календарне планування Smart Junior 3 І семестр
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі на 2021-2022 н. р. за підручником Г. К. МІТЧЕЛЛ « Smart junior» для загальноосвітніх закладів. - Київ : Лінгвіст – 2020.
І СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||
ТЕМА. Я, моя родина і друзі (12 год.) |
|||||||||||
1 |
01.09 |
Знайомство. Повторення.
|
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами
|
What’s your name? My name is … How are you? Fine, thank you. (p. 4) |
What colour is it? It’s red. How old are you? I’m eight. |
|
Ѵ |
|
|
Співати пісні про кольори і цифри |
|
2 |
03.09 |
Кольори. Цифри. Повторення. |
Ставити і відповідати на прості запитання |
red, blue, yellow, green, brown, white, black, pink Numbers 1-10 (pp. 5-6) |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
07.09 |
Зовнішність. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розуміти повільне та чітке мовлення з довгими паузами Описувати зовнішність людини
|
pretty, ugly, straight hair, curly hair, long hair, purple (p. 7) |
Вживання have got, has got |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.3, p. 2 |
|
4 |
08.09 |
Нумо рахувати! Розвиток навичок читання. |
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на прості запитання |
Numbers 10-100 (p. 8)
|
What are these? – They are… |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.2, p. 3 Рахувати до 100 |
|
5 |
10.09 |
Порахуємо наші іграшки. Розвиток комунікативних навичок. |
Рахувати від 10 до 100 Ставити і відповідати на запитання з метою ідентифікації власника |
shells, puzzles, teddy bears (p. 9) |
Have you got…? Has she got…? |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.3, p. 3 |
|
6 |
14.09 |
Мої захоплення. Розвиток навичок читання. |
Розповідати про свої уподобання, що вміє роботи, а що не вміє робити |
do karate, play basketball, sing, dance, paint (p. 10) |
Модальні дієслова can/can’t |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1, p. 4 |
|
7 |
15.09 |
Хобі. Розвиток навичок говоріння. |
Ставити і відповідати на запитання про свої уподобання |
dive, play basketball, do karate, dance, sing (p. 11) |
Can you dive? No, I can’t. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p.4 |
|
8 |
17.09 |
Я і моє оточення. Розвиток діалогічного мовлення. |
Відповідати на загальні питання Надає інформацію про себе та своє оточення |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p.5 Вивчити діалог |
|
9 |
21.09 |
Моя родина. Розвиток монологічного мовлення. |
Продукувати прості речення з метою опису своєї сім’ї Розповідати про свою родину |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати проект «Моя родина» WB ex.2, p.6
|
|
10 |
22.09 |
Час історій. Малюнок Джеррі. Вдосконалення навичок читання. |
Продукувати прості речення з метою опису зовнішності |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
Ѵ |
WB ex.2, p. 7 |
|
11 |
24.09 |
Іграшки. Розвиток навичок аудіювання. |
Правильно вимовляти і читати слoва, які починаються на звуки /pl/, /bl/,/cl/,/gl/,/fl/ |
plane, blue, clap, glue, fly (p. 14) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2, p. 8 |
|
12 |
01.10 |
Моя родина. Узагальнення вивченого.
|
Описувати зовнішність, називати кількість предметів, розповідати про свої уподобання |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку |
|
Ѵ |
|
|
Повторити всю вивчену лексику |
|
ТЕМА. Людина (12 год.) |
|||||||||||
13 |
05.10 |
Мій робочий день. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Розуміти знайомі слова у супроводі малюнків Розповідати про щоденні справи |
do my homework, brush my teeth, have a shower, get dressed, have lunch (p. 17)
|
Present Simple 3rd person singular |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1, p. 10 Вивчити пісню |
|
14 |
06.10 |
Мої щоденні справи. Закріплення ЛО теми.
|
Ставити та відповідати на запитання щодо щоденних справ
|
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18)
|
Повторення граматичного матеріалу з попереднього уроку
|
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.2, p. 11 Вивчити діалог |
|
15 |
08.10 |
Щоденні справи мого друга. Розвиток навичок говоріння. |
Відповідати на питання партнера |
take the bus, drive a car, ride a bike, walk, take the train (p. 18) |
Does your dad drive to work? No, he doesn’t. He takes the train. |
|
|
|
|
|
|
16 |
12.10 |
Професії. Вдосконалення навичок читання. |
Називати професії, ставити запитання, хто ти за професією Розповідати про обрану |
firefighter, put out fires, save people, actor, doctor, pilot, |
What do you do, Dave? I’m a firefighter. I put out |
|
Ѵ
|
|
|
Вивчити нові слова WB ex.1 p.12 |
|
17 |
13.10 |
Моя майбутня професія. Розвиток навичок письма. |
професію |
artist (p. 20) Повторення лексичного та граматичного матеріалу з попередніх уроків |
fires. What does he do? He’s a doctor. Fly-3rd person singular flies |
|
|
|
|
|
|
18 |
15.10 |
Мої хатні обов’язки. Розвиток навичок говоріння. |
Надавати відповіді на запитання Розповідати про хатні обов’язки |
clean my room, do the washing-up, make the bed, water the plants, take out the rubbish (p. 22) |
What do you do at home? I clean my room and I take out the rubbish. |
|
|
Ѵ |
|
WB ex.1 p.13 |
|
19 |
19.10 |
Мій розпорядок дня. Розвиток навичок письма. |
Ставити та відповідати на запитання Розповідати про свій розпорядок дня |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати проект «Мій розпорядок дня»
|
|
20 |
20.10 |
Професії. Розвиток навичок читання. |
Відповідати на загальні запитання Розповідати про професії |
teacher, dentist, chef, cook, to fix teeth, to work (p. 25) |
Possessive case Monica’s mother, Joey’s dad, Kerry’s mother. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.15 |
|
21 |
22.10 |
Мій ранок. Вдосконалення навичок читання |
Правильно вимовляти та читати звуки /pr/, /br/, /cr/, /gr/, /fr/, /tr/, /dr/ |
pretty, brush, crayon, grey, fruit, tree, drink (p. 26) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
Ѵ |
WB ex.1 p.16 |
|
22 |
02.11 |
Професії моїх батьків. Узагальнення вивченого. |
Називати професії, розповідати про щоденні справи. Ставити та відповідати на запитання про щоденні справи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять
|
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2-3 p.17
|
|
23 |
03.11 |
Транспорт в Україні та Великій Британії. Розвиток навичок читання.
|
Розповідати про види транспорту в Україні та в Об’єднаному Королівстві Великобританії |
metro, funicular, tram, line, station, double-decker (p. 29) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.18
|
|
24 |
05.11 |
Соціальна допомога. Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Розповідати про організації, які надають соціальну допомогу |
help, sleep, find, food, place, water (p. 30) |
Модальне дієслово can |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.19
|
|
ТЕМА. Відпочинок і дозвілля (12 год.) |
|||||||||||
25 |
09.11 |
Моє дозвілля. Введення і активізація нових ЛО теми. |
Називати види спорту Розпізнавати знайомі слова у супроводі малюнків та в контексті |
playing the guitar, playing volleyball, playing tennis, hitting the ball, throwing the ball (p. 31) |
Present Progressive am, is, are + verb (ing) |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.20 Вивчити нові слова |
|
26 |
10.11 |
Свійські тварини. Розвиток навичок читання. . |
Розповідати про свійські тварин на фермі Ставити та відповідати на запитання щодо свійських тварин. |
horse, sheep, goat, mouse, cow (p. 32) wolf, eat, farm (p. 33) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття, have/has got
|
|
Ѵ
|
|
|
WB ex.1 p.21 WB ex.3 p.21 |
|
27 |
12.11 |
Відпочинок на фермі Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Утворення множини іменників |
|
Утворення множини іменників duck-ducks, tomato-tomatoes, wolf-wolves, mouse-mice, sheep-sheep, child-children |
|
|
|
|
|
|
28 |
16.11 |
Знаки в музеї. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати, що можна або не можна робити в музеї |
sign, throw rubbish in the rubbish bin, drink, turn off, mobile phone, take photos (p. 34) |
Наказові речення |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.22 |
|
29 |
17.11 |
Знаки заборони. Вдосконалення навичок говоріння. |
Вживати наказовий спосіб, розповідати про заборонені дії |
Turn off your mobile phones. Don’t take photos. (p. 35) |
Наказовий спосіб, стверджувальні та заперечні речення |
Ѵ |
|
|
|
Написати шкільні правила |
|
30 |
19.11 |
Котра година? Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати про дозвілля та вживати час |
It’s six o’clock. It’s half past seven. It’s a quarter to three. It’s a quarter past eleven. (p. 36) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.23 |
|
31 |
23.11 |
Моє дозвілля. Розвиток навичок письма. |
Виконувати проектну роботу, створювати силует, малювати картинки про дозвілля та писати речення про дозвілля Презентувати проект в класі, розповідати про дозвілля |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
Підготувати проект «Моє дозвілля» |
|
32 |
24.11 |
Повчальна історія «Секретний тунель». Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати історію за картинками |
box, tunnel, map, cross the street (p. 39) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.24 |
|
33 |
26.11 |
Пригоди дітей. Розвиток діалогічного мовлення. |
Розповідати історію за картинками Обговорювати мораль історії stay together, play together, win together |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1 p.25 |
|
34 |
01.12 |
Павук і змія. Розвиток навичок читання. |
Правильно вимовляти і читати слова зі звуками / sm/, /sn/, /sp/, /sk/, /st/, /sc/, /sl/, /squ/, /sw/ |
smile, snake, spider, skate, scarf, sleep, stop, squirrel, swim (p. 40) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.26 |
|
35 |
03.12 |
Дозвілля. Види спорту. Узагальнення вивченого.
|
Розповідати про дозвілля, називати час, вживати наказовий спосіб. Ставити запитання та давати відповіді
|
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.1,3 p.27 |
|
ТЕМА. Свята та традиції України та країн виучуваної мови (12 год.) |
|||||||||||
36 |
07.12 |
Дні тижня. Введення і активізація нових ЛО теми. Місяці року. Розвиток навичок аудіювання і говоріння. |
Ставити запитання та давати відповідь Вивчити дні тижня Вивчити місяці року. Розповідати історію за картинками
|
Days of the week Monday,Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday (p. 43) January, February, March, April, May, June, July, August, September, October, November, December (pp. 44-45) |
What day is it today? What’s your favourite day? When is your birthday? It’s in October. |
|
Ѵ |
|
Ѵ
|
WB ex. 3 p.28 Вивчити місяці WB ex.1 p.29 |
|
37 |
08.12 |
Моє день народження. Розвиток навичок говоріння. |
Розповідати про день народження, вживати місяці року Ставити запитання та давати відповіді Написати про свій день народження |
Місяці року (pp. 44-45) |
When is your birthday? I have karate on Saturday at seven o’clock. |
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.29 |
|
38 |
10.12 |
Пори року в Канаді та в Австралії. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідати про пори року в Канаді та в Австралії |
go windsurfing, go skiing, go sailing, hot, cold, windy, snow, It’s sunny, scarf, glove, coat (p. 46) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
|
Ѵ |
|
Вивчити слова WB ex.1 p.30 |
|
39 |
14.12 |
Пори року та дозвілля Пори року в Україні. Розвиток навичок письма. |
Ставити запитання та давати відповіді на запитання Розповідати про дозвілля |
Повторення лексики з попереднього уроку |
go swimming go sailing go skiing |
|
|
Ѵ |
|
Підготувати проект «Моя улюблена пора року» WB ex.2 p.30 |
|
40 |
15.12 |
Шкільні предмети. Розклад уроків Розвиток діалогічного мовлення. |
Ставити запитання та давати відповіді. Розповідати про розклад уроків та улюблений предмет |
art, music, PE, maths, science, English (p. 48) |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
|
Ѵ |
|
|
Вивчити слова WB ex.1-2 p.31 |
|
41 |
17.12 |
Діти з різних країн світу. Контроль аудіювання |
Продукувати прості речення про своє дозвілля |
It’s raining. It’s cloudy. (p. 51) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
Ѵ |
Ѵ |
|
WB ex.1 p.33 |
|
42 |
21.12 |
Тварини. Контроль читання |
Розпізнавати та читати звуки /a/, /e/, /i/, /o/, /u/ |
cat, pen, ten, milk, fish, socks, hot, sun, shut (p. 52) |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Ѵ
|
|
|
|
WB ex.2 p.34 |
|
43 |
22.12 |
Моя улюблена погода. Контроль письма |
Називати дні тижня, місяці року, види спорту, розповідати про погоду |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.35 |
|
44 |
24.12 |
Мій улюблений шкільний предмет. Контроль говоріння |
Розповідати про свій улюблений предмет |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять
|
|
Ѵ |
|
|
WB ex.2 p.36 WB ex.1-2 p.37 |
|
1