Календарне планування. Основи здоров'я 5клас.

Про матеріал
Календарне планування. Основи здоров'я 5клас. Для роботи з дітьми на індивідуальній формі навчання. Наватнаження 0,5 год на тиждень
Перегляд файлу

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора

_________ Самофалова О.А.

  «__» вересня 2020 р.

 

   ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

_________ Базеко І.М.

«__»  вересня 2020 р.

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА

З  ОСНОВ ЗДОРОВ’Я

для учениці 5  класу

Доніної Владислави

 

Для 5класу

Для індивідуального навчання

Усього

35 год.

1 години на тиждень

17 год.

0,5 години на тиждень

Розділ 1. Здоров’я людини

 

Дата

Зміст

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

Принципи здорового способу життя. Принципи безпечної життєдіяльності.

 

 

Ти – пішохід. Засоби безпеки у транспорті.

Знаннєвий компонент

Учні:називають: - принципи безпечної життєдіяльності;

- порядок дій при потраплянні в небезпечну ситуацію;

- номери телефонів рятувальних служб;

- до кого звертатися в разі погіршення самопочуття;

- небезпеки, які можуть виникнути на зупинках громадського транспорту;

- правила поведінки пасажирів громадського транспорту на зупинці, під час посадки в транспорт, руху і висадки;

- небезпеки, які можуть загрожувати пасажирам у переповненому транспорті;

- засоби безпеки в автомобілі та громадському транспорті;

- засоби безпеки пішохода

Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади безпечних і небезпечних ситуацій;

пояснюють вплив способу життя на здоров’я;

уміють:

- вимірювати температуру тіла;

- використовувати прийоми для самозаспокоєння при потраплянні в небезпечну ситуацію;

- визначати кількість смуг на дорозі за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки та «на око»;

 - переходити багатосмугову дорогу, дорогу з обмеженою оглядовістю;

- безпечно поводитися на зупинці громадського транспорту; 

- розшифровувати піктограми в метрополітені;

 - приймати безпечне положення при аварії в громадському транспорті;

- правильно діяти при пожежі в салоні транспорту;

дотримуються правил поведінки у громадському транспорті

Ціннісний компонент

Учні:розпізнають:

- види пішохідних переходів та дорожні знаки, якими їх позначають;

- дорожню розмітку;

- дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту;

- найбезпечніші місця в салоні автотранспорту;

пояснюють:

- небезпеку переходу дороги на зупинці громадського транспорту; 

- перевагу руху транспорту екстрених служб

Розділ 2. Фізична складова здоров’я

3

 

 

Хочеш бути здоровим – рухайся,загартовуйся!

Знаннєвий компонентУчні:називають:

- переваги занять фізичною культурою та спортом

для розвитку і формування характеру;

- засоби безпеки при заняттях спортом;

- правила користування басейном;

- способи допомоги і самодопомоги тому, хто

провалився під лід;

уміють:

- виконувати вправи для формування правильної постави та гімнастики для очей;

- розраховувати максимальну масу свого портфеля;

 - обирати засоби безпеки при катанні на роликових ковзанах і роликових дошках

- надавати допомогу і самодопомогу при падінні та спортивних травмах;

Діяльнісний компонент

Учні:аналізують: 

- наслідки недосипання для здоров’я і навчання;

 - вплив телебачення і комп’ютерів на здоров’я;

дотримуються правил перегляду телепередач, роботи за комп’ютером

Ціннісний компонент

Учні:розпізнають:

- ситуації, які можуть призвести до порушення

постави та зниження гостроти зору;

- ознаки перевтоми; активний і пасивний

відпочинок;

пояснюють:

- методи зміцнення здоров’я;

- небезпеку ігор на льоду

4

 

Хочеш бути здоровим –  відпочивай!

5

 

Профілактика «шкільних хвороб».

6

 

Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я»

Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я

7

 

 

Кожен має талант.

