календарне планування Smart Junior 3 І семестр

Про матеріал

календарне планування Smart Junior 3 І семестр

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі на 2021-2022 н. р. за підручником    Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. -  Київ : Лінгвіст – 2020.

І СЕМЕСТР

 

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

ТЕМА. Я, моя родина і друзі (12 год.)

1

01.09

Знайомство. Повторення.

 

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

 

What’s your name?

My name is …

How are you?

Fine, thank you.

(p. 4)

What colour is it?

It’s  red.

How old are you?

I’m eight.

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Співати пісні про кольори і цифри

 

2

03.09

Кольори. Цифри. Повторення.

Ставити і відповідати на прості запитання

red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink

Numbers 1-10

(pp. 5-6)

 

 

 

 

 

 

 

3

07.09

Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами

Описувати зовнішність людини

 

pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple

(p. 7)

Вживання have got, has got

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.3, p. 2

 

4

08.09

Нумо рахувати! Розвиток навичок читання.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на прості запитання

Numbers  10-100 (p. 8)

 

What are these? – They are…

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 3

Рахувати до 100

 

5

10.09

Порахуємо наші іграшки. Розвиток комунікативних навичок.

Рахувати від 10 до 100

Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника

shells, puzzles, teddy bears

(p. 9)

Have you got…?

Has she got…?

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

WB ex.3, p. 3

 

6

14.09

Мої захоплення. Розвиток навичок читання.

Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити

do karate, play basketball, sing, dance, paint  (p. 10)

Модальні дієслова can/can’t

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 4

 

7

15.09

Хобі. Розвиток навичок говоріння.

Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання

dive, play basketball, do karate, dance, sing

(p. 11)

Can you dive?

No, I can’t.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.4

 

8

17.09

Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення.

Відповідати на загальні питання

Надає інформацію про себе та своє оточення

Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p.5

Вивчити діалог

 

9

21.09

Моя родина. Розвиток монологічного мовлення.

Продукувати прості речення з метою опису своєї сім’ї

Розповідати про свою родину

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моя родина»

WB ex.2, p.6

 

 

10

22.09

Час історій. Малюнок Джеррі. Вдосконалення навичок читання.

Продукувати прості речення з метою опису зовнішності

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного  матеріалу з  попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

WB ex.2, p. 7

 

11

24.09

Іграшки. Розвиток навичок аудіювання.

Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/

plane, blue, clap, glue, fly (p. 14)

Повторення граматичного  матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2, p. 8

 

12

01.10

Моя родина. Узагальнення вивченого.

 

Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного  матеріалу з попереднього уроку

 

 

Ѵ

 

 

Повторити всю вивчену

лексику

 

ТЕМА. Людина (12 год.)

13

05.10

Мій робочий день. Введення і активізація нових ЛО теми.

Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків

Розповідати про щоденні справи

do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)

 

Present Simple 3rd person singular

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1, p. 10

Вивчити пісню

 

14

06.10

Мої щоденні справи. Закріплення ЛО теми. 

 

Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ

 

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

 

Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

WB ex.2, p. 11

Вивчити діалог

 

15

08.10

Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння.

Відповідати на питання партнера

take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)

Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train.

 

 

 

 

 

 

16

12.10

Професії. Вдосконалення навичок читання.

Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією

Розповідати про обрану

firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot,

What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

Вивчити нові слова

WB ex.1 p.12

 

17

13.10

Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма.

професію

artist (p. 20)

Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків

fires.

What does he do? He’s a doctor.

Fly-3rd person singular flies

 

 

 

 

 

 

18

15.10

Мої хатні обов’язки.

Розвиток навичок говоріння.

Надавати відповіді на запитання

Розповідати про хатні обов’язки

clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish  (p. 22)

What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish.

 

 

 

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.13

 

19

19.10

Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма.

Ставити та відповідати на запитання

Розповідати про свій розпорядок дня

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Мій розпорядок дня»

 

 

20

20.10

Професії. Розвиток навичок читання.

Відповідати на загальні запитання

Розповідати про професії

teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work

(p. 25)

Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother.

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.15

 

21

22.10

Мій ранок. Вдосконалення навичок читання

Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/

pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink

(p. 26)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

 

Ѵ

WB ex.1 p.16

 

22

02.11

Професії моїх батьків. Узагальнення вивченого.

Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2-3 p.17

 

 

23

03.11

Транспорт в Україні та Великій Британії. Розвиток навичок читання.

