Українська мова НУШ
1 клас
( за Букварем Г. А. Іваниці)
5 год на тиждень (за програмою Р. Шияна)
№ |
Тема |
Підручник |
Зо- шит |
Дата |
І семестр |
||||
1 |
Ознайомлення з Букварем. Мова. Українська мова. Усна інформація в діалозі. Взаємодія з іншими учасниками навчального процесу, робота в парі, групі. Розвиток дрібних м’язів руки: розфарбовування |
5 |
3 |
|
2 |
Усна інформація в діалозі. Запитання до усного повідомлення, відповіді на запитання. Організація власної навчальної діяльності. Правила сидіння під час письма |
6 |
4 |
|
3 |
Монологічне висловлення(казка, вірш, розповідь про події шкільного життя). В. Забаштанський. Рідна мова |
7 |
|
|
4 |
Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тема тижня). Відтворення графічних знаків за зразком |
|
5 |
|
5 |
Робота з дитячою книжкою. Ознайомлення з хрестоматією сучасної української літератури |
|
|
|
6 |
Мовлення. Усне і писемне мовлення. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма. Друкування власного імені та прізвища. |
9-10 |
|
|
7 |
Запитання до усного повідомлення, відповідь на запитання. Письмо за зразком |
|
5 |
|
8 |
Умови безпосереднього спілкування. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Запис слів за допомогою умовних позначок (емотиконів) |
11 |
|
|
9 |
Робота з художнім текстом (казка, вірш, оповідання тощо): слухання, добирання та створення ілюстрацій, творча робота за змістом (придумування іншої кінцівки твору). Відтворення графічних знаків за зразком |
|
6 |
|
10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота за сюжетним малюнком: визначення об’єктів, їхніх дій та ознак; настрою, емоцій |
|
7 |
|
11 |
Культура усного і писемного мовлення. Письмо як засіб спілкування на відстані та в часі. Висловлення на задану тему. Значення слів: дослідження. |
12-13 |
|
|
12 |
Уявлення про діалог. Репліка в діалозі. Вправляння в написанні кривих ліній |
14 |
10-11 |
|
13 |
Звертання. Уживання форми кличного відмінка іменника при звертанні; ввічливі слова. Д. Білоус. Звертання. |
15 |
|
|
14 |
Ведення діалогу відповідно до теми. Вправляння в написанні прямих, кривих |
|
12-13 |
|
15 |
Робота з дитячою книжкою. Створення ілюстрацій до художнього тексту. Відповіді на запитання до прочитаного твору; наведення аргументів |
|
|
|
16 |
Одиниці мови. Слово. Значення слова: дослідження. Позначення звуків буквами на письмі. |
16-17 |
|
|
17 |
Значення слова. Словотворча робота (заміна/додавання букв у слові для творення нового слова). Тлумачний словник. Письмо похилих ліній |
18 |
|
|
18 |
Розуміння значення слова як умова успішного спілкування. Слова ввічливості. Відтворення знаків за зразком |
19 |
|
|
19 |
Слово. Пряме і переносне значення слова. Походження слів вересень, жовтень, листопад. Слова — назви предметів, дій, ознак. |
20-22 |
|
|
20 |
Слова однозначні й багатозначні. Омоніми. Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за сюжетними малюнками. Творча робота з текстом: придумування кінцівки |
23 |
|
|
21 |
Група слів і речення. Лексичне значення слова. Запис елементарних повідомлень за допомогою умовних позначок для слів — назв предметів, дій, ознак. Письмо графічних знаків за зразком |
24-25 |
|
|
22 |
Речення: питальні, розповідні, спонукальні. Знаки в кінці речення. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком |
26 |
|
|
23 |
Окличні і неокличні речення. Увічливі слова. Монологічне висловлення (запитання до повідомлення, відповіді на запитання). Письмо за зразком |
27 |
|
|
24 |
Зв’язок слів у реченні. Службові слова. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. |
29 |
|
|
25 |
Службові слова та їх роль у реченні. Називання відомих букв у словах. Робота з дитячою книжкою. |
30 |
|
|
26 |
Текст. Монологічне висловлення. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Короткі письмові повідомлення. |
31 |
|
|
27 |
Звуки. Звуки природи, навколишнього світу і звуки мовлення. Утворення мовних звуків. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Значення нових слів. Письмо за зразком |
33 |
|
|
28 |
Голосні й приголосні звуки. Дослідження їх утворення. Визначення звуків у слові з опорою на задану кількість звуків. |
34 |
|
|
29 |
Голосні звуки та букви, якими вони позначаються. Графічне зображення звуків [ ]. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Відтворення графічних знаків за зразком |
35 |
|
|
30 |
Розвиток зв’язного мовлення. Дослідження казки. Порівняння фантастичних і реальних подій. Дослідження виражальних можливостей прикметника (без називання термінів) |
|
|
|
31 |
Приголосні звуки: дзвінкі і глухі. Позначення звуків буквами. Складання речень за змістом малюнків. Особливості лічилок, мирилок. Відтворення графічних знаків за зразком |
37-38 |
|
|
32 |
Приголосні звуки: тверді і м’які. Позначення твердості та м’якості приголосних звуків на письмі. Особливості забавлянок. Запис елементарних повідомлень за допомогою малюнкового письма, піктограм, друкованих і писаних літер |
39 |
|
|
33 |
Склад як найменша вимовна одиниця. Дослідження слова з погляду кількості складів. Вправляння у правильній вимові слів (тема тижня). Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. |
41 |
|
|
34 |
Наголос. Смислорозрізнювальна роль наголосу. Вправляння у правильній вимові слів. Дослідження значення багатозначного слова на основі контексту. |
43 |
|
|
35 |
Робота з дитячою книжкою. Практичне ознайомлення з поняттям: бібліотека, бібліотекар, читальна зала. Основні правила поведінки в бібліотеці, правила збереження книжки, правила гігієни читання /розглядання. Ознайомлення з періодичними виданнями (дитячі журнали) |
|
|
|
36 |
Звук і буква. Письмо за зразком |
45-46 |
|
|
37 |
Український алфавіт. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком |
47 |
|
|
38 |
Звук (а). Позначення його буквою а. Виділення звуків на початку, в середині, у кінці слова. Вправляння у правильній вимові слів (тема тижня). Написання малої букви а |
49- |
|
|
39 |
Слухання тексту «Ангели дитини». Написання букви а. |
50 |
Ч.2.4-5 |
|
40 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання повідомлення за картинками на задану тему |
|
|
|
41 |
Звук (у). Позначення його буквою у. Вправляння у правильній вимові слів. Письмо малої букви у |
51 |
|
|
42 |
Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації Написання великої букви у. |
|
6 |
|
43 |
Закріплення звукового значення букви у. Письмо великої Букви У |
52 |
6 |
|
44 |
Письмо вивчених букв |
|
7 |
|
45 |
Робота з дитячою книжкою (дитячі журнали). Робота з текстом (відповідь на запитання за змістом прочитаного, висловлення власної думки про те, як факти, думки з прочитаного тексту можуть допомогти в конкретних життєвих ситуаціях) |
|
|
|
46 |
Звук (м). Позначення його буквою ем. Виділення звуків у словах. Вправляння у правильній вимові слів. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Письмо малої букви м |
53
|
8 |
|
47 |
Читання вірша А. Костецького «Мама».Написання великої букви м |
|
8 |
|
48 |
Прогнозування змісту твору за заголовком та ілюстрацією. Дослідження значення слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. |
54 |
|
|
49 |
В. Сухомлинський. Сива волосинка. Написання букви М, складів та слів з нею |
55 |
9 |
|
50 |
Розвиток зв’язного мовлення. Фантазування на основі прочитаного. Інсценізація вистави |
|
|
|
51 |
Звук (и). Позначення його буквою и. Складання розповіді на задану тему. Письмо малої букви и |
57 |
10 |
|
52 |
Написання великої букви и. Самостійне письмо або відтворення графічних знаків за зразком |
|
10 |
|
53 |
Виділення звука (и) у словах. Монологічні висловлення (казка, вірш, розповідь). Вправляння у правильній вимові слів. |
58 |
|
|
54 |
Написання вивчених букв та слів з ними. Відтворення графічних знаків за зразком |
|
11 |
|
55 |
Робота з дитячою книжкою. Слухання і відтворення казки. Ознайомлення з жанровою специфікою. Творча робота над змістом. |
|
|
|
56 |
Звук (і). Позначення його буквою і. Виділення звука (і) у словах. Вправляння у правильній вимові слів. Лексичне значення слів (пояснення в контексті). Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Написання малої букви і |
59 |
12 |
|
57 |
Читання вголос вірша Світлани Коляди «Політала зірочка». Написання великої букви і. |
60 |
12- |
|
58 |
Позначення звуків буквами. Виділення звуків у словах. Велика /мала літера у власних / загальних назвах. Гра «Витівниця стрілочка». Самостійне написання графічних знаків за зразком |
60 |
13 |
|
59 |
Робота із скоромовкою. Написання сполучень букв за зразком |
60 |
13 |
|
60 |
Розвиток зв’язного мовлення. Відтворення діалогів (за ролями) з прослуханих творів. Побудова запитань і відповідей на них за прослуханим чи прочитаним висловленням |
|
|
|
61 |
Звук (н). Позначення його буквою ен. Виділення звука у словах. Миттєве впізнавання найбільш уживаних слів, словосполучень. Дослідження значення слів. Малюнкове письмо |
61- |
14 |
|
62 |
Читання та доповнення речень. Написання малої букви н. |
62 |
14- |
|
63 |
Уживання лексики відповідно до ситуації спілкування. Позначення звука (н) на письмі на слух. Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Написання великої букви Н. |
63 |
14- |
|
64 |
Звук (о). Позначення його буквою о. Виділення звука (о) у словах. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Написання букви о |
65- |
16 |
|
65 |
Читання вголос коротких текстів. Обговорення усної інформації за фактичним змістом. Написання сполучень та речень з вивченими буквами |
66 |
17 |
|
66 |
Звук (л). Позначення його буквою ел. Виділення звука (л), (л) у словах. Монологічне висловлення. Написання букв л |
67- |
18 |
|
67 |
Написання складів, слів, речень із вивченими буквами. Читання вголос тексту «Український космонавт». |
68 |
19 |
|
68 |
Звук (в). Позначення його буквою ве. Виділення звука (в) у словах. Позначення звуків на письмі на слух. Написання малої букви в |
69- |
20 |
|
69 |
О. Сенатович. А щоб знав ти. Письмо великої букви В. |
70 |
20 |
|
70 |
Читання вголос тексту «Рух Землі в космосі». Письмо сполучень вивчених букв та речень з ними |
71 |
21 |
|
71
|
Розвиток зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлення за поданим початком і малюнком (серією малюнків) |
|
|
|
72 |
Звук(е), позначення його буквою е. Мовні дослідження: слова, які звучать і пишуться однаково, мають різні значення. . Написання малої літери е |
73 |
22 |
|
73 |
Мовно-логічні ігри. Читання слів. Написання великої літери Е |
73 |
22- |
|
74 |
Складання колективної розповіді за початком. Ірина Жиленко. Час минає, час мина… Письмо сполучень вивчених букв та речень з ними |
74 |
23 |
|
75 |
Звуки (р), (р), позначення їх літерою «ер». Виділення звука(р) у словах. Написання малої літери «ер» |
75 |
24 |
|
76 |
Закріплення знань про звукове значення букви «ер». Письмо великої букви Р., складів і слів з нею |
76 |
25 |
|
77 |
Звук (й), позначення його буквою «ій». Мовно-логічні ігри. Малюнкове письмо |
77 |
26 |
|
78 |
Мовно-логічні ігри. Письмо малої букви й |
77 |
26 |
|
79 |
Закріплення знань про звукове значення букв. Інтонування речень, скоромовок. М. Сингаївський «Про що говорили птахи і звірі». Написання великої букви Й |
78 |
26 |
|
80 |
Читання вголос коротких текстів для здобуття інформації. Г. Малик «Вуйко Йой та лишиня» . Письмо великої букви Й, складів та слів з нею |
79 |
27 |
|
81 |
Робота з дитячою книжкою. Вивчення віршів, загадок, скоромовок. Ознайомлення з їх жанровою специфікою |
79 |
|
|
Українська мова
1 клас
ІІ семестр
(за букварем Г. Іваниці)
№з\п |
Тема уроку |
Підр. |
Зош |
Дата |
80 |
Позначення звуків (а) та сполучення звуків (йа) буквою я. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Велика /мала літера у власних / загальних назвах. Відтворення графічних знаків за зразком, письмо малої букви я. |
4 |
|
|
81 |
Монологічне висловлення. Читання слів із вивченими буквами. Л. Біленька. Явір, явір, яворина. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів(тема тижня). Письмо великої букви Я |
5 |
|
|
82 |
Розгадування ребуса. Звуковий аналіз слів. Складання колективної розповіді. Написання буквосполучень, слів, речень |
5 |
|
|
83 |
Позначення звука (з) буквою «зе». Дзвінкі і глухі приголосні. Відтворення графічних знаків за зразком. Письмо букви з. |
6 |
30 |
|
84 |
Робота з дитячою книжкою. Науково-популярна література. Тематика науково-популярних текстів. Довідкова література:словники, довідники, дитячі енциклопедії. |
|
31 |
|
85 |
Позначення звука (с) буквою «ес». Читання складів, слів. Письмо букви с. |
6 |
32 |
|
86 |
Закріплення звукових значень букви «ес». Відгадування загадок. Досліджуємо медіа. Письмо складів та речень за зразком. |
7 |
33 |
|
87 |
Позначення звуків (у) та сполучення звуків (йу) буквою ю. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Відтворення графічних знаків за зразком, письмо малої букви ю. |
9 |
34 |
|
88 |
Монологічне висловлення. Розгадування ребусів. Письмо великої Ю |
10 |
34 |
|
89 |
Розвиток мовлення. Побудова зв’язного висловлення на основі прослуханого тексту. Поділ зв’язного висловлення на речення, встановлення меж речення на слух. Списування речень поданих друкованим шрифтом. |
|
|
|
90 |
Прості медіатексти. Ключові слова у висловлюванні. Перепитування як уточнення інформації. Письмо за зразком. Написання речень поданих друкованим шрифтом |
10 |
35 |
|
91 |
Звук (ґ), позначення його буквою «ґе» . Читання складів, слів. Словниково-логічні вправи. Письмо великої і малої букви ґ. |
|
36 |
|
92 |
Закріплення звукового значення букви «ґе». Гра «Витівниця-стрілочка». Написання слів, речень з вивченими буквами |
12 |
37 |
|
93 |
Позначення звука (к) буквою «ка». Зіставлення звуків (г) – (к). Читання складів, слів. Письмо малої букви к. |
|
38 |
|
94 |
Розвиток мовлення. Повторення і закріплення вивчених букв. Переказування невеликого прослуханого тексту з опорою на подані слова, словосполучення |
12 |
|
|
95 |
Читання коротких текстів. («Квілінг»). Скоромовка. Письмо великої букви К. Складання речень з поданих слів. |
12 |
38 |
|
96 |
Опрацювання вірша. Звуковий аналіз слів. Досліджуємо медіа. Письмо за зразком та під диктовку. |
|
39 |
|
97 |
Позначення звуків (йе) та (е) буквою є. Читання слів . Велика буква у власних назвах. Письмо малої букви є |
14 |
|
|
|
Читання коротких текстів. «Мандрівники». Прислів’я. Письмо Є |
15 |
40 |
|
|
Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Правила оформлення висловлювання на письмі(велика буква на початку речення,крапка, знак оклику, знак питання в кінці речення). Написання букв на позначення звуків. Письмо за зразком |
|
41 |
|
|
Робота з дитячою книгою. Переказування казки за поданим початком (Бременські музиканти). |
15 |
|
|
|
Позначення звуків[б] , [б] буквою «бе». Зіставлення звуків [б]- [п]. Складання фантастичної розповіді. Письмо малої букви б. |
16 |
42 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «бе». Письмо великої Б |
|
42 |
|
|
Читання складів та слів у різних темпах. Письмо складів та слів з вивченими буквами. |
|
43 |
|
|
Позначення звуків[п] , [п] буквою «пе». Зіставлення звуків [б]- [п]. Словниково-логічні вправи. Письмо малої букви п. |
|
44 |
|
|
Читання коротких текстів. («Бориспіль»). Написання назв міст з великої букви. Письмо великої букви П, слів з нею |
17 |
44-45 |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
|
|
|
Буква «ї», позначення нею сполучень звуків[йі] . Читання слів. Складання розповіді на тему «Україна» |
19 |
|
|
|
Письмо малої і великої букви ї, буквосполучень та слів з нею |
|
|
|
|
Читання вірша А. Камінчука «Це моя Україна». Читання скоромовки. Написання речень, поданих друкованим шрифтом. |
20 |
47 |
|
|
Позначення звуків[д] , [д] буквою «де». Зіставлення звуків [д]- [т]. Словниково-логічні вправи. Письмо малої букви д. |
21 |
48 |
|
|
Письмо великої букви Д, слів та речень з нею. Звуковий аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Вірш Л. Костенко «Пряля» |
22 |
48-49 |
|
|
Позначення звуків[т] , [т] буквою «те». Зіставлення звуків [д]- [т]. Читання складів та слів у різному темпі. Письмо малої букви т. |
22 |
50 |
|
|
Читання коротких текстів. («Діти-винахідники»). Письмо великої букви Т . Списування речень, поданих друкованим шрифтом |
23 |
50-51 |
|
|
Буква м’який знак. Позначення нею м’якості приголосних звуків. Читання слів з м’яким знаком. Письмо м’якого знака |
25 |
52 |
|
|
Вірш М. Сингаївського. «День і ніч». Написання слів з м’яким знаком |
26 |
53 |
|
|
Позначення звуків[г] , [г] буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви г. |
27 |
54 |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
|
|
|
Зіставлення звуків [г]- [х]. Письмо великої букви Г. |
|
54 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Гра «Витівниця стрілочка». Письмо складів, слів, речень з буквою Г |
28 |
55 |
|
|
Позначення звука[х] буквою «ха». Зіставлення звуків [г]- [х]. Робота із загадками. Письмо малої букви х. |
28 |
56 |
|
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Олімпійські та параолімпійські ігри». Доповнення повідомлення. Письмо великої букви Х |
|
56 |
|
|
Досліджуємо медіа. Читання коротких повідомлень. Списування речення, поданого друкованим шрифтом. |
|
57 |
|
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
|
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Читання слів. Розшифровування ребусів. Письмо слів з апострофом. |
31 |
58 |
|
|
Опрацювання загадок та прислів’їв. Аналіз звукового складу слова. Письмо слів з апострофом. |
32 |
59 |
|
|
Звук [ж], позначення його буквою «же». Зіставлення звуків [ж]- [ш]. Читання слів. Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ж |
|
|
|
|
Закріплення звукового значення букви «же». Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів. Письмо великої букви Ж. Складання слів із поданих букв |
