РОСІЙСЬКА МОВА
За підручником: Русский язык: учеб. для 2-го кл. заведений общ. сред. образования / Елена Самонова, Юлия Горобец. – Киев.: Генеза, 2019.
(1 година на тиждень, всього – 34 години)
Розподіл навчального часу
№ |
Зміст програми |
Кількість годин |
1 |
Тема 1. Повторення |
1 |
2 |
Тема 2. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад |
5 |
3 |
Тема 3. Звуки і букви. Приголосні звуки |
13 |
4 |
Тема 4. Текст. Речення. Слова |
15 |
|
Усього: |
34 |
Календарне планування
№ уроку |
Тема уроку |
К-ть годин |
Дата |
Примітки |
1 семестр |
||||
Тема 1. Повторення (1 год) |
||||
|
Знайомство з підручником. Здрастуй, школо! Як поводити себе під час слухання. |
1 |
|
|
Тема 2. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад (5 год) |
||||
|
Звуки і букви. Голосні і приголосні звуки |
1 |
|
|
|
Склад. Наголос. Наголошені та ненаголошені голосні |
1 |
|
|
|
Діалог. Правила поведінки під час бесіди |
1 |
|
|
|
Інтернет. Комп’ютерні ігри. Буква «О». Букви «О», «А» |
1 |
|
|
|
Буква «Я». Правильно висловлюємося |
1 |
|
|
Тема 3. Звуки і букви. Приголосні звуки (13 год) |
||||
|
Дзвінкі та глухі приголосні. Тверді та м’які приголосні |
1 |
|
|
|
Звуки [г], [г´] |
1 |
|
|
|
Оглушення дзвінких приголосних звуків |
1 |
|
|
|
Поєднання «ПЯ», «МЯ», «БЯ», «ВЯ» |
1 |
|
|
|
Букви «Ч», «Щ». Поєднання «ЧА», «ЩА», «ЧУ», «ЩУ» |
1 |
|
|
|
Букви «И», «Ы», їх звукове значення |
1 |
|
|
|
Поєднання «ЖИ», «ШИ». Поєднання «ЦЫ», «ЦИ» |
1 |
|
|
|
Буква «Э», «Е», «Ё» |
1 |
|
|
2 семестр |
||||
|
Реклама. Складання діалогів |
1 |
|
|
|
Робота з книгою. Елементи книги. Поєднання «ЖЕ», «ШЕ», «ЦЕ» |
1 |
|
|
|
Поєднання «БЁ», «ПЁ», «МЁ», «ВЁ», «РЁ» |
1 |
|
|
|
Правопис слів із ненаголошеними голосними |
1 |
|
|
|
Буква «Ь». Буква «Ъ» |
1 |
|
|
Тема 3. Текст. Речення. Слова (15 год) |
||||
|
Алфавіт. Правила переносу слів. Списування тексту |
1 |
|
|
|
Зміст і заголовок тексту. Поділ тексту на частини. План |
1 |
|
|
|
Слухаємо текст, звіряємо із планом висловлювання |
1 |
|
|
|
Засоби поєднання речень у тексті. Усний переказ тексту |
1 |
|
|
|
Робота над змістом прочитаного тексту |
1 |
|
|
|
Медіатексти. Види речень за метою висловлювання. Звертання |
1 |
|
|
|
Виразне читання напам’ять |
1 |
|
|
|
Значення слова. Групи слів за значенням |
1 |
|
|
|
Слова – назви предметів. Велика літера в іменах людей, кличках тварин, назв міст та сіл |
1 |
|
|
|
Слова – ознаки предметів, та слова, що позначають кількість |
1 |
|
|
|
Слова для позначення дії, місця і часу дії |
1 |
|
|
|
Слова, що служать для зв’язку слів у реченні. Тематичні групи слів. |
1 |
|
|
|
Складаємо усне висловлювання. Письмове висловлювання |
1 |
|
|
|
Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням |
1 |
|
|
|
Складання діалогів. Написання твору. Повторення вивченого у 2-гому класі |
1 |
|
|