Російська мова та читання
за підручником Русский язык и чтение : учеб. для 2 класса с обучен.
на рус. яз. заведений общего среднего образования
(в 2-х частях). Ч. 1 / И. Н. Лапшина, Н. Н. Зорька. —
К. : Издательский дом «Освита», 2019. — 112 с. : ил.
І семетр
№ з/п |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
1 |
|
|
Тема 1. В рідному краю. Мова і мовлення. Сприймаю інформацію з одного прослуховування. Знайомлюсь з підручником: його структурою, умовними позначками. Читаю вголос правильно, цілими словами. Виконую мовні завдання на повторення вивченого в 1 класі. |
2 |
|
|
Читаю вголос правильно, цілими словами, інтоную речення. А.Костецький «Родные места». Вчусь відрізняти мову і мовлення. |
3 |
|
|
Користуюсь усним та письмовим мовленням. Вчусь розуміти зміст прочитаного. К.Д.Ушинський « Наше отечество». А. Пидсуха «Дума об Украине». Складаю висловлювання. |
4 |
|
|
Розвиток мовлення № 1. |
5 |
|
|
Вчусь правильно читати. Обговорюю прочитане. Користуюсь словами ввічливості. В. Сухомлинський «Чтобы ты стал лучше», О. Дриз «Добрые слова». Складання речень із словами ввічливості. |
6 |
|
|
Вчусь правильно читати. Обговорюю прочитане. Користуюсь словами ввічливості. В. Сухомлинський «Чтобы ты стал лучше», О. Дриз «Добрые слова». Складання речень із словами ввічливості. |
7 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 1. |
8 |
|
|
Спостерігаю за силою голосу та темпом мовлення. Вчусь читати виразно. Т.Волгина «Город над Днепром». Доповнення речень. Складання оповіді. |
9 |
|
|
Перевірна робота № 1. |
10 |
|
|
Тема 2. Зміни в природі. Осінь настала. Текст. Вчусь розрізняти текст та непов’язані між собою речення. Називаю образні слова, пояснюю їхню роль в оповіданнях. І. Бунін «Сегодня на пустой поляне…» |
11 |
|
|
Знайомлюсь із заголовком до тексту. Встановлюю зв’язки між подіями та дійовими особами твору. И.Соколов – Микитов «Художница- осень». |
12 |
|
|
Знаходжу в тексті його частини, пояснюю їх роль, вчусь переказувати прочитаний твір. «Бусинка – рябинка». |
13 |
|
|
Знаходжу в тексті його частини, пояснюю їх роль, вчусь переказувати прочитаний твір. «Бусинка – рябинка». |
14 |
|
|
Розвиток мовлення № 2. |
15 |
|
|
Задаю питання за змістом твору. Закріплюю вміння виділяти частини твору. О.Высотская «Что нам осень принесла». |
16 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 2. |
17 |
|
|
Спостерігаю за засобами зв’язку речень в тексті. Читаю та переказую текст. Н.Сладков «Осенняя ёлочка». |
18 |
|
|
Спостерігаю за засобами зв’язку речень в тексті. Читаю та переказую текст. Н.Сладков «Осенняя ёлочка». |
19 |
|
|
Читаю та розповідаю про свої враження від прочитаного. Вчусь користуватись засобами зв’язку в самостійному мовленні. И. Соколов – Микитов «Улетают журавли». |
20 |
|
|
Читаю. Називаю дійових осіб твору. Закріплюю вивчене про текст. Н. Сладков «Почему ноябрь пегий?» |
21 |
|
|
Перевірна робота № 2. |
22 |
|
|
Тема 3. Пізнаю світ. Речення. Вчусь знаходити межу речень в тексті. Читаю плавно, цілими словами. |
23 |
|
|
Вчусь ставити запитання до слів в реченні. Читаю, пояснюю значення слів. В. Орлов «Живой букварь». |
24 |
|
|
Вчусь ставити запитання до слів в реченні. Читаю, пояснюю значення слів. В. Орлов «Живой букварь». |
25 |
|
|
Знаходжу в тексті розповідне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю виразно. Н. Демидова «Оконная тетрадка». |
26 |
|
|
Знаходжу в тексті розповідне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю виразно. Н. Демидова «Оконная тетрадка». |
27 |
|
|
Розвиток мовлення № 3. |
28 |
|
|
Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших» |
29 |
|
|
Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших» |
30 |
|
|
Знаходжу в тексті питальне речення. Правильно дотримуюсь інтонування речень. Читаю плавно, цілими словами. М. Пляцковский «Как ослик алфавіт учился уважать старших» |
