Календарне планування навчального матеріалу з геометрії для 8 класу

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу з геометрії для 8 класу на 2021/2022 навчальний рік
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування

 навчального матеріалу з геометрії в 8 класі

 

            Навчання за програмою: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. «Математика.5-9 класи». Сайт МОН.  Наказ МОН від 07.06.2017 № 804.

Укладачі програми (2012 р.): М. І. Бурда, Ю. І. Мальований, Є. П. Нелін, Д. А. Номировський, А. В. Паньков, Н. А. Тарасенкова, М. В. Чемерис, М. С. Якір

У розвантаженні програми (2015 рік) брали участь: М. І. Бурда,А. В. Паньков М. С. Якір, Д. А. НоміровськийА.В.

Над оновленням програми (2017 рік) працювали: М. І. Бурда,Б. В. Кудренко, О. Я. Біляніна, А. І. Азаренкова, О. І. Буковська, Т. С. Кіндюх,О. Є. Лисенко, А. В. Миляник, Н. В. Панова, А. В. Паньков М.С.

         Підручник: Істер О. С. Геометрія: підруч. для 8-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / О. С. Істер. – Київ : Генеза, 2021.  Наказ МОН від 22.02.2021 №243.

(2 години на тиждень, І семестр – 32 год.,  ІІ семестр – 38 год.)

Назва теми

Год

К.р.

1

Чотирикутники

22

2

2

Подібність трикутників

10

1

3

Розв’язування прямокутних трикутників

14

1

4

Многокутники. Площі многокутників

12+4

1

5

Повторення і систематизація навчального матеріалу

8

1

 

Разом

70

6

 

Тематичний план

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ уроку

 

Тема уроку

 

 

Дата

 

Примітки

 

проведення

 

скоригована

І семестр

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год.)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

1

Повторення і узагальнення навчального матеріалу з курсу геометрії 7-го класу

 

 

 

2

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника

 

 

 

3

Чотирикутник, його елементи. Паралелограм і його елементи

 

 

 

4

Паралелограм, його властивості й ознаки

 

 

 

5

Паралелограм, його властивості й ознаки

 

 

 

6

Прямокутник і його властивості

 

 

 

7

Ромб і його властивості

 

 

 

8

Ромб і його властивості

 

 

 

9

Квадрат і його властивості

 

 

 

10

Розв’язування задач

 

 

 

11

Контрольна робота №1

 

 

 

12

Трапеція

 

 

 

13

Трапеція

 

 

 

14

Центральні та вписані кути

 

 

 

15

Вписані та описані чотирикутники

 

 

 

16

Розв’язування задач

 

 

 

17

Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника

 

 

 

18

Середня лінія трикутника

 

 

 

19

Середня лінія трапеції

 

 

 

20

Розв’язування задач

 

 

 

21

Розв’язування задач

 

 

 

22

Контрольна робота №2

 

 

 

 

Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год.)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

 

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

23

Узагальнена теорема Фалеса

 

 

 

24

Подібні трикутники

 

 

 

25

Ознаки подібності трикутників

 

 

 

26

Ознаки подібності трикутників

 

 

 

27

Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику

 

 

 

28

Властивість бісектриси трикутника

 

 

 

29

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

 

 

30

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

 

 

 

31

Розв’язування задач

 

 

 

32

Контрольна робота №3

 

 

 

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год.)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

33

Теорема Піфагора

 

 

 

34

Теорема Піфагора

 

 

 

35

Теорема Піфагора

 

 

 

36

Перпендикуляр і похила, їх властивості

 

 

 

37

Перпендикуляр і похила, їх властивості

 

 

 

38

Розв’язування задач

 

 

 

39

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

 

 

 

40

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

 

 

 

41

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

 

 

 

42

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

43

Розв’язування прямокутних трикутників

 

 

 

44

Розв’язування задач

 

 

 

45

Розв’язування задач

 

 

 

46

Контрольна робота №4

 

 

 

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ, ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ. (12 год.)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

47

Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола

 

 

 

48

Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола

 

 

 

49

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

 

 

 

50

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

 

 

 

51

Розв’язування задач

 

 

 

52

Площа паралелограма

 

 

 

53

Площа паралелограма

 

 

 

54

Площа трикутника

 

 

 

55

Площа трикутника

 

 

 

56

Площа трикутника

 

 

 

57

Площа трапеції

 

 

 

58

Площа трапеції

 

 

 

59

Площа трапеції

 

 

 

60

Розв’язування задач

 

 

 

61

Розв’язування задач

 

 

 

62

Контрольна робота №5

 

 

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год.)

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів.

Розв’язує задачі практичного змісту на: визначення відстані до недоступної точки; висоти предмета; знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет) тощо.

63

Чотирикутники

 

 

 

64

Подібність трикутників

 

 

 

65

Розв’язувння прямокутних трикутників

 

 

 

66

Многокутники. Площі многокутників

 

 

 

67

Розв’язування задач

 

 

 

68

Розв’язування задач

 

 

 

69

Контрольна робота №6. Підсумкова контрольна робота за рік

 

 

 

70

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Теліга Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
17 серпня 2021
Переглядів
4259
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку