Календарне планування "Українська мова 1 клас"

Про матеріал
Календарне планування укр.мова 1 клас НУШ до підручника Г. Іваниці, за програмою Р.Шияна. На два семестри
Перегляд файлу

Українська мова НУШ

1 клас

  ( за Букварем Г. А. Іваниці) 

 5 год на тиждень (за програмою Р. Шияна)

 

                                 Тема

Підручник 

Зо-

шит

Дата

                                        І семестр

1

 Ознайомлення з Букварем. Мова. Українська мова. Усна інформація в діалозі. Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу, робота в парі, групі. Розвиток дрібних м’язів руки: розфарбовування

5

3

 

2

 Усна інформація в діалозі. Запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання. Організація власної навчальної діяльності. Правила сидіння під час письма

6

4

 

3

 Монологічне висловлення(казка, вірш, розповідь про

події шкільного життя). В. Забаштанський. Рідна мова

7

 

 

4

 Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тема тижня). Відтворення графічних знаків за зразком

 

5

 

5

 Робота з дитячою книжкою.

Ознайомлення з хрестоматією сучасної української літератури

 

 

 

6

Мовлення. Усне і  писемне мовлення. Запис елементарних повідомлень за  допомогою малюнкового письма. Друкування власного імені та  прізвища.

9-10

 

 

7

Запитання до  усного повідомлення, відповідь на  запитання. Письмо за зразком

 

5

 

8

Умови безпосереднього спілкування. Обговорення усної інформації за  фактичним змістом. Запис слів за  допомогою умовних позначок (емотиконів)

11

 

 

9

Робота з  художнім текстом (казка, вірш, оповідання тощо): слухання, добирання та  створення ілюстрацій, творча робота за  змістом (придумування іншої кінцівки твору). Відтворення графічних знаків за  зразком

 

6

 

10

Розвиток зв’язного мовлення. Робота за  сюжетним малюнком: визначення об’єктів, їхніх дій та  ознак; настрою, емоцій

 

7

 

11

Культура усного і  писемного мовлення. Письмо як засіб спілкування на  відстані та  в  часі. Висловлення на  задану тему. Значення слів: дослідження.

12-13

 

 

12

Уявлення про діалог. Репліка в  діалозі. Вправляння в  написанні кривих ліній

14

10-11

 

13

 Звертання. Уживання форми кличного відмінка іменника при звертанні; ввічливі слова. Д. Білоус. Звертання.

15

 

 

14

Ведення діалогу відповідно до  теми. Вправляння в  написанні прямих, кривих

 

12-13

 

15

Робота з  дитячою книжкою. Створення ілюстрацій до  художнього тексту. Відповіді на  запитання до  прочитаного твору; наведення аргументів

 

 

 

16

Одиниці мови. Слово. Значення слова: дослідження. Позначення звуків буквами на  письмі.

16-17

 

 

17

Значення слова. Словотворча робота (заміна/додавання букв у  слові для творення нового слова). Тлумачний словник. Письмо похилих ліній

18

 

 

18

Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Слова ввічливості. Відтворення знаків за зразком

19

 

 

19

Слово. Пряме і  переносне значення слова. Походження слів вересень, жовтень, листопад. Слова  — назви предметів, дій, ознак.

20-22

 

 

20

Слова однозначні й  багатозначні. Омоніми. Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за  сюжетними малюнками. Творча робота з  текстом: придумування кінцівки

23

 

 

21

Група слів і  речення. Лексичне значення слова. Запис елементарних повідомлень за  допомогою умовних позначок для слів  — назв предметів, дій, ознак. Письмо графічних знаків за зразком

24-25

 

 

22

Речення: питальні, розповідні, спонукальні. Знаки в  кінці речення. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за  зразком

26

 

 

23

Окличні і неокличні речення. Увічливі слова. Монологічне висловлення (запитання до  повідомлення, відповіді на  запитання). Письмо за зразком

27

 

 

24

Зв’язок слів у  реченні. Службові слова. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів. Значення нових слів.

29

 

 

25

Службові слова та  їх роль у  реченні. Називання відомих букв у  словах. Робота з  дитячою книжкою.

30

 

 

26

Текст. Монологічне висловлення. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів (тема тижня). Короткі письмові повідомлення.

31

 

 

27

Звуки. Звуки природи, навколишнього світу і  звуки мовлення. Утворення мовних звуків. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів. Значення нових слів. Письмо за  зразком

33

 

 

28

Голосні й  приголосні звуки. Дослідження їх утворення. Визначення звуків у  слові з  опорою на  задану кількість звуків.

34

 

 

29

Голосні звуки та  букви, якими вони позначаються. Графічне зображення звуків [ ]. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів (тема тижня). Відтворення графічних знаків за  зразком

35

 

 

30

Розвиток зв’язного мовлення. Дослідження казки. Порівняння фантастичних і  реальних подій. Дослідження виражальних можливостей прикметника (без називання термінів)

 

 

 

31

Приголосні звуки: дзвінкі і  глухі. Позначення звуків буквами. Складання речень за  змістом малюнків. Особливості лічилок, мирилок. Відтворення графічних знаків за  зразком

37-38

 

 

32

Приголосні звуки: тверді і  м’які. Позначення твердості та  м’якості приголосних звуків на  письмі. Особливості забавлянок. Запис елементарних повідомлень за  допомогою малюнкового письма, піктограм, друкованих і  писаних літер

39

 

 

33

Склад як найменша вимовна одиниця. Дослідження слова з  погляду кількості складів. Вправляння у  правильній вимові слів (тема тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації.

41

 

 

34

Наголос. Смислорозрізнювальна роль наголосу. Вправляння у  правильній вимові слів. Дослідження значення багатозначного слова на  основі контексту.

43

 

 

35

Робота з  дитячою книжкою. Практичне ознайомлення з  поняттям: бібліотека, бібліотекар, читальна зала. Основні правила поведінки в  бібліотеці, правила збереження книжки, правила гігієни читання /розглядання. Ознайомлення з  періодичними виданнями (дитячі журнали)

 

 

 

36

Звук і буква. Письмо за зразком

45-46

 

 

37

Український алфавіт. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за  зразком

47

 

 

38

Звук (а). Позначення його буквою а.  Виділення звуків на  початку, в  середині, у  кінці слова. Вправляння у  правильній вимові слів (тема тижня). Написання  малої букви а

49-

 

 

39

Слухання тексту «Ангели дитини». Написання букви а.

50

Ч.2.4-5

 

40

Розвиток зв’язного мовлення. Складання повідомлення за  картинками на  задану тему

 

 

 

41

Звук (у). Позначення його буквою у. Вправляння у  правильній вимові слів. Письмо малої букви у

51

 

 

42

Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації Написання великої букви у.

 

6

 

43

Закріплення звукового значення букви у. Письмо великої Букви У

52

6

 

44

Письмо вивчених букв

 

7

 

45

 Робота з  дитячою книжкою (дитячі журнали). Робота з  текстом (відповідь на  запитання за  змістом прочитаного, висловлення власної думки про те, як факти, думки з  прочитаного тексту можуть допомогти в  конкретних життєвих ситуаціях)

 

 

 

46

Звук (м). Позначення його буквою ем. Виділення звуків у  словах. Вправляння у  правильній вимові слів. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Письмо  малої букви м

53

 

8

 

47

Читання вірша А. Костецького «Мама».Написання великої букви м

 

8

 

48

Прогнозування змісту твору за  заголовком та  ілюстрацією. Дослідження значення слів. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів.

54

 

 

49

В. Сухомлинський. Сива волосинка. Написання букви М, складів та слів з нею

55

9

 

50

Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на  основі прочитаного. Інсценізація вистави

 

 

 

51

Звук (и). Позначення його буквою и. Складання розповіді на  задану тему.  Письмо малої букви и

57

10

 

52

Написання великої букви и. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за  зразком

 

10

 

53

Виділення звука (и) у  словах. Монологічні висловлення (казка, вірш, розповідь). Вправляння у  правильній вимові слів.

58

 

 

54

Написання вивчених букв та слів з ними. Відтворення графічних знаків за  зразком

 

11

 

55

 Робота з  дитячою книжкою. Слухання і  відтворення казки. Ознайомлення з  жанровою специфікою. Творча робота над змістом.

 

 

 

56

Звук (і). Позначення його буквою і.  Виділення звука (і) у  словах. Вправляння у  правильній вимові слів. Лексичне значення слів (пояснення в  контексті). Обговорення усної інформації за  фактичним змістом. Написання малої букви і

59

12

 

57

Читання вголос вірша Світлани Коляди «Політала зірочка». Написання великої букви і.