31 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 3. |
32 |
|
|
Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех». |
33 |
|
|
Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех». |
34 |
|
|
Читаю. вчусь ділити текст на частини, підбирати до них назву. Користуюсь розповідними та питальними реченнями в самостійному мовленні. А. Светов «Волшебный орех». |
35 |
|
|
Знаходжу в тексті спонукальне речення. вчусь читати виразно. А.Шибаев «Познакомились». |
36 |
|
|
Знаходжу в тексті спонукальне речення. вчусь читати виразно. А.Шибаев «Познакомились». |
37 |
|
|
Узагальнюю уявлення про оповідання. Закріплюю уявлення про зв'язок слів у реченні. Б. Емельянов «Зелёная букашина». |
38 |
|
|
Узагальнюю уявлення про оповідання. Закріплюю уявлення про зв'язок слів у реченні. Б. Емельянов «Зелёная букашина». |
39 |
|
|
Перевірна робота № 3. |
40 |
|
|
Тема 4. Про друзів хороших та вірних. Звуки та букви. Склад. Наголос. Вчусь чтати правильно та усвідомлено. Розрізняю в слові звуки та букви. |
41 |
|
|
Вчусь слухати текст. Ставлю запитання до почутого. Виділяю в слові звуки та букви. В. Драгунский «Заколдованная буква». |
42 |
|
|
Вчусь слухати текст. Ставлю запитання до почутого. Виділяю в слові звуки та букви. В. Драгунский «Заколдованная буква». |
43 |
|
|
Розрізняю звуки та букви. Запам'ятовую алфавіт. Б.Заходер «Песенка – азбука». |
44 |
|
|
Розрізняю звуки та букви. Запам'ятовую алфавіт. Б.Заходер «Песенка – азбука». |
45 |
|
|
Розвиток мовлення № 4. |
46 |
|
|
Читаю усвідомлено та виразно. Готуюсь читати текст за ролями. Повторюю ділення слів на склади. В.Осеева «Добрая хозяюшка» |
47 |
|
|
Робота з дитячою книжкою № 4. |
48 |
|
|
Закріплюю ділення слів на склади. Повторюю правила переноса слів. Вчусь декламувати вірш. В.Коркин «Не умею быть один». |
49 |
|
|
Закріплюю ділення слів на склади. Повторюю правила переноса слів. Вчусь декламувати вірш. В.Коркин «Не умею быть один». |
50 |
|
|
Читаю, пояснюю значення слів. Розрізняю голосні звуки. повторюю позначення їх буквами. казка «Лиса и журавль». |
51 |
|
|
Читаю, пояснюю значення слів. Розрізняю голосні звуки. повторюю позначення їх буквами. казка «Лиса и журавль». |
52 |
|
|
Визначаю в слові наголос. Розповідаю про враження від прочитаного. Ю.Кушак «Ночное приключение». |
53 |
|
|
Визначаю в слові наголос. Розповідаю про враження від прочитаного. Ю.Кушак «Ночное приключение». |
54 |
|
|
Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима» |
55 |
|
|
Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима» |
56 |
|
|
Вчусь читати із зупинками. Співвідношу вимову та напис слів з ненаголошеними голосними звуками. Н.Абрамцева «Что такое зима» |
57 |
|
|
Вчусь читати мовчки. Розрізняю в слові приголосні звуки. Повторюю їхнє позначення на письмі. Розрізняю дзвінкі та глухі приголосні звуки. Н.Сладков «Волшебная полочка». |
58 |
|
|
Вчусь читати мовчки. Розрізняю в слові приголосні звуки. Повторюю їхнє позначення на письмі. Розрізняю дзвінкі та глухі приголосні звуки. Н.Сладков «Волшебная полочка». |
59 |
|
|
Читаю. Співвідношу вимову та написання слів із приголосними звуками. Розрізняю тверді та м'які приголосні звуки. Б.Павлов «Синицы». |
60 |
|
|
Перевірна робота № 4. |
61 |
|
|
Вчусь вибірковому читанню. Повторюю позначення м'якості приголосних звуків на письмі. Н. Сладков «Ласка, белочка и медведь». И.Токмакова «Живи, ёлочка!». |
62 |
|
|
Вчусь вибірковому читанню. Повторюю позначення м'якості приголосних звуків на письмі. Н. Сладков «Ласка, белочка и медведь». И.Токмакова «Живи, ёлочка!». |
63 |
|
|
Співвідношу вимову та написання слів. Співвідношу прочитане зі власним читацьким досвідом. И. Мазнин «Давайте дружить». |
64 |
|
|
Узагальнюючий урок за 1 семестр. |