Календарне планування
РОСІЙСЬКА МОВА
9 клас (70 годин, 2 години на тиждень)
До підручника Л.Давидюк «Російська мова 9 клас», 2017р.
(Календарно – тематичне планування з російської мови складено відповідно до «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Російська мова. 5-9 класи (початок вивчення з 1 класу)», затвердженої наказом МОН України від 07 червня 2017 р. № 804, розробленої на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, і відповідно до положень концепції «Нова українська школа» (2016 р.))
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
||
К-ть год. |
Дата |
К-ть год. |
Дата |
|
Знання з мови та мовні вміння |
2 |
|
2 |
|
Аудіювання |
|
|
1 |
|
Читання мовчки |
|
|
1 |
|
Зорово-слуховий диктант |
1 |
|
|
|
Слуховий диктант |
|
|
1 |
|
Письмовий переказ |
|
|
1 |
|
Діалог, усний переказ, усний твір, читання вголос – перевірка цих видів діяльності здійснюється індивідуально протягом ІІ семестру і не датується.
І семестр
№ |
Тема |
Дата |
|
|
|
|
|
Тема. Загальні відомості про мову |
|||
1 |
Мистецтво перекладу, «помилкові» друзі перекладача |
|
|
Тема. Просте речення (повторення). Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. |
|||
2 |
Повторення. Просте неускладнене речення. |
|
|
3 |
Повторення. Просте ускладнене речення. |
|
|
4 |
Речення з прямою мовою. Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. |
|
|
5 |
Урок розвитку мовлення. Особливості будови типових фрагментів тексту: міркування - коментар висловленого положення, узагальнення та підведення підсумків. |
|
|
6 |
Речення з непрямою мовою. |
|
|
7 |
Особливості перекладу прямої мови в непряму. Розділові знаки в реченнях з непрямою мовою. |
|
|
8 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі. |
|
|
9 |
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах. |
|
|
10 |
Урок-практикум. Використання в мові вивчених синтаксичних конструкцій (пряма і непряма мова, діалог, цитата). |
|
|
11 |
Урок розвитку мовлення. Ознайомлювальне, переглядове та вивчаюче читання. Читання вголос і мовчки монологічних і діалогічних текстів різних стилів і жанрів. |
|
|
12 |
Контрольна робота №1 за темою «Засоби передачі чужої мови». Тести. |
|
|
Тема. Складне речення. Складносурядне речення. |
|||
13 |
Значення і будова складного речення. Характер і засоби зв'язку між частинами складного речення. Види складних речень: сполучникові і безсполучникові знаки в складному реченні |
|
|
14 |
Урок розвитку мовлення. Твір на морально-етичну тему «Вчинки, за які мені соромно» |
|
|
15 |
Смислові відношення між частинами складносурядного речення. Сурядні сполучники. Розділові знаки в складносурядному реченні |
|
|
16 |
Урок розвитку мовлення. Синтаксичні синоніми складносурядних речень, їх текстоутворювальна роль. |
|
|
17 |
Складносурядні речення із сполучниками сурядності. |
|
|
18 |
Складносурядні речення з протиставними сполучниками |
|
|
19 |
Складносурядні речення з розділовими сполучниками |
|
|
20 |
Урок розвитку мовлення. Усне висловлювання на лінгвістичну тему «Мовні засоби комічного» |
|
|
21 |
Візуально-слуховий диктант |
|
|
Тема. Складнопідрядне речення. Основні види складнопідрядних речень |
|||
22 |
Значення і будова складнопідрядного речення: головна і другорядна частина. |
|
|
23 |
Сполучники підрядності, сполучникові і вказівні слова. |
|
|
24 |
Урок розвитку мовлення. Переказ з додатковим творчим завданням |
|
|
25 |
Види складнопідрядних речень. Виды сложноподчинённых предложений. Складнопідрядні речення з підрядними означальними |
|
|
26 |
