Календарне планування (Тривимірне моделювання)

Про матеріал
Календарне планування для 10 класів (стандарт) Тривимірне моделювання за новою програмою
Перегляд файлу

10 клас (стандарт)

(51 годин, 2 години на тиждень I семестр, 1 година на тиждень II семестр)

 

 

 

Тема уроку

 

 

 

Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві

  1.                      

 

 

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси.

 

 

  1.                      

 

 

Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи.

 

 

  1.                      

 

 

Інструктаж з БЖД. Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки. Практична робота 1.

 

 

  1.                      

 

 

Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення.

 

 

  1.                      

 

 

Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника.

 

 

  1.                      

 

 

Інструктаж з БЖД. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності. Практична робота 2.

 

 

  1.                      

 

 

Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг.

 

 

  1.                      

 

 

Системи електронного урядування.

 

 

  1.                      

 

 

Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту.

 

 

Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних

10.

 

 

Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент.

 

 

11.

 

 

Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки.

 

 

12.

 

 

Візуалізація рядів і трендів даних.

 

 

13.

 

 

Інструктаж з БЖД. Інфографіка. Практична робота 3.

 

 

14.

 

 

Інструктаж з БЖД. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Практична робота 4.

 

 

15.

 

 

Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків.

 

 

16.

 

 

Інструктаж з БЖД. Розв'язання задач з різних предметних галузей. Практична робота 5.

 

 

Тривимірне моделювання

 

Тема 3. Тривимірна графіка

17.

 

 

Тривимірна графіка.

 

 

18.

 

 

Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.

 

 

19.

 

 

Основні поняття тривимірної графіки. Тривимірна система координат. Проекції на площину.

 

 

20.

 

 

Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг

 

 

21.

 

 

Моделювання.

 

 

22.

 

 

Практична робота 6. Моделювання

 

 

Тема 4. Створення простих тривимірних об'єктів

23.

 

 

Інтерфейс середовища. Вікно вигляду. Навігація в 3D-просторі. Напрямки перегляду.

 

 

24.

 

 

Об'єктний режим. Виділення об'єктів. Переміщення об'єктів. Обертання об'єктів, їх масштабування, дзеркальне відображення. Створення дублікатів.

 

 

25.

 

 

Створення моделей на основі сплайнів.

 

 

26.

 

 

Практична робота 7. Створення моделей на основі сплайнів.

 

 

27.

 

 

Створення тривимірних об'єктів  з використанням простих форм.

 

 

28.

 

 

Практична робота 8. Створення тривимірних об'єктів  з використанням простих форм.

 

 

Тема 5. Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми.

29.

 

 

Робота з  об’єктами у редакторі тривимірної графіки. Використання модифікаторів для маніпуляції об'єктами.

 

 

30.

 

 

Редагування об'єкта: вершини, ребра грані.  Інструменти для редагування.

 

 

31.

 

 

Згладжування. Видавлювання (Extrude), фаска (Bevel), лофтинг (Loft). Обертання і обертання з дублюванням.

 

 

32.

 

 

Закручування (Screw). Шум (Noise). Інструмент деформації (Warp).

 

 

33.

 

 

Практична робота 9. Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми.

 

 

34.

 

 

Симетричне моделювання. Об'єднання та поділ меш-об'єктів, булеві операції.

 

 

35.

 

 

Зв’язування об'єктів способом "батько-нащадок"(Parenting).

 

 

Тема 6. Матеріали і текстури

36.

 

 

Основні налаштування матеріалів. Основні налаштування текстур.

 

 

37.

 

 

Дифузія. Дзеркальне відбивання.

 

 

38.

 

 

Карти. Редактор текстурних координат (UV-редактор) і вибір граней. Створення карти модифікування структури.

 

 

39.

 

 

Використання Jpeg зображення в якості текстур. Шейдери.

 

 

40.

 

 

Налаштування Hallo (ореол). Сцена, освітлення та камери в тривимірній графіці.

 

 

41.

 

 

Практична робота 10. Використання Jpeg зображення в якості текстур. Шейдери.

 

 

42.

 

 

Освітлення. Типи джерел світла. Тіні методом трасування променя.

 

 

43.

 

 

Параметри налаштування освітлення. Опції і налаштування камер. Стеження камери.

 

 

Тема 7. Тривимірна анімація

44.

 

 

Анімація без деформації об'єктів. Ключові кадри.

 

 

45.

 

 

Анімація вздовж шляху. Анімація з деформацією.Анімація персонажів.

 

 

46.

 

 

Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Графічний розподіл вагомостей (Weight Painting).Режим пози (Posemode).

 

 

 

47.

 

 

 

Практична робота 11. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning).

 

 

Візуалізація та рендеринг

48.

 

 

Візуалізація. Рендеринг по частинах. Панорамний рендеринг.

 

 

49.

 

 

Вихідні формати. Візуалізація анімації.

 

 

50.

 

 

Об'єднаний рендер (Unified Renderer). Створення відеофайлу.

 

 

51.

 

 

Практична робота 10. Об'єднаний рендер (Unified Renderer). Створення відеофайлу.

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
3248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку