ПОГОДЖЕНО Заступник директора _________ Самофалова О.А. «__» вересня 2020 р.
|
ЗАТВЕРДЖУЮ Директор _________ Базеко І.М. «__» вересня 2020 р. |
|
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА
З ОСНОВ ЗДОРОВ’Я
для учениці 5 класу
Доніної Владислави
|
Для 5класу |
Для індивідуального навчання |
Усього |
35 год. 1 години на тиждень |
17 год. 0,5 години на тиждень |
Розділ 1. Здоров’я людини |
||||
|
Дата |
Зміст |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
|
1
2
|
|
Принципи здорового способу життя. Принципи безпечної життєдіяльності.
Ти – пішохід. Засоби безпеки у транспорті. |
Знаннєвий компонент Учні:називають: - принципи безпечної життєдіяльності; - порядок дій при потраплянні в небезпечну ситуацію; - номери телефонів рятувальних служб; - до кого звертатися в разі погіршення самопочуття; - небезпеки, які можуть виникнути на зупинках громадського транспорту; - правила поведінки пасажирів громадського транспорту на зупинці, під час посадки в транспорт, руху і висадки; - небезпеки, які можуть загрожувати пасажирам у переповненому транспорті; - засоби безпеки в автомобілі та громадському транспорті; - засоби безпеки пішохода Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади безпечних і небезпечних ситуацій; пояснюють вплив способу життя на здоров’я; уміють: - вимірювати температуру тіла; - використовувати прийоми для самозаспокоєння при потраплянні в небезпечну ситуацію; - визначати кількість смуг на дорозі за допомогою дорожніх знаків, дорожньої розмітки та «на око»; - переходити багатосмугову дорогу, дорогу з обмеженою оглядовістю; - безпечно поводитися на зупинці громадського транспорту; - розшифровувати піктограми в метрополітені; - приймати безпечне положення при аварії в громадському транспорті; - правильно діяти при пожежі в салоні транспорту; дотримуються правил поведінки у громадському транспорті Ціннісний компонент Учні:розпізнають: - види пішохідних переходів та дорожні знаки, якими їх позначають; - дорожню розмітку; - дорожні знаки, якими позначають зупинки громадського транспорту; - найбезпечніші місця в салоні автотранспорту; пояснюють: - небезпеку переходу дороги на зупинці громадського транспорту; - перевагу руху транспорту екстрених служб |
|
Розділ 2. Фізична складова здоров’я |
||||
3
|
|
Хочеш бути здоровим – рухайся,загартовуйся! |
Знаннєвий компонентУчні:називають: - переваги занять фізичною культурою та спортом для розвитку і формування характеру; - засоби безпеки при заняттях спортом; - правила користування басейном; - способи допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід; уміють: - виконувати вправи для формування правильної постави та гімнастики для очей; - розраховувати максимальну масу свого портфеля; - обирати засоби безпеки при катанні на роликових ковзанах і роликових дошках - надавати допомогу і самодопомогу при падінні та спортивних травмах; Діяльнісний компонент Учні:аналізують: - наслідки недосипання для здоров’я і навчання; - вплив телебачення і комп’ютерів на здоров’я; дотримуються правил перегляду телепередач, роботи за комп’ютером Ціннісний компонент Учні:розпізнають: - ситуації, які можуть призвести до порушення постави та зниження гостроти зору; - ознаки перевтоми; активний і пасивний відпочинок; пояснюють: - методи зміцнення здоров’я; - небезпеку ігор на льоду |
|
4 |
|
Хочеш бути здоровим – відпочивай! |
||
5 |
|
Профілактика «шкільних хвороб». |
||
6 |
|
Узагальнення з теми «Фізична складова здоров’я» |
||
Розділ 3. Психічна й духовна складові здоров’я |
||||
7
|
|
Кожен має талант. |
Знаннєвий компонентУчні:називають: - етапи активного слухання; - ознаки вияву почуттів; уміють: - складати розпорядок дня; - визначати і враховувати індивідуальні особливості сприйняття і пам’яті; - готуватися до контрольних робіт; - використовувати різні прийоми навчання: - виявляти повагу до дорослих і однолітків; - протидіяти виявам неповаги у своєму середовищі Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади способів перепочинку під час занять; аналізують наслідки неорганізованості Ціннісний компонентУчні:розпізнають: - ознаки правильно і неправильно облаштованого робочого місця; - чинники, які допомагають і заважають виконувати домашні завдання; пояснюють: - чому треба працювати над розвитком здібностей; - необхідність самодисципліни; - різницю між емоціями та почуттями; - важливість поваги до почуттів інших і надання допомоги тим, хто цього потребує |
|
8 |
|
Планування часу |
||
9
|
|
Домашні завдання. Як стати відмінником.
|
||
10 |
|
Ти – особливий. Ми – особливі. Про почуття і співчуття.
|
||
|
|
|
||
Розділ 3. Соціальна складова здоров’я Тема 1. Соціальне благополуччя. |
||||
11 |
|
Правила людських стосунків. Що сприяє порозумінню між людьми. |
Знаннєвий компонентУчні:називають умови ефективного спілкування; Діяльнісний компонентУчні:наводять приклади: - правил поведінки в школі; - реалізації дітьми своїх прав; порушень прав дитини; - обов’язків школярів у школі і вдома; - поведінки, яка сприяє дружбі; - ситуацій, коли не варто погоджуватися на пропозицію однолітків; уміють: - упевнено спілкуватися з однолітками і дорослими, у разі необхідності звертатися до них за допомогою; - протидіяти агресії і насиллю в учнівському середовищі Ціннісний компонентУчні:розпізнають: - вербальні та невербальні способи спілкування; - пасивну, агресивну й упевнену поведінку; - вияви насилля в учнівському середовищі; - безпечні і небезпечні ситуації щодо зараження ВІЛ через кров; - небезпеки спілкування в Інтернеті пояснюють важливість реалізації прав дитини. |
|
12 |
|
Упевнена поведінка |
||
13
|
|
Спілкування з дорослими. Спілкування з однолітками. |
||
14 |
|
Соціальна небезпека інфекційних захворювань. |
||
Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. Пожежна безпека. |
||||
15
|
|
«Трикутник вогню.» Пожежна тривога. |
Знаннєвий компонентУчні:називають: - можливі способи проникнення зловмисників у дім; - чинники ризику під час перебування надворі без дорослих; - умови виникнення горіння; - причини виникнення побутових пожеж; - місця підвищеної небезпеки надворі; - види стихійних лих; - ознаки безпечного пляжу, ситуації, коли варто утримуватися від купання, небезпеки, що загрожують плавцям; Діяльнісний компонентУчні:уміють: - досліджувати з дорослими безпеку своєї оселі; - повторно використовувати пластикові упаковки; - відмовлятися від пропозицій гратися у небезпечних місцях, розпалювати багаття, псувати громадське майно; - гасити невеликі пожежі, зокрема й спричинені електричним струмом; - безпечно евакуюватися з оселі і приміщення школи; - захищати органи дихання від отруйних газів; - безпечно поводитися під час сильного вітру, грози, підтоплення; - виготовляти рятувальні засоби з підручних матеріалів; - допомогти постраждалому при тепловому або сонячному ударі; - надавати першу допомогу потерпілим на воді; дотримуються правил безпеки удома й надворі, при користуванні Інтернетом, відпочинку на природі Ціннісний компонентУчні:наводять приклади: джерел запалювання; горючих, легкозаймистих і негорючих матеріалів; розпізнають небезпечні місця у населеному пункті (мікрорайоні); пояснюють: - небезпеку недотримання правил безпеки житла, розголошення особистих даних в Інтернеті; - необхідність уникнення місць підвищеної небезпеки надворі, можливого утворення натовпу; - до кого і як можна звернутися по допомогу в разі небезпечної ситуації з незнайомцями |
|
16 |
|
Сам удома. Сам надворі. |
||
17 |
|
Земля – наш спільний дім. Стихійні лиха. Відпочинок на природі. |
||