60

12-

 

58

Позначення звуків буквами. Виділення звуків у  словах. Велика /мала літера у  власних / загальних назвах. Гра «Витівниця стрілочка». Самостійне написання графічних знаків за  зразком

60

13

 

59

Робота із скоромовкою. Написання сполучень букв за зразком

60

13

 

60

Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення діалогів (за ролями) з  прослуханих творів. Побудова запитань і  відповідей на  них за  прослуханим чи прочитаним висловленням

 

 

 

61

Звук (н). Позначення його буквою ен.  Виділення звука у  словах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, словосполучень. Дослідження значення слів. Малюнкове письмо

61-

14

 

62

 Читання та доповнення речень. Написання малої букви н.

62

14-

 

63

Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звука (н) на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Написання великої букви Н.

63

14-

 

64

Звук (о). Позначення його буквою о. Виділення звука (о) у  словах. Вправляння у  правильній вимові й  наголошуванні слів (тема тижня). Написання букви о

65-

16

 

65

Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за  фактичним змістом. Написання  сполучень та речень з вивченими буквами

66

17

 

66

Звук (л). Позначення його буквою ел. Виділення звука (л), (л) у  словах. Монологічне висловлення. Написання букв л

67-

18

 

67

 Написання складів, слів, речень із  вивченими буквами. Читання вголос тексту «Український космонавт».

68

19

 

68

Звук (в). Позначення його буквою ве. Виділення звука (в) у  словах. Позначення звуків на  письмі на  слух. Написання малої букви в

69-

20

 

69

 О. Сенатович. А щоб знав ти. Письмо великої букви В.

70

20

 

70

Читання вголос тексту «Рух Землі в космосі».  Письмо сполучень вивчених букв та речень з ними

71

21

 

71

 

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлення за  поданим початком і  малюнком (серією малюнків)

 

 

 

72

Звук(е), позначення його буквою е. Мовні дослідження: слова, які звучать і пишуться однаково, мають різні значення. . Написання малої літери е

73

22

 

73

Мовно-логічні ігри. Читання слів. Написання великої літери Е

73

22-

 

74

Складання колективної розповіді за початком.  Ірина Жиленко. Час  минає, час мина… Письмо сполучень вивчених букв та речень з ними

74

23

 

75

Звуки (р), (р), позначення їх літерою «ер». Виділення звука(р) у словах. Написання малої літери «ер»

75

24

 

76

Закріплення знань про звукове значення букви «ер».

Письмо великої букви Р., складів і слів з нею

76

25

 

77

Звук (й), позначення його буквою «ій». Мовно-логічні ігри.  Малюнкове письмо

77

26

 

78

Мовно-логічні ігри. Письмо  малої букви й

77

26

 

79

Закріплення знань про звукове значення букв. Інтонування речень, скоромовок. М. Сингаївський «Про що говорили птахи і звірі». Написання великої букви Й

78

26

 

80

Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації.  Г. Малик «Вуйко Йой та лишиня» . Письмо великої букви Й, складів та слів з нею

79

27

 

81

Робота з  дитячою книжкою. Вивчення віршів, загадок, скоромовок. Ознайомлення з  їх жанровою специфікою

79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

1 клас

ІІ семестр

(за букварем Г. Іваниці)

№з\п

Тема уроку

Підр.

Зош

Дата

80

 Позначення звуків (а) та сполучення звуків (йа) буквою я. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Велика /мала літера у власних / загальних назвах. Відтворення графічних знаків за зразком, письмо  малої букви я.

4

 

 

81

 Монологічне висловлення. Читання слів із вивченими буквами.

Л. Біленька. Явір, явір, яворина. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тема тижня). Письмо великої букви Я

5

 

 

82

 Розгадування ребуса. Звуковий аналіз слів. Складання колективної розповіді. Написання буквосполучень, слів, речень

5

 

 

83

 Позначення звука (з) буквою «зе». Дзвінкі і глухі приголосні. Відтворення графічних знаків за зразком. Письмо букви з.

6

30

 

84

Робота з дитячою книжкою. Науково-популярна література. Тематика науково-популярних текстів. Довідкова література:словники, довідники, дитячі енциклопедії.

 

31

 

85

Позначення звука (с) буквою «ес». Читання складів, слів. Письмо букви с.

6

32

 

86

Закріплення звукових значень букви «ес». Відгадування загадок. Досліджуємо медіа. Письмо складів та речень за зразком.

7

33

 

87

Позначення звуків (у) та сполучення звуків (йу) буквою ю. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Відтворення графічних знаків за зразком, письмо  малої букви ю.

9

34

 

88

Монологічне висловлення. Розгадування ребусів.  Письмо великої Ю

10

34

 

89

 Розвиток  мовлення. Побудова зв’язного висловлення на основі прослуханого тексту. Поділ зв’язного висловлення на речення, встановлення меж речення на слух. Списування речень поданих друкованим шрифтом.

 

 

 

90

 Прості медіатексти. Ключові слова у висловлюванні. Перепитування як уточнення інформації. Письмо за зразком.  Написання речень поданих друкованим шрифтом

10

35

 

91

Звук (ґ), позначення його буквою «ґе» . Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Письмо великої і малої букви ґ.

 

36

 

92

Закріплення звукового значення букви «ґе». Гра «Витівниця-стрілочка». Написання слів, речень з вивченими буквами

12

37

 

93

Позначення звука (к) буквою «ка».  Зіставлення звуків (г) – (к). Читання складів, слів. Письмо малої букви к.

 

38

 

94

Розвиток мовлення. Повторення і закріплення вивчених букв. Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на подані слова, словосполучення

12

 

 

95

Читання коротких текстів. («Квілінг»).  Скоромовка. Письмо великої букви К. Складання речень з поданих слів.

12

38

 

96

Опрацювання вірша. Звуковий аналіз слів. Досліджуємо медіа.  Письмо за зразком та під диктовку.

 

39

 

97

Позначення звуків (йе) та (е) буквою є. Читання слів . Велика буква у власних назвах. Письмо малої букви є

14

 

 

 

Читання коротких текстів. «Мандрівники». Прислів’я. Письмо Є

15

40

 

 

Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Правила оформлення висловлювання на письмі(велика буква на початку речення,крапка, знак оклику, знак питання в кінці речення). Написання букв на позначення звуків. Письмо за зразком

 

41

 

 

Робота з дитячою книгою. Переказування казки за поданим початком (Бременські музиканти).

15

 

 

 

Позначення звуків[б] , [б] буквою «бе». Зіставлення звуків [б]- [п]. Складання фантастичної розповіді. Письмо малої букви б.

16

42

 

 

Закріплення звукового значення  букви «бе». Письмо великої Б

 

42

 

 

Читання складів та слів у різних темпах. Письмо складів та слів з вивченими буквами.

 

43

 

 

Позначення звуків[п] , [п] буквою «пе». Зіставлення звуків [б]- [п]. Словниково-логічні вправи.  Письмо малої букви п.

 

44

 

 

Читання коротких текстів. («Бориспіль»). Написання  назв міст з великої букви. Письмо великої букви П, слів з нею

17

44-45

 

 

Розвиток мовлення.

 

 

 

 

 

Буква «ї», позначення нею сполучень звуків[йі] . Читання слів. Складання розповіді на тему «Україна»

19

 

 

 

Письмо малої і великої букви ї, буквосполучень та слів з нею

 

 

 

 

Читання вірша А. Камінчука «Це моя Україна». Читання скоромовки. Написання речень, поданих друкованим шрифтом.

20

47

 

 

Позначення звуків[д] , [д] буквою «де». Зіставлення звуків [д]- [т]. Словниково-логічні вправи.  Письмо малої букви д.

21

48

 

 

Письмо великої букви Д, слів та речень з нею. Звуковий аналіз слів.

Робота з дитячою книжкою. Вірш Л. Костенко «Пряля»

22

48-49

 

 

Позначення звуків[т] , [т] буквою «те». Зіставлення звуків [д]- [т]. Читання складів та слів у різному темпі. Письмо малої букви т.

22

50

 

 

Читання коротких текстів. («Діти-винахідники»).  Письмо великої букви Т . Списування речень, поданих друкованим шрифтом

23

50-51

 

 

Буква м’який знак. Позначення нею м’якості приголосних звуків. Читання слів з м’яким знаком. Письмо м’якого знака

25

52

 

 

Вірш М. Сингаївського. «День і ніч». Написання слів з м’яким знаком

26

53

 

 

Позначення звуків[г] , [г] буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г.

27

54

 

 

Розвиток мовлення.

 

 

 

 

 

Зіставлення звуків [г]- [х]. Письмо великої букви Г.

 

54

 

 

Закріплення звукового значення букви «ге». Гра «Витівниця стрілочка».  Письмо  складів, слів, речень з буквою Г

28

55

 

 

Позначення звука[х] буквою «ха». Зіставлення звуків [г]- [х]. Робота із загадками. Письмо малої букви х.

28

56

 

 

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Олімпійські та параолімпійські ігри». Доповнення повідомлення. Письмо великої букви Х

 

56

 

 

Досліджуємо медіа. Читання коротких повідомлень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом.

 

57

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

 

Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Читання слів. Розшифровування ребусів. Письмо слів з апострофом.

31

58

 

 

Опрацювання загадок та прислів’їв. Аналіз звукового складу слова.  Письмо слів з апострофом.

32

59

 

 

Звук [ж], позначення його буквою «же». Зіставлення звуків [ж]- [ш]. Читання слів. Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ж

 

 

 

 

Закріплення звукового значення букви «же». Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо великої букви Ж. Складання слів із поданих букв

 

 

 

 

Монологічне висловлювання. Читання скоромовки. Аналіз звукового складу слова (кількість складів, наголошений і ненаголошені склади, голосні й приголосні звуки). Розвиток мовлення.

 

 

 

 

Позначення звука[ш] буквою «ша». Читання складів, слів у різному темпі. Робота із скоромовкою. Письмо малої букви ш.

34

62

 

 

Досліджуємо медіа. Перегляд і коментування мультфільму «Казка про жадібність». Письмо великої букви Ш.

 

63

 

 

 Виразне читання вголос короткого тексту «Де беруть папір для книжок?». Складання колективної розповіді за початком. Письмо складів, слів та речень з вивченими буквами

34

63

 

 

 Позначення звукосполучення [шч]  буквою «ща». Читання різних слів. Вправляння у правильній вимові слів. Написання малої щ.

36

64

 

 

Читання складів, слів у різному темпі. Аналіз звукового складу слів.  Письмо великої букви Щ.Складання і запис слів із поданих букв.

37

64

 

 

Читання вголос короткого тексту «Мрія» моєї Батьківщини. Вправляння у правильній вимові слів. Читання скоромовки. Аналіз звукового складу слів. Письмо за зразком

37

65

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

 

 

 

Позначення звуків [ц] , [ц]   буквою «це». Читання різних слів. Вправляння у правильній вимові слів. Написання малої букви ц.

38

66

 

 

Дзвінкі і глухі приголосні.  Велика буква на початку речення. Письмо великої букви Ц, слів та речень з нею

38

67

 

 

Звуки [дз] , [дз] , позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків  [дз] , [дз]. Малюнкове письмо. Написання буквосполучень дз.

39

68

 

 

Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму «Автолицар і друзі». Переказування історії.  Читання прикмет. Письмо слів та речень з буквосполученням дз.

39

69

 

 

 Позначення звука [ф]  буквою «еф». Читання вголос слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів .Велика /мала літера у власних / загальних назвах. Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ф.

41

70

 

 

Читання слів у різному темпі. Частини тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Письмо великої букви Ф. Складання речень із поданих слів

42

70

 

 

Розвиток мовлення. Доповнення інформації на тему « Пожежна безпека».

42

 

 

 

Частини тексту. Аналіз звукового складу слів. Письмо за зразком

 

71

 

 

Позначення звука [ч]  буквою «ча». Читання вголос слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів . Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ч.

43

72

 

 

Дзвінкі і глухі приголосні.  Велика буква на початку речення. Письмо великої букви Ч, слів та речень з нею. Робота з прислів’ям

 

73

 

 

Звук [дз] , позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука  [дж]. Читання слів у різному темпі. Малюнкове письмо. Написання буквосполучення дж.

44

74

 

 

 Монологічне висловлення. Виразне читання вголос вірша «Чабанець». Лексичне значення слів. Письмо за зразком

44

75

 

 

Робота з дитячою книжкою.

 

 

 

 

 

Повторення алфавіту. Письмо під диктовку рукописного алфавіту.

 

77

 

 

Діалогічне мовлення. Читання в особах. Фантазування на основі прочитаного: придумування іншої кінцівки твору. Розташування слів у правильному порядку для утворення речення. Написання малих й великих рукописних букв.  Запис тексту

46

Ч. 3

 

 

 Усна народна творчість. Жанрова специфіка. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних і приголосних звуків буквами на письмі. Аналіз звукового складу слова.

Списування з друкованого тексту

47

4-5

 

 

Розвиток мовлення.

 

 

 

 

 

Монологічне мовлення. Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Написання букв(великих і малих) на позначення звуків

49

6

 

 

 Вірші: жанрова специфіка. Тарас Шевченко. Тече вода з-під явора. Дослідження значення слів. Поділ слів на склади. Знаходження найдовшого слова в реченні.

50

7

 

 

 

 Читання текстів. Правила переносу слова з рядка на рядок. Позначення голосних і приголосних звуків буквами на письмі. Подовжені звуки. Правила переносу слів. Списування з друкованого тексту

52

8-9

 

 

 Текст-розповідь. Читання тексту вголос. Вправляння у правильній вимові. Робота за чистомовками, скоромовками. Написання букв на позначення звуків. Запис окремих слів та речень

52

16

 

 

Робота з дитячою книжкою. Літературні твори українських авторів

 

 

 

 

 Читання різних текстів. Деформований текст. Прогнозування орієнтованого змісту тексту за ілюстраціями. Аналіз звукового складу слова. Відомі малі й великі рукописні букви. Списування тексту, замінюючи малюнок словами

 

18

 

 

 Читання різних текстів. Олена Пчілка. Казка: жанрова специфіка. Характеристика персонажа за його мовленням. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку

53

20

 

 

 Структура тексту. Читання деформованого тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Написання букв (великих і малих)на позначення звуків. Порівняння

56

21

 

 

Літературна казка. Читання різних текстів. Іван Франко. Лисичка і рак. Дослідження значення слів. Лексичне значення слів (пояснення значень у контексті). Аналіз звукового складу слова. Протилежні слова

57

22

 

 

Розвиток мовлення . Складання тексту за поданим початком

 

28-29

 

 

 Художня література. Літературні казки українських авторів. Збагачення мовлення. Читання різних текстів. Перепитування як уточнення інформації. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту

60-61

23-24

 

 

 Виразне читання вірша. Леся Українка. Як дитиною, бувало… Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Списування з друкованого тексту

61

24

 

 

 Читання в особах. Леся Українка. Вишеньки. Повторення опрацьованих правил. Робота з дитячою книжкою

62

 

 

 

 Текст-опис. К. Ушинський. Лисичка-сестричка. Вибіркове читання.

Вправляння у правильній вимові. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень

64

25

 

 

 Читання різних текстів. Робота з текстом (головне і другорядне в тексті). М. Коцюбинський. Про двох цапків. Аналіз звукового складу слова. Написання букв на позначення звуків. Запис слів та речень

65

26

 

 

Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів(близькі і протилежні за значенням). Загадки. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту

66

26-27

 

 

 Зв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом. Позначення звуків на письмі на слух, за орфографічним словником, за правилом. Доповнення та запис речень

68

27

 

 

 Дитячі часописи. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів (пряме і переносне). Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку

69

 

 

 

 Текст-міркування. Читання різних текстів. Визначення конкретної мети монологічного висловлення. Вправляння у правильній вимові. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень

71

33

 

 

Читання різних текстів. Робота з текстом. В. Сухомлинський. Аналіз звукового складу слова. Написання букв на позначення звуків. Поширення речень. Запис тексту з поширених речень

72

 

 

 

 Вправляння у виразному читанні оповідання В. Сухомлинського «Найгарніша мама». Зв’язний переказ подій прочитаного твору. Письмо під диктовку

73

 

 

 

 Виразність мовлення. Скоромовки. Вправляння у правильному та виразному читанні різних текстів. Розпізнавання ключових слів і фраз в усному висловленні. Вправляння у правильній вимові. Запис

окремих слів та речень

75

 

 

 

Вправляння у виразному читанні віршів. Державний гімн України. Рима,ритм, настрій у пісні. Дослідження значення слів. Правила оформлення діалогу на письмі. Запис слів, речень

76

 

 

 

Мова і мовлення. Що таке ребуси? Списування з рукописного шрифту. Мовні ігри. Читання вірша І. Тарасенка «Дивосвіт»

78-79

 

 

 

Списування

 

 

 

 

Підсумковий  урок

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
1 січня 2023
Переглядів
3628
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку