Презентація позакласного заходу - Інтелектуальна гра "Геометричний експрес" (8 клас)

Про матеріал
Презентація позакласного заходу - Інтелектуальна гра "Геометричний експрес". Дана презентація містить сценарій проведення заходу із різноманітними цікавими завданнями для групової або індивідуальної роботи здобувачів освіти 8-х класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Позакласний захід з математикиІнтелектуальна гра для здобувачів освіти 8-х класів“Геометричний експрес”Розробив: вчитель математики та інформатики Кондратенко Євген Олександрович Миколаївська ЗОШ I-III ступенів № 40

Номер слайду 2

Мета: розвивати логічне мислення, спритність, кмітливість здобувачів освіти, уміння діяти в нестандартних ситуаціях; розвивати критичне мислення та вміння аналізувати різні ситуації, швидко та правильно розв’язувати різні завдання, вміння працювати в групі або індивідуально; учити спілкуванню математично грамотною мовою; виховувати впевненість у собі, наполегливість, інтерес до геометрії.

Номер слайду 3

«Речі існують, уподібнюючись числу. …Якби не було числа і його сутності, то ні для кого не існувало би нічого ясного ні в речах самих по собі, ні в їх відношеннях одної до іншої». «Не ганяйся за щастям: воно завжди знаходиться у тобі самому». давньогрецький філософ і математик Піфагор

Номер слайду 4

Умови “Геометричного експресу” Здобувачі освіти в групах або індивідуально виконують різні цікаві завдання, обговорюють їх. За кожне правильно виконане завдання отримують певну кількість балів, наприкінці інтелектуальної гри кожна група (команда) та окремі здобувачі освіти підраховують кількість балів для отримання остаточної оцінки. Також у нас діятиме “Довідкове бюро” (це вчитель або хтось із здобувачів освіти – за бажанням). Воно займається перевіркою правильності розв’язання завдань, та відповідей виявленням та аналізом помилок і нарахуванням балів.

Номер слайду 5

Увага! “Геометричний експрес” вирушає у цікаву подорож. Станція 1 “Розминка”. Команди відповідають на запитання і записують відповіді в окремому бланку або в зошиті. Після цього з допомогою “Довідкового бюро” перевіряємо відповіді і підраховуємо кількість балів. Їдуть, їдуть, у дальнії країРозумні діти, друзі мої !

Номер слайду 6

Як називається?1. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.2. Твердження, яке вимагає доведення.3. Сума довжин усіх сторін многокутника.4. Паралелограм, у якого всі кути прямі.5. Пряма, що має тільки одну спільну точку з колом.6. Фігура, утворена замкнутою ламаною з найменшою кількістю ланок.7. На честь якого філософа і математика названа наступна теорема: У прямокутному трикутнику квадрат гіпотенузи дорівнює сумі квадратів катетів.8. Найбільша зі сторін прямокутного трикутника.

Номер слайду 7

Перевірка відповідей за допомогою “Довідкового бюро”За кожну правильну відповідь ви отримуєте 1 бал.

Номер слайду 8

Станція 2 “Кмітлива”. Завдання 1. З’ясуйте, скільки всього квадратів на рисунку.

Номер слайду 9

Завдання 2. Скільки всього трикутників зображено на рисунку?

Номер слайду 10

Перевірка відповідей за допомогою “Довідкового бюро”Завдання 1. 8 квадратів. Завдання 2. 10 трикутників. Правильна відповідь до кожного з двох завдань оцінюється 2 балами. Кожна команда дізнається про бали, набрані на цій станції та суму балів за дві станції.

Номер слайду 11

Інтелектуальна хвилинка – гра “Вірю, не вірю” Чи вірите ви, що Піфагор, окрім математики й філософії, займався ще й спортом? І настільки успішно, що став олімпійським чемпіоном. А займався він кулачними боями. Чи вірите ви, що вперше теорію музики розробив саме Піфагор?

Номер слайду 12

Станція 3 “Практична”. Серед рівних розумом – за однакових інших умов – переважає той, хто знає геометрію. Б. Паскаль

Номер слайду 13

Задача. Висота стіни 117 стоп, а довжина драбини 125 стоп. Знайдіть, на якій відстані від стіни знаходиться нижній кінець драбини. дозволяється використання калькулятора

Номер слайду 14

Перевірка відповіді за допомогою “Довідкового бюро”Розв’язання. Відповідь: 44 стопи. Правильна відповідь – 3 бали; були на вірному шляху, але при розв’язанні допустили помилку – 1 бал; взагалі не змогли розв’язати – 0 балів.

Номер слайду 15

Станція 4 “Логічна”.

Номер слайду 16

Відповідь: 30 куль. Правильно виконане завдання – 4 бали;Хто помилився не більше, ніж на 4 кулі – 2 бали;Хто помилився на 5 куль і більше – 0 балів. Кожна команда дізнається про суму своїх балів, набраних на чотирьох станціях інтелектуальної гри, та готується до зупинки на вирішальній 5-ій станції.

Номер слайду 17

Станція 5 “Тестувальна”.1. За допомогою якого приладу можна побудувати геометричну фігуру, яка в перекладі з латинської означає «льняна нитка »?А) циркуль; Б) трикутник; В) лінійка; Г) транспортир. 2. Основними геометричними фігурами на площині є: А) точка і пряма; Б) точка і відрізок; В) пряма і відрізок; Г) коло і пряма. 3. Дві прямі, які не перетинаються називаються: А) перпендикулярними; Б) паралельними; В) рівними; Г) протилежними. 4. Як називається трикутник, для якого виконується теорема Піфагора?А) рівносторонній; Б) рівнобедрений; В) прямокутний; Г) різносторонній.5. Наука, назва якої перекладається з грецької мови на українську як «землевимірювання», це: А) планіметрія; Б) тригонометрія; В) стереометрія; Г) геометрія.

Номер слайду 18

Перевірка відповідей за допомогою “Довідкового бюро”ВАБВГЗа кожну правильну відповідь ви отримуєте – 2 бали. Підраховуємо бали, набрані на цій станції та загальну кількість балів. У величезному саду геометрії кожний може підібрати собі букет за смаком. Д. Гільберт

Номер слайду 19

Підсумки заходу Які завдання вам сподобались найбільше? (обговорення з командами та окремими здобувачами освіти). P. S. Один великий письменник сказав, що людину можна оцінювати дробом, знаменник якого – це все те добре, що він думає про себе сам, а чисельник – це все те добре, що про цю людину думають інші. Чим більший чисельник, тим більший самий дріб. Бажаю всім, щоб щастя додавалося, горе віднімалося, щоб достаток примножувався, а кохання ділилося! Всього вам найкращого!

pptx
Додано
21 серпня 2021
Переглядів
1448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку