Календарне планування "Українська мова"

Про матеріал
Календарне планування з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ за підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської, С. Дубовик (частина 1) 3 клас І семестр
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,

С. Дубовик (частина 1)

3 клас І семестр

  1.                   3,5 год. українська мова і 3,5 год. читання. Кожен сьомий урок на одному тижні присвячується розвитку мовлення, а на іншому — позакласному читанню.
  2.                   На цих уроках учитель добирає матеріал для повторення на власний розсуд, відпо­відно до освітніх потреб учнів конкретного класу.

 

Тема уроку

Дата

1.

Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична робота.  

 

2.

Повторення вивченого в 2 класі.

 

3.

Розвиток мовлення. 

 

4.

Повторення вивченого в 2 класі.

 

5.

Повторення вивченого в 2 класі.

 

Текст

6.

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (Частина 1, с. 3-5, вир. 1-4).

 

7.

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 6-7, впр. 1- 5).

 

8.

Складаю тексти. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 8-9, впр. 6- 10).

 

9.

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 10-11, впр. 1-4).

 

10.

Розвиток мовлення.

 

11.

Будова тексту. Визначаю частини тексту ( с. 12-13, впр. 1-4).

 

12.

Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст (Ч. 1, с. 14-15, вир. 5-9).

 

13.

Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (Ч. 1, с. 16-17, впр. 10-14).

 

14.

Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будува­ти текст (Ч. 1, с. 18-19, впр. 15-19).

 

15.

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. На­вчаюся розрізняти тексти різних стилів (Ч. 1, с. 20-21, впр. 1-6).

 

16.

Порівняння художніх і науково-популярних описів. На­вчаюся визначати частини тексту-опису, будувати текс- ти-описи художні і науково-популярні (Ч. 1, с. 22-23, впр. 1-5).

 

17.

Розвиток мовлення.

 

18.

Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся діли­ти текст на абзаци (Ч. 1, с. 24-25, впр. 1-3).

 

19.

Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (Ч. 1, с. 26-27, впр. 1-4).

 

20.

Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатекс- ти, досліджувати їх (Ч. 1, с. 28-30, впр. 1-4).

 

21.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. ЗО). Діагностична робота.              

 

Речення

22.

Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речен­ня за його основними ознаками (Ч. 1, с. 31-33, впр. 1-6).

 

23.

Розвиток мовлення.

 

24.

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (Ч. 1, с. 36-37, впр. 5—11).

 

25.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інто­нацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4).

 

26.

Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (Ч. 1, с. 38-39, вир. 1-6).

 

27.

Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 40-41, вир. 7-12).

 

28.

Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (Ч. 1, с. 42-43, вир. 1-3).

 

29.

Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (Ч. 1, с. 44-45, вир. 1-4).

 

30.

Розвиток мовлення.

 

31.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота.              

 

32.

Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8).

 

 

33.

 «Слово. Значення слова». Багатознач­ні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (Ч. 1, с. 47-49, вир. 1-5).

 

34.

Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і пере­носне значення слова (Ч. 1, с. 50-51, вир. 1-6).

 

35.

Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю бли­зькі за значенням слова (Ч. 1, с. 52-53, впр. 1-5).

 

36.

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (Ч. 1, с. 54- 55, впр. 6-10).

 

37.

Розвиток мовлення.

 

38.

Навчаюся користуватися словниками синонімів, антоні­мів. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 57-58, впр. 7-9).

 

39.

Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (Ч. 1, с. 56-57, впр. 1-6)

 

40.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота.

 

Будова слова

41.

Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (Ч. 1, с. 59-61, впр. 1-6).

 

42.

Навчаюся визначати нульове закінчення ( с. 62-63, впр. 7-11).

 

43.

Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати ос­нову слова. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 64-65, впр. 1-5).

 

44.

Розвиток мовлення.

 

45.

Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (с.67, впр.5-7).

 

46.

Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визнача­ти корінь, добирати спільнокореневі слова (с. 66-67, впр. 1-4).

 

47.

Наголос. Правильно наголошую слова (Ч. 1, с. 68-69, впр. 1-6).

 

48.

Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (Ч. 1, с. 70-71, впр. 1- 6).

 

49.

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Поз­начення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (Ч. 1, с. 72- 73, впр. 1-4).

 

50.

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (Ч. 1, с. 74—75, впр. 5-12).

 

51.

Розвиток мовлення.  

 

52.

Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (Ч. 1, с. 78-79, впр. 1-6).

 

53.

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфо­графічним словником. Навчальний діалог (с. 76-77, впр. 1-5).

 

54.

Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [<)) ']■ Правильно вимовляю, наголошую, записую слова /, с. 80-81, впр. 1-5).

 

55.

Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними зву­ками в кінці слова і складу(с. 82-83, впр.1-6).

 

56.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
17 листопада 2020
Переглядів
4411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку