Календарне планування
Українська мова
Навчання грамоти ( 7 год )
Буквар: підруч. для 1 класу загальноосвіт. навч. закл. /М.С. Вашуленко, О.В. Вашуленко, – К. : Видавничий дім «Освіта»,2012.
Федієнко В. В. Першокласні прописи: посібник з письма та розвитку мовлення/ В. В. Федієнко.- Вид. 8 – е доп. та перероб.- Х.:ВД «Школа», 2017. – Ч. 1-2- 48с.:іл.
. № з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
№ стор. |
1. |
|
Добукварний період Здрастуй, школо! Знайомство з букварем. Бесіда на тему «Батьківщина» |
С.3-5 |
2. |
|
Ознайомлення з письмовим приладдям та правилами користування ним. Постава під час письма. Обведення кисті руки дитини з назива-нням пальчиків. Розфарбовування малюнків. |
|
3. |
|
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетним малюнком «Літні розваги». |
С.6-7 |
4. |
|
Закріплення правил користування письмовим приладдям. Види ліній. |
С.2-3 |
5. |
|
Закріплення знань про слово, речення. Озна-йомлення зі словами - назвами предметів та словами, що означають дії. Бесіда за серією малюнків «Режим дня». |
С.8 |
6. |
|
Ознайомлення з прямими горизонтальними лініями, вертикальними і похилими лініями. |
С.4 |
7. |
|
Розширення уявлень про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення дітей про діалог (без терміна). Робота з дитячою книжкою № 1. Українська народна казка «Ріпка» |
С.9 |
8. |
|
Закріплення знань про лінії. Обведення і роз-фарбовування малюнків. |
|
9. |
|
Практичне ознайомлення зі словами – назвами предметів. Логічні вправи за питаннями хто це?, що це? Бесіда за сюжетними малюнками «У садку та на городі». |
С.10-11 |
10. |
|
Письмо прямих горизонтальних, вертикальних ліній у сітці в клітинку. Домальовування й розфарбовування малюнків. |
С.5 |
11. |
|
Розширення уявлень дітей про слово та речен-ня. Практичне ознайомлення зі словами – назвами ознак предметів, протилежними за значеннями. Складання речень за графічними схемами. |
С.12-13 |
12. |
|
Письмо похилих та подовжених похилих ліній, обведення та розфарбовування малюнків. |
С.6 |
13. |
|
Практичне ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади. Поняття про наголос як сильніше вимовлюваний склад. Бесіда за серією малюнків « Домашні і дикі тварини» |
С.14-15 |
14. |
|
Зображення подовжених ліній із петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення № 1. «Шкільне приладдя» ( складання речень). |
С.6 |
15. |
|
Практичне уявлення про немовні звуки та зву-ки мовлення. Ознайомлення з основними мов-леннєвими органами. Поділ слів на склади. Закріплення поняття про наголос. |
С.16 |
16. |
|
Письмо ліній із заокругленням внизу. Обведення малюнків. |
С.7 |
17. |
|
Практичне ознайомлення зі звуковим аналізом слів. Голосні і приголосні звуки, умовне позна-чення їх на письмі. Бесіда за серією малюнків «Зоопарк» |
С.17 |
18. |
|
Письмо коротких та довгих ліній із заокруглен-ням внизу. |
С.7 |
19. |
|
Уявлення про тверді та м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Робота з дитячою книгою № 2. Українська народна казка «Колосок» |
С.18 |
20. |
|
Письмо ліній із заокругленням вгорі. |
С.8 |
21. |
|
Звуковий аналіз слів. Моделювання речень. Бе-сіда за малюнками на тему «Заняття дітей. Зна-ряддя праці». |
С.19 |
22. |
|
Письмо довгих ліній із петлею вгорі. |
С.8 |
23. |
|
Закріплення вивченого про речення, слово, зву-ковий склад слова. Уявлення про діалог. |
С.20 |
24. |
|
Письмо ліній із заокругленням горі та внизу. |
С.9 |
25. |
|
Повний звуковий аналіз мовлених слів. Скла-дання розповіді за серією малюнків. |
С.21 |
26. |
|
Письмо півовалів і овалів. |
С.9 |
27. |
|
Підсумковий урок добукварного періоду. |
|
28. |
|
Письмо ліній, півовалів, овалів. Підсумковий урок добукварного періоду. Розвиток зв’язно-го мовлення № 2 Мовленнєві форми привітання і прощання. |
|
29. |
|
Букварний період Звук [ а ], буква Аа |
С.22-23 |
30. |
|
Аналіз складових елементів малої букви а . Письмо рядкової «а». |
С.10 |
31. |
|
Звук [а] ,буква А,а. Звукове моделювання слів. Складання речень за схемами. |
С.23 |
32. |
|
Письмо великої букви « А». |
С.11 |
33. |
|
Звук [ у] , буква У,у. Складання речень за схемами. |
С.24-25 |
34. |
|
Письмо рядкової буки «у». |
С.12 |
35. |
|
Вправляння у звуковому аналізі слів. Складан-ня речень за схемами. Робота з дитячою книгою № 3.Фольклорні твори (загадки, пісень-ки, лічилки, скоромовки). |
|
36. |
|
Звукове моделювання слів. Складання речень. |
|
37. |
|
Письмо великої букви «У» |
С.13 |
38. |
|
Звук [ о ]. буква О. о. |
С.26-27 |
39. |
|
Письмо рядкової букви «о». |
С.14 |
40. |
|
Звуковий аналіз слів. Складання речень за схемами. |
С.27 |
41. |
|
Письмо великої букви «О». |
С.15 |
42. |
|
Закріплення правопису вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення № 3. Формуван-ня поняття про мовлення і спілкування. |
|
43. |
|
Звук [ и ]. буква и. Один предмет – багато предметів. |
С.28-29 |
44. |
|
Письмо рядкової букви «и». |
С.16 |
45. |
|
Звук [м ], буква М,м. Читання прямих складів з вивченими літерами. |
С.30 |
46. |
|
Письмо рядкової букви «м». |
С.18 |
47. |
|
Закріплення звукового значення вивчених літер. |
С.31 |
48. |
|
Письмо великої букви «М». |
С.19 |
49. |
|
Читання текстів. Робота з дитячою книгою № 4. Н.Забіла «Рукавичка» |
|
50. |
|
Звук [ і ], буква Іі. Звук [і ] в ролі окремого слова. |
С.32 |
51. |
|
Письмо рядкової букви «і». |
С.20 |
52. |
|
Звук [ і ], буква Іі. Складання речень та зв’яз-ного тексту. Правила поведінки на природі. |
С.33 |
53. |
|
Письмо великої букви «І». |
С.21 |
54. |
|
Звуки[ н],[ н′] , буква Н н. |
С.34-35 |
55. |
|
Письмо рядкової букви «н». |
С.22 |
56. |
|
Письмо великої букви «Н». Розвиток зв’язного мовлення № 4.Улюблені герої казок і мультфільмів. |
С.23 |
57. |
|
Звуки [ л ] , [ л′] ,буква Л л. |
С.36-37 |
58. |
|
Письмо рядкової букви «л». |
С.24 |
59. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Лл. Вправи на доповнення незаверше-них речень. Інтонаційне читання речень. |
С.38-39 |
60. |
|
Письмо великої букви «Л». |
С.25 |
61. |
|
Звуки [ в ] , [в′] ,буква Вв. |
С.40-41 |
62. |
|
Письмо малої букви «в». |
С.26 |
63. |
|
Закріплення вміння читати склади, слова і тексти з буквою Вв. Робота з дитячою книгою № 5. Казка «Вовк і семеро козенят». |
С.42 |
64. |
|
Закріплення вміння читати текст з буквою Вв. |
С.43 |
65. |
|
Письмо великої букви «В». |
С.27 |
66. |
|
Звуки [ с],[с′] ,буква Сс. |
С.44-45 |
67. |
|
Письмо рядкової букви «с». |
С.28 |
68. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Сс. |
С.46-47 |
69. |
|
Письмо великої букви «С». |
С.29 |
70. |
|
Закріплення правопису вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення № 5.Складання розповіді за малюнком «Моя улюблена тваринка» |
|
71. |
|
Звуки [ к], [ к′] ,буква Кк. |
С.48-49 |
72. |
|
Письмо рядкової букви «к». |
С.30 |
73. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк. |
С.50 |
74. |
|
Письмо великої букви «К». |
С.31 |
75. |
|
Читання тексту з літерою Кк. |
С.51 |
76. |
|
Закріплення правопису вивчених літер. |
С.32-33 |
77. |
|
Закріплення вміння читати тексти з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою № 6. Г.Бойко «Веселинки». |
|
78. |
|
Звуки [ р] , [р′] , буква Рр. |
С.52-53 |
79. |
|
Письмо рядкової букви «р». |
С.34 |
80. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Рр. |
С.54-55 |
81. |
|
Письмо великої букви «Р». |
С.35 |
82. |
|
Звуки [ п] , [п′] ,буква Пп. Робота з анаграма-ми. Бесіда про народне свято Івана Купала. |
С.56-57 |
83. |
|
Письмо рядкової букви «п». |
С.36 |
84. |
|
Письмо великої букви «П». Розвиток зв’язного мовлення № 6. Мова казок. Складання казки. |
С.37 |
85. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Пп. |
С.58-59 |
86. |
|
Закріплення вмінь писати букви, слова та речення. |
С.38-39 |
87. |
|
Звуки [ т] ,[ т′] ,буква Тт. Вивчення скоромовки напам’ять. |
С.60-61 |
88. |
|
Письмо рядкової букви «т». |
С.40 |
89. |
|
Діалогічне читання і розповідь казки « Котик і Півник». |
С.62-63 |
90. |
|
Письмо великої букви «Т». |
С.41 |
91. |
|
Читання текстів на закріплення вивчених літер. Робота з дитячою книгою № 7. «Забавлянки» - збірка. |
|
92. |
|
Звук [е] ,буква Ее. |
С.64-65 |
93. |
|
Письмо рядкової букви «е». |
С.42 |
94. |
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із голос-ними звуками та вивченими відповідними бук-вами. Розповіді дітей про рідне село та села, у яких їм доводилося бути. |
С.66-67 |
95. |
|
Письмо великої букви «Е». |
С.43 |
96. |
|
Звуки [ д] ,[ д]′ ,буква Дд. |
С.68-69 |
97. |
|
Письмо рядкової букви «д». |
С.44 |
98. |
|
Письмо великої букви «Д». Розвиток зв’язного мовлення № 7. Складання розповіді за малюн-ком «Моя сім’я». |
С.45 |
99. |
|
Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами. |
С.70-71 |
100. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. |
С.2-3 (ІІ ч) |
101. |
|
Звуки [ з] , [ з′ ], буква Зз. Робота з фразеологіз-мами ( без уживання терміна). Заучування скоромовки. |
С.72-73 |
102. |
|
Письмо рядкової букви «з». |
С.46 |
103. |
|
Читання тексту «Ранок на озері». |
С.74-75 |
104. |
|
Письмо великої букви «З». |
С.47 |
105. |
|
Удосконалення навичок читання. Інтонаційне читання речень, різних за метою висловлюван-ня. Робота з дитячою книгою № 8. Бібліотеч-ний урок № 1. «Книга у бібліотеці». |
|
106. |
|
Буква Ь (знак м’якшення). Позначення ним на письмі м’якості приголосних звуків. Бесіда на тему « Що дає нам льон» |
С.76 |
107. |
|
Письмо букви «ь». |
С.4 |
108. |
|
Закріплення букви ь («знака м′якшення»). |
С.77 |
109. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери, сло-ва з вивченими літерами. |
С.5 |
110. |
|
Читання текстів з вивченими літерами. |
|
111. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. |
|
112. |
|
Порівняння форм букв. Самодиктант. Закріп-лення вміння писати вивчені букви. Розвиток зв’язного мовлення № 8. Складання розповіді «Новорічні свята». |
|
113. |
|
Звуки [ б] ,[ б′] ,буква Бб. Відпрацювання літе-ратурної вимови слів зі звуком [ б] в абсолют-ному кінці слів і перед глухими приголосними. |
С.78-79 |
114. |
|
Письмо рядкової букви «б» |
С.6 |
115. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Бб. Робота над інтонацією питальних речень. |
С.80-81 |
116. |
|
Письмо великої букви «Б». |
С.7 |
117. |
|
Звуки [ г] ,[ г]′ ,буква Гг. Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] вкінці слів, складів. Логічні вправи «Де живе?», «Де росте?». |
С.82-83 |
118. |
|
Письмо рядкової букви «г» |
С.8 |
119. |
|
Вправи на читання та орфоепічні тренування за опрацьованими текстами букваря. Робота з дитячою книгою № 9. Дитячі ігри. Збірка «Ко-тилася торба з високого горба». |
С.86 |
120. |
|
Читання текстів з вивченими літерами. |
|
121. |
|
Письмо великої букви «Г». |
С.9 |
122. |
|
Звуки [ ґ] , [ґ]′ , буква засвоєння українських слів, поданих у букварі, зі звуком [ ґ], буквою Ґ ґ. Вивчення скоромовок напам’ять. |
С.84-85 |
123. |
|
Письмо рядкової букви « ґ». |
С.10 |
124. |
|
Закріплення звуків [ ґ] ,[ ґ′] ,букв Ґ ґ. Відпрацю-вання техніки читання текстів в діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних букварних текстів. |
С.87 |
125. |
|
Письмо великої букви «Ґ». |
С.11 |
126. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Розвиток зв’язного мовлення № 9.Складання усної розповіді « Мій будинок». |
|
127. |
|
Звуки [ ч] [ ч]′ , буква Чч. |
С.88-89 |
128. |
|
Письмо рядкової букви «ч». |
С.12 |
129. |
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Чч. Бесіда про українські Карпати. «Карпати». |
С.90-91 |
130. |
|
Письмо великої букви «Ч». |
С.13 |
131. |
|
Звук [й′] , буква Йй. Вправи з розвитку фоне-матичного слуху. |
С. 92-93 |
132. |
|
Письмо рядкової букви «й». |
С.14 |
133. |
|
Закріплення звука [ й′] , букви Йй. Буквосполу-чення ЙО. Робота з дитячою книгою № 10. Російська народна казка «Лисиця та заєць». |
С.94-95 |
134. |
|
Узагальнюючий урок на вивчені літери. |
|
135. |
|
Письмо великої літери « Й». |
С.15 |
136. |
|
Звук [х] , буква Хх. |
С.96-97 |
137. |
|
Письмо рядкової букви «х». |
С.18 |
138. |
|
Закріплення звука[ х] , букви Хх. |
С.98-99 |
139. |
|
Письмо великої букви «Х». |
С.19 |
140. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Розвиток зв’язного мовлення № 10. «Побуто-ва техніка» (складання казки»). |
С.16-17 |
141. |
|
Буква Яя. Позначення звука[ а] в сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними. |
С.100-101 |
142. |
|
Письмо рядкової букви «я». |
С.20 |
143. |
|
Читання слів, речень і текстів із буквою Яя в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучен-ня звука[ й] та інших м’яких приголосних зву-ків із наступним голосним звуком [а] . |
С.102-103 |
144. |
|
Письмо великої букви «Я». |
С.21 |
145. |
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’я-заних з вивченими буквами. Вправляння у звуко - буквеному аналізі слів. |
|
146. |
|
Закріплення вміння писати вивчені букви. |
|
147. |
|
Повторення і закріплення знань і вмінь, пов’я-заних з вивченими буквами на текстах букваря. Робота з дитячою книгою № 11. Вірші М. Підгірянки. |
|
148. |
|
Звук [ ж]. Буква Жж. |
С.104-105 |
149. |
|
Письмо рядкової букви «ж». |
С.22 |
150. |
|
Закріплення звука[ ж] , букви Жж. Українська народна казка « Лисичка і Журавель». |
С.106-107 |
151. |
|
Письмо великої букви «Ж». |
С.23 |
152. |
|
Звук [ ш] ,буква Шш. |
С.108-109 |
153. |
|
Письмо рядкової букви «ш». |
С.24 |
154. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Розвиток зв’язного мовлення № 11. Розширен-ня уявлення про лічилки. Вправляння у скла-данні лічилок. |
|
155. |
|
Закріплення звука [ ш ], букви Шш. Робота над виразністю читання речень , різних за метою висловлювання. П. Воронько «Кожушок». |
С.110-111 |
156. |
|
Письмо великої букви «Ш». |
С.25 |
157. |
|
Звуки [ц], [ ц′] ,буква Цц. Заучування скоро-мовки. |
С.112-113 |
158. |
|
Письмо рядкової букви «ц». |
С.26 |
159. |
|
Закріплення літери Цц. Опрацювання казки «Родичі» та вірша В. Лучука « Уставати рано треба». Виразне читання, читання в особах. |
С.114 |
160. |
|
Письмо великої букви « Ц». |
С.27 |
161. |
|
Опрацювання вірша В. Лучука «Уставати рано треба». Робота з дитячою книгою № 12. В.Сухомлинський «Покинуте кошеня». |
С.115 |
162. |
|
Буква Її, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ – столицю України. |
С.116-117 |
163. |
|
Письмо рядкової букви «ї». |
С.28 |
164. |
|
Закріплення знань про букви Її. Опрацювання тексту « Гроші України». |
С.118 |
165. |
|
Письмо великої букви «Ї». |
С.29 |
166. |
|
Опрацювання тексту « Міста України». |
С.119 |
167. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Списування друкованих речень. |
С.30 |
168. |
|
Письмо буквосполучень, слів, речень з вивче-ними літерами. Розвиток зв’язного мовлення № 12. «Найдорожче у світі слово!» Складання розповіді про маму. |
С.31 |
169. |
|
Буква Юю, позначення нею звукосполучення [йу] , звука [у] та м’якості приголосного. Опра-цювання вірша Л. Українки «Пісенька весняної води». Заучування вірша О. Пархоменка «Я матусю дожидаю» напам’ять. |
С.120-121 |
170. |
|
Письмо рядкової букви «ю». |
С.32 |
171. |
|
Читання слів, речень і текстів з буквою Юю в різних позиціях. Вивчення віршика «Руки» напам’ять. |
С.122-123 |
172. |
|
Письмо великої букви «Ю». |
С.33 |
173. |
|
Буква Єє на позначення звукосполучення [ йе] , звука [ е] та м’якості приголосного. |
С.124-125 |
174. |
|
Письмо рядкової букви «є». |
С.34 |
175. |
|
Читання текстів на вивченні літери. Робота з дитячою книгою №13. Літературні казки. Ю. Ярмиш «Дрібний дощик». |
С.126 |
176. |
|
Читання тексту «Київське метро». |
С.127 |
177. |
|
Письмо великої букви «Є». |
С.35 |
178. |
|
Буква Щщ, позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему «Наша Батьківщина». |
С.128-129 |
179. |
|
Письмо рядкової букви «щ». |
С.38 |
180. |
|
Закріплення букви Щщ. Вправи на звуко-буквений аналіз слів. |
С.130-131 |
181. |
|
Письмо великої букви «Щ». |
С.39 |
182. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Розвиток зв’язного мовлення № 13. Початкове поняття про усне і писемне мовлення . |
С.36-37 |
183. |
|
Звук [ф] , буква Фф. Бесіда про професії. |
С.132-133 |
184. |
|
Письмо рядкової букви «ф». |
С.40 |
185. |
|
Закріплення звука [ ф] , букви Фф. Вправи на звуко-буквений аналіз слів. |
С.134-135 |
186. |
|
Письмо великої букви «Ф». |
С.41 |
187. |
|
Звуки [ дз],[ дз′] ,буквосполучення дз. Відпра-цювання правильної вимови. |
С.136-137 |
188. |
|
Письмо слів із буквосполученням дз. |
С.44 |
189. |
|
Читання текстів на вивченні літери. Робота з дитячою книгою № 14. Н. Забіла «Ясоччина книжка». |
|
190. |
|
Звук дж , позначення його буквосполученням дж. |
С.138-139 |
191. |
|
Письмо слів із буквосполученням дж. |
С.45 |
192. |
|
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. |
С.140-141 |
193. |
|
Письмо слів з апострофом. |
С.47 |
194. |
|
Алфавіт. Узагальнюючий урок букварного періоду. |
|
195. |
|
Читання алфавіту. Письмо під диктовку руко-писного алфавіту. |
|
196. |
|
Коментоване письмо. Списування з друкова-ного тексту. Урок зв’язного мовлення № 14. Визначення за малюнком форми мовлення. |
С.46 |
197. |
|
Післябукварний період Т. Г. Шевченко – великий український поет. Читання уривків із віршів поета. |
С.142-143 |
198. |
|
Списування з друкованого тексту. |
С.48 |
199. |
|
Іван Якович Франко – великий український письменник. Опрацювання казки «Лисичка і Рак». |
С.144-145 |
200. |
|
Закріплення навичок письма. Письмо під диктовку. |
|
201. |
|
Леся Українка – велика українська поетеса . Інтонаційне читання вірша « Вишеньки», читання в особах. |
С.146-147 |
202. |
|
Удосконалення уміння писати вивчені букви, слова, речення цими буквами. |
|
203. |
|
Михайло Коцюбинський « Казка про двох цапків» Робота з дитячою книгою № 15. Твори про тварин. Л. Толстой « Лев і собачка». |
С. 148 |
204. |
|
Опрацювання тексту « Хороші звичаї». Вправи на звуко-буквений аналіз слів. |
С. 149 |
205. |
|
Удосконалення уміння писати вивчені букви. Виконання творчих письмових робіт. |
|
206. |
|
Робота над текстом « Мрія збулася». А. Кос-тецький «Буде день веселий». |
С.150-151 |
207. |
|
Списування друкованого речення. Письмо в зошиті без друкованої основи. Диктант одно-складових слів. |
|
208. |
|
Наша мова. « Буква до букви». Леся Лужецька, «Щаслива людина» Анатолій Зимін. |
С.4 |
209. |
|
Закріплення навичок письма. Поділ слів на склади. Складання речень за початком. |
С. 5 |
210. |
|
Удосконалення вміння писати вивчені букви. Виконання творчих письмових завдань. Розвиток зв’язного мовлення № 15. Складання усної розповіді за малюнком « Пори року». |
|
211. |
|
( За навчальним посібником: Вашуленко М. С., Науменко В. О., Захарійчук М. Д. «Післябук-варик» ) Подорожуємо просторами України. «Ми живе-мо в Україні». |
С. 10 |
212. |
|
Звуки і букви. Повторення написання малих та великих букв, що позначають голосні звуки. Звуко - буквений аналіз слів. |
С. 11 |
213. |
|
Слова ввічливості. «Скажи людині: «Доброго дня!» за В. Сухомлинським. |
С. 12, 14-15 |
214. |
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Складання речень за малюнками. Поділ слів на склади, запис слів, речень під диктовку. |
С.13 |
215. |
|
Читання віршів про весну. Складання розповіді про зміни в природі, які відбулися навесні. «Рі-чечка» Микола Вінграновський. |
С.16,18-19 |
216. |
|
Звуки і букви. Повторення написання малих та великих букв. Алфавіт. |
С.17 |
217. |
|
Текст. Читання текстів. Діалог. Робота з дитя-чою книгою № 16. « В гості казка до нас прийшла». |
С.20,22-23 |
218. |
|
«Підсніжник», за Борисом Вовком, «Весна» К. Перелісна. |
С. 24, 26-27 |
219. |
|
Наголос. Склад. Письмо слів під диктовку. |
С. 21 |
220. |
|
Веселий настрій. «Танок сорок» Володимир Лучук, «Різнокольорові звірята» за М. Пляц-ковським. |
С.28,30-31 |
221. |
|
Приголосні звуки. Речення. Схема речень. |
С.25 |
222. |
|
Про братів наших менших. «Зустріч» за О. Ко-пиленком. « Звірі-няньки» ( з журналу) |
С.32. 34-35 |
223. |
|
Буква « Ю». Звуко - буквений аналіз слів. |
С.29 |
224. |
|
Слово. Речення. Розвиток зв’язного мовлення № 16. Іграшки. Складання загадок про іграшки. |
|
225. |
|
Маленькі пуховички. «Диво» за А. Давидовим. Читання оповідання І. Прокопенко «Хто роз-будив ліс». |
С.36,38-39 |
226. |
|
Буква « Я». Звуко - буквений аналіз слів. |
С.33 |
227. |
|
Читання оповідання «Їжаченята» за В. Сухом-линським. |
С.40,42-43 |
228. |
|
Перенос слів з рядка в рядок. Перевірна робота. Списування. |
|
229. |
|
Діалог. Андрій М’ястківський «Сонечко». «Не-слухняний м’ячик» Олег Буцень. |
С.44,46-47 |
230. |
|
Буква « Є». Звуко - буквений аналіз слів, пере-нос слів, поділ слів на склади. |
С.37 |
231. |
|
Робота з дитячою книгою № 17. Бібліотечний урок № 2. «Ознайомлення з періодичними виданнями для дітей ( журнали, газети). |
|
232. |
|
Борис Харчук «Ромашка». |
С.48 |
233. |
|
Буква «Ї». Звуко - буквений аналіз слів, перенос слів, письмо під диктовку. |
С.41 |
234. |
|
Якого кольору Земля? «Корисна розмова» Текля Білецька. Перевірна робота. Читання вголос. |
С. 52 |
235. |
|
Букви « Я, Ю, Є, Ї». Самодиктант. |
С. 45. |
236. |
|
Д. Чередниченко « Жирафа у метро» |
С. 54-55 |
237. |
|
Закріплення написання слів з буквами « Г, Ґ». |
С.49 |
238. |
|
Буква «Щ». Розвиток зв’язного мовлення № 17. Словесне малювання. « Весна іде, красу несе!». |
С.57 |
239. |
|
Іван Гуцал «Вийшов Щиглик щавель їсти.» , «Сміхота» Ігор Січовик. |
С.56,58-59 |
240. |
|
Звуки [дж] ,[ дз],[ дз′] перенос слів з ними. |
С.61 |
241. |
|
Оксана Іваненко « Джмелик», « Дивний ранок» |
С.60, 63 |
242. |
|
М’який знак. Перенос слів. |
С.65,69 |
243. |
|
«Дощиковий цвіт» за Зіркою Мензатюк. |
С.66-67 |
244. |
|
Апостроф. Написання слів з ними. |
С.77 |
245. |
|
Підсумковий урок. Читання творів. |
|