|
|
|
|
Монологічне висловлювання. Читання скоромовки. Аналіз звукового складу слова (кількість складів, наголошений і ненаголошені склади, голосні й приголосні звуки). Розвиток мовлення. |
|
|
|
|
Позначення звука[ш] буквою «ша». Читання складів, слів у різному темпі. Робота із скоромовкою. Письмо малої букви ш. |
34 |
62 |
|
|
Досліджуємо медіа. Перегляд і коментування мультфільму «Казка про жадібність». Письмо великої букви Ш. |
|
63 |
|
|
Виразне читання вголос короткого тексту «Де беруть папір для книжок?». Складання колективної розповіді за початком. Письмо складів, слів та речень з вивченими буквами |
34 |
63 |
|
|
Позначення звукосполучення [шч] буквою «ща». Читання різних слів. Вправляння у правильній вимові слів. Написання малої щ. |
36 |
64 |
|
|
Читання складів, слів у різному темпі. Аналіз звукового складу слів. Письмо великої букви Щ.Складання і запис слів із поданих букв. |
37 |
64 |
|
|
Читання вголос короткого тексту «Мрія» моєї Батьківщини. Вправляння у правильній вимові слів. Читання скоромовки. Аналіз звукового складу слів. Письмо за зразком |
37 |
65 |
|
|
Робота з дитячою книжкою |
|
|
|
|
Позначення звуків [ц] , [ц] буквою «це». Читання різних слів. Вправляння у правильній вимові слів. Написання малої букви ц. |
38 |
66 |
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні. Велика буква на початку речення. Письмо великої букви Ц, слів та речень з нею |
38 |
67 |
|
|
Звуки [дз] , [дз] , позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [дз] , [дз]. Малюнкове письмо. Написання буквосполучень дз. |
39 |
68 |
|
|
Досліджуємо медіа. Перегляд мультфільму «Автолицар і друзі». Переказування історії. Читання прикмет. Письмо слів та речень з буквосполученням дз. |
39 |
69 |
|
|
Позначення звука [ф] буквою «еф». Читання вголос слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів .Велика /мала літера у власних / загальних назвах. Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ф. |
41 |
70 |
|
|
Читання слів у різному темпі. Частини тексту: зачин, основна частина, кінцівка. Письмо великої букви Ф. Складання речень із поданих слів |
42 |
70 |
|
|
Розвиток мовлення. Доповнення інформації на тему « Пожежна безпека». |
42 |
|
|
|
Частини тексту. Аналіз звукового складу слів. Письмо за зразком |
|
71 |
|
|
Позначення звука [ч] буквою «ча». Читання вголос слів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів . Малюнкове письмо за зразком. Письмо малої букви ч. |
43 |
72 |
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні. Велика буква на початку речення. Письмо великої букви Ч, слів та речень з нею. Робота з прислів’ям |
|
73 |
|
|
Звук [дз] , позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Читання слів у різному темпі. Малюнкове письмо. Написання буквосполучення дж. |
44 |
74 |
|
|
Монологічне висловлення. Виразне читання вголос вірша «Чабанець». Лексичне значення слів. Письмо за зразком |
44 |
75 |
|
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
|
|
Повторення алфавіту. Письмо під диктовку рукописного алфавіту. |
|
77 |
|
|
Діалогічне мовлення. Читання в особах. Фантазування на основі прочитаного: придумування іншої кінцівки твору. Розташування слів у правильному порядку для утворення речення. Написання малих й великих рукописних букв. Запис тексту |
46 |
Ч. 3 |
|
|
Усна народна творчість. Жанрова специфіка. Вправляння у правильній вимові слів. Позначення голосних і приголосних звуків буквами на письмі. Аналіз звукового складу слова. Списування з друкованого тексту |
47 |
4-5 |
|
|
Розвиток мовлення.
|
|
|
|
|
Монологічне мовлення. Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Написання букв(великих і малих) на позначення звуків |
49 |
6 |
|
|
Вірші: жанрова специфіка. Тарас Шевченко. Тече вода з-під явора. Дослідження значення слів. Поділ слів на склади. Знаходження найдовшого слова в реченні. |
50 |
7 |
|
|
Читання текстів. Правила переносу слова з рядка на рядок. Позначення голосних і приголосних звуків буквами на письмі. Подовжені звуки. Правила переносу слів. Списування з друкованого тексту |
52 |
8-9 |
|
|
Текст-розповідь. Читання тексту вголос. Вправляння у правильній вимові. Робота за чистомовками, скоромовками. Написання букв на позначення звуків. Запис окремих слів та речень |
52 |
16 |
|
|
Робота з дитячою книжкою. Літературні твори українських авторів |
|
|
|
|
Читання різних текстів. Деформований текст. Прогнозування орієнтованого змісту тексту за ілюстраціями. Аналіз звукового складу слова. Відомі малі й великі рукописні букви. Списування тексту, замінюючи малюнок словами |
|
18 |
|
|
Читання різних текстів. Олена Пчілка. Казка: жанрова специфіка. Характеристика персонажа за його мовленням. Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку |
53 |
20 |
|
|
Структура тексту. Читання деформованого тексту. Вправляння у правильній вимові й наголошуванні слів (тема тижня). Написання букв (великих і малих)на позначення звуків. Порівняння |
56 |
21 |
|
|
Літературна казка. Читання різних текстів. Іван Франко. Лисичка і рак. Дослідження значення слів. Лексичне значення слів (пояснення значень у контексті). Аналіз звукового складу слова. Протилежні слова |
57 |
22 |
|
|
Розвиток мовлення . Складання тексту за поданим початком |
|
28-29 |
|
|
Художня література. Літературні казки українських авторів. Збагачення мовлення. Читання різних текстів. Перепитування як уточнення інформації. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту |
60-61 |
23-24 |
|
|
Виразне читання вірша. Леся Українка. Як дитиною, бувало… Дослідження значення слів. Аналіз звукового складу слова. Списування з друкованого тексту |
61 |
24 |
|
|
Читання в особах. Леся Українка. Вишеньки. Повторення опрацьованих правил. Робота з дитячою книжкою |
62 |
|
|
|
Текст-опис. К. Ушинський. Лисичка-сестричка. Вибіркове читання. Вправляння у правильній вимові. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень |
64 |
25 |
|
|
Читання різних текстів. Робота з текстом (головне і другорядне в тексті). М. Коцюбинський. Про двох цапків. Аналіз звукового складу слова. Написання букв на позначення звуків. Запис слів та речень |
65 |
26 |
|
|
Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів(близькі і протилежні за значенням). Загадки. Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого тексту |
66 |
26-27 |
|
|
Зв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом. Позначення звуків на письмі на слух, за орфографічним словником, за правилом. Доповнення та запис речень |
68 |
27 |
|
|
Дитячі часописи. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Лексичне значення слів (пряме і переносне). Повторення опрацьованих правил. Списування з друкованого і рукописного тексту. Письмо під диктовку |
69 |
|
|
|
Текст-міркування. Читання різних текстів. Визначення конкретної мети монологічного висловлення. Вправляння у правильній вимові. Письмо букв (великих і малих) на позначення звуків. Запис окремих слів та речень |
71 |
33 |
|
|
Читання різних текстів. Робота з текстом. В. Сухомлинський. Аналіз звукового складу слова. Написання букв на позначення звуків. Поширення речень. Запис тексту з поширених речень |
72 |
|
|
|
Вправляння у виразному читанні оповідання В. Сухомлинського «Найгарніша мама». Зв’язний переказ подій прочитаного твору. Письмо під диктовку |
73 |
|
|
|
Виразність мовлення. Скоромовки. Вправляння у правильному та виразному читанні різних текстів. Розпізнавання ключових слів і фраз в усному висловленні. Вправляння у правильній вимові. Запис окремих слів та речень |
75 |
|
|
|
Вправляння у виразному читанні віршів. Державний гімн України. Рима,ритм, настрій у пісні. Дослідження значення слів. Правила оформлення діалогу на письмі. Запис слів, речень |
76 |
|
|
|
Мова і мовлення. Що таке ребуси? Списування з рукописного шрифту. Мовні ігри. Читання вірша І. Тарасенка «Дивосвіт» |
78-79 |
|
|
|
Списування |
|
|
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|