 

Розповідати про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії

metro, funicular, tram, line, station,

double-decker

(p. 29)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.18

 

 

24

05.11

Соціальна допомога. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Розповідати про організації, які надають соціальну  допомогу

help, sleep, find, food, place, water

(p. 30)

Модальне дієслово can

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.19

 

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (12 год.)

25

09.11

Моє дозвілля. Введення і активізація нових ЛО теми.

Називати види спорту

Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті

playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31)

Present Progressive

am, is, are + verb (ing)

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.20

Вивчити нові слова

 

26

10.11

Свійські тварини.

Розвиток навичок читання.

.

Розповідати про свійські тварин на фермі

Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин.

horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32)

wolf, eat, farm (p. 33)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got

 

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.1 p.21

WB ex.3 p.21

 

27

12.11

Відпочинок на фермі Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Утворення множини іменників

 

Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes,

wolf-wolves,

mouse-mice,

sheep-sheep,

child-children

 

 

 

 

 

 

28

16.11

Знаки в музеї. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати, що можна або не можна робити в музеї

sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34)

Наказові речення

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.22

 

29

17.11

Знаки заборони. Вдосконалення навичок говоріння.

Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії

Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35)

Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення

 

Ѵ

 

 

 

 

Написати шкільні правила

 

30

19.11

Котра година? Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати про дозвілля та вживати час

It’s six o’clock.

It’s half past seven.

It’s a quarter to three.

It’s a quarter past eleven. (p. 36)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.23

 

31

23.11

Моє дозвілля. Розвиток навичок письма.

Виконувати проектну роботу, створювати силует, малювати картинки про дозвілля та писати речення про дозвілля

Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

Підготувати проект «Моє дозвілля»

 

32

24.11

Повчальна історія «Секретний тунель». Вдосконалення навичок читання.

Розповідати історію за картинками

box, tunnel, map, cross the street (p. 39)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

 

 

WB ex.2 p.24

 

33

26.11

Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення.

Розповідати історію за картинками

Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1 p.25

 

34

01.12

Павук і змія. Розвиток навичок читання.

Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/,

/sc/, /sl/, /squ/, /sw/

smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim  (p. 40)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.26

 

35

03.12

Дозвілля. Види спорту. Узагальнення вивченого.

 

Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді

 

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.1,3 p.27

 

ТЕМА. Свята та традиції України та країн виучуваної мови (12 год.)

36

07.12

Дні тижня. Введення і активізація нових ЛО теми.

Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння.

Ставити запитання та давати відповідь

Вивчити дні тижня

Вивчити місяці року.

Розповідати історію за картинками

 

Days of the week

Monday,Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

(p. 43)

January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45)

What day is it today?

What’s your favourite day?

When is your birthday? It’s in October.

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

 

 

WB ex. 3 p.28

Вивчити місяці

WB ex.1 p.29

 

37

08.12

Моє день народження. Розвиток навичок говоріння.

Розповідати про день народження, вживати місяці року

Ставити запитання та давати відповіді

Написати про свій день народження

Місяці року

(pp. 44-45)

When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock.

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.29

 

38

10.12

Пори року в Канаді та в Австралії. Вдосконалення навичок читання.

Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії

go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

 

 

 

Ѵ

 

 

 

Вивчити слова

WB ex.1 p.30

 

39

14.12

Пори року та дозвілля Пори року в Україні. Розвиток навичок письма.

Ставити запитання та давати відповіді на запитання

Розповідати про дозвілля

Повторення лексики з попереднього уроку

go swimming

go sailing

go skiing

 

 

 

 

Ѵ

 

Підготувати проект «Моя улюблена пора року»

WB ex.2 p.30

 

40

15.12

Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення.

Ставити запитання та давати відповіді.

Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет

art, music, PE, maths, science, English  (p. 48)

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

 

 

Ѵ

 

 

Вивчити слова

WB ex.1-2 p.31

 

41

17.12

Діти з різних країн світу. Контроль аудіювання

Продукувати прості речення про своє дозвілля

It’s raining. It’s cloudy. (p. 51)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

WB ex.1 p.33

 

42

21.12

Тварини.

Контроль читання

Розпізнавати та читати звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/

cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut (p. 52)

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

Ѵ

 

 

 

 

 

WB ex.2 p.34

 

43

22.12

Моя улюблена погода.

Контроль письма

Називати дні тижня, місяці року, види спорту, розповідати про погоду

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.35

 

44

24.12

Мій улюблений шкільний предмет.

Контроль говоріння

Розповідати про свій улюблений предмет

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

 

Ѵ

 

 

WB ex.2 p.36

WB ex.1-2 p.37

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корженюк Марина Владиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 вересня 2021
Переглядів
2138
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку