Звіт про виконання навчальних програм в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
Звіт про виконання навчальних програм в умовах дистанційного навчання на період з 13.03.по 29.05 вчителя історії та правознавства Будакви Н.В.
Перегляд файлу

Звіт про виконання навчальних програм в умовах дистанційного навчання на період з 13.03.по 29.05 вчителя історії

Будакви Наталії Вікторівни

Відповідно до складеного плану роботи на період з 13 березня по

29 травня  2020 року  карантину було виконано більшість поставлених мною завдань.

В першу чергу  зверталась увага на інформування учнів  про серйозність вірусу COVID- 19 та засоби дезінфекції, а також на необхідності  продовжувати навчальний процес в нових умовах, наголошувалось увага на важливості дотримання режиму дня, вживанні вітамінів. З учнями 7класу  були сформовані контактні групи у мережі Viber та Інстаграм для розміщення інформації та здійснення зворотнього зв’язку між учнями і вчителем.

Кожного тижня, відповідно до розкладу уроків в умовах карантину, розроблялися та розміщувалися на  сайті школи завдання з історії України та всесвітньої історії для  учнів 5-11 класів. Учням  5-11 класів надавалася інформація пов’язана із стартом всеукраїнської онлайн школи на карантині (час, програма занять, де та як приєднатися до навчання). Розроблялися щотижневі індивідуальні плани роботи вчителя історії. Систематично проводилися індивідуальні консультації для батьків та учнів, які потребують допомоги під час дистанційного  навчання.

Робота зі шкільною документацією, зокрема з класними журналами, за проханням т. в.о. Міністра освіти Л.Мандзій  була перенесена до отримання рекомендаційного листа від МОНу керівниками закладів освіти. Проте результати роботи учнів протягом звітного періоду щоденно фіксувалися вчителем у приватних повідомленнях, які надсилалися учнями до  класних груп у Viber та на електронну пошту вчителя. Фотозвіти дозволили контролювати не тільки старанність та успішність учнів, а й правильність та охайність ведення учнівських зошитів. Оцінки зафіксовані вчителем та надіслані  учням у повідомленнях.  

Щотижня проводилось корегування календарно – тематичного планування, розроблялися та розсилалися завдання учням 5 – 11 класів згідно розкладу уроків, проводились індивідуальні консультації для учнів   в онлайн – режимі. Здійснювався пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та проводилось ознайомлення з ним учнів. Підібрано інтернет- ресурси для уроків історії України та всесвітньої історії, правознавства. Для учнів -11 класів розроблено конспекти, схеми, які містять матеріал з активізації опорних знань, пізнавальну інформацію, текстове пояснення, план роботи з підручником для складання конспекту, відеоматеріали та питання, завдання вказані в підручнику. Для глибшого засвоєння тем, що вивчалися протягом дистанційного навчання в умовах карантину рекомендовано учням використовувати відеоматеріали, інтернет-статті, онлайн тести, презентації, навчальні матеріали з поясненнями учителів всеукраїнської онлайн школи:

За означений термін дистанційного навчання під час карантину  були проведені практичні заняття з історії України: «Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях», «Розстріляне Відродження»: доля духовно-культурного та літературно-мистецького покоління в Україні. Узагальнюючі уроки з історії України за розділами: «УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРО-УГОРЩИНИ в другій половині ХІХ ст.» (виконання учнями тестових завдань за QR- код с.201) -  та «Утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні». (Тест- контроль) .

 Також, з всесвітньої історії за розділом: «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині XIX – на початку XX ст».

Окрім практичної роботи та виконаних тестових завдань учні надсилають презентації на електронну пошту та у Viber. В плані самоосвіти було опрацьовано ряд інструкцій та методичних рекомендацій керівництва переглянуто низку інтернет-статей на учительських сайтах та порталах «Історія та суспільствознавчі дисципліни в школі», «Всеосвіта», osvita.diia.gov.ua, http://mon-covid19.info/schools, http://zakinppo.org.ua/, матеріалами освітньої  (не) конференції «Тримай п’ять, освіто!», зокрема  «Онлайн EdCamp 2020: 5 рішень в умовах карантину». Переглянуто  вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину», трансляцію «Як організувати освітній процес у школі під час карантину: досвід роботи».

Було здійснено реєстрацію та запропоновано на о світньому сайті «Всеосвіта»  зразок власного індивідуального плану та напрацьований протягом карантину навчальний матеріал.

 

 За підсумками тестових,самостійних та контрольних завдань маємо такі результати знань:

  • Високий рівень 21%
  • Достатній рівень 52%
  • Середній рівень 27%
  • Для себе я визначила основні завдання – творча діяльність.
  • Без творчості неможливий ні виховний, ні навчальний процес.
  • Учитель творить нову особистість, яка житиме в цьому суспільстві, стане його невід’ємною частиною.
  •  

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку