Велика Британія» 8 годин |
|||||||||||||||
49 |
|
Лондон-столиця Великобританії |
Запитувати та надавати інформацію |
There is a/ are… I can see… |
ЛО уроку Впр.1a ст.120 |
Граматична стуктура місцезнаходження There is a/ are |
Впр.2 ст.121 |
Впр.1a ст.120
|
Впр.1b ст. 120 Впр.3 ст.120 Впр.4 ст.120 |
|
Впр.5 ст.121 |
|
+ |
|
|
50 |
|
Краса Лондону |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
I’m in London now. I want to see… I have been to the… |
ЛО уроку |
Теперішній неозначений час. Структура There is a/ are |
Впр.5 ст.121 |
|
Впр.6 ст. 122 |
Впр.7 ст. 122 |
Написати лист про одне з визначних місць Лондону |
|
+ |
|
+ |
51 |
|
Карта Лондону |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
On the map of London I can see… It is… There is a… There are… |
ЛО уроку Впр.1 ст.123 |
Граматична структура “to be going to” |
|
Впр.1 ст.123 |
Впр.2 ст. 123 Впр.3 ст.124 |
|
Впр.4 ст.124-125 |
|
|
|
|
52 |
|
Подорож Лондоном |
Запитувати та надавати інформацію |
It is… There is a… There are… Where is…? |
ЛО уроку |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр.4 ст.124-125 |
|
Впр.5 ст. 125 Впр.6 ст.125 |
|
Впр.7 ст.125 |
|
+ |
|
+ |
53 |
|
Історичні місця Лондону |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
It is… There is a… There are… Where is…? |
ЛО уроку |
Загальні та спеціальні запитання |
Впр.2 ст. 128 Впр.3 ст.127 |
|
Впр.1 ст. 127 |
|
Впр.4 ст.129 |
|
|
|
+ |
54 |
|
Визначними місцями Лондону |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
London is as beautiful as Ukraine. |
ЛО уроку |
Порівняння as…as, not as…as… |
Впр.4 ст. 129 |
|
Впр.5 ст. 129 |
|
Впр.6 ст.129 |
|
+ |
|
|
55 |
|
Екскурсія Лондоном |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Excuse me. How can I get to the…? |
ЛО уроку Впр.1 ст. 130 |
Минулий неозначений час |
Впр.1 ст. 130 Впр.4 ст.132 |
Впр.3 ст. 131 |
Впр.5 ст. 132
|
Впр.2 ст. 130 |
Впр.6 ст.132 |
|
+ |
|
+ |
56 |
|
Подорожуючи Лондоном. Узагальнення матеріалу |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
London is a great place to have fun. Why don’t we… Shall we… How about… Let’s… |
ЛО теми |
Модальні дієслова. |
Впр.1 ст. 133 Впр.2 ст.134 |
|
Впр.3 ст. 134 Впр.4 ст.134 Впр.5 ст.135 |
|
Впр.6 ст.135 |
|
+ |
|
+ |
Тема : «Україна. Шкільне життя» 10 годин |
|||||||||||||||
57 |
|
Київ |
Запитувати та надавати інформацію |
My favourite place to go is… There is a/ are… I can see…
|
ЛО уроку Впр.1 ст. 138 |
Теперішній неозначений час |
Впр.2 ст. 138-139 |
|
Впр.1 ст. 138 Впр.3 ст.139 Впр.4 ст.139 Впр.5 ст.140 |
|
Впр.6 ст. 140 |
|
+ |
|
|
58 |
|
Подорож навколо Києва. |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції |
My favourite place to go is… There is a/ are… I can see… |
ЛО уроку Впр.1a ст.140 |
Минулий неозначений час |
Впр.3 ст. 141-142 Впр.4 ст.142. |
Впр.1a ст.140 |
Впр.1b ст. 140 Впр.2 ст.141 Впр.5 ст.142 |
|
Впр.6 ст. 142 |
+ |
|
|
|
59 |
|
Історичні місця Києва. |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
There is a/ are… I can see… |
ЛО уроку |
Минулий доконаний час |
Впр.1 ст. 143 Впр.3 ст.144 |
|
Впр.2 ст. 144 Впр.4 ст.144 |
|
Впр.5 ст.145 |
+ |
+ |
|
|
60 |
|
З’ясування напрямків |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
How can I get to…? Go on, go straight on, turn on the left/ right. |
ЛО уроку Впр.2 ст. 146 |
Теперішній доконаний час |
Впр.3 ст. 147-148 Впр.4 ст. 148 |
Впр.1 ст. 145 |
Впр.2 ст. 146 |
|
Впр.5 ст.148 |
|
|
|
|
61 |
|
Правила дорожнього руху |
Запитувати та надавати інформацію |
The main road in our city is… I am going to cross the street at the traffic light. There is no traffic on the road.
|
ЛО уроку Впр.1 ст. 149 |
Модальне дієслово “should”. |
Впр.1 ст. 149 Впр.2 ст. 149 Впр.3 ст.150 |
Впр. ст. |
Впр.4 ст. 150 |
|
Впр.5 ст. 151 |
|
|
|
|
62 |
|
Подорож до Києва |
Аргументувати свій вибір, точку зору |
I like/ don’t like this place, because… there I can see… |
ЛО уроку |
Минулий та майбутній неозначений час |
Впр.2 ст. 152 Впр.3 ст.153 Впр.2 ст.155 |
|
Впр.1 ст. 152 Впр.4 ст.153 Впр.5 ст.153 Впр.1 ст.154 Впр.3 ст.155 Впр.4 ст.156 Впр.5 ст.156 |
|
Впр.6 ст.154 Впр.6 ст.157 |
+ |
+ |
|
|
63 |
|
Шкільні предмети |
Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
Number 1 is… what is your favourite lesson? |
ЛО уроку Впр.1 ст. 160 |
Модальні дієслова. Теперішній неозначений час |
Впр.1 ст. 160 Впр.3 ст.161 Впр.4 ст.161 Впр.5 ст.162
|
|
Впр.1 ст. 161 |
|
Впр.6 ст.162 |
|
|
|
|
64 |
|
Розклад уроків |
Запитувати та надавати інформацію |
It’s Monday today. I have got… I like/ don’t like this lesson, because… |
ЛО уроку |
Дієслово have got/ has got |
Впр.3 ст. 165 Впр.4 ст.165-166
|
|
Впр.1a,b ст. 163 Впр.2 ст.164 |
|
Впр.5 ст.166 |
|
|
|
|
65 |
|
Урок географії |
Описувати, розповідати, характеризува-ти |
It’s Monday today. I have got Geography lesson today.I like/ don’t like this lesson, because… Work with the map in Geography lessons. |
ЛО уроку Впр.1 ст. 167 Впр.2 ст.168 |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
Впр.1 ст. 167 Впр.2 ст.168 Впр.3 ст.169 Впр.1 ст.171 Впр.2 ст.171 Впр.3 ст.172 Впр.4 ст.172 |
|
Впр.4 ст. 169-170 Впр.5 ст.172-173 |
|
Впр.5 ст.170 Впр.6 ст.173 |
|
+ |
|
|
66 |
|
Мої улюблені шкільні уроки. Узагальнення матеріалу |
Висловлювати власні враження, почуття та емоції. Аргументувати свій вибір, точку зору |
We usually run, jump, read, speak. Some pupils… I like/ don’t like… |
ЛО теми Впр.1 ст. 174 |
Модальні дієслова. Теперішній неозначений час |
Впр.1 ст. 175 Впр.3 ст.175 Впр.4 ст.176 Впр.3 ст.179 Впр.4 ст.179
|
Впр.1 ст. 174 Впр.2 ст.179 |
Впр.5 ст. 177 Впр.1 ст.178 Впр.5 ст.179 |
|
Впр.6 ст.177 Впр.6 ст.180 |
|
+ |
|
|
67 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
Test |
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
68 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|
69 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
Повторити матеріал |
|
|
|
|
70 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повторити матеріал |
|
|
|
|