Знаннєвий компонентУчні:називають:

- етапи активного слухання;

 - ознаки   вияву почуттів;

уміють:

- складати розпорядок  дня;

- визначати і враховувати індивідуальні особливості

сприйняття і пам’яті; 

- готуватися до контрольних робіт;

- використовувати різні прийоми навчання:

- виявляти повагу до дорослих і однолітків;

- протидіяти виявам неповаги  у своєму середовищі

Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади способів перепочинку під час занять;

аналізують наслідки неорганізованості

Ціннісний компонентУчні:розпізнають:

- ознаки правильно і неправильно облаштованого

робочого місця;

- чинники, які допомагають і заважають виконувати

домашні завдання;

пояснюють:

-  чому треба працювати над розвитком   здібностей; - необхідність самодисципліни;

- різницю між емоціями та почуттями;

- важливість поваги до почуттів інших  і надання допомоги тим, хто цього потребує

8

 

Планування часу

9

 

 

Домашні завдання. Як стати відмінником.

 

 

 

 

10

 

Ти – особливий. Ми – особливі. Про почуття і співчуття.

 

 

 

 

 

 Розділ 3. Соціальна складова здоров’я

Тема 1. Соціальне благополуччя.

11

 

 

Правила людських стосунків. Що сприяє порозумінню між людьми.

Знаннєвий компонентУчні:називають умови ефективного спілкування;

Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади:

- правил поведінки в школі;

- реалізації дітьми своїх прав; порушень прав дитини;

- обов’язків школярів у школі і вдома;

- поведінки, яка сприяє дружбі;  

- ситуацій, коли не варто погоджуватися на

пропозицію однолітків;

уміють:

- упевнено спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності звертатися до них за допомогою;

- протидіяти агресії і насиллю в учнівському середовищі

Ціннісний компонентУчні:розпізнають:

- вербальні та невербальні способи спілкування;

- пасивну, агресивну й упевнену поведінку;

- вияви насилля в учнівському середовищі;

- безпечні і небезпечні ситуації щодо зараження ВІЛ через кров;

- небезпеки спілкування в Інтернеті

пояснюють важливість реалізації прав дитини.

12

 

Упевнена поведінка

13

 

 

Спілкування з дорослими. Спілкування з однолітками.

14

 

Соціальна небезпека інфекційних захворювань.

Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека.

15

 

 

«Трикутник вогню.» Пожежна тривога.

Знаннєвий компонентУчні:називають: 

- можливі способи проникнення зловмисників у дім;

- чинники ризику під час перебування надворі без дорослих;

- умови виникнення горіння;

- причини виникнення побутових пожеж;

- місця підвищеної небезпеки надворі;  

- види стихійних лих;

- ознаки безпечного пляжу, ситуації, коли варто

утримуватися від купання, небезпеки, що

загрожують плавцям;

Діяльнісний компонентУчні:уміють:  

- досліджувати з дорослими безпеку своєї оселі;

- повторно використовувати пластикові упаковки;

- відмовлятися від пропозицій гратися у небезпечних місцях, розпалювати багаття, псувати громадське майно;

- гасити невеликі пожежі, зокрема й спричинені електричним струмом;

- безпечно евакуюватися з оселі і приміщення школи;

- захищати органи дихання від отруйних газів;

- безпечно поводитися під час сильного вітру, грози, підтоплення;

- виготовляти рятувальні засоби з підручних матеріалів;

- допомогти постраждалому при тепловому або сонячному ударі;

- надавати першу допомогу потерпілим на воді;

дотримуються правил безпеки удома й надворі, при користуванні Інтернетом, відпочинку на природі

Ціннісний компонентУчні:наводять приклади: джерел запалювання; горючих, легкозаймистих і негорючих матеріалів;

розпізнають небезпечні місця у населеному пункті (мікрорайоні);

пояснюють:

- небезпеку недотримання правил безпеки житла, розголошення особистих даних в Інтернеті; 

- необхідність уникнення місць підвищеної небезпеки надворі,  можливого утворення натовпу;  

- до кого і як можна звернутися по допомогу в разі небезпечної ситуації з незнайомцями

16

 

Сам удома. Сам надворі.

17

 

Земля – наш спільний дім. Стихійні лиха. Відпочинок на природі.

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
3056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку