На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 06.02.2015 № 100 «Про розвантаження навчальних програм для учнів 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» до навчальних програм внесено зміни, спрямовані на їх розвантаження, врахування вікових особливостей розвитку дитини.
Програма:
Навчальна програма, затверджена наказом МОН від 07.06.2017 №804.
Підручник: Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова. Геометрія. Підручник класу загальноосвітніх навчальних закладів 2016. – 272 с. для 8 класу
Геометрія – 35 год ( I семестр – 16 год., 1 год. на тиждень;
II семестр – 19 год., 1 год. на тиждень).
1. |
Чотирикутники |
|
|
2. |
Подібність трикутників |
|
|
3. |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
4. |
Многокутники. Площі многокутників |
|
|
5. |
Повторення та систематизація навчального матеріалу |
|
|
п/п |
Тема |
Кількість годин |
Кількість контрольних робіт |
Геометрія (35 год.)
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
Прим. |
1 |
Повторення навчального матеріалу за 7 клас. |
|
|
Тема 1. Чотирикутники |
|||
2 |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника |
|
|
3 |
Паралелограм, його властивості. Ознаки паралелограма |
|
|
4 |
Прямокутник і його властивості. Ромб, квадрат та їх властивості |
|
|
5 |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
|
6 |
Контрольна робота № 2 |
|
|
7 |
Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, її властивості |
|
|
8 |
Трапеція. Середня лінія трапеції, її властивості |
|
|
9 |
Вписані та центральні кути. Розв’язування задач |
|
|
10 |
Вписані та описані чотирикутники. Розв’язування задач |
|
|
11 |
Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів |
|
|
12 |
Контрольна робота № 3 |
|
|
Тема 2. Подібність трикутників |
|||
13 |
Узагальнена теорема Фалеса. |
|
|
14 |
Подібні трикутники Розв’язування задач |
|
|
15 |
Перша ознака подібності трикутників. Друга і третя ознаки подібності трикутників |
|
|
16 |
Контрольна робота № 4 |
|
|
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників |
|||
17 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
|
|
18 |
Теорема Піфагора. Розв’язування задач |
|
|
19 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
|
|
20 |
Співвідношення між сторонами й кутами прямокутного трикутника. Розв’язування задач |
|
|
21 |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів |
|
|
22 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
|
|
23 |
Розв’язування прямокутних трикутників Розв’язування задач |
|
|
24 |
Контрольна робота № 5 |
|
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників |
|||
25 |
Многокутник та його елементи |
|
|
26 |
Опуклі та неопуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника |
|
|
27 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
|
|
28 |
Поняття площі многокутника. Площі прямокутника, паралелограма Площа ромба. |
|
|
29 |
Площа трапеції Розв’язування задач |
|
|
30 |
Площа трикутника Розв’язування задач |
|
|
31 |
Контрольна робота № 6 |
|
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|||
32 |
Чотирикутники. Подібність трикутників |
|
|
33 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
|
|
34 |
Многокутники. Площі многокутників. Розв’язування задач |
|
|
35 |
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
|