Календарно тематичне планування з математики на ІІ семестр для 1 класу НУШ. За підручником Н.О. Будної видавництва "НАВЧАЛЬНА КНИГА — БОГДАН", 2018.
За підручником: Н.О. Будна Математика: підручник для 1 класу закладів загальної середньої освіти / Н.О. Будна. – Т.: Навчальна книга - Богдан, 2018.
35 тижнів х 4 години на тиждень = 140 години
№п/п |
Тема уроку |
Сторінка |
Дата |
|
65 |
Умова та запитання задачі. Ознайомлення із текстовими задачами на знаходження суми. |
58 |
|
|
66 |
Складання і розв’язування задач. |
59 |
|
|
67 |
Дія віднімання. Компоненти дії віднімання. |
59 |
|
|
68 |
Додавання і віднімання числа 1. |
60 |
|
|
69 |
Збільшення (зменшення) числа на 1. |
60 |
|
|
70 |
Додавання і віднімання числа 2. |
61 |
|
|
71 |
Збільшення або зменшення числа на 1 і 2. |
61 |
|
|
72 |
Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
62 |
|
|
73 |
Додавання і віднімання числа 3. |
63 |
|
|
74 |
Збільшення та зменшення числа на 3. |
63 |
|
|
75 |
Десяток. |
64 |
|
|
76 |
Додавання і віднімання числа 4. |
65 |
|
|
77 |
Збільшення і зменшення числа на 4. |
65 |
|
|
78 |
Знаходження невідомого доданка. |
66 |
|
|
79 |
Додавання і віднімання числа 5. |
67 |
|
|
80 |
Збільшення і зменшення числа на 5. |
67 |
|
|
81 |
Різницеве порівняння чисел. |
68 |
|
|
82 |
Двадцять, тридцять, сорок. |
69 |
|
|
83 |
Додавання і віднімання числа 6. |
70 |
|
|
84 |
П’ятдесят, шістдесят, сімдесят. Розв’язування виразів і задач на додавання і віднімання чисел 1-6. Складання задач зі словами «стільки ж». |
71 |
|
|
85 |
Додавання і віднімання числа 7. |
72 |
|
|
86 |
Вісімдесят, дев’яносто, сто. |
73 |
|
|
87-88 |
Додавання і віднімання чисел 8 і 9. |
74 |
|
|
89-90 |
Кілограм. |
75 |
|
|
91-92 |
Літр. |
76 |
|
|
93-94 |
Десять десятків. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць та задач на різницеве порівняння. |
77 |
|
|
95-96 |
Додавання кількох доданків. Повторення вивченого. |
78 |
|
|
97-98 |
Віднімання кількох чисел. |
79 |
|
|
99 |
Додавання і віднімання по одиниці. |
80 |
|
|
100 |
Додавання і віднімання чисел частинами. |
80 |
|
|
101 |
Гривня. Застосування прийому додавання і віднімання чисел по 1 у ході розв’язування задач і виразів. |
81 |
|
|
102-103 |
Переставна властивість дії додавання. |
82 |
|
|
104 |
Числовий вираз. Значення числового виразу. Повторення. |
83 |
|
|
105 |
Усна і письмова нумерація чисел 11-20. |
84 |
|
|
106 |
Лічба в межах 20. |
85 |
|
|
107 |
Десятки та одиниці. |
86 |
|
|
108 |
Числа другого десятка. Письмова нумерація чисел 11-20. Одноцифрові та двоцифрові числа. |
87 |
|
|
109 |
Додавання і віднімання виду: 10 + 8, 18 - 8, 18 - 10. |
88 |
|
|
110 |
Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1 (15 + 1, 15 - 1). |
89 |
|
|
111-112 |
Дециметр. Закріплення нумерації чисел в межах 20. |
90 |
|
|
113 |
Доба. |
91 |
|
|
114 |
Годинник. Повторення вивченого. |
92 |
|
|
115 |
Додавання чисел в другому десятку. |
93 |
|
|
116 |
Віднімання чисел у другому десятку. |
94 |
|
|
117 |
Невідоме зменшуване. |
95 |
|
|
118-119 |
Усна і письмова нумерація чисел 21-100. Десятковий склад чисел. |
96-97 |
|
|
120-121 |
Числа першої сотні. |
98-99 |
|
|
122 |
Наступне і попереднє число. |
100 |
|
|
123 |
Додавання та віднімання числа 1. |
101 |
|
|
124 |
Рівність, нерівність. |
101 |
|
|
125-126 |
Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа. |
102-103 |
|
|
127 |
Додавання виду 43 + 20, 43 + 2. |
104 |
|
|
128 |
Додавання виду 30 + 26, 3 + 26. |
105 |
|
|
129 |
Віднімання виду 65 - 30, 65 - 3. |
106 |
|
|
130 |
Метр |
107 |
|
|
131 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). |
108 |
|
|
132 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок). |
109 |
|
|
133 |
Невідомий від’ємник. |
110 |
|
|
134 |
Закріплення вивченого |
111 |
|
|
135 |
Перевірна робота. |
|
|
|
136 |
Повторення та закріплення вивченого за рік. |
112-119 |
|
|
137 |
Повторення та закріплення вивченого за рік. |
|
||
138 |
Повторення та закріплення вивченого за рік. |
|
||
139 |
Повторення та закріплення вивченого за рік. |
|
||
140 |
Підсумковий урок. |
|
|
|