10 клас (стандарт)
(51 годин, 2 години на тиждень I семестр, 1 година на тиждень II семестр)
№ |
|
|
Тема уроку |
|
|||||
|
|
||||||||
Тема 1. Інформаційні технології в суспільстві |
|||||||||
|
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Інформація, повідомлення, дані, інформаційні процеси. |
|
|
||||
|
|
|
Інформаційні системи як важливі складники й ознаки сучасного суспільства. Сучасні інформаційні технології та системи. |
|
|
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Людина в інформаційному суспільстві. Проблеми інформаційної безпеки. Практична робота 1. |
|
|
||||
|
|
|
Загрози при роботі в Інтернеті і їх уникнення. |
|
|
||||
|
|
|
Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього – аналіз тенденцій на ринку праці. Роль інформаційних технологій в роботі сучасного працівника. |
|
|
||||
|
|
|
Інструктаж з БЖД. Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності. Практична робота 2. |
|
|
||||
|
|
|
Інтернет-маркетинг та інтернет-банкінг. |
|
|
||||
|
|
|
Системи електронного урядування. |
|
|
||||
|
|
|
Поняття про штучний інтелект, інтернет речей, Smart-технології та технології колективного інтелекту. |
|
|
||||
Тема 2. Моделі і моделювання. Аналіз та візуалізація даних |
|||||||||
10. |
|
|
Комп'ютерне моделювання об'єктів і процесів. Комп'ютерний експеримент. |
|
|
||||
11. |
|
|
Основи статистичного аналізу даних. Ряди даних. Обчислення основних статистичних характеристик вибірки. |
|
|
||||
12. |
|
|
Візуалізація рядів і трендів даних. |
|
|
||||
13. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Інфографіка. Практична робота 3. |
|
|
||||
14. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв’язування рівнянь, систем рівнянь, оптимізаційних задач. Практична робота 4. |
|
|
||||
15. |
|
|
Програмні засоби для складних обчислень, аналізу даних та фінансових розрахунків. |
|
|
||||
16. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розв'язання задач з різних предметних галузей. Практична робота 5. |
|
|
||||
Тривимірне моделювання
|
|||||||||
Тема 3. Тривимірна графіка |
|||||||||
17. |
|
|
Тривимірна графіка. |
|
|
||||
18. |
|
|
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
|
|
||||
19. |
|
|
Основні поняття тривимірної графіки. Тривимірна система координат. Проекції на площину. |
|
|
||||
20. |
|
|
Сцена, об’єкти та їх елементи. Матеріали. Текстури. Освітлення та камери. Рендеринг |
|
|
||||
21. |
|
|
Моделювання. |
|
|
||||
22. |
|
|
Практична робота 6. Моделювання |
|
|
||||
Тема 4. Створення простих тривимірних об'єктів |
|||||||||
23. |
|
|
Інтерфейс середовища. Вікно вигляду. Навігація в 3D-просторі. Напрямки перегляду. |
|
|
||||
24. |
|
|
Об'єктний режим. Виділення об'єктів. Переміщення об'єктів. Обертання об'єктів, їх масштабування, дзеркальне відображення. Створення дублікатів. |
|
|
||||
25. |
|
|
Створення моделей на основі сплайнів. |
|
|
||||
26. |
|
|
Практична робота 7. Створення моделей на основі сплайнів. |
|
|
||||
27. |
|
|
Створення тривимірних об'єктів з використанням простих форм. |
|
|
||||
28. |
|
|
Практична робота 8. Створення тривимірних об'єктів з використанням простих форм. |
|
|
||||
Тема 5. Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми. |
|||||||||
29. |
|
|
Робота з об’єктами у редакторі тривимірної графіки. Використання модифікаторів для маніпуляції об'єктами. |
|
|
||||
30. |
|
|
Редагування об'єкта: вершини, ребра грані. Інструменти для редагування. |
|
|
||||
31. |
|
|
Згладжування. Видавлювання (Extrude), фаска (Bevel), лофтинг (Loft). Обертання і обертання з дублюванням. |
|
|
||||
32. |
|
|
Закручування (Screw). Шум (Noise). Інструмент деформації (Warp). |
|
|
||||
33. |
|
|
Практична робота 9. Створення та редагування тривимірних об’єктів неправильної форми. |
|
|
||||
34. |
|
|
Симетричне моделювання. Об'єднання та поділ меш-об'єктів, булеві операції. |
|
|
||||
35. |
|
|
Зв’язування об'єктів способом "батько-нащадок"(Parenting). |
|
|
||||
Тема 6. Матеріали і текстури |
|||||||||
36. |
|
|
Основні налаштування матеріалів. Основні налаштування текстур. |
|
|
||||
37. |
|
|
Дифузія. Дзеркальне відбивання. |
|
|
||||
38. |
|
|
Карти. Редактор текстурних координат (UV-редактор) і вибір граней. Створення карти модифікування структури. |
|
|
||||
39. |
|
|
Використання Jpeg зображення в якості текстур. Шейдери. |
|
|
||||
40. |
|
|
Налаштування Hallo (ореол). Сцена, освітлення та камери в тривимірній графіці. |
|
|
||||
41. |
|
|
Практична робота 10. Використання Jpeg зображення в якості текстур. Шейдери. |
|
|
||||
42. |
|
|
Освітлення. Типи джерел світла. Тіні методом трасування променя. |
|
|
||||
43. |
|
|
Параметри налаштування освітлення. Опції і налаштування камер. Стеження камери. |
|
|
||||
Тема 7. Тривимірна анімація |
|||||||||
44. |
|
|
Анімація без деформації об'єктів. Ключові кадри. |
|
|
||||
45. |
|
|
Анімація вздовж шляху. Анімація з деформацією.Анімація персонажів. |
|
|
||||
46. |
|
|
Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). Графічний розподіл вагомостей (Weight Painting).Режим пози (Posemode). |
|
|
||||
47. |
|
|
Практична робота 11. Арматурний об'єкт. "Одягання" скелета (Skinning). |
|
|
||||
Візуалізація та рендеринг |
|||||||||
48. |
|
|
Візуалізація. Рендеринг по частинах. Панорамний рендеринг. |
|
|
||||
49. |
|
|
Вихідні формати. Візуалізація анімації. |
|
|
||||
50. |
|
|
Об'єднаний рендер (Unified Renderer). Створення відеофайлу. |
|
|
||||
51. |
|
|
Практична робота 10. Об'єднаний рендер (Unified Renderer). Створення відеофайлу. |
|
|
||||