Календарне планування з геометрії. 8 клас. Істер О.С.

Про матеріал
Складено до підручника: Істер О.С. Геометрія: підручник для 8 класу-К:Генеза,2021. Згідно з навчальною програмою затвердженою МОН України (Лист №664 від 06.06.2012);Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5-9 класів із навчанням українською мовою (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН від 07.06.2017р. №804)
Перегляд файлу

Геометрія, 8 клас

(70 годин на рік, 2 години на тиждень)

 

Тема

Кількість годин

Контрольні роботи

за програмою

за планом

 

1.

Чотирикутники

22

21

2

2

Подібність трикутників

10

11

1

3

Розв’язування прямокутних трикутників

14

14

1

    4

Многокутники. Площі многокутників

12

16

1

5

Резерв

12

-

 

6

Повторення і систематизація навчального матеріалу

-

8

1

Усього

70

70

6

Контрольні роботи

6

6

6

 

 

№ уроку

Дата

проведення

 

Тема уроку

 

 

К-ть годин

 

Примітки

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (21 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·   означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·   ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·   теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (21 год)

1

 

Повторення і узагальнення матеріалу з курсу геометрії 7-го класу

1

 

2

 

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника

1

 

3

 

Чотирикутник, його елементи. Паралелограм і його властивості

1

 

4

 

Паралелограм, його властивості й ознаки

1

 

5

 

Паралелограм, його властивості й ознаки.

 Самостійна робота

1

1

 

6

 

Прямокутник і його властивості

1

 

7

 

Ромб і його властивості

1

 

8

 

Ромб і його властивості

1

 

9

 

Квадрат і його властивості

1

 

10

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота

1

 

11

 

Контрольна робота № 1 «Чотирикутник, його елементи. Паралелограм та його види»

1

 

12

 

АКР. Трапеція

1

 

13

 

Трапеція

1

 

14

 

Центральні і вписані кути

1

 

15

                                                                       

Вписані та описані чотирикутники

1

 

16

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

17

 

Теорема  Фалеса. Середня лінія трикутника

1

 

18

 

Середня лінія трикутника. Середня лінія трапеції

1

 

19

 

Середня лінія трапеції

1

 

20

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи. Самостійна робота

1

 

21

                                                     

Контрольна робота № 2 «Трапеція. Центральні та вписані кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса». Середні лінії трикутника і трапеції»

1

 

                       Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (11 год)

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості

22

 

АКР. Узагальнена теорема Фалеса

1

 

23

 

Подібні трикутники.

1

 

24

 

Ознаки подібності трикутників

1

 

25

 

Ознаки подібності трикутників. Самостійна робота

1

 

26

 

Середні пропорційні відрізки у прямокутному трикутнику

1

 

27

 

Властивість бісектриси трикутника

1

 

28

 

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач

1

 

29

 

Застосування подібності трикутників до розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

30

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

31

 

Контрольна робота № 3 «Подібність трикутників»

1

 

32

 

АКР. Підсумковий урок

1

 

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

33

 

Теорема Піфагора

1

 

34

 

Теорема Піфагора

1

 

35

 

Теорема Піфагора

1

 

36

 

Перпендикуляр і похила, їх властивості

1

 

37

 

Перпендикуляр і похила, їх властивості

1

 

38

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

39

 

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

1

 

40

 

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

1

 

41

 

Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

1

 

42

 

Розв’язування прямокутних трикутників

1

 

43

 

Розв’язування прямокутних трикутників

1

 

44

 

Розв’язування задач. Самостійна робота

1

 

45

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

46

 

Контрольна робота № 4 «Розв’язування прямокутних трикутників»

1

 

         Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (16 год)

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ (16 год)

47

 

АКР. Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло,  і многокутник, описаний навколо кола

1

 

48

 

Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло,

 і многокутник, описаний навколо кола

1

 

 

 

49

 

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

1

 

50

 

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника

1

 

51

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

52

 

Площа паралелограма

1

 

53

 

Площа паралелограма

1

 

54

 

Площа трикутника

1

 

55

 

Площа трикутника

1

 

56

 

Площа трикутника

1

 

57

 

Площа трапеції

1

 

58

 

Площа трапеції

1

 

59

 

Площа трапеції

1

 

60

 

Розв’язування задач і вправ. Самостійна робота

1

 

61

 

Узагальнення і систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи

1

 

62

 

Контрольна робота № 5 «Многокутники. Площі многокутникі»

1

 

 

Тема 5. ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (8 год)

63

 

АКР. Чотирикутники

1

 

64

 

Чотирикутники

1

 

65

 

Подібність трикутників

1

               

66

 

Розв’язування прямокутних трикутників

1

 

67

 

Розв’язування прямокутних трикутників

1

 

68

 

Многокутники. Площі многокутників

1

 

69

 

Підсумкова контрольна робота за рік №6

1

 

70

 

Підсумковий урок

1

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Веремейчик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кухтін Юлія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маргіта Наталія Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Планування
Додано
27 серпня 2021
Переглядів
15487
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку