Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ МИСТЕЦТВО (малювання) 1 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До до підручника «Мистецтво» О. Каліні

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ МИСТЕЦТВО (малювання) 1 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До до підручника «Мистецтво» О. Калініченко, Л. Аристова
Перегляд файлу

№ п/п

Тема уроку

Дата

 

 

 

Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ

 

МИСТЕЦТВО (малювання)

1 год на тиждень

За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко.

До до підручника «Мистецтво» О. Калініченко, Л. Аристова

 

І семестр

 

1.

Здрастуй, рідна школо!

Основні поняття: вітальна листівка. Виготовлення вітальної листівки, присвяченої Дню знань (кольоровий, тонований папір; олівці, фломастери, маркери; природні матеріали (листя, квіти, травинки); ножиці, клей).

 

2.

Здрастуй, рідна школо!

Основні поняття: графіка, графічні матеріали.

Малюнок дерева пастеллю.

Зображення дерева, яке вітає учнів дорогою до школи. За бажанням можна доповнити малюнок паперовими пташками (білий або тонований папір; фломастер чи вуглина).

 

3.

Осінні враження.

Основні поняття: основні засоби виразності графіки: точка, лінія, штрих, пляма.

Зображення яблука лінією і плямою.

Зображення фруктів або овочів чи ягід у вигляді веселих танцівників на святі врожаю (кольорові олівці); штрихування.

 

4.

Осінні враження.

Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні).

 М. Наїрашвілі      «Айстри», Т. Килівник «Айстри».

Малювання айстр або хризантем, кольори яких покращать

Настрій  малюнка (гуаш, кольоровий  папір, картон);

штампування.

 

5.

Барвисті ритми.

Основні поняття: силует.

Розпізнавання силуетів (фото шести квіток і силуети чотирьох квіток).

Малюнок «Танок квітів», де квіти зображено у вигляді силуетів (фломастери, маркери).

 

6.

Барвисті ритми.

Ритм. Елементи, котрі повторюються.

Український рушник з орнаментом.

Орнаменту для рушника (гуаш); штампування.

 

7.

Світ тварин у мистецтві.

Замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір).

М. Степанов «Такса», С. М’юр

«Пес», А. Дюрер «Лев».

Замальовки тварин з передачею їхніх характерних  рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір).

 

8.

Світ тварин у мистецтві.

Скульптура, рельєф.

Фото тварини та її  зображення  у круглій  скульптурі   та   рельєфі;

С. Мердок «Білка».

Створення рельєфного зображення веселого левенятка із фруктів, овочів, ягід тощо.

 

9.

У мистецтві завжди лад.

Композиція.

Г. Гардет «Родина оленів», А. М. Делавега «Діти».

Ліплення  ведмедика (пластилін).

 

10.

У мистецтві завжди лад.

Лео Мол «Ведмеді».

Робота у парах: створення із виліплених на попередньому уроці фігурок спільної композиції.

«Ведмеді-друзі» (пластилін, природні матеріали); гра-пантоміма.

 

11.

Мистецькі подорожі.

Фантастичний краєвид.

Г. Вільямс «Море», А. Мак-Кі «Планета 111».

Композиції «Барви далекої планети» (гуаш).

 

12.

Зимові фантазії.

Основні поняття: відтінки кольорів.

А. Лях «Північне сяйво».

Композиції «Зимові візерунки на вікні» (акварель або гуаш, білий папір чи кольоровий картон; блискітки тощо).

 

13.

Зимові фантазії.

Персонажі казок очима художників.

В. Єрко «Снігова королева»; Б. Белл «Снігова Королева»;

О. Васильєв «Снігова Королева» 

Зображення Снігової Королеви (тонкий білий папір, картон); паперопластика

 

14.

Зимові фантазії.

Композиція.

В. Величкіна «З Новим роком!»; Р. Макнейл «Сільський сніговик»; Р.Дункан із циклу «Зимові забави».

 Композиції «Веселі сніговики» (білий або тонований папір, кольоровий картон, різні фактурні матеріали, за бажанням біла гуаш); аплікація.

 

15.

Урок-узагальнення

Узагальнення.

Підготовка до різдвяно - новорічних свят: виготовлення новорічних листівок, подарунків; оформлення класної кімнати до Нового року (сніжинки-витинанки, паперові гирлянди та новорічні іграшки.

 

16.

Підсумковий урок за І семестр. Різдвяні вітання. Листівка – сюрприз.

 

Підготувала: вчитель-методист Рокинівського НВК

Нікітченко Світлана Петрівна

 

2019/20 н.р.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Савка Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шалепа Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Антошевська Інна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
3849
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку