№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
МИСТЕЦТВО (малювання) 1 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До до підручника «Мистецтво» О. Калініченко, Л. Аристова
І семестр |
|
1. |
Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: вітальна листівка. Виготовлення вітальної листівки, присвяченої Дню знань (кольоровий, тонований папір; олівці, фломастери, маркери; природні матеріали (листя, квіти, травинки); ножиці, клей). |
|
2. |
Здрастуй, рідна школо! Основні поняття: графіка, графічні матеріали. Малюнок дерева пастеллю. Зображення дерева, яке вітає учнів дорогою до школи. За бажанням можна доповнити малюнок паперовими пташками (білий або тонований папір; фломастер чи вуглина). |
|
3. |
Осінні враження. Основні поняття: основні засоби виразності графіки: точка, лінія, штрих, пляма. Зображення яблука лінією і плямою. Зображення фруктів або овочів чи ягід у вигляді веселих танцівників на святі врожаю (кольорові олівці); штрихування. |
|
4. |
Осінні враження. Основні поняття: живопис, фарби (акварельні, гуашеві, акрилові, олійні). М. Наїрашвілі «Айстри», Т. Килівник «Айстри». Малювання айстр або хризантем, кольори яких покращать Настрій малюнка (гуаш, кольоровий папір, картон); штампування. |
|
5. |
Барвисті ритми. Основні поняття: силует. Розпізнавання силуетів (фото шести квіток і силуети чотирьох квіток). Малюнок «Танок квітів», де квіти зображено у вигляді силуетів (фломастери, маркери). |
|
6. |
Барвисті ритми. Ритм. Елементи, котрі повторюються. Український рушник з орнаментом. Орнаменту для рушника (гуаш); штампування. |
|
7. |
Світ тварин у мистецтві. Замальовки, лінії (графічні матеріали на вибір). М. Степанов «Такса», С. М’юр «Пес», А. Дюрер «Лев». Замальовки тварин з передачею їхніх характерних рис за допомогою різних ліній (графічні матеріали на вибір). |
|
8. |
Світ тварин у мистецтві. Скульптура, рельєф. Фото тварини та її зображення у круглій скульптурі та рельєфі; С. Мердок «Білка». Створення рельєфного зображення веселого левенятка із фруктів, овочів, ягід тощо. |
|
9. |
У мистецтві завжди лад. Композиція. Г. Гардет «Родина оленів», А. М. Делавега «Діти». Ліплення ведмедика (пластилін). |
|
10. |
У мистецтві завжди лад. Лео Мол «Ведмеді». Робота у парах: створення із виліплених на попередньому уроці фігурок спільної композиції. «Ведмеді-друзі» (пластилін, природні матеріали); гра-пантоміма. |
|
11. |
Мистецькі подорожі. Фантастичний краєвид. Г. Вільямс «Море», А. Мак-Кі «Планета 111». Композиції «Барви далекої планети» (гуаш). |
|
12. |
Зимові фантазії. Основні поняття: відтінки кольорів. А. Лях «Північне сяйво». Композиції «Зимові візерунки на вікні» (акварель або гуаш, білий папір чи кольоровий картон; блискітки тощо). |
|
13. |
Зимові фантазії. Персонажі казок очима художників. В. Єрко «Снігова королева»; Б. Белл «Снігова Королева»; О. Васильєв «Снігова Королева» Зображення Снігової Королеви (тонкий білий папір, картон); паперопластика |
|
14. |
Зимові фантазії. Композиція. В. Величкіна «З Новим роком!»; Р. Макнейл «Сільський сніговик»; Р.Дункан із циклу «Зимові забави». Композиції «Веселі сніговики» (білий або тонований папір, кольоровий картон, різні фактурні матеріали, за бажанням біла гуаш); аплікація. |
|
15. |
Урок-узагальнення Узагальнення. Підготовка до різдвяно - новорічних свят: виготовлення новорічних листівок, подарунків; оформлення класної кімнати до Нового року (сніжинки-витинанки, паперові гирлянди та новорічні іграшки. |
|
16. |
Підсумковий урок за І семестр. Різдвяні вітання. Листівка – сюрприз.
Підготувала: вчитель-методист Рокинівського НВК Нікітченко Світлана Петрівна
2019/20 н.р. |
|