Календарне планування "Російська мова та читання" 2 клас НУШ

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з російської мови за підручником Лапшина для 2 класу НУШ з російською мовою навчання
Перегляд файлу

Російська мова та читання

за підручником Русский язык и чтение : учеб. для 2 класса с обучен.

на рус. яз. заведений общего среднего образования

(в 2-х частях). Ч. 1 / И. Н. Лапшина, Н. Н. Зорька. —

К. : Издательский дом «Освита», 2019. — 112 с. : ил.

 

І семетр

 

№ з/п

Дата

Примітка

Тема уроку

1

 

 

Тема 1. В рідному краю. Мова і мовлення.  Сприймаю інформацію з одного прослуховування. Знайомлюсь з підручником: його структурою, умовними позначками. Читаю вголос правильно, цілими словами. Виконую мовні завдання на повторення вивченого в 1 класі.

2

 

 

Читаю вголос правильно, цілими словами, інтоную речення. А.Костецький «Родные места». Вчусь відрізняти мову і мовлення.

3

 

 

Користуюсь усним та письмовим мовленням. Вчусь розуміти зміст прочитаного. К.Д.Ушинський « Наше отечество».  А. Пидсуха «Дума об Украине». Складаю висловлювання.

4

 

 

Розвиток мовлення № 1.

5

 

 

Вчусь правильно читати. Обговорюю прочитане. Користуюсь словами ввічливості. В. Сухомлинський «Чтобы ты стал лучше», О. Дриз «Добрые слова». Складання речень із словами ввічливості.

6

 

 

Вчусь правильно читати. Обговорюю прочитане. Користуюсь словами ввічливості. В. Сухомлинський «Чтобы ты стал лучше», О. Дриз «Добрые слова». Складання речень із словами ввічливості.

7

 

 

Робота з дитячою книжкою № 1.

8

 

 

Спостерігаю за силою голосу та темпом мовлення. Вчусь читати виразно. Т.Волгина «Город над Днепром». Доповнення речень. Складання оповіді.

9

 

 

Перевірна робота № 1.

10

 

 

Тема 2. Зміни в природі. Осінь настала. Текст.  Вчусь розрізняти текст та непов’язані між собою речення. Називаю образні слова, пояснюю їхню роль в оповіданнях. І. Бунін «Сегодня на пустой поляне…»

11

 

 

Знайомлюсь із заголовком до тексту. Встановлюю зв’язки  між подіями та дійовими особами твору. И.Соколов – Микитов «Художница- осень».

12

 

 

Знаходжу в тексті його частини, пояснюю їх роль, вчусь переказувати прочитаний твір. «Бусинка – рябинка».

13

 

 

Знаходжу в тексті його частини, пояснюю їх роль, вчусь переказувати прочитаний твір. «Бусинка – рябинка».

14

 

 

Розвиток мовлення № 2.

15

 

 

Задаю питання за змістом твору. Закріплюю вміння виділяти частини твору. О.Высотская «Что нам осень принесла».

16

 

 

Робота з дитячою книжкою № 2.

17

 

 

Спостерігаю за засобами зв’язку речень в тексті. Читаю та переказую текст. Н.Сладков «Осенняя ёлочка».

18

 

 

Спостерігаю за засобами зв’язку речень в тексті. Читаю та переказую текст. Н.Сладков «Осенняя ёлочка».

19

 

 

Читаю та розповідаю про свої враження від прочитаного. Вчусь користуватись засобами зв’язку в самостійному мовленні. И. Соколов – Микитов «Улетают журавли».

20

 

 

Читаю. Називаю дійових осіб твору. Закріплюю вивчене про текст. Н. Сладков «Почему ноябрь пегий?»

21

 

 

Перевірна робота № 2.

22

 

 

Тема 3. Пізнаю світ. Речення.  Вчусь знаходити межу речень в тексті. Читаю плавно, цілими словами.

23

 

 

Вчусь ставити запитання до слів в реченні. Читаю, пояснюю значення слів. В. Орлов «Живой букварь».

24

 

 

Вчусь ставити запитання до слів в реченні. Читаю, пояснюю значення слів. В. Орлов «Живой букварь».

25

 

 

Знаходжу в тексті розповідне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю виразно. Н. Демидова «Оконная тетрадка».

26

 

 

Знаходжу в тексті розповідне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю виразно. Н. Демидова «Оконная тетрадка».

27

 

 

Розвиток мовлення № 3.

28

 

 

Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших»

29

 

 

Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших»

30

 

 

Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших»

31

 

 

Робота з дитячою книжкою № 3.

32

 

 

Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех».

33

 

 

Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех».

34

 

 

Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех».

35

 

 

Знаходжу в тексті спонукальне речення. вчусь читати виразно. А.Шибаев  «Познакомились».

36

 

 

Знаходжу в тексті спонукальне речення. вчусь читати виразно. А.Шибаев  «Познакомились».

37

 

 

Узагальнюю уявлення  про оповідання. Закріплюю уявлення про зв'язок слів у реченні. Б. Емельянов «Зелёная букашина».

38

 

 

Узагальнюю уявлення  про оповідання. Закріплюю уявлення про зв'язок слів у реченні. Б. Емельянов «Зелёная букашина».

39

 

 

Перевірна робота № 3.

40

 

 

Тема 4. Про друзів хороших та вірних. Звуки та букви. Склад. Наголос. Вчусь чтати правильно та усвідомлено. Розрізняю в слові звуки та букви.

41

 

 

Вчусь слухати текст. Ставлю запитання до почутого. Виділяю в слові звуки та букви.  В. Драгунский «Заколдованная буква».

42

 

 

Вчусь слухати текст. Ставлю запитання до почутого. Виділяю в слові звуки та букви.  В. Драгунский «Заколдованная буква».

43

 

 

Розрізняю звуки та букви. Запам'ятовую алфавіт. Б.Заходер «Песенка – азбука».

44

 

 

Розрізняю звуки та букви. Запам'ятовую алфавіт. Б.Заходер «Песенка – азбука».

45

 

 

Розвиток мовлення № 4.

46

 

 

Читаю усвідомлено та виразно. Готуюсь читати текст за ролями. Повторюю ділення слів на склади. В.Осеева «Добрая хозяюшка»

47

 

 

Робота з дитячою книжкою № 4.

48

 

 

Закріплюю ділення слів на склади. Повторюю правила переноса слів. Вчусь декламувати вірш. В.Коркин «Не умею быть один».

49

 

 

Закріплюю ділення слів на склади. Повторюю правила переноса слів. Вчусь декламувати вірш. В.Коркин «Не умею быть один».

50

 

 

Читаю, пояснюю значення слів. Розрізняю голосні звуки. повторюю позначення їх буквами. казка «Лиса и журавль».

51

 

 

Читаю, пояснюю значення слів. Розрізняю голосні звуки. повторюю позначення їх буквами. казка «Лиса и журавль».

52

 

 

Визначаю в слові наголос. Розповідаю про враження від прочитаного. Ю.Кушак «Ночное приключение».

53

 

 

Визначаю в слові наголос. Розповідаю про враження від прочитаного. Ю.Кушак «Ночное приключение».

54

 

 

Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима»

55

 

 

Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима»

56

 

 

Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима»

57

 

 

Вчусь читати мовчки. Розрізняю в слові приголосні звуки. Повторюю їхнє позначення на письмі. Розрізняю дзвінкі та глухі приголосні звуки. Н.Сладков «Волшебная полочка».

58

 

 

Вчусь читати мовчки. Розрізняю в слові приголосні звуки. Повторюю їхнє позначення на письмі. Розрізняю дзвінкі та глухі приголосні звуки. Н.Сладков «Волшебная полочка».

59

 

 

Читаю. Співвідношу вимову та написання слів із приголосними звуками. Розрізняю тверді та м'які приголосні звуки. Б.Павлов «Синицы».

60

 

 

Перевірна робота № 4.

61

 

 

Вчусь вибірковому читанню. Повторюю позначення м'якості приголосних звуків на письмі. Н. Сладков «Ласка, белочка и медведь». И.Токмакова «Живи, ёлочка!».

62

 

 

Вчусь вибірковому читанню. Повторюю позначення м'якості приголосних звуків на письмі. Н. Сладков «Ласка, белочка и медведь». И.Токмакова «Живи, ёлочка!».

63

 

 

Співвідношу вимову та написання слів. Співвідношу прочитане зі власним читацьким досвідом. И. Мазнин «Давайте дружить».

64

 

 

Узагальнюючий урок за 1 семестр.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Самусенко Ірина Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Зарайська Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ходыко Екатерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Російська мова, Планування
Додано
28 серпня
Переглядів
1643
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку