Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннями
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ
від 26.07.2018 р. №814
(Додаток №16)
учителя початкових класів
Кулішової Антоніни Анатоліївни
на 2019-2020 н.р.
Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)
РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ НАВИЧОК
(0,5 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
Тема 1. Декоративне малювання. |
|||
1 |
Малювання візерунка на аркуші в клітинку. «Прикрасимо рушничок». Малювання візерунка за допомогою прямих та ламаних ліній. |
|
|
2 |
«Килимок». Малювання візерунка в смузі з ліній та крапок. |
|
|
3 |
«Гарна серветка». Малювання візерунка в квадраті з різнокольорових прямих ліній. |
|
|
4 |
«Прикрасимо посуд». Малювання візерунка у колі (коло - готова форма). |
|
|
5 |
«Хустинка для бабусі». Малювання візерунка в трикутній формі (трикутник - готова форма). |
|
|
6 |
Малювання орнаменту з квітів і листячка в смузі (колі, прямокутнику). |
|
|
Тема 2. Малювання з натури |
|||
7 |
«Зубчики для гребінця». Малювання прямих ліній. |
|
|
8 |
«Пришиваємо ґудзики ляльці». (Малювання кола олівцем). |
|
|
9 |
«Ласкаво світить нам сонце золоте». (Малювання кола і прямих ліній). |
|
|
10 |
Малювання крапками насіння соняшника. |
|
|
11 |
«Яблука рум'яні на гілці дозріли». (Яблука –готова форма). |
|
|
Тема 3. Тематичне малювання |
|||
12 |
Малювання тематичних композицій: «Небо і земля». |
|
|
13 |
Малювання тематичних композицій: «Зоряна ніч». |
|
|
14 |
Малювання тематичних композицій: «Квітка-семицвітка». |
|
|
15 |
Малювання тематичних композицій: «Пори року» (осінь, зима, весна, літо). |
|
|
16 |
Виконання ілюстрацій до казок: «Колобок». |
|
|
17 |
Виконання ілюстрацій до казок: «Три вемеді» |
|
|