Складнопідрядні речення з підрядними з'ясувальними |
|
|
27 |
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними місця і часу. |
|
|
28 |
Складнопідрядне речення з підрядною частиною способу дії, ступеня і міри |
|
|
29 |
Складнопідрядне речення з підрядною частиною причини і підрядною частиною слідства. |
|
|
30 |
Складнопідрядне речення з підрядною частиною умови і мети |
|
|
31 |
Складнопідрядне речення з підрядною частиною порівняння і ступеня |
|
|
32 |
Контрольна робота №2 за темою «Складнопідрядне речення», частина І. Тести |
|
|
ІІ семестр Тема. Складнопідрядне речення з декількома підрядними |
|||
33 |
Складнопідрядне речення з декількома підрядними |
|
|
34 |
Розділові знаки в складнопідрядних реченнях з декількома підрядними частинами |
|
|
35 |
Складнопідрядне речення з підрядними, котрі стосуються усієї головної частини, до одного, або до різних слів у головній частині. |
|
|
36 |
Урок розвитку мовлення. Діалог. Складання і розігрування діалогів по заданих параметрах ситуації, теми і мети. Діалог |
|
|
37 |
Урок розвитку мовлення. Твір-роздум публіцистичного стилю «Збережемо духовне багатство» |
|
|
38 |
Повторення. Складнопідрядне речення. |
|
|
39 |
Контрольна робота №3 за темою «Складнопідрядне речення», частина ІІ. Тест |
|
|
Тема. Безсполучникове складне речення |
|||
40 |
Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення. Інтонація в безсполучниковій складному реченні. Синонімія безсполучникових і сполучникових складних речень. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. |
|
|
41 |
Урок розвитку мовлення. Науковий стиль мови: сфера використання, функції, якості мови (повторення). Жанри письмової наукової мови |
|
|
42 |
Урок розвитку мовлення. Замітка в газету |
|
|
43 |
Кома і крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
|
|
44 |
Двокрапка в безсполучниковому реченні |
|
|
45 |
Тире в безсполучниковому складному реченні |
|
|
46 |
Урок розвитку мовлення. Реферат |
|
|
47 |
Контрольний письмовий твір |
|
|
Тема. Складне речення з різними видами зв’язку
|
|||
48 |
Складне речення з різними видами зв’язку. Интонация в сложных предложениях с разными видами связи. |
|
|
49 |
Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку. |
|
|
50 |
Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв’язку. |
|
|
51 |
Читання мовчки. Синтаксичний розбір складного речення. |
|
|
52 |
Синтаксичний розбір складного речення. |
|
|
53 |
Урок розвитку мовлення. Жанри офіційно-ділового стилю. |
|
|
54 |
Контрольна робота №4 за темою «Складне речення». Тести |
|
|
Тема. Текст. Лінгвістика тексту |
|||
55 |
Текст. Ознаки тексту. |
|
|
56 |
Змістовно-композиційна організація тексту. Абзац, складне синтаксичне ціле |
|
|
57 |
Смислові внутрішньотекстові зв'язки. Усний твір |
|
|
58 |
Аудіювання |
|
|
59 |
Компоненти тексту. Абзац в структурі тексту |
|
|
60 |
Компоненти тексту. Складне синтаксичне ціле (ССЦ) у структурі тексту. Усний переказ |
|
|
61 |
Засоби міжфразового зв’язку |
|
|
62 |
Види інформації у тексті |
|
|
63 |
Урок розвитку мовлення. Виразне читання за складеною розміткою (партитурі) тексту. Складання питань за текстом. Проблематика тексту. Чтання вслух |
|
|
64 |
Основні види інформації та типи мовлення |
|
|
65 |
Актуальне членування тексту |
|
|
66 |
Слуховий диктант |
|
|
67 |
Урок-практикум. Комплексний стилістичний аналіз тексту |
|
|
68 |
Урок розвитку мовлення. Переказ-переклад з української мови на російську з використанням вивчених синтаксичних конструкцій |
|
|
69 |
Повторення |
|
|
70 |
Підсумковий урок |
|
|