10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Календарне планування., Образотворче мистецтво, 4 клас.

Про матеріал

Календарно - тематичне планування уроків з образотворчого мистецтва для 4 класу складено відповідно діючої програми. Деякі види робіт можуть бути змінені.

Перегляд файлу

                                        Образотворче мистецтво

 

Тема уроку

Дата

                 Художній образ у графіці, живописі та скульптурі

1

 

Вступ. Техніка безпеки на уроках образотворчого мистецтва. Художній образ в  образотворчому мистецтві. Поняття про художній образ в мистецтві.  Виконання творчої роботи за уявою «Спогади про літо» (матеріали на вибір)

 

2

 

Художній образ у графіці.Лінія, пляма, крапка, штрих як засоби створення художнього образу в навчальній графічній роботі « Сосна край лісу»

 

3

 

Графічна техніка як засіб створення  художнього образу. Виконання композиції  «Природні стихії. Дощ».

 

4

 

 Колір як засіб створення образу в живописі. Створення засобами кольору певного за характером образу. Виконання творчої роботи за уявою «Осінній пейзаж «Мелодія осені»

 

5

Художня  техніка як засіб створення  образу в живописі. Виконання навчальної роботи за уявою  « Синій туман»

 

6

Скульптура та її види. Особливості створення художнього образу в об ємі.Створення колективної творчої роботи « На Казковій галявині. Мешканці казкового міста»

 

 

7

 

Незвичайні матеріали художника-скульптора.Створення казкового образу з природних матеріалів «Казкові образи природи. Веселий лісовик»

 

 

 

 

Тема 2. Художній образ у декоративно-прикладному мистецтві, архітектурі та дизайні

 

8

Відмінність декоративної манери зображення від реалістичної.Особливості декоративного образу в творах народних майстрів Прикладна діяльність. Виготовлення  ляльки- мотанки « Зайчик на пальчик»

 

9

Форма, колір, декор у створенні художнього образу. Виконання навчальної роботи у техніці декоративно-прикладного живопису «Диво-птах»

 

10

Петриківський розпис:композиційне та колірне рішення. Прикладна  діяльність: «Виконання композиції «Казкова квітка Петриківки»

 

11

Народне мистецтво витинанки.Значення осі симетрії при виготовленні витинанки.Прикладна діяльність . Створення симетричної вазонної композиції у техніці витинанки  «Дерево життя»

 

 

Архітектура як будівельне мистецтво.Образ будівлі, її призначення.  Створення образу будиночка для казкового персонажа.

 

13

Інтер єр як внутрішній вигляд споруди.Виконання навчальної творчої роботи «Інтер єр української світлиці».

 

14

Дизайн та художнє конструювання.Створення художнього образу в техніці паперопластики «Чарівний ліхтарик»

 

 

15

Шрифт і декор у створенні художнього образу. Опанування навичок виконання шрифтової композиції. Прикладна діяльність. Створення вітальної листівки засобами паперопластики у поєднанні з шрифтовою композицією.

 

 

 

16

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Організація виставки дитячих робіт.

 

 

Тема 3. Образи природи, тварин, людей у мистецтві

 

17

Фантастичні та реалістичні образи в мистецтві. Ознайомлення з графічною технікою набризк.Розвиток фантазії учнів та рівня оволодіння художніми засобами  виразності під час виконання роботи  « Жителі невідомої планети».

 

18

 

Відтворення явищ природи, глибини простору в пейзажному жанрі. Засоби створення художнього образу в пейзажі. Свідомий вибір формату, положення аркуша, межі зламу простору (вище, нижче на аркуші). Виконання  пейзажної роботи за уявою «Караван в пустелі».

 

19

 

Пропедевтичні відомості про ілюзорне зближення паралельних горизонтальних ліній, що ідуть в глибину (річка, доріжка то що). Передавання плановосі відкритого простору за допомогою кольору та тону.

Створення композиції «Морські фантазії . Захід сонця на морі».

 

 

20

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від освітлення (від кольору неба). Виконання пейзажної творчої роботи « Зимовий вечір»

 

21

 

Казкові звірі та істоти у творах образотворчого мистецтва. Трансформація форми як засіб створення фантастичного образу. Створення декоративного образу тварини у вигляді української народної ляльки «Коник- мотанка».

 

22

Виражальні засоби під час створення образів фантастичних істот за мотивами творів народних художників. Створення (ліплення) образу фантастичної істоти за мотивами творчості

М. Примаченко.

 

23

Образи тварин у творах художників-анімалістів. Поняття «пропорції», «динаміка», «статика».Виконання навчальної творчої роботи «Мій чотирилапий друг».

 

24

Образи людей у портретному жанрі.Виконання навчальної творчої роботи «Портрет казкового героя. Ілюстрація до казки «Котигорошко».

 

25

Зображення людини в русі та в стані спокою(в статичному та динамічному станах).Ознайомлення з графічною технікою штампування.Виготовлення кліше.Виконання композиції «Веселі старти (естамп)».

 

 

 

Тема 4. Образ рідного краю в мистецтві

 

 

26

Узагальнення знань про мову образотворчого мистецтва, його види і жанри. Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Композиція «Український рушничок»

 

 

27

 

Архітектурні пам ятки рідного краю. Важливість збереження пам яток архітектури.Значення вибору формату для створення  виразної врівноваженої композиції.Виконання зображення архітектурної пам ятки свого рідного краю.

 

 

28

Актуалізація знань про колір як засіб вираження настрою у пейзажі. Усвідомлення залежності колірної гами від освітлення. Краса природи рідного краю.Виконання багатопланової пейзажної роботи 

«Садки цвітуть».

 

29

 

Зв язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення композиції. Виконання композиції «Святковий день. Свято Івана Купала».

 

30

 

Зв язок архітектури з природним середовищем. Уявлення про ландшафтну архітектуру. Вибір колірної гами, художньої техніки та манери зображення, визначення композиційного центру під час створення композиції. Виконання композиції «Святковий  салют»

 

31

 

Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Декоративна шпаківня (паперопластика)

 

32

 

Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення квілінгу. Композиція «Диво-дзвіночки»

 

33

Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарне мистецтво. Розвиток навичок створення квілінгу. Композиція «Ажурна брама»

 

34

Колективна композиція «Україна – моя Батьківщина» (матеріали на вибір) Узагальнення і систематизація знань учнів. Виставка творчих робіт учнів. Підсумок за рік

 

 

 

docx
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку