УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником М. Вашуленка, Н. Васильківської,
С. Дубовик (частина 1)
3 клас І семестр
№ |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Повторення вивченого в 2 класі. Вхідна діагностична робота. |
|
2. |
Повторення вивченого в 2 класі. |
|
3. |
Розвиток мовлення. |
|
4. |
Повторення вивченого в 2 класі. |
|
5. |
Повторення вивченого в 2 класі. |
|
Текст |
||
6. |
Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (Частина 1, с. 3-5, вир. 1-4). |
|
7. |
Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 6-7, впр. 1- 5). |
|
8. |
Складаю тексти. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 8-9, впр. 6- 10). |
|
9. |
Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначити тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (Ч. 1, с. 10-11, впр. 1-4). |
|
10. |
Розвиток мовлення. |
|
11. |
Будова тексту. Визначаю частини тексту ( с. 12-13, впр. 1-4). |
|
12. |
Навчаюся визначати частини тексту-розповіді, будувати текст (Ч. 1, с. 14-15, вир. 5-9). |
|
13. |
Навчаюся визначати частини тексту-есе, будувати текст (Ч. 1, с. 16-17, впр. 10-14). |
|
14. |
Навчаюся визначати частини тексту-міркування, будувати текст (Ч. 1, с. 18-19, впр. 15-19). |
|
15. |
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів (Ч. 1, с. 20-21, впр. 1-6). |
|
16. |
Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати текс- ти-описи художні і науково-популярні (Ч. 1, с. 22-23, впр. 1-5). |
|
17. |
Розвиток мовлення. |
|
18. |
Спостереження за роллю абзаців у тексті. Навчаюся ділити текст на абзаци (Ч. 1, с. 24-25, впр. 1-3). |
|
19. |
Складання плану тексту. Навчаюся складати план тексту, створювати текст за планом (Ч. 1, с. 26-27, впр. 1-4). |
|
20. |
Робота з медіатекстами. Навчаюся розрізняти медіатекс- ти, досліджувати їх (Ч. 1, с. 28-30, впр. 1-4). |
|
21. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст» (с. ЗО). Діагностична робота. |
|
Речення |
||
22. |
Вступ до розділу «Речення». Розпізнаю речення за його основними ознаками (Ч. 1, с. 31-33, впр. 1-6). |
|
23. |
Розвиток мовлення. |
|
24. |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (Ч. 1, с. 36-37, впр. 5—11). |
|
25. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Розпізнаю види речень за метою висловлювання та інтонацією (Ч. 1, с. 34-35, впр. 1-4). |
|
26. |
Звертання. Навчаюся розпізнавати звертання, правильно вживати їх (Ч. 1, с. 38-39, вир. 1-6). |
|
27. |
Навчаюся виокремлювати звертання. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 40-41, вир. 7-12). |
|
28. |
Члени речення. Навчаюся розпізнавати члени речення (Ч. 1, с. 42-43, вир. 1-3). |
|
29. |
Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення (Ч. 1, с. 44-45, вир. 1-4). |
|
30. |
Розвиток мовлення. |
|
31. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» (с. 46). Діагностична робота. |
|
32. |
Установлюю зв’язок між словами в реченні ( с. 46, вир 5-8). |
|
|
||
33. |
«Слово. Значення слова». Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів (Ч. 1, с. 47-49, вир. 1-5). |
|
34. |
Пряме і переносне значення слів. Розпізнаю пряме і переносне значення слова (Ч. 1, с. 50-51, вир. 1-6). |
|
35. |
Близькі за значенням слова — синоніми. Розпізнаю близькі за значенням слова (Ч. 1, с. 52-53, впр. 1-5). |
|
36. |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (Ч. 1, с. 54- 55, впр. 6-10). |
|
37. |
Розвиток мовлення. |
|
38. |
Навчаюся користуватися словниками синонімів, антонімів. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 57-58, впр. 7-9). |
|
39. |
Протилежні за значенням слова — антоніми. Розпізнаю протилежні за значенням слова (Ч. 1, с. 56-57, впр. 1-6) |
|
40. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слово. Значення слова» (с. 58). Діагностична робота. |
|
Будова слова |
||
41. |
Вступ до розділу «Будова слова». Закінчення слова, його роль у реченні. Навчаюся визначати закінчення у слові (Ч. 1, с. 59-61, впр. 1-6). |
|
42. |
Навчаюся визначати нульове закінчення ( с. 62-63, впр. 7-11). |
|
43. |
Основа слова. Частини основи. Навчаюся визначати основу слова. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 64-65, впр. 1-5). |
|
44. |
Розвиток мовлення. |
|
45. |
Розрізняю спільнокореневі слова і форми слова (с.67, впр.5-7). |
|
46. |
Спільнокореневі слова. Корінь слова. Навчаюся визначати корінь, добирати спільнокореневі слова (с. 66-67, впр. 1-4). |
|
47. |
Наголос. Правильно наголошую слова (Ч. 1, с. 68-69, впр. 1-6). |
|
48. |
Загальне поняття про орфограму. Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (Ч. 1, с. 70-71, впр. 1- 6). |
|
49. |
Ненаголошені голосні звуки [е], [и] в коренях слів. Позначення їх на письмі. Навчаюся правильно вимовляти слова з ненаголошеними голосними [е], [и] (Ч. 1, с. 72- 73, впр. 1-4). |
|
50. |
Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [е], [и] (Ч. 1, с. 74—75, впр. 5-12). |
|
51. |
Розвиток мовлення. |
|
52. |
Застосування алфавіту. Навчаюся розташовувати слова за алфавітом, користуватися словниками (Ч. 1, с. 78-79, впр. 1-6). |
|
53. |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Навчаюся користуватись орфографічним словником. Навчальний діалог (с. 76-77, впр. 1-5). |
|
54. |
Вимова і написання слів зі звуками [г], [дж], [дз], [<)) ']■ Правильно вимовляю, наголошую, записую слова /, с. 80-81, впр. 1-5). |
|
55. |
Правильна вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу(с. 82-83, впр.1-6). |
|
56. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. |
|