Календарно-тематичне планування « Предметно-практичне навчання» 7 клас (3 години на тиждень)
І семестр
№ за порядком |
Дата |
Тема уроку |
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи |
Вступ (2 год.) |
|||
1 |
|
Значення праці в житті людини |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу за попередні роки |
2 |
|
Практична робота. Вправи на безпечне користування інструментами (ножицями, голкою, шилом, шпильками) |
Відтворення знань про безпечне користування інструментами |
Розділ 1. Технологія ручної обробки матеріалів (36 год.) Елементи графічної грамоти (6 год.) |
|||
3 |
|
Поняття про креслення і його призначення |
Збагачення уявлення про лінії креслення, розвиток уваги
|
4 |
|
Знайомство з професією кресляр |
Збагачення уявлення про професію кресляра, розвиток уваги
|
5 |
|
Інструменти, матеріали та приладдя кресляра (папір, лінійкa, олівець, косинець, гумка) |
Сенсомоторний розвиток тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій
|
6 |
|
Вимірювання i розмічання лінійкою |
Формування охайності, наполегливості |
7 |
|
Вимірювання i розмічання кутником |
Формування охайності, наполегливості |
8 |
|
Практична робота. Розпізнання плоских та об’ємних предметів. Розмічання й вирізання з картону геометричних фігур |
Збагачення уявлення про плоскі та об’ємні предмети, формування охайності, наполегливості |
Робота з папером i картоном. Технологія виготовлення мозаїки з паперових грудочок (15 год.)
|
|||
9 |
|
Понятгя про мозаїку (повторення) |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
10 |
|
Правила виготовлення паперових грудочок |
Збагачення уявлення про мозаїку, розвиток пізнавальної діяльності на основі формування загальнотрудових умінь |
11 |
|
Техніка виготовлення мозаїчних аплікацій з паперових грудочок на картонній основі |
Розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій, корекції дрібної моторики на основі роботи з папером |
12 |
|
Матеріали, інструменти та приладдя для виготовлення мозаїки з паперових грудочок (картон, кольоровий папір, клей ПВА) |
Розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій, корекції дрібної моторики на основі роботи з папером |
13 |
|
Організація робочого місця та дотримання санітарно-гігієнічних норм під час виконання pобіт
|
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги |
14 |
|
Практична робота. Виготовлення ескізу для виготовлення роботи «Осіннє дерево» |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
15 |
|
Практична робота. Виготовлення грудочок з кольорового паперу для мозаїки (кольори добираються згідно задуму аплікації). Відривання клаптиків паперу невеликого розміру (2 х 2 см), зминання клаптика паперу у грудочку |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
16 |
|
Практична робота. Нанесення клею на окремі деталі та укладання паперових грудочок на основу. Заповнення тла паперовими грудочками. Просушування роботи |
Формування охайності, наполегливості, уважності, самостійності |
17 |
|
Практична робота. Остаточне оформлення та оздоблення виробу |
Формування охайності, наполегливості, уважності, самостійності |
18 |
|
Практична робота. Виготовлення ескізу для виготовлення роботи «Квіти у вазі» |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
19 |
|
Практична робота. Виготовлення грудочок з кольорового паперу для мозаїки (кольори добираються згідно задуму аплікації) |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
20 |
|
Практична робота. Нанесення клею на окремі деталі та укладання паперових грудочок на основу. Заповнення тла паперовими грудочками. Просушування роботи. |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
21 |
|
Практична робота. Остаточне оформлення та оздоблення виробу |
Формування охайності, наполегливості, уважності, самостійності |
22 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
23 |
|
Підсумковий урок |
розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
Технологія виготовлення мозаїки в техніці торцювання (15 год.)
|
|||
24 |
|
Креповий папір та його властивості |
Розвиток уваги, порівняння властивостей паперу різних видів, порівняння паперу і картону, аналіз зразків аплікацій |
25 |
|
Вироби, оздоблені в техніці торцювання |
Збагачення уявлення про креповий папір, розвиток пізнавальної діяльності на основі формування загальних трудових умінь |
26 |
|
Матеріали, інструменти та приладдя для виготовлення мозаїки в техніці торцювання (креповий папір різних кольорів, картон, густий клей ПВА, ножиці, дерев'яна паличка або стержень з ручки). |
Розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій, корекції дрібної моторики на основі роботи з папером |
27 |
|
Техніка виготовлення заготовок для торцювання |
Формування поняття планування послідовності виконання роботи, здџйснення самоконтролю порівняння зі зразком
|
28 |
|
Правила створення аплікацій та композицій в техніџі торцювання |
Розвиток зорового, тактильного сприймання на основі формування перцептивних дій, корекції дрібної моторики на основі роботи з папером |
29 |
|
Правила безпечної роботи з ножицями. Організація робочого місця та дотримання санітарно-гігієнічних норм під час виконання pобіт
|
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги |
30 |
|
Практична робота. Виготовлення ескізу для виготовлення роботи «Виноградне гроно» |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
31 |
|
Практична робота. Виготовлення заготовок з кольорового крепового паперу для мозаїки (кольори добираються згідно задуму аплікації) нарізання квадратів розміром 1 х 1 см |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
32 |
|
Практична робота. Нанесення клею на окремі ділянки та поступове укладання паперових заготовок на основу - накручування заготовки на паличку та наклеювання. Заповнення тла паперовими заготовками. Просушування роботи |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
33 |
|
Практична робота. Остаточне оформлення та оздоблення виробу |
Формування охайності, наполегливості, уважності, самостійності |
34 |
|
Практична робота. Виготовлення ескізу для виготовлення роботи «Гілка горобини» |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
35 |
|
Практична робота. Виготовлення заготовок з кольорового крепового паперу для мозаїки |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
36 |
|
Практична робота. Нанесення клею на окремі ділянки та поступове укладання паперових заготовок на основу. Заповнення тла паперовими заготовками. Просушування роботи |
Формування охайності, наполегливості, уважності , розвиток уваги, самостійності |
37 |
|
Практична робота. Остаточне оформлення та оздоблення виробу |
Формування охайності, наполегливості, уважності, самостійності |
38 |
|
Урок узагальнення здобутих знань |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
Розділ 2. Технологія благоустрою i озеленення приміщень i територій (26 год.)
|
|||
Догляд за кімнатними рослинами (6 год.) |
|||
39 |
|
Кімнатні рослини та їх різновиди |
Збагачення уявлення про кімнатні рослини, про професії, розвиток любові до природи |
40 |
|
Види розмноження кімнатних рослин. Насіннєве розмноження кімнатних рослин |
Збагачення уявлення про кімнатні рослини, види розмноження, розвиток любові до природи |
41 |
|
Вегетативне розмноження кімнатних рослин |
Збагачення уявлення про кімнатні рослини, види розмноження, розвиток любові до природи |
42 |
|
Практична робота. Підготовка квіткових вазонів |
Розвиток дрібної моторики рук, працелюбності, наполегливостi у досягненні мети, відповідальності |
43 |
|
Практична робота. Заготівля живців |
Розвиток дрібної моторики рук, працелюбності, наполегливостi у досягненні мети, відповідальності |
44 |
|
Практична робота. Посадка живців у квіткові вазони |
Розвиток дрібної моторики рук, працелюбності, наполегливостi у досягненні мети, відповідальності |
45 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
46 |
|
Тематичне тестування |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |
47 |
|
Урок узагальнення |
Розвиток пам'яті на основі пригадування основного матеріалу |