Календарне планування НУШ Математика Будна 1 клас ІІ семестр

Про матеріал

Календарно тематичне планування з математики на ІІ семестр для 1 класу НУШ. За підручником Н.О. Будної видавництва "НАВЧАЛЬНА КНИГА — БОГДАН", 2018.

Перегляд файлу

За підручником: Н.О. Будна Математика: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Н.О. Будна. Т.: Навчальна книга - Богдан, 2018.

35 тижнів х 4 години на тиждень = 140 години

№п/п

Тема уроку

Сторінка

Дата

65

Умова та запитання задачі. Ознайомлення із текстовими задачами на знаходження суми.

58

 

66

Складання і розв’язування задач.

59

 

67

Дія віднімання. Компоненти дії віднімання.

59

 

68

Додавання і віднімання числа 1.

60

 

69

Збільшення (зменшення) числа на 1.

60

 

70

Додавання і віднімання числа 2.

61

 

71

Збільшення або зменшення числа на 1 і 2.

61

 

72

Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

62

 

73

Додавання і віднімання числа 3.

63

 

74

Збільшення та зменшення числа на 3.

63

 

75

Десяток.

64

 

76

Додавання і віднімання числа 4.

65

 

77

Збільшення і зменшення числа на 4.

65

 

78

Знаходження невідомого доданка.

66

 

79

Додавання і віднімання числа 5.

67

 

80

Збільшення і зменшення числа на 5.

67

 

81

Різницеве порівняння чисел.

68

 

82

Двадцять, тридцять, сорок.

69

 

83

Додавання і віднімання числа 6.

70

 

84

П’ятдесят, шістдесят, сімдесят. Розв’язування виразів і задач на додавання і віднімання чисел 1-6. Складання задач зі словами «стільки ж».

71

 

85

Додавання і віднімання числа 7.

72

 

86

Вісімдесят, дев’яносто, сто.

73

 

87-88

Додавання і віднімання чисел 8 і 9.

74

 

89-90

Кілограм.

75

 

91-92

Літр.

76

 

93-94

Десять десятків. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць та задач на різницеве порівняння.

77

 

95-96

Додавання кількох доданків. Повторення вивченого.

78

 

97-98

Віднімання кількох чисел.

79

 

99

Додавання і віднімання по одиниці.

80

 

100

Додавання і віднімання чисел частинами.

80

 

101

Гривня. Застосування прийому додавання і відніман­ня чисел по 1 у ході розв’язування задач і виразів.

81

 

102-103

Переставна властивість дії додавання.

82

 

104

Числовий вираз. Значення числового виразу. Повторення.

83

 

105

Усна і письмова нумерація чисел 11-20.

84

 

106

Лічба в межах 20.

85

 

107

Десятки та одиниці.

86

 

108

Числа другого десятка. Письмова нумерація чисел 11-20. Одноцифрові та двоцифрові числа.

87

 

109

Додавання і віднімання виду: 10 + 8, 18 - 8, 18 - 10.

88

 

110

Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15 + 1, 15 - 1).

89

 

111-112

Дециметр. Закріплення нумерації чисел в межах 20.

90

 

113

Доба.

91

 

114

Годинник. Повторення вивченого.

92

 

115

Додавання чисел в другому десятку.

93

 

116

Віднімання чисел у другому десятку.

94

 

117

Невідоме зменшуване.

95

 

118-119

Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Десятковий склад чисел.

96-97

 

120-121

Числа першої сотні.

98-99

 

122

Наступне і попереднє число.

100

 

123

Додавання та віднімання числа 1.

101

 

124

Рівність, нерівність.

101

 

125-126

Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа.

102-103

 

127

Додавання виду 43 + 20, 43 + 2.

104

 

128

Додавання виду 30 + 26, 3 + 26.

105

 

129

Віднімання виду 65 - 30, 65 - 3.

106

 

130

Метр

107

 

131

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок).

108

 

132

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок).

109

 

133

Невідомий від’ємник.

110

 

134

Закріплення вивченого

111

 

135

Перевірна робота.

 

 

136

Повторення та закріплення вивченого за рік.

112-119

 

137

Повторення та закріплення вивченого за рік.

 

138

Повторення та закріплення вивченого за рік.

 

139

Повторення та закріплення вивченого за рік.

 

140

Підсумковий урок.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
11 січня
Переглядів